Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 849290 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #135 : 27.10.2009 20:23:55 »

Kiitos  angel hevosmies, sekä lähetyksestä, että selostuksesta   Smiley

Tunsin mm. sähkönomaista kutittavaa hienosäätöä, erityisesti kasvojen / pään alueella - -  meridiaaneja pitkin  :Smiley Syvärentoutusta, syvään hengittämistä - turvallinen  tunne, suorastaan autuaallinen   Cheesy nukahdinkin taas toviksi  Grin

Kaikkea hyvää sinulle  angel angel angel
Ippuska  smitten

edit: typo
« Viimeksi muokattu: 28.10.2009 00:40:29 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #136 : 27.10.2009 20:35:50 »

Kiitti lähetyksestä ja selostuksesta.
Taitanee olla meikäläisen lanseerama käsite tuo keittiöpsykologi, :Smiley
mutta en minä välitä, mistä olet oppisi saanut, jos homma toimii. Smiley

Luulen kuitenkin, kuten nuo muut parantajat ovat sinulle kertoneetkin,
että olet ollut parantaja aina ja kanavat on vain aukaissut joku keittiöpsykologin ajatukset.

Sillä ei merkitystä, millä sen tonnikalapurkin auki saa, jos sisältö on
hyvää ja täyttää vatsan. Wink

Tänään keskittymiseni oli hakusessa, mutta koin tuollaista kevyttä oloa
vatsa-kehkot-kurkunpää linjalla ja myöhemmin pientä kuumuuden
tunnetta samalla linjalla.
Mutta huomenna on uusi päivä Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.10.2009 20:37:26 kirjoittanut Sasha » tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #137 : 27.10.2009 23:36:49 »

Kiitos lähetyksestä, kokemus oli oikein miellyttävä. Tunsin hienoista kihelmöintiä päälaella ja sen jälkeen myös sellaista mukavaa hyvänolontunnetta ja tietynlaista "turvassa olemisen" tunnetta. Odotan mielenkiinnolla minkälaisia tuntemuksia huominen lähetys saa aikaan. Smiley
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #138 : 28.10.2009 17:54:10 »

Mukana edelleen, tosin ei kai herra Eqvuukselle  joka päivä tarvitse ilmoittautua... Cheesy
Tuo ylänuppi kaipaisi energiaa, lohtua ja toivoa. muu raato on ihan ok  uglystupid2
tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


We can do it.....


Profiili
« Vastaus #139 : 28.10.2009 18:20:34 »

Minäkin tarvitsisin apua ja haluan kiittää erittäin nöyränä mahdollisesta avusta!   smitten
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #140 : 28.10.2009 18:37:52 »

Kiitos! Nyt huomasin ihan selvästi, kuinka pää kuumeni, hehkuu edelleen  Shocked
Yritin ladata hehkuasi myös sormissani oleviin "rakkaussormuksiini", kaksi sormusta joista toinen odottaa sitä toistaiseksi vielä anonyymia  kantajaansa. Rakkaushan parantaa myös että tämmönen bridge of the donkey, toivoa niin kauan kuin elämää  smitten
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #141 : 28.10.2009 19:49:12 »


Unohdin tuon ajan täysin, mutta kaipa se vaikutus tuli tänne kuitenkin siten kuin oli tarkoitettu, joten kiitos!  smitten



tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #142 : 28.10.2009 20:54:54 »

Hei,

tänään on ollut hieman stressaava päivä, joten en tuon lähetyksen aikana ihan eilisen tavoin onnistunut rentoutumaan, päässä pyöri liikaa ajatuksia. Tunsin kuitenkin ihan kuin sydänchakra olisi jotenkin "avautunut", eli oli sellaiset rakkaudelliset fiilikset kaikkea kohtaan, samaa tunsin jo eilenkin. Ja tuon session jälkeen kun menin jumppaan niin tuntui että energiaa oli vaikka muille jakaa.  Smiley

Kiitokset vielä sinulle Hevosmies!  angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #143 : 28.10.2009 20:59:25 »

Kiitos  angel Hieno on lahja sinulla hevosmies, ja upeaa, että jaat lahjastasi pyyteettömästi apua tarvitseville  smitten

Minusta todellakin poistui se ikävä leuka-korvasärky, joka oli vaivannut toista vuotta  Shocked erään juurihoidon/purennan madaltumisen jälkeen. Hampaistosta ei kuitenkaan syytä ollut löytynyt.
Olin jo melkein tilaamassa aikaa lääkärille, mutta nyt ei tarvitse  Kiss angel smitten Tämä oli vastaus rukouksiini  smitten

Tänään koin energian ensin aaltoilevana/sykkivänä, sitten lämpimänä, melkein kuumana paineen tunteena koko keholla. Nukahdin taas  laugh
 
Kaikkea hyvää sinulle  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #144 : 28.10.2009 22:01:42 »

Täällä käsissärky tulee ja menee, mut en enää ramppaa pitkin kämppää kun pimahtanu sähköjänis. Joskin suunnattoman tunteellinen olo ollut eilisestä lähtien. Vähän väliä purskahtelen kyyneliin  idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
epona
Vieras
« Vastaus #145 : 28.10.2009 22:10:26 »

Minäkin olen ollut erittäin tunneherkkä viimepäivät. Miettinyt syntyjä syviä ja jotenkin nähnyt entistä vahvempana sen tarpeen, joka minulla on.
Tulla rakastetuksi - tulla kosketetuksi.

                  Lohduttautunut ajatuksella, etten ole täällä yksin.


En ehkä ole tarpeeksi herkkä tuntemaan tällaisten energia-aaltojen vaikutusta tai sitten olen vain ollut niin kiireinen, ettei ole ollut aikaa aina 5 aikaan keskittyä parantavaan energiaan.

Haluan kuitenkin kiittää sinua hevosmies. Ajatus oli kaunis.

Ehkä tarvitsen aikaa oivaltaakseni, että jotain parannusta (tai mielestäni sana healing on nyt tähän kohtaan osuvampi) on tapahtunut.

Enkeleitä, iloa ja valoa kaikille.

 smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #146 : 29.10.2009 10:00:19 »

Tällä viikolla mulla on osunut työvuoro juuri siihen aikaan, kun energiaa virtaa.  En ole muistanut katsoa kelloa, enkä siis ole pannut merkille mitään erityisiä tuntemuksia kaukoparannuksen aikana.

Olen ollut kumminkin erityisen energinen tällä viikolla, olen siivoillut huushollia joka päivä!  -niin se ei siis ole mulle mitenkään tyypillistä, ei todellakaan.  Grin

Kiitos siis taas tästä kerrasta, ja jo etukäteen ilmoitan itseni mukaan, mikäli seuraavaa kertaa tulee.  Toivottavasti silloin olen vapaalla ja saan keskittyä kunnolla.  Kiitos!  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
tapq
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #147 : 29.10.2009 11:30:22 »

Tunsin ainakin sellaista jännää lämmintä aaltoilua maanantaina ja keskiviikkona, tiistaina meni lähetys hiukan ohi.
tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


We can do it.....


Profiili
« Vastaus #148 : 29.10.2009 12:42:25 »

Kiitos hevosmies! Olo hiukan pirteämpi, kuin eilen. Olin myös hyvin levollinen eilen koko illan! Kiva, jos jaksat ja saan olla yhä mukana! Taidat vaistota yhtä jos toista. KIITOS, KIITOS  smitten  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #149 : 30.10.2009 01:08:11 »

Olin tuon energialähetyksen aikoihin lähikaupassa ja kovasti ihmiset tuntuivat
löytävänsä paikkansa minun läheltäni, vaikka ympärillä olisi ollut runsaasti tilaa.
Siis tulivat aivan erityisen lähelle, vaikka siihen ei ollut mitään tarvetta
ja seurasivat kiinni samoille hyllyille ja tuotteille kuin minäkin.

Tein jopa pari kokeilua, että siirrympä tuonne ja sitten toiseen kohtaan
ja katson tulevatko perässä. Tulivathan ne. Grin
Sellainen 5-6 ihmistä. Cheesy

No sitten maksoin ostokseni ja astelin ulos. Siinä kaupan oven edessä
oltiin tuomassa lisää tavaraa kauppaan ja ne olivat sellaisissa lastauskärryissä
ja kun kävelin ohi, niin yksi täyteen lastattu pari metrinen kärry alkoi liikkua itsestään
ja tippui katukiveyksen päältä tielle ja kaatui sinne.
Kaksi lastaajaa melkein jäi sen alle.

Siinäpä se. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: