Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton yhtymä askendenttiin  (Luettu 27606 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #15 : 03.08.2009 17:02:34 »

Kiitos nikki! Selvensi paljon asiaa Smiley
Olen  askendentti vaaka aspect_con pluto.
Pluto tuo kait aikalailla olemukseen syvyyttä ja intensiivisyyttä. Askendentillä ollessaan Pluto on ikäänkuin minuuden käytettävissä. Näkyy ulospäin ja tuntuu sisällepäin.

 pluto aspect_con askendentti on antanut itselleni voimaa elää vaikeitakin asioita läpi ja uusiutua niiden mukana. Ulkonäköön tuo  pluto tuo kai sitä tummanpuhuvuutta ja salaperäisyyttä.

Henkilökohtaisesti Koen tuon yhtymän positiivisena ja rikastuttavana asiana muuten ilmavalla kartallani.
Mun kartta on kaikkea muuta kuin ilmava, pluto on ainoa planeetta, joka löytyy ilmamerkistä ja siis tuo askendentti siellä  vaaka :ssa myös, joten hyvä varmaan, että  askendentti  ja  pluto ovat sentään ilmamerkissä. Tuosta ulkonäöstä tuli mieleen, etten koskaan osta esim. mustaa paitaa, yksi ainoa musta toppi löytyy. En itse asiassa pidä mistään skorpioneihin yhdistetyistä väreistä! Oliskin muuten hauskaa, jos foorumilaiset voisivat jotenkin anonyymisti ladata tänne kuvansa ja muut pääsis arvuuttelemaan. Eihän ihmiset saisi sitten tietää osuuko oikeaan, paitsi, jos kuvansa laittanut haluaa sen paljastaa, mutta voisi olla mielenkiintoista nähdä minkä merkin edustajaksi muut arvelisivat Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #16 : 03.08.2009 17:55:55 »

Hauska idea kastehelmi. Wink

Tuo tummanpuhuvuus mistä puhuin... En tarkoittanut niinkään mustaa väriä, vaan enemmin tyyliä tai asennetta.

Toki käytän myös mustaa pukeutumisessa, mutta ennenkaikkea rakastan tummaa violettiä, auberginin punaista ja retrovihreää....

Olen ekohenkinen, folkloretyylinen ja dramaattinenkin jollaintapaa pukeutumistyyliltäni.
Ehkä jonkinlainen kombinaatio Frida kahlosta ja Anais Ninistä (Joka on mielestäni melko plutomainen ulkoisesti tyttömäisyydestään huolimatta...)
Kyse on siis tietystä asenteesta, olemuksesta.

Muotitietoiseksi minua ei kai voi kehua, sillä teen vaatteeni itse. Näin saan juuri sellaista kuin haluan. Rakastan pitkiä hameita, pitkiä hiuksia ja käsilaukkuja...

Nousuvaakana harmonia kaikessa, myös ulkoisessa habituksessa, on tärkeää. Pluto vie taas marginaaliin...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #17 : 03.08.2009 21:19:21 »

Tiedän yhden tyypin joka on  aurinko vaaka mutta  kuu aspect_con pluto aspect_con askendentti skorpioni, aina kokomustat vaatteet ja violetti tukka.  :Smiley

Itse jumiuduin jo ajat sitten epämääräiseen armeijatyyliin, yhteen aikaan oli ihan pussihousutkin, mutta se on enempi Saturnus/Kauris-tyyppistä.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #18 : 03.08.2009 22:47:53 »

Hauska idea kastehelmi. Wink

Tuo tummanpuhuvuus mistä puhuin... En tarkoittanut niinkään mustaa väriä, vaan enemmin tyyliä tai asennetta.
Joo, pitikin lisätä tuohon kun aloin vaatteiden väreistä puhumaan, että tummanpuhuvuus voi olla niin paljon muutakin...
Muotitietoiseksi minua ei kai voi kehua, sillä teen vaatteeni itse. Näin saan juuri sellaista kuin haluan. Rakastan pitkiä hameita, pitkiä hiuksia ja käsilaukkuja...

Nousuvaakana harmonia kaikessa, myös ulkoisessa habituksessa, on tärkeää. Pluto vie taas marginaaliin...

Kunpa osaisin tehdä itse vaatteita! Personaallisuus on paljon hienompaa kuin muotitietoisuus! Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #19 : 03.08.2009 23:03:08 »

Mutta ompeluhan on ihanaa!
Saapi ideoida vapaasti ja tehdä pöllöjäkin juttuja rauhassa Etenkin lapsille.... Cheesy

Kaipa minäkin aikoinani kylläsyin vain siihen etä en mistään löytänyt mielestäni omannäköisiä vaatteita jollain jujulla. Viimeistään tyssäsi siihen jos haaveili luonnonmateriaaleista, ekologisuudesta nyt puhumatakaan! No, eikun sorvin ääreen.

Suosittelen Kastehelmi, se on helppoa usko pois, kun kerran minäkin osaan!  smitten


tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #20 : 03.08.2009 23:15:35 »

Mun on pitäny niin monta kertaa alottaa...sukkia ja pipoja kudon kyllä Smiley Nyt ei muuta kun ompelukone esiin, kiitos tsempistä! Smiley Kun just se juju jää ostetuista vaatteista niin usein puuttumaan!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #21 : 06.08.2009 20:36:45 »

"Tuosta  pluto skorpioni sukupolvesta kokemuksesta sanoisin,jotta se on aika ehdoton sukupolvi.
Mikään puolivillanen ei mene läpi.Jotenkin sitä kuvasi teini-iän villitys kantaa Suomi-leijonaa kaulassa.Vahva identiteetti.Ehkä tulevia Soinin seuraajia. Maahanmuuttajat vapiskoon?
Jos skorpioniin yhistetään heikkouden vihaaminen niin itsessään kuin muissa niin  pluto skorpioni sukupolvessa se vielä korostuu.Viidakon laki vallitkoon.Että semmosia jo äänestysikäsiä meillä."


Alko ihan naurattaa, kun osui aika loistavasti ainakin tänne päin. >headshot!<

itehän sen aspektin vaikutuksia ei näe itsessään tai välttämättä aina edes lähimäisessään, mut kyllä alko naurattaa etenkin toi soini -viittaus. lienee turha siis sanoa, että täällä äänestettiin perusuomalaisia oikeen henkeen ja vereen.  laugh


ei ihan relevanttia, mut kokemustasi tuemme.
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #22 : 08.08.2009 10:37:52 »

No, viidakon laki jyllää muutenkin oli sitten sen puolella tai ei. :Smiley

Tai riippuu vähän millä alalla puuhaa, mutta ainakin mun hommissa.

Nimim. Ilmaista lounasta ei olekaan, mutta hinnasta voidaan aina neuvotella. Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #23 : 08.08.2009 21:39:32 »


Hengen siemen on vapautumassa sitä suojaavien sielun terälehtien avautuessa. Ennen avautumista siemen on ollut hautautuneena maahan. Kreikkalaisessa mytologiassa Plutoa vastaa Haades, kuoleman jumala, joka asustaa maan alla. Hermes kuljettaa kuolleiden sielut Manalaan lautturi Kharonille, joka pientä korvausta vastaan soutaa kuolleet Styksin, kuoleman virran, yli Haadekselle. Hermeettisen filosofian symboleilla piirretty Pluto kuvastaa elämän ja kuoleman ikuista kiertokulkua. Tunnetuimpia esimerkkejä tästä uudelleensyntymisen prosessista ovat kasvit siemenineen ja toukasta kehittyvä perhonen. Ihmisen elämässä Pluto kuvaa samaa sisäistä transformaatiota, uudistumista hiljaisuuden, pimeyden ja yksinäisyyden kautta. Hermeettisen filosofian mukaisesti risti Pluton symbolin alaosassa kuvaa fyysistä ja konkreettista eristäytymistä muulta maailmalta mystisen uudistumisprosessin ajaksi. Saadaksemme pitää läheisemme tulee meidän pystyä välillä myös luopumaan heistä. Kukaan ei voi omistaa toista ihmistä. Sisäinen Soturi tulkinta kertoo, mitkä ovat sinun sisäisen muutoksesi ja henkisen kasvusi kovimmat haasteet. Samalla opit ymmärtämään omaa ehdottomuuttasi ja sisäistä voimaasi sellaisissa tilanteissa, joita Pluton aspektit kuvaavat.

tallennettu
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #24 : 13.08.2009 19:40:42 »

multa löytyy myös kyseinen mutta en tiedä ollenkaan mitä tarkoittaa..
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #25 : 25.09.2009 12:21:48 »

Mulla löytyy Pluto Ascendentilla ja Vaa'an merkistä. Itse koen sen jonkinlaisena syväluotaimena ympäristöäni kohtaan. Tunnen jollakin anteennilla ihmisten yleisiä tunnelmia, ehkä luen heidän elekieltään tai haistelen lauseiden välistä lausutut huokailut ja silmän räpytykset, en tiedä mistä sen tiedon saan, mutta yleensä se osuu oikeaan. Itse olen syrjäänvetäytyvä, enkä tykkää olla lainkaan esillä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö osallistuisi sosiaaliseen kanssakäymiseen. Pidän tarkkailusta, välttelen äänekkäitä tilaisuuksia, nautin hiljaisuudesta ja rauhasta.

Plutoni tekee kireitä kulmia Merkuriukselle, Saturnukselle ja Marsille. Ehkä nuo kulmat tekevät sen, että käperryn omaan itseeni ja pyörittelen isojakin asioita päässäni. Moni läheiseni ei varmaan arvaakaan millaisissa sfääreissä ajatukseni pyörivätkään. Purkautumiskeinoinani on taide ja liikunta, myös kirjoittaminen avaa tunnelukkoni.

Siinäpä Plutoa :-)
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
arppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #26 : 09.10.2009 17:26:51 »

Mielenkiintoista keskustelua. Näin amatöörinä ilmottaudun sekaan ja yritän jälleen oppia uutta!

Mä olen  aurinko  askendentti skorpioni ja siellähän se plutokin möllöttää... koko setti 1. huoneessa. Lisäks mitä tota karttaani tuossa taas tutkin niin löytyy

 pluto aspect_con aurinko
 pluto aspect_con askendentti
 pluto aspect_tri kuu
 pluto aspect_ssx merkurius
 pluto aspect_tri mars
 pluto aspect_squ jupiter
 pluto aspect_sex uranus

Mitä lie nuo sitten enemmälti tarkoittavatkaan, aika plutopainotus lienee vai olenko väärässä? Astro.comissa etsin aikanaan tiedot, hallitsevin planeettani on pluto ja hallitsevin merkkini skorpioni.

Solararcin kirjoitus osui aika yksiin sen kanssa mitä minäkin koen olevani. Mulla on kans aika hyvät nuo antennit, ymmärrän tunnelmia, ihmisten eleitä, fiiliksiä ja ylipäätään ajatuksia ja moni uusi tuttavuus on keskustellessamme ihmetellyt miten voin tuntea heidät niin hyvin niin lyhyessä ajassa, kun osaan kertoa heistä aika isoja ja syvällisiäkin asioita jotka toisaalta itselle tuntuu ns. itsestäänselvyyksinä, siis tarkoitan sitä, että en ymmärrä miten niitä ei muka heistä näkisi? Olen kyllä huomannut, että kovinkaan moni tuttuni ei osaa lukea yhtä hyvin ihmisiä.. Mä näen jotenkin monestakin ihmisestä moniakin asioita, jotka osoittautuvat todeksi myöhemmin. Mulle on turha koittaa valehdella, esittää yhtään mitään ja kaikki vilunki, kaksinaamaisuus sun muu sellainen näkyy yleensä samantien mulle.. Sama mulla, en yhtään tiedä mistä tietoni kerään, mutta ne on liki aina oikein.

Olen myös syrjäänvetäytyvä enkä tykkää olla esillä, oikeastaan vallan kammoksun noita äänekkäitä tilaisuuksia, juhlia jne. Itse en viihdy moisissa ollenkaan ja en järjestä itselleni juhlia koskaan ja kotonani käy aniharvoin vieraita, nekin lähimpiä kavereitani joskus ja jouluna iltaa istumassa jolloin silloinkin tunnen oloni hieman vaivautuneeksi, kun ovat tunkeutuneet mun tiloihin ja mun tavaroiden ja kaiken sekaan (joo, lienen vähän hullu..). Olen kuitenkin ihan sosiaalinen niissä tutuissa porukoissa joissa pyörin  Smiley olen kanssa sellainen omaan itseeni käpertyjä ja ajattelen ja pyörittelen asioita aivan älyttömän paljon ja käyn tavallaan ns. keskusteluja pääni sisällä, eikä oikeestaan kellään ole käsitystä siitä että mietin noinkin paljon. Mua pidetään enemmänkin aika huolettomana Huldana,josta väki tuumaa ettei liikoja mieti  Grin

Mielenkiintoinen aihe ja odottelen innolla lisää keskustelua, että oppisin lisää! Itse koen olevani hyvin ristiriitainen, en tiedä onko kartallani jotain ristiriitaa aiheuttavaa. Toisaalta olen hyvin voimakas ja mielipiteitä, kunnioitusta yms herättävä ja magneettinen kyllä mitä seurannut olen, mut toisaalta väliin tuntuu että olen aivan onneton rassukka joka purskahtaa itkuun samantien eikä uskalla pitää puoliaan lainkaan  Huh Veikkaan kyllä, että  kuu rapu saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa..  Tongue
tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #27 : 11.10.2009 16:27:58 »


hei arppa05! onpas sulla pluto painotteinen kartta!

saanen kysyä klassisen pluto-kysymyksen...? eli käytätkö paljon mustia vaatteita?  Smiley



 
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 11.10.2009 21:01:32 »

Heh..! Grin 2funny Tuolla Arpan Pluto-painotuksella tekee mieli kysyä,
ei pelkästään mustista vaatteista, vaan eksoottismmasta ruokalajista koskaan,
mitä on nauttinut, että esim. eräs vtumainen tyyppi, jonka pisti paloiksi,
paistoi joulukinkuksi ja söi koko perheen voimin ja antoi loput perheen Dobermanneille.. Tongue

 askendentti skorpioni:na minulla  pluto ei tee kuviota sen kanssa.
Minulla on  pluto MC:llä  vaaka  kauneissa ja tunteellisesti viileissä
ja älyllisissä ilman merkeissä tuo tärkein kolmio.
Ainoa, mistä en pidä, niin tuo oppositio  mars oinas ja minähän en periksi anna,
vaikka henki menisi tappeluissa ja vielä sen jälkeen kostan jos pystyn! tickedoff knuppel2
Siitä on hyötyä vain vaikeuksien keskellä ja kun pitää saada jokin asia menemään läpi.
 pluto aspect_tri kuu vesimies
 pluto aspect_triaurinko kaksoset
 pluto aspect_opp mars oinas
 pluto aspect_opp jupiter oinas
 plutoaspect_sex neptunus jousimies
tallennettu
arppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #29 : 13.10.2009 17:41:22 »


hei arppa05! onpas sulla pluto painotteinen kartta!

saanen kysyä klassisen pluto-kysymyksen...? eli käytätkö paljon mustia vaatteita?  Smiley



 

Kyllä aika paljon käytän. Tykkään kaikista tummista väreistä, mut kuteet on muuten aika tavallisia ja massasta erottumattomia yleensä. Väliin olen ostanut jotain värikkäämpiä vaatteitakin, mutta niissä en kyllä tunne oloani ollenkaan kotoisaksi. Musta on hyvä ja yleisin väri vaatteissani ja muut tummat sekä maanläheiset värit siihen sitten lisäksi ja ehkä jotain oikein syvää tummanpunaistakin vähän  Smiley
tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: