Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rosen-terapia  (Luettu 4896 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 31.01.2006 17:15:17 »

Hei kanssamatkustajat!

Olen jo jonkinaikaa ollut aikamoisessa pulassa itseni kanssa, johtuen uudesta parisuhteestani. En ole valmis siitä luopumaan, vaikka koen sen mielelleni kovin raskaaksi; elämänarvomme ja -tapamme ovat niin erilaiset! Olen siis kuitenkin edennyt nämä kuukaudet pystypäin ja näennäisesti iloiten uudesta onnestani, rasittaen suruillani ainoastaan lähintä ystäväpiiriä.

Sattumien kautta ajauduin ennustajalle, jonka ensimmäinen kommentti (kättelytilanteessa) oli, että ympärilläni kaikki on mustaa ja että huoneeseen asettui ilmapiiri, missä hänen oli paha olla! Siis minä pilasin ilman Cry

Juttelimme pitkät tovit selvitellen tätä ongelmaani; oikeastaan keskittyen siihen. Kotiinlähtiessäni minulla olikin TOSI hyvä mieli!

Rouva suositteli minulle myös Rosen-terapiaa, jonne menenkin huomenna. Onko kenelläkään kokemuksia tästä kehonhoidon muodosta?
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 31.01.2006 18:00:03 »

Mieheni on käynyt. Se kannattaa ja sillä on vaikutusta. Kannattaa käydä useampi kerta!
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2006 18:34:36 »

Juu. Kävin terapiassa kerran ja siitä on aikaa n. 15 vuotta. Sairastin silloin Burnoutia, ja minulla oli vähän jokapaikassa epämääräisiä kipuja. Kaikkein eniten selässä. Hoitaja paineli kevyesti käsillään koko selkäpuolen. Sanoi, että mulla on varastoitunut kehoon valtavat määrät jotain huonoja muistoja. Hoitoa olisi pitänyt jatkaa, mutta olin silloin niin lukossa, etten tajunnut sitä. Toisaalta, myös hoitaja olisi voinut yrittää purkaa/selvittää tilannetta ja auttaa minua. No, jokatapauksessa, ei se ainakaan huono tai paha juttu ollut. En ollut vain itse valmis siihen vielä silloin.

 Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2006 19:40:24 »

olen käynyt rosen terapiassa yhden kerran, oli hyvin vahva hoito.oikeastaan itkin koko hoidon ajan.hoitaja osasi tehdä hoidon hyvin olisin käynyt uudestaankin mutta oli niin kallista ettei ole ollut mahdollista mennä,. paljon siinä putsautui vanhoja traumoja pois.suosittelen menemään.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 31.01.2006 21:49:47 »

Esimerkiksi miestäni oli kiusattu koulussa, eikä hän ollut koskaan kertonut siitä kenellekään. Edes vanhempansa eivät tiedä siitä tänäkään päivänä.
Luonnollisesti se on jättänyt häneen jälkensä, koska hän ei ole purkanut asioita.
Ensimmäisestä Rosen terapiasta, kun hän tuli kotiin, niin hänellä alkoi nenä vuotamaan verta.
Sitä ennen yhteisen 5 vuoden aikana, en ollut ikinä nähnyt hänen nenänsä vuotavan verta.
Joten takuulla siinä alkoi joku puhdistautuminen.
Mutta siihen kannattaa ihan tosissaan satsata muutama kerta ja antaa itselleen aikaa purkaa niitä asioita. Ja antaa itselleen aikaa toipua.
Ei ne vanhat patoutumat kertarytinällä lähde.
tallennettu
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #5 : 02.02.2006 16:20:35 »

No olihan se, ei ehkä ihan sitä, mitä odotin, tuo Rosen-terpia.

Terapeutti käsitteli selkäni, selän pitkän ojentajalihaksen yläosan ja leveän selkälihaksen, tuntemusteni mukaan myös lapaluun lihaksia ja lopuksi pallean. Olin kuulemma tosi kireälihaksinen, vaikkakin hän sanoi näkevänsä muutoksen säteilevän ylös niskaan lihaskäsittelyn aikana. En vain itse tuntenut juuri mitään Undecided

Pitänee kokeilla vielä toinen kerta, kun rikastuu...
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: