Olen kuvitellut, että juno vaikuttaa enemmänkin miehen kartalla siihen, millainen on hänelle mieluisin naistyyppi. Naisen kartalla taas jotain samaa kuin venus naisen kartalla, eli miten ilmentää naiseuttaan...
Hmmm... Miehellä

3. huoneessa. Liikkuvainen, eläväinen nainen, jonka kanssa on koko ajan jotain puuhaa yhdessä ja jonka kanssa voi harrastaa yhdessä, on miehen tyyppinen

Ukko ei tykkää nirppanenäisistä pikkuprinsessoista, vaan rempseämpi nainen on enempi mieleinen. Seksi on miehelle erittäin tärkeää, pysyy henkinen puoli kunnossa, kun saa

Viehättyy kaikesta salamyhkäisestä, intuitiivisesta, tykkää selvittää asioita perin pohjin.
Aspekteja miehen Junolle:

(tarkka!)
Mulla

1. huoneessa. Joo, käytännönläheinen, jalat maassa oleva ja elämässään pitkälle pyrkivä uratykki on mun mies

Tuosta 1. huoneen sijainnista en osaa sanoa sen enempää... Itse olen aika työ- ja suorituskeskeinen, musta ja seksikkyydestä ei edes voi puhua samassa lauseessa...

Liiankin vakava ja raskasmietteinen ajoittain, materialisti ja aina huolissani taloudellisesta turvallisuudesta...
Aspekteja mun Junolle:

puolineliö

(ja onko ihme, että ne omantien kulkijat, massasta poikkeavat miehet vetoavat!)

Lilith (merkitys

)

puolineliö

(merkitys?)
Meillä Juno synastriassa (eka minä, sit mies):

bQ

puolineliö

puolineliö

Mun Juno miehen 5. huoneessa, miehen Juno mun 8. huoneessa.
Osaiskos joku tulkita? Nikki? Lilli? Esmirlda? Joku muu?