Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarkennusta stelliumiin  (Luettu 11015 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« : 27.06.2009 16:34:05 »

Täällähän on stelliumia käsitelty moneen otteeseen ja muutaman ketjun lukasin, mutten silti löytänyt tarkkaa vastausta kysymykseeni. Olen kuvitellut, että kartaltani löytyy stelliumi, mutta nyt huomasin, että tämän sivuston tulkinnan mukaan sitä ei kartaltani löydykään (klikkaisn "Erikoiskuviot" ja sieltä sitä ei löydy). Joku tuolla keskusteluissa mainitsi 8 asteen säännöstä...kaikki planeetatko pitäisi olla 8 asteen sisällä? Tulkinnat toki vaihtelevat, mutta löytyisikö jokin mittari mitä yleisimmin käytetään? Olen ajatellut näiden planeettojen muodostavan stelliumin kartallani  venus 15° skorpioni 56',  uranus 20° skorpioni 1' ja  merkurius 23° skorpioni 20' Mitä mieltä olette? Ja jos joku innostusi tuota mahdollista stelliumia tarkemmin tulkitsemaan niin mielelläni kuulisin ajatuksia siitäkin! Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.06.2009 01:27:51 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #1 : 28.06.2009 09:38:44 »

Moi!
Onhan tuo ihan selkeä stelliumi. Stellium on alue joka on painottunut elämässäsi. Eli kyseinen huone, merkki ja planeettojen vaikutukset... Mielestäni se on hyvin mielenkiintoinen kuvio sen vuoksi, että planeetat muuttavat toistensa vaikutusta intensiivisesti, eikä kyse ole ns. hankalasta aspektista kuitenkaan...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #2 : 28.06.2009 10:57:33 »


Itselläni myös stelliumi kaksosissa ja yhdeksännessä huoneessa pitäen sisällään  aurinko kuu merkurius jupiter
tämä rypäs myös oppositiossa kolmannenhuoneen neptunukseen. Kyllähän tuo stellium aikamoinen energiarypäs on, vaikka neptunus energioita tehokkaasti hajoittaakin pommittaessaan stelliumiani...

Muistelen jostain lukeneeni että stelliumissa olisi vähintään 4 planeettaa yhtymässä keskenään.
Liekö siksi sivuston tulkinnassa tuo stellium puuttui...?


« Viimeksi muokattu: 28.06.2009 11:02:18 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #3 : 28.06.2009 15:25:54 »

Kiitos vastauksistanne! Smiley
Serenity-, niin olen tosiaan itsekin ajatellut... Nyt pitäisi kaivaa jostain Nikulan tulkinta, koska hän sen muistaakseni stelliumiksi tulkitsi myöskin.
Sangviinikko, olisiko sitten tosiaan niin, ettei kolmea planeettaa ainakaan täman sivuston ohjelman mukaan lasketa stelliumiksi...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 28.06.2009 20:25:48 »

Eipä sillä sinänsä mitään merkitystä ole kutsuuko noita yhtymiä stelliumiksi vai pelkiksi yhtymiksi, varsinkin kun kaikki ovat suhteellisen lähellä toisiaan ja samassa merkissä = sama vaikutus.  police
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5 : 28.06.2009 21:13:05 »

Hmm, no ei mullakaan ole kaksosissa stelliumia, vaikka onkin tällanen miehitys 7. huoneessa  kaksoset merkissä:

 chiron
 merkurius 12°
 aurinko 15°
 mars 27°
 ceres 28°

Mutta silti kyllä ITSE ajattelen niiden vaikuttavan kuten stelliumi, sillä onhan niistä osa yhtymässä keskenään vaikka ei kaikki.. Wink
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #6 : 29.06.2009 14:45:43 »

Joo,luulisi kolmesta planeetasta tosiaan tuon stelliumin tulevan...

Kartallani on siinätapauksessa kaksi stelliumia, mikäli :chiron:kelpuutetaan mukaan..

Eli tuon kaksosrykelmän lisäksi härässä, kahdeksannessa huoneessa  venus mars chiron jumittuma.

Voi tosin olla ettei tuota chironia lasketa...?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #7 : 29.06.2009 18:25:27 »

Kyllä Chiron lasketaan ja itse lasken mukaan myös asteroidit. (siis nämä tärkeimmät)
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #8 : 30.06.2009 13:00:21 »

Mulla on myös stelliumi, painottuneena  jousimies ja 10. ja 11. huoneeseen. Tämmöinen (karttaa en nyt jaksa tähän pistää crazy2 ):

 jupiter 25o  skorpioni
 keskitaivas 4o  jousimies
 uranus 5o  jousimies
 pallas 7o  jousimies
 aurinko 12o  jousimies
 venus 20o  jousimies
 merkurius 21o  jousimies
 neptunus 26o  jousimies
 ceres 28o  jousimies
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #9 : 30.06.2009 13:07:40 »

Vähän ohi varsinaisesta aiheesta, mutta miten sulla mc82 toi  uranus  aspect_con MC on ilmenny?
Mulla löytyy samanlainen (tosin  vaaka ja skorpioni rajamailla) ja muutenkin ruuhkaa on  jousimies .
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #10 : 30.06.2009 13:15:45 »

Vähän ohi varsinaisesta aiheesta, mutta miten sulla mc82 toi  uranus  aspect_con MC on ilmenny?
Mulla löytyy samanlainen (tosin  vaaka ja skorpioni rajamailla) ja muutenkin ruuhkaa on  jousimies .

Mä koen tuon  uranus aspect_con keskitaivas :n lähinnä sillä tapaa, että itseilmaisun tarve on erittäin suuri. Haluan tuoda oman persoonani avoimesti julki ja haluan ilmaista itseäni ilman rajoituksia - ei haittaa, vaikka mun touhut aiheuttaisivat pahennusta ihmisissä, en yleensä välitä  Grin Tukehdun, jos en saa olla oma itseni, tällöin kapinallisuus saattaa purkautua hyvin odottamattomasti ja odottamattomassa paikassa. En ehkä ole perinteinen kovinkaan monissa asioissa, joissakin sitten sitäkin perinteisempi.

Työelämässä en voi sietää pomottavaa asennetta muilta, en oikein ole alais-tyyppiä. Töissä viihdyn hommissa, joissa ei ole tarkkoja aikatauluja tai hierarkiaa määritelty ja työ on vaihtelevaa, tutkimusluonteista ehkäpä.

Rebel without cause 4ever? crazy2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #11 : 30.06.2009 13:20:12 »

Työelämässä en voi sietää pomottavaa asennetta muilta, en oikein ole alais-tyyppiä. Töissä viihdyn hommissa, joissa ei ole tarkkoja aikatauluja tai hierarkiaa määritelty ja työ on vaihtelevaa, tutkimusluonteista ehkäpä.

Rebel without cause 4ever? crazy2
Juu, tuota minäkin kaipaisin, hyvin tiivistetty. Ei nyt toistaiseksi ole ollu mahdollista, parempia aikoja odotellessa!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: