Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerologia, "testaa" mikä on elämänopetuksen numero ?  (Luettu 47352 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
intiraymi
Vieras
« Vastaus #60 : 02.04.2006 15:51:18 »

Numero 4: Rakentaja
Käsinkosketeltava, luonnonläheinen ja turvallisuuden tunnetta tukeva toiminta ovat numero 4 elämänopetuksina. Hänen tulee löytää itsestään voima ja kestävyys saattaa asiat päätökseen. Tämän vuoksi hän on luottamuksen arvoinen muiden silmissä, koska on jalat maassa-ihminen. Vastaavasti uudistushalu ei ole vahvin alue. Turvallisuuden tunteen takaamiseksi hänen ajatusmaailmansa on konservatiivinen. Hän on tehokas, mutta hieman kapea-alainen jopa itsepäisyyteen asti. Konsevatiivisuus ja materialistiset arvot ovat esillä hänen elämässään. Niinpä hän varautuu pahimman varalle ja on raha-asioissa itsenäinen. Kiinteä omaisuus, kuten oma omistusasunto, tuntuu varmalta ratkaisulta.


Aika jännää, tuo kuvaus kertoo lapsuuden kodistani ja lähinnä isästäni, itse olen täydellinen vastakohta!!   2funny
tallennettu
YksTähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #61 : 02.04.2006 17:55:39 »

Numero 4: Rakentaja
.


Aika jännää, tuo kuvaus kertoo lapsuuden kodistani ja lähinnä isästäni, itse olen täydellinen vastakohta!!   2funny

Elämänopetuksen numero kertoo elämän aikana opiskeltavista asioista. Kun sinulla on hieman haasteita keräävä t-risti Aurinko-Kuu-ASC niin numero 4 jos mikä antaa vihjeen mihin suuntaan voisi elämässä suuntautua. Se, miksi näiden kahden välillä on ristiriitaa on jo toinen juttu...

Yks Tähti
tallennettu

aurinkoLeijona : askendenttiLeijona : kuuJousimies

Keltainen Spektraali Tähti
intiraymi
Vieras
« Vastaus #62 : 02.04.2006 22:36:58 »

hmmm... Kiitos kommentista Yks Tähti. Sain jotain ajateltavaa... ennen unimaille vaipumista... Huh
 Miten muuten tuo T-risti katsotaan?

Inti
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #63 : 03.04.2006 03:55:11 »

    Numero 1: Minä

    Itsenäisyys, kyky tehdä päätöksiä ja aloitteellisuus ovat numero 1 elämänopetuksina. Älyllisyys ja itsevarmuus näkyvät hänestä. Hän on aloituksien henkilö saaden ideat ja hankkeet liikkeelle. Aloitteellisuudessaan hän on niin tuottelias, että on hyvä varmistaa, että on muita henkilöitä jatkamassa asioita, joita hän on saanut liikkeelle. Hänellä on kunnisnhimoa ja kyky tehdä päätöksiä. Päätöksentekokyky tekee hänestä luonnollisen johtajan, jota korostaa maskuliininen käytös. Asioiden suhteen hän on kriittinen. Parempi on, että hän keksii asiat ja muut mukautuvat hänen ohjaukseensa. Haasteena hänellä on ottaa muut huomioon ja näyttää myös omia tunteitaan.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #64 : 14.04.2006 11:34:23 »

Vastaavanlainen numerotesti on myös maikkarin sivuilla. Mutta siinä oli kolme eri numeroa, elämänpolun numero oli ainakin yksi ja muita en muista...

Mutta tämän testin mukaan olen:

Numero 7: Tutkija


Analyyttisyys, objektiivisuus ja älyllisyys ovat numero 7 elämänopetuksina. Hän on parhaimmillaan työskennellessään älyä ja laajaa tietopohjaa vaativissa tehtävissä. Työskentely yksin omissa oloissaan on hänelle ominaista, muut jopa alkavat kutsua häntä erakoksi tämän käyttäytymispiirteen vuoksi. Tutkijana ja opettajana hän voi toteuttaa omaa kutsumustaan. Hän on tutkija ja pioneeri, joka avaa tien uudelle. Hän on myös idealistinen uudistaja ja omaa mystisen otteen elämään. Ihmissuhteissa hänellä on haasteita pärjätä kumppaninsa kanssa. Hänen elämänsuunta selkytyy usein vasta myöhemmin aikuisuudessa. Pohjautuuhan hänen osaaminen tietoon, jonka kartuttaminen on hänelle mieluisimpia tehtäviä elämässä.



Työskentelen kyllä yksinäni... vaikkakin väliin kaipaan sosiaalisempaa työtä...
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #65 : 16.04.2006 22:51:07 »



No täällä on myös 7 immeinen ja tuolla oli pitkä juttu 7 ihmisestä, kyllä pitää paikkansa. :Smiley
Miettikääpä numeroanne astrologisen huoneen mukaan, yhtäläisyyttä löytyy Shocked

 Wink mateve
tallennettu

mateve
Oikku67
Vieras
« Vastaus #66 : 01.05.2006 11:54:07 »

Numerologinen elämänopetuksen numero on 9.
Numero 9: Opastaja
Epäitsekkyys, humaanius ja toisten auttaminen ovat numero 9 elämänopetuksina. Hänen epäsovinnainen ja ajoittain idealistinen suhtautuminen maailmaan erottaa hänen helposti massasta. Hän vaikuttaa oman tien kulkijalta, jonka rinnalla muut voivat oppia uusia arvokkaita asioita elämästä ja itsestään. Hän opettaa muita yksinkertaisesti omalla esimerkillään ja on avulias apua tarvitseville. Parantaminen elämän kaikilla tasoilla on yksi tärkeimmistä hänelle suoduista tehtävistä. Oman tien kulkija voi loukkaantua helposti, koska toiset eivät näe hänessä piileviä kykyjä. Monipuolisuudestaan johtuen hänen on vaikea sanoa, mikä hänestä tulee isona ja tuo päivä saattaa odotuttaa ...


Hmmph.. toisten auttaminen tulee eteeni usein, pitäisiköhän alkaa miettiä uudelleen koulutusta..?  :Smiley
Oikku67 smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #67 : 01.05.2006 11:59:48 »

smitten9    smitten
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #68 : 02.05.2006 10:10:00 »

No seiska.
Kirjoitan numerosta 7 otteen Juha Janervan kirjasta "Numerologia ja rakkaus":
Jep. Kyllä minä olen tällainen.

Lilli....!  Luin vasta äskettäin tämän otteesi ja...  Grin

Minä olen myös juuri tuollainen  2funny     smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #69 : 14.05.2006 20:58:14 »

Numero 7: Tutkija

Analyyttisyys, objektiivisuus ja älyllisyys ovat numero 7 elämänopetuksina. Hän on parhaimmillaan työskennellessään älyä ja laajaa tietopohjaa vaativissa tehtävissä. Työskentely yksin omissa oloissaan on hänelle ominaista, muut jopa alkavat kutsua häntä erakoksi tämän käyttäytymispiirteen vuoksi. Tutkijana ja opettajana hän voi toteuttaa omaa kutsumustaan. Hän on tutkija ja pioneeri, joka avaa tien uudelle. Hän on myös idealistinen uudistaja ja omaa mystisen otteen elämään. Ihmissuhteissa hänellä on haasteita pärjätä kumppaninsa kanssa. Hänen elämänsuunta selkiytyy usein vasta myöhemmin aikuisuudessa. Pohjautuuhan hänen osaaminen tietoon, jonka kartuttaminen on hänelle mieluisimpia tehtäviä elämässä.


Kyllähän tuo sopivalta kuulostaa... Olen monessakin mielessä "yksinäinen susi" vaikka sosiaalinen olenkin... Pohdin ja analysoin niin että pää tulee pipiksi...  Wink

Olen kyllä joskus kotona lueskellut jotain numerologia-opusta ja muistelisin että minuuteni numero on 1, vaikutelman numero 1 ja pyrkimyksen 9.
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #70 : 19.05.2006 23:39:01 »

    Numero 5: Fyysinen

Aistillisuus, fyysinen toiminta ja päätöksentekokyky ovat numero 5 elämänopetuksina. Hän on viihdyttäjä ja nautintoja hakeva henkilö. Hän on fyysisesti kestävä ja hänet löydät usein urheiluharrasteiden parista. Fyysisyys ja toiminta aistien varassa on vahvuus, jonka avulla hän oppii parhaiten tekemällä kuin lukemalla. Aistillisuus voi mennä yli hyväksyttyjen rajojen. Vapaus ja sen kaipuu on voimakas. Hän ei viihdy paikalleen sidottuna vaan tarvitsee liikkumatilaa. Yksi merkittävä tekijä vapaudessa on myös se, ettei hän ole paras henkilö tekemään päätöksiä. Elämän eteen tuomat tilaisuudet kun kannustavat enemmän kokemusten hankkimiseen kuin sitovien päätösten tekemiseen.

ja myös täysin pöljä olen, sitä ei lukenut numerotulkinnassa mutta uskalsin heittää omankin oivalluksen. Olettekos huomanneet miten nämä tulkinnat pyrkivät vahvuuksien löytämiseen ja esiintuomiseen? Totta kai se on hyvä ilman muuta hyvän kautta, minulla käy aina niin että napsin ne hyvät päältä ja egoni loimottaa teksteistä tulleen yli-ihmisen kuvauksen mielihyvässä Cheesy Cheesy  Meikä siis paras, hä. Joskus se pelastaakin päivän kun taas huomasi miten hiivatin hyvä olenkaan  Wink Wink Vaan onneksi se pieni äänikin jo sanoo että mars ego hattuhyllylle, haistele vaikka Wunderbaumia että tokenet, annas kun Luojasi hoitaa hommat impatessasi omaa kehua.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #71 : 20.05.2006 15:00:05 »

Sain numeron 8: etsijä

Suunnitelmallisuus, itsenäinen työskentely ja realistisuus ovat numero 8 elämänopetuksina. Hänen luontainen optimistisuus ja usko omiin voimiin saa hänet näyttämään uhmakkaana ja uhkarohkeana. Uteliaisuus ja itsenäisyys tekevät hänestä maailmanamatkaajan, joka tutustuu uusiin ja mieltä kiehtoviin paikkoihin. Hän on keräilijä, joka keskittyy mielummin laatuun kuin määrään. Rahan ja omaisuuden kerääminen on yksi tapa kohdistaa omat päämääränsä itselle tärkeisiin asioihin. Ryhmässä hän on johtaja ja työskentelee tuotteliaasti ja aktivoi myös ryhmän tekemään parasta mahdollista tulosta. Tarve saada hankkeet päätökseen ei suo riittävästi aikaa pysähtyä miettimään omaa elämäänsä. Elääkö hän elämäänsä muiden avulla tai kautta vai saako itse päätettyä mitä tehdä elämällään?

Ihan hauska juttu
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: