Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kolmas silmä  (Luettu 2876 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 18.07.2009 13:46:04 »

Heräsin suhteellisen kummalliseen aikaan, 02:02 ja unesta joka oli myös suhteelisen metka taas  Cheesy

Olin unessa väkijoukossa sen kummenpaa tekemättä tai puhumatta. Jokainen vain olla möllötti ja touhuisi omiaa... minua potkaistiin oikeaan sääreen ja kirosin ääneen moista käytöstä.
Edessäni seisoi käppyrä ihmisen irvikuva kiukkuisena kuin ärsytetty ampianen. Tämä sanoi, että on se H****tin kumma juttu, kun te ihmiset ette näe mitään vaikka kaikki on aivan nokan edessä!
Kysyin mitä tuo nyt sitten tarkoitti?
Tämä "ihminen" hymyili hieman kieroon ja sanoi, jotta etkö muka tajua jo...
Hän alkoi hävitä ja muuttua läpikuultavaksi, jolloin myös otsani alkoi tuntua samalta kuin olisi santaa silmissä...
Tuo "ihminen" kysyi, että joko nyt näet sinisen hehkun? Ei se ole sen vaikeampaa...
Ja todella näin joidenkin ympärilläni olevien ympärillä sinisen eri sävyistä hehkua... jokaisella hieman erillaisena ja eri sävyisenä  Cheesy
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 19.07.2009 13:27:46 »

Oikea aivopuoliskohan liitetaan tunnemaailmaan ja sininen vari-oletko jattanyt huomaamatta tunteesi muiden kiireiden ollessa tarkeampia?
Mielestani sinua potkaistiin saareen, etta se herattaisi sinussa toisten tunteiden huomioimista.
Onko ne jaaneet takapajulle?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 19.07.2009 21:36:21 »

Kiitos kaunis, Diamond  smitten
... tuota aspektia en olisi itse äkkiseltään osannut edes ajatella  Shocked
Ensi reaktio oli, että no ei varmasti  Wink mutta jo tovin päästä myönsin, että saattaapa puoli totuutta tuossakin olla. Taidampa potkaista mokomaa käppyrää ensi yönä takaisin  :Smiley
Syyn tekooni pidän itselläni.

...tai sitten taas hetken pohdittuani... käännän asiat ympäri ja totean, että voin huomata ihmisten tunteet ja fiilikset. Juu, todellakin... mutta annanko sen vaikuttaa toimiini? En...ainakaan kaikkien  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: