Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 849302 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
ptv
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #195 : 27.11.2009 20:17:26 »

Kiitos Hevosmies!
Perille tuli ja tuntui kuin lähetys olisi jatkunut vielä hetken lopettamisesi jälkeenkin.
Sitten aloi tulla kylmä, ja todella kylmää ja jotenkin kevyttä energiaa. "Lähettäjä" myös selvästi
vaihtui. Vaikka olin aivan jäässä se tuntui kuitenkin hyvältä. Olo on levännyt, levollinen ja huoleton.
Tunsitko mistä oli kyse?
tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
Asterix
Vieras
« Vastaus #196 : 28.11.2009 00:03:13 »

Eilen tuon energia hoidon aikana nauratti ihan himskatisti ja kotiin tultua nukahdin makoisasti
Tänään olin tunnilla hoidon aikana ja en millään meinannut jaksaa opettajaani, joka oli vuorossa.
Korvani olivat herkät ja niihin sattui hänen puhensa. buck2
Kotiin tultua olin kovasti väsynyt ja peruin kutsuni Luxury Please!-jatkoille,
kun on niin uninen olo.  Embarrassed
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #197 : 28.11.2009 09:10:22 »

Torstaina olin treenaamassa, joten varsinaisia tuntemuksia en ehtinyt aistimaan, tosin jaksoin vetää kolmen tunnin treenit ilman väsymystä ^^ Joten extra enegiaa kyllä oli! Harrastan kamppailulajeja, ja koin, että treeneissä kivun kokemus oli aika olematon, verrattuna aikaisempaan. Myös palautuminen oli nopeampaa kuin tavallisesti. Illalla vielä treenien jälkeen oli todella energinen olo ja olisi jaksanut tehdä vielä vaikka mitä =) Eli kiitosta.

Eilen en itseasiassa muistanut koko asiaa, tosin kävin nukkumaan siinä viiden aikoihin, mikä oli todellakin tarpeen rankan viikon jälkeen.

Kiitosta =) Ja saa laittaa seuraavallkin kertaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #198 : 28.11.2009 09:27:12 »

Hei,

torstaina en huomannut mitään erikoista, mutta en ollut mitenkään asiaan keskittynyt, joten johtunee varmaankin siitä.

Eilen oli niin kiireinen päivä, että unohdin lähetyksen. Mutta jälkeenpäin tajusin, että juuri lähetyksen alussa olin autossa ja minulla oli kivan kevyt olo. Intouduin laulaa hoilottamaan hyvän musiikin tahdissa. Ajattelin kyllä tuolloin, että miksi olen niin hyvällä tuulella.

Kiitos, otan kyllä mielelläni vastaan jatkossakin  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #199 : 28.11.2009 11:38:27 »

Torstaina tuntui se perusrauha, mikä hoidon aikana aina tuntuu, jos ehdin keskittymään.  Eilen oli flunssainen olo, ja nukuin hoidon aikana, joten sen kummempia kommenttia en siitä osaa kertoa.  Herättyäni oli kuitenkin parempi olo eikä flunssa tullut päälle.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #200 : 28.11.2009 15:46:51 »

Eilen tuon energia hoidon aikana nauratti ihan himskatisti ja kotiin tultua nukahdin makoisasti
Tänään olin tunnilla hoidon aikana ja en millään meinannut jaksaa opettajaani, joka oli vuorossa.
Korvani olivat herkät ja niihin sattui hänen puhensa. buck2
Kotiin tultua olin kovasti väsynyt ja peruin kutsuni Luxury Please!-jatkoille,
kun on niin uninen olo.  Embarrassed


Samoin minua nauratti kovasti eräässä hoidon vaiheessa torstaina, kun oikeaa säärtäni hoidettiin, piti ihan ääneen kikattaa  Grin

Eilen tosiaan tuntui kuin olisin missannut jotain koska nukuin melkein koko ajan  smiley6600
Tosin löytäähän se energia nukkuvankin  Smiley

Osallistun teinini kanssa Joulun parantavaan energiaan hevosmies, kiitos  angel
Terveisin Ippuska smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #201 : 28.11.2009 21:40:24 »

Jatkosta on vaikea mitään mennä sanomaan, kun näitä energiatouhuja itsellänikin on koko ajan menoillaan. Vaan uskon, että hyvin se tulee perille jokaiselle, joka sitä tilaa. Eli ajatuksella saamme tuolta korkeammalta tietoisuudelta ihan mitä tarvitsemmekaan, jos uskollamme sitä vastaanottaa. Ja siihen uskon puutteeseen tarvitaan sitä toista ihmistä, joka sitä vahvistaa. Kiitos siitä.  smitten
tallennettu

Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #202 : 08.12.2009 15:01:18 »

Kaukoparannusta tänne myös kiitos:) minulle ja rakkaille eläimilleni Smiley
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #203 : 11.12.2009 20:05:20 »

Terveeks taas! Jumala kertoi TODELLA hyvän vitsin. Taivas repesi ja enkelit putosivat. Ja se joka ei ymmärrtänyt tätä vitsiä, ei ymmärrtänyt tätä vitsiä.

Asiaan: Seuraava kaukoparannus lähteekin jo seisauspäivänä 21.12 klo 17. Sitten muutama päivä väliä ja 24. ja 25.12 klo 17 tulee lisää. Amerikkalainen ystäväni kutsuu kaukohoitojani sanalla "transmission". Eli läpi-missio. Onhan mulla tässä missio menossa: jengi kuntoon ja muutosta peliin.

Matkustin eilen kaukohoidon aikana kauas. Selvitin nimittäin universumin ja kaikkeuden salaisuuden, nyt tiedän mitä on kaiken ympärillä. Smiley Näin jättimäisen vihertävän silmän, se oli niin iso että näin vain pupillin, iiriksen ja vähän valkuaista. Verisuonet näkyivät tosi kauniisti punaisina salamoina. No sitten sukelsin pupillista sisään ja se musta reikä osoittautui avaruudeksi. Näin kymmeniä galakseja, syöksyin miljoonaa eteenpäin, kunnes saavuin meidän galaksiimme ja siitä aurinkokuntaamme ja vihdoin maahan.

Eli asustelemme silmän sisällä olevassa kaikkeudessa. Aika hieno kuva ja vertauskuva ja siis ehdoton totuus kun sen kerran näin ja koin. Ja nyt kun se on melkein painettuna tekstinä, se on totuus. Hei, printatkaa tämä teksti niin se muuttuu painetuksi Totuudeksi!

Kaikki mukaan massaparanemiseen, nyt annetaan kyytiä KAIKELLE negatiiviselle! Ja sit rakkaat ystävät, kirjoittakaa kaikki jotain palautetta, se on meille kaikille mielenkiintoista luettavaa. Ja sit myöhemmin väittelen tohtoriksi tästä työstä... Smiley
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #204 : 11.12.2009 20:14:56 »

Eli sinä olet siis enkeli?  angel

Hyvä ajankohta, olen jälleen mukana!  smitten
tallennettu
Nössö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #205 : 11.12.2009 22:09:39 »

Mahtava juttu! Laitathan minullekin parannusta, Hevosmies! Olin ensin surullinen kun vietän taas joulua yksin mutta tämä on joulun sanoman toteuttamista parhaimmillaan. Kiitos!
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #206 : 11.12.2009 23:31:13 »

Yes, seisauspäivä on loistava ajankohta!
Olen mukana ja lapseni myös  smitten
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #207 : 12.12.2009 01:46:32 »

Hei hevosmies
minäkin haluan taas mukaan. Wink
tallennettu
Ursula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #208 : 12.12.2009 12:04:56 »

Kiitos edellisistä.  En ollut huomannut ajankohtaa täältä foorumilta tarkistaa joten en osannut pysähtyä kuuntelemaan tuntemuksia. Mutta possunuhan viimeiset rippeet olivat ko. ajankohtana häipyneet!!
Ilmoittaudun mukaan myös seuraavalle kerralle, nyt ajat kalenteriin merkittynä. Pyydän parantavaa energiaa myös aikuiselle pojalleni ja teini-ikäiselle tyttärelleni. Antoisaa joulunaikaa kaikille foorumilaisille ja erityisesti tietysti hevosmiehelle!

- Ursula
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #209 : 12.12.2009 15:43:30 »

Mukana ollaan, mie ja teinini  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: