Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkomerkki ja automerkki:)  (Luettu 24779 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #15 : 04.08.2009 20:22:44 »

Nissan tuo markkinoille sähköauton. http://www.autoblog.com/2009/08/01/2010-nissan-leaf-electric-car-in-person-in-depth-and-u-s-b/

Mulla on renaul megane ja oon rapu. Ja mitäkä sitte  Wink
Vaan jos ilmaiseksi saisi auton ottaisin ehkä keskikokoisen mersun tai bemarin tai wolkkarin tai skodan tai hmmm roll roycekin vois olla kiva kun se ei hajoa koskaan  :Smiley

Ja vaikka onkin kohtuu vanha, laiska ja osaksi ruosteinen renual megane niin moottoripyörä on sitten tehokas ja hyväkuntoinen "kisakone"

Hypridiauto ei ole kovinkaan kiinnosta vaan sähköauto o hyvempi, luulen  Tongue
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #16 : 04.08.2009 21:50:36 »

Oikeeastaan merkurius kuvaa sitä pienten matkojen liikkumista ja venus tyyliä joten nämä planeetat ehkä kerotvat autotyylisi.

 merkurius vesimies : lentoautohan sen olla pitäisi. Ei haittaa vaikka olisi lautasenkin muotoinen.
 venus kalat : vaaleanvioletti sulavalinjainen hiljainen
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 04.08.2009 22:00:14 »

jo miä aattelinkin,jotta milloin ne miehet hoksaa,jotta venushan se automaun kertoo..
eikös se ole se miehen hellitty ja lellitty,silmäterä oikein..
no retrovenukselle kelpais olla kyllä sellasen vaaleenpunasen avocadillacin kyydissä,
ja sellanen aito 60-luvun vespa ois ihana,
kelpais helmojen heilua..
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #18 : 04.08.2009 22:03:24 »

Mina olen harka ja itse pidan jeepeista joka on maastoauto ja tyoauto ja paasee mukavasti joka paikkaan ja periaatteiden kannattajana suosin Hydroautoja.
Inhoan mersuja ja bemareita vaikka itsellani oli yksi "pomoauto" Mazda 626
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #19 : 04.08.2009 22:14:11 »

Olen aina haaveillut hommaavani tulipunaisen seiskytluvun Stingray Corvetten.
Reaalimaailmassa ajelen Hondalla..
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #20 : 04.08.2009 22:17:05 »

Terävää kommenttia taas sinulta, nikki! Kylläpä nolottaa koko miessuvun puolesta. Nooh ehkä se venus vaan heijastuu tuohon automakuun jos sitä muuten ei osaa ilmentää... :Smiley

Olen nyt viime aikoina ajellut hieman Pajerolla ja oma viehätyksensä on raskaassa vanhassa maasturissa. Lukisin tämän äijäauton kauriin merkkiin ihan noin muutenkin ja lisäksi:
  - kyseessä toisen auto ja oma laskumerkki kauris
  - auton omistaja kauris

Kauris on sikäli jännä merkki että se on toisaalta säästäväinen (ne vähänkuluttavat autot) ja toisaalta rehvakas äijä (citymaasturit yms).

Mutta siis oma liikkumisväliineihanteeni on se minkä ed. viestissä kerroin.

E. Pientä siistintää.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2009 20:37:10 kirjoittanut nousukuu » tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #21 : 05.08.2009 17:38:22 »

Olen ajellut myös Mitsun Pajerolla aikoinani ja pidin itseäni jännityksessä hankkiutumalla sillä mahdollisimman huonoille teille/poluille ja kokeilemalla mistä 4-veto pääsee.

No sitten vaihdoin toiseen ääripäähän - metallinpunaiseen Fiat Puntoon, joka nyt on ollut jo 4v käytössä. Sukkela peli kaupungissa etenkin.

Mikä tahansa auto kyllä menisi, kunhan ei jätä tielle. Minä en oikein tajua noita miesten autovouhotuksia: "tossa meni clk 570, woooah"  :Smiley

Tänään tuli vastaan ferrari täällä mettäkylässä. Tai olla joku oinas/leijona-mies cruisailemassa...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #22 : 06.08.2009 09:31:19 »

Kaikista mieluiten ottaisin itselleni Fiat 500 tällä hetkellä tai ihan aidon ja originaalin Fiat 600, jos joku sen miulle entisöisi tai Anglia entisöitynä kiitos. Mini tulisi myös kyseeseen. Mutta aatellen sitä, että reissuamme paljon, niin ykkösautona meillä voisi olla vähän isompi autokin, mutta ukko saisi valita sen. Mutta ei mitään ällöä katumaasturia tai tila-autoa....yök. Joku enemmän perusauto. Kai tässä sitten on sekä veskari että kauris vaikuttamassa ja varmaan  mars jousimies
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Fiona
Vieras
« Vastaus #23 : 07.08.2009 00:43:29 »

Yleensä ottaen en oikein pidä autoista. Ne saatuttavat ja ovat meluisia. Minulla ei ole edes ajokorttia. Kaikki formula-tyyliset kilpailut ovat typerintä mitä tiedän, niissä vain saastutetaan maapalloa. Mutta jos joskus hankin auton, sen pitäisi olla turvallinen, mahdollisimman vähän saastuttava, vakaa ja tilava. Joku mersu vois olla kiva.Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #24 : 07.08.2009 10:26:32 »

Oikeeastaan merkurius kuvaa sitä pienten matkojen liikkumista ja venus tyyliä joten nämä planeetat ehkä kerotvat autotyylisi.

 merkurius vesimies : lentoautohan sen olla pitäisi. Ei haittaa vaikka olisi lautasenkin muotoinen.
 venus kalat : vaaleanvioletti sulavalinjainen hiljainen

Aika jännä Smiley  Mulla  merkurius aspect_con venus jousimies 11. huoneessa. Eli hippiauto Grin  Mieluiten vaaleanpunaisena tai kirkuvan keltaisena (tai turkoosina), kuplavolkkari on ihq smitten

Tämän jo totesinkin tuolla edellä..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #25 : 07.08.2009 10:58:57 »

  venus  harka tahtoo auton joka näyttää joltain, mieluiten kauniilta  :Smileymerkurius  oinas tahtoo mieluiten mennä nopeasti sen matkan. Joten yllätys sinänsä että kauniit urheiluautot tai sulavalinjaiset klassikot ovat juuri meikäläisen mieleen.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #26 : 08.08.2009 00:33:55 »

Rakastan nopeita ja näyttäviä urheiluautoja  Grin. Itselläni on Subaru XT, neliveto ja turbo, ruiskukoneella ! Ihana painaa kaasua  Grin !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #27 : 03.09.2009 11:30:15 »

Tähän oiskin hyvä kirjoittaa JOS tietäis, että minkä aurinkomerkin omaavat miehet ajavat Mersulla, BMW:llä ja Audilla kun näitä miehiä yleensä yhdistää "sen pituus" ja naisvartalon verrattavuus itse auton malliin/muotoon ja yleisesti luonteen kusipäinen pinnallisuus.

(Mediassa nyt ollut Audin kohupomo Esko Kiesi)
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 03.09.2009 11:53:44 »

samaa mieltä että saastuttavat, eikä niille ole tilaa, ollut pari autoa ranskal-ital. audilla yleensä ajelen, noin muuten.

muotoilun puolesta ehkä Beetle=Kupla.

näppäryyden puolesta pikkuauto.

jeeppi on cool.

siinä kai se sitten olikin, jos urheiluauto, pitäisi perehtyä asiaan. automyynti on kai romahtanut, mutta sitten on tällaisia sivuja:

http://www.nettiauto.com/rolls-royce/kaikki/

http://www.nettiauto.com/rolls-royce/silver-shadow/2777495
 
« Viimeksi muokattu: 03.09.2009 12:03:02 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #29 : 03.09.2009 12:00:33 »

Auton muotoilulla on hyvin paljon mulle merkitystä ja pidän esim Alfa Romeosta koska sen ulkonäkö on dynaaminen ja persoonallinen. Samaan kastiin menee uusi E-sarjan Mersu.

Pidän itseni pois autonratista kuitenkin koska ole liian tulisielu Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: