Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesiputous? Lento-onnettomuus? Karhu?  (Luettu 4361 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sensei1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 17.07.2009 23:04:50 »

Moro,

Olen nähnyt usein unia vesiputouksesta joka laskeutuu jokeen tosi, myös uni karhusta on toistunut muutaman kerran ja joka yhdessä unessa yritti hyökätä meitsiin....

Myös näin himmeän pitkän unen lento onnettomuudesta....

Oon yrittänyt netistä tsiigailla jotain, että mitä nämä voisi merkitä ja itse mietiskellä, mutta olisko kellään mielipiteitä?

Kiitos Wink
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #1 : 03.08.2009 13:58:34 »

Moro,

Olen nähnyt usein unia vesiputouksesta joka laskeutuu jokeen tosi, myös uni karhusta on toistunut muutaman kerran ja joka yhdessä unessa yritti hyökätä meitsiin....

Myös näin himmeän pitkän unen lento onnettomuudesta....

Oon yrittänyt netistä tsiigailla jotain, että mitä nämä voisi merkitä ja itse mietiskellä, mutta olisko kellään mielipiteitä?

Kiitos Wink

Minulle tulee vesiputouksesta erittäin hyviä vibroja mieleen, jotakin uuden kehittymistä tai yleensä kehittymistä ja todella hyvää alitajuntasi on unessa sinulle petaamassa. Vaikka karhu onkin feminiininen symboli, saattaa se kuitenkin olla myös oman aggressiivisuuden merkki, siihen olisi ehkä syytä kiinnittää huomiota, ettei se pääse pilaamaan hyvää kehitystä.

Lento-onnettomuus ei nyt aukene, mutta jos se tuli karhu-unen jatkeena, niin symboli lienee selvä.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #2 : 03.08.2009 14:36:57 »

Olavi Moilanen mm. (unien tulkitsija) on tulkinnut vesiputouksen näin:

Varsinkin vesiputous edustaa usein jotain voimakasta tunnetta. Ehkä pelkäät rakastumista, mutta et vielä halua joutua kenenkään syliin, kenenkään valtaan ja siksi päätät pudota paikkaan, josta selviät itsenäisenä pois.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: