Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: noloa...  (Luettu 4809 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 29.06.2009 15:54:45 »

Tämä uni on aikas nolo, vaikka unessa ei nolottanut yhtään... nauratti vain  idiot2
Kyse on taatusti jostakin nyt tapetilla olevasta, mutta hämää kun olen aina kuvitellut paskan tarkoittavan rahaa... mutta ristiriitaista infoa lähteissäni ja siksi kyselen teiltä.

Olin unessa raskaana ja pukeutunut väljään kaapuun. Oleskelin naishenkilön kanssa jonkun toimistossa, kuun synnytys alkoi käynnistyä. Tiesimme, että synnytys on tehtävä siellä toimistossa. Nostin helmat ja kipusin kirjoituspöydälle, paperien ja kirjojen yms. toimistotavaroiden sekaan paljain jaloin ja ulostin. Väänsin aivan mahdottoman läjän sitä itseään ja totesin, että nyt voidaan aloittaa synnytys  2funny Naishenkilö vain meinasi, että ulostetta on ehkäpä hiukka liikaa pöydällä, joten se ehkäpä tulee huomatuksi. Meinasin, että niinkö tykkäät ja nappasin kaksin käsin kasasta sontaa ja tipautin roskakoriin. "Kelpaako?", kysyin ja pyyhin käsiäni kaapuni helmoihin. Nainen katselin ilmeisen hämmentyneenä toimiani ja ei sanonut mitään. Heräsin siihen, kun totesin naiselle että kerää itsensä palaset ja alkaa toimia, vauva tulee nyt!

Nolottaa, moinen roisi meininki... vaikka unta olikin  :Smiley
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1 : 29.06.2009 16:09:43 »

Voi hyvänen aika, mikä uni!  2funny
tallennettu
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #2 : 29.06.2009 17:41:33 »

heheheh  Grin 2funny, olipa uni sulla tosiaan  Smiley
Mä oon kans kuullut et p*skan näkeminen unessa tarkoittais rahaa.
Tällanen nopee amatööritulkinta vois olla, että aloitat jotain uutta elämässäsi (synnytys), ja sitä ennen kieltäydyt jostakin rahantulosta (paskan roskikseen heittäminen).
Mene ja tiedä sitten, pitääkö paikkaansa  Cool
tallennettu

-Lonelylight-
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 29.06.2009 18:48:24 »

Uloste on tosiaan rahantuloa, mutta tässä kohtaa - kun uloste tulee ennen synnytystä - sanoisin, että sinusta puhdistuu aika kasa kaikkea turhaa pois, ennen kuin uusi asia tulee elämääsi. Se on hyvä vaan se, ja rempseä suhtautumisesi unessa asiaan kertoo minusta siitä, että selviät näistä uutta tekevistä muutoksista läpi kunnialla ja hienosti Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4 : 30.06.2009 14:06:08 »

Toivotaan niin AM... jos jotakin olen oppinut niin sen, ettei mikään uusi ole helppoa tai halvalla saatua  :Smiley
Jotenkin mietityttää tuo paikka... miksi kirjoituspöydälle? Mutta saattaa viitata yhteen projektiini, jota tahmaan läpi aika-ajoin ja se liittyy paperitöihin  Wink Siitä sitten kun on sen aika... voipi jopa olla uni kehoitus toimimaan, "vauva tulee nyt!"
 angel

Juupa, Kimo ja lonelylight. Uni kerrakseen  Grin en ole aikaisemmin moista nähnytkään ja edes sinne päin viitaavaa. Nolotti niin himskatisti kun heräsin ja aloin kelaan untani muistiin. Hauska kuinka valve minä on heti tiettyjen normien orja ja jos jokin on noloa länsimaiselle, niin suolen toiminnot  2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 30.06.2009 15:18:10 »

Josko se työpöytä pitäs putsata ensin entisistä hommista, jotta voi pyyhkästä kätensä helmoihin (it is done) ja alottaa uuden projektin. Ehkä se toisi sitä "rahaa kuin roskaa", johon sinä suhtaudut nyt jotenkin yliolkaisesti?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6 : 03.07.2009 20:29:13 »

Kiitos kaunis teille kaikille  :smittena:
Unet ovat ihani, kun vain jaksaa hieman kaivella... olen putsannut nyt pöytää ja todella lapioinut p***aa pois elämäni sivuilta. Asiat ovat vain roikkuneet ja siksi myös totta kai, vaivanneet  :Smiley Kauhistellaan syksyä ja silloin alkavia uusia haasteita, mutta vanhat roikkuivat viimeistelemättöminä pitkin poikin...
Nyt kaksi isompaa juttua vielä ja sitten voin pyyhkäistä kädet helmoihin ja ottaa vastaan uutta... Onko kyseessä raha? Tiedän myöhemmin, kutina on... että joo´o. Ja miksi en tee mitään, miksi roikkuu? Pelkään! Pelkään polttavani siipeni...
Mutta eipä mitiä, se joka pelkää ei pelaa... ja minä pelaan!  angel
Koska halua elää ja  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: