Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ylösnousemus, energiamuutos - mistä on kyse?  (Luettu 13855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 20.06.2009 11:01:27 »

tässä tällainen keskustelun pohjaksi.. itse koetan miettiä miten relevanttia tämä kaikki on; yksi tuntemani mies oli erityisen kiinnostunut ylösnousemuksesta ja hengestä, muut maailmasta; yleensä erim energiahoitajat uskovat tähän kovasti. no, ajatuksia?

YLÖSNOUSEMUS EI OLE SITÄ, MITÄ LUULETTE
 
Kirjoittanut Sarah Biermann (limitless-one.com)
Kesäkuu 2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Viime aikoina olen vienyt ihmisiä ja ryhmiä maapelin (sähkömagneettikenttä, harhaverhot tai ohjelmoidut uskomusjärjestelmät) ulkopuolelle tuntemaan, keitä olemme todellisuudessa hengessä. Sieltä meillä on pääsy äärettömään itseemme (suurempi itse, aito itse tai ylisielu). Tämä on vähintäänkin syvällinen kokemus.
 
On aina hämmästyttävää olla "siellä" ja kokea rauha ja hiljaisuus, autuus ja ylivertainen tunne siitä, että "kaikki on niin kuin pitäisikin". Sieltä katsottuna ei ole mitään, mitä meidän täytyy tehdä, puhdistaa, korjata tai parantaa. Ei tarvitse keksiä, miten maksaa vuokran tai parantaa kehoa tai löytää aidon rakkauden. Kaikki tarpeet tyydytetään (tai ei ole mitään tarpeita) ja on ehdottomasti, epäilemättä rakastettu ja rakastettava vain sen vuoksi, että on olemassa ja on "minä". On arvokas ja arvostettu, rakastettava ja rakastettu - nyt ja aina.


Ja sieltä ihmiselämä näyttää hyvin erilaiselta. Ei ole tarvetta huolehtia, hermoilla, kamppailla tai edes yrittää. On niin räikeän selvää, että kaikki on peliä - kuin näyttelijöitä näyttämöllä esittämässä rooleja ja kokemassa. On myös selvää, että kaikki on täysin järjestyksessä - ei ole mitään korjattavaa.

 
Tuntuu niin kevyeltä ja vapaalta! Tästä ylösnousemuksessa on kyse - VAPAUDESTA!

 
Olen viettänyt paljon aikaa "siellä jossain", mutta minulla on tietysti myös ihmisen tuskan, rajallisuuden ja pelon kokemuksia. On sanottava kiitos teille, asiakkailleni, koska pitäessäni istuntoja tai opettaessani suuri osa tietoisuudestani tai itsestäni on äärettömässä/suuremmassa itsessäni. Minun on päästävä ulos ihmisen paikallisesta todellisuusversiosta tekemään työtäni. Niinpä ajan viettäminen kanssanne ja oleminen "edesauttajana" pakottaa minut olemaan enemmän ja enemmän rakkaan ylisieluni, Ahrazun kanssa (= siriuslainen olento joka yleisesti tunnettaan Egyptin Osiris-jumalana).
 
Ei voi nähdä koko metsää, kun seisoo keskellä - "ei voi nähdä metsää puilta" - tai Albert Einsteinia siteeraten "Mitään ongelmaa ei voida ratkaista samalta tietoisuustasolta, joka sen loi." Samalla tavalla ei voi nähdä selvästi rajoittavia uskomusjärjestelmiä ja kuorikerroksia, jotka on ohjelmoitu maapeliin, kun ollaan sen sisällä. Ne näyttävät vain normaalille.
 
Seuraavan kerran jonottaessanne kaupassa, kääntykää ympäri, kasvot taaksepäin. Miltä tuntuu? Miten ihmiset reagoivat jonossa? Viedäänpä tämä vähän pidemmälle: päästäkää pieru hymyillessänne takana olevalle ihmiselle. Hyvänen aika! Tuntuuko nololta (hävettävältä)? Saisitteko edes itsenne tekemään sitä?
 
Tai kokeilkaa tätä… Seuraavan kerran, kun olette hississä muiden ihmisten kanssa, seiskää selkä ovea vasten ja katsokaa muita ihmisiä. Voi pojat, rikotte hissisääntöjä, erityisesti jos puhutte. Tein tämän kerran, silloin kun olin collegessa. Se oli melko suuri hissi ja siinä olin noin 10 muuta ihmistä. Seison selkä ovea vasten, kasvot kohti muita ihmisiä, katsoin silmiin (silloin kuin mahdollista) ja hymyilin. Olisi voinut kuvitella, että heiluttelin asetta! Pelko oli sakeaa. Olen varma, että he ajattelivat minun olevan hullu!
 
Melkein kaikkea, mitä teette, ohjaa ohjelmointi. Jos rikotte sääntöjä, teidät tuomitaan ja tunnette häpeää ja pelkoa. Useimmiten emme edes tiedosta ohjelmointia. Se vain vaikuttaa normaalilta tai kunnioitettavalta. Piereskely julkisesti on hyvin rumaa! Pysymme säännöissä välttääksemme tuomitsemisen eikä meidän tarvitse tuntea häpeää.
 
Mutta miten meidät ohjelmoidaan tällä tavalla? Olin äskettäin hississä ja eräs äiti tuli siihen poikansa kanssa, joka oli noin 3-vuotias. Häntä viehätti peilikuva kirkkaissa metalliovissa. Hän meni lähelle ovia (mitkä olivat täysin kiinni) ja sitten kääntyi nähdäkseen, miltä näytimme verrattuna heijastukseen. Hän hymyili ja sanoi: "Hei!" Yhtäkkiä äiti tarttui poikaa käsivarresta ja kiskaisi hänet pois ovien luota. Hän piti poikaa edessään kasvot ovia kohti, ja kun tämä puhui, äiti hyssytteli. Ja ohjelmointi alkaa! Poika tunsi äitinsä häpeän (nolostumisen) ja pelon. Hän oppi oikein hyvin, ettei niin vain tehdä.
 
Kysyn teiltä, mitä pelottavaa on noissa ovissa. Miksi pelkäämme niin kovasti kääntää selkäämme niille - erityisesti jos olemme riittävän lähellä, että ne voisivat "saada meidät kiinni"?
 
Mietin, miten kauan kestää opettaa lapset potalle. Vain ihmiset ja jotkut eläimet - kuten kissat ja koirat - jotka olemme ottaneet kotiimme, "pidättelevät sopivaan aikaan ja paikkaan". Olen ollut hevosten parissa (ja siivonnut niiden jälkiä) riittävästi tietääkseni, että ne pudottavat jätöksensä milloin ja missä tahansa! Älkää käsittäkö väärin: en ehdota, että alatte kakata housuihinne tai vastaavaa J Mutta ajatelkaa, miltä teistä tuntuisi, miten hirvittävää häpeää tuntisitte, jos itse asiassa tekisitte sen! Häpeä ja häpeän pelko pitävät ohjelmointia käynnissä. Kukaan ei halua tuntea häpeää!
 
Kannustan tekemään hissikokeilun. Pankaa merkille, mitä se tuo esiin teissä ja toisissa.
 
Silloin kun olen "siellä jossain", tuntuu selvälle, että maailmankaikkeus antaa kaikkea ja että yltäkylläisyys on luontainen tilamme. Miksi sitten vanhoille sieluille on usein hyvin vaikeaa saada yltäkylläisyyttä? Koska uskon vakaasti siihen, että tiedän, mitä minun tarvitsee tietää, silloin kun minun tarvitsee tietää, päätin pitää yltäkylläisyyskurssin. Shamanistisella matkalla menin uudelle maapallolle ja pyysin näyttämään, mitä minun tarvitsi tietää. Eteeni ilmestyi rakennus, jonkinlainen yliopisto. Minua tervehti viisas, taikurimainen kaveri, jolla oli pitkä, valkoinen parta. Seuraavien viikkojen aikana kävin läpi hyvin mielenkiintoisia kokemuksia ja opin paljon.
 
Havaitsin joitain hyvin spesiaaleja ohjelmia, jotka vaikuttavat meihin (ja yltäkylläisyyteemme) aivan ydintasolla. Nämä ohjelmat tai kuorikerrokset luotiin viemään meidät mahdollisimman pitkälle rajallisuuteen, jotta saatoimme kokea asioita, jotka ovat täysin vastakkaisia sille, kuka olemme hengessä.

 
En ole niitä, jotka keskittyvät salaliittoteorioihin ja vastaavaan, joten epäröin kirjoittaa tästä. Älkää jääkö kiinni mihinkään draamaan ja vain ajatelkaa tarinaa myyttinä, joka selittää maapelin ohjelmointia.
 
Hyvin kauan sitten eräs maan ulkopuolinen rotu loi ihmisen. He muuttivat DNA:ta ja juurruttivat uskomuksia, jotka loivat rodun palvelemaan heidän tarpeitaan. He loivat orjarodun kaivamaan kultaa, mitä vaadittiin heidän planeetankokoiseen alukseensa.
 
Yksi heidän luomistaan ydinohjelmista oli tämä: teidän on tehtävä työtä elääksenne.
 
Ikään kuin koko elämä loppuu, jos ei tee työtä. Voitte nähdä, miten tehokas tämä ohjelma on tekemään kovia työntekijöitä. Myöhemmin kun rahaa alettiin käyttää, installoitiin aliohjelma: teidän on tehtävä työtä saadaksenne rahaa elämiseen.
 
Me jopa sanomme, että meidän on "ansaittava elantomme" (tai sanatarkasti "tehtävä eläminen") merkitsemään rahan vuoksi työskentelemistä!
 
Ohjelmassa on myös lupaus palkkioista, jos olemme hyviä. Yksi versio tästä on lupaus taivaasta, jos noudatamme uskonnon sääntöjä. Tämä saa meidät pyrkimään "synnittömyyteen", mikä tietenkin on mahdotonta. Samalla kun taivas ja helvetti ovat vain harhakuvia, niin silloin kun ihminen uskoo niihin, hän voi luoda tuon kokemuksen kuoleman jälkeen. Vaikka monet tämän uskomuksen mukaan ovat kokeneet helvetin, kukaan ei ole koskaan päässyt taivaaseen, koska syvällä sisällä tiedetään tehdyn syntiä, vaikka kyse olisi vain pienestä synnistä.
 
Useimmissa metafyysisissä uskomuksissa on vielä lupaus palkkiosta. Meitä on kehotettu "pysymään valossa" ja muuntamaan negatiivisia tunteita rakkaudeksi. Jos pidetään ajatukset positiivisina ja keskitytään positiivisiin tunteisiin, niin luodaan positiivinen elämä. Jos syödään oikeanlaista ruokaa (luonnonmukaista, vihanneksia, kypsentämätöntä jne.), keho puhdistuu ja tervehtyy. Luodaan hoikka, kaunis ja myös nuorekas keho. Kaikki tämä on polariteetin harhaa - hyvää ja pahaa, oikeaa ja väärää. Ja polariteetti on osa ohjelmaa.
 
Jopa kutsumme itseämme valotyöntekijöiksi! Teemme työtä luodaksemme valon maailman (hyvän ja rakastavan eli taivaan). Metafyysinen uskonto johon minut kasvatettiin, puhui taivaan luomisesta maan päälle. Kaikki tämä on edelleen tuosta ohjelmasta.
 
Metafyysisen paikallisradiomme ohjelmassa äskettäin eräs henkinen opettaja sanoi (siteeraan): "jos teette kaikki asiat, joita opetan teille - positiiviset aikomukset, meditointi, oikea ruokavalio ja liikunta - niin elämänne tulee paremmaksi ja helpommaksi joka päivä".
 
Useimmilla "heränneillä" ihmisillä, jotka tunnen, on ollut melko haastavaa viime aikoina. Tuntuu siltä, että vähemmän tietoisilla ihmisillä on paljon helpompaa, enemmän rahaa, enemmän terveyttä ja enemmän hauskaa!
 
Ylösnousemusprosessissa ei ole kyse täydellisen keho, täydellisen taloudellisen tilanteen tai täydellisten ihmissuhteiden luomisesta. Siinä ei ole kyse täydellisen ihmisen luomisesta. Päästämme irti kaikesta muistaaksemme, kuka todella olemme tuon ohjelmoinnin ulkopuolella.
 
Ajatelkaa tätä… Jos todella onnistutte tässä ohjelmassa luomaan tuon täydellisen elämän, missä on terveyttä, kauneutta, yltäkylläisyyttä ja upeita ihmissuhteita, niin luultavasti ette murtaudu vapaaksi. Miksi murtautuisitte, jos kaikki toimii hyvin?
 
Jos emme ole valotyöntekijöitä, niin mitä sitten olemme?
 
Mitä meidän on tarkoitus tehdä ylösnoustaksemme, jos ei kehitettävä itseämme?
 
Ei ole mitään tehtävää. Itse halu tehdä jotain on osa "tehtävä työtä elääkseen" -ohjelmaa. Ei tarvitse luoda täydellistä todellisuutta ohjelman määritelmien mukaisesti. Tarvitsee vain käsittää, että se on jo täydellinen - juuri sellaisena kuin se on juuri nyt!
 
Olette jo perillä! Suuri osa koko-olemuksestanne on ohjelman ulkopuolella. Kun siirrätte tietoisuutenne tuohon osaan, yhtäkkiä pystytte näkemään koko "metsän" sen sijaan, että juoksette puulta puulle yrittäen löytää tien ulos.

 
Olen luonut "polun ulos". Se on kuin aika-avaruusmadonreikä, joka on ankkuroitu yhdestä päästä tänne maan päälle ja jota pitää toisesta päästä ylisielumme ja henkiperheemme. Olette tervetulleita käyttämään tätä polkua. Antakaa mielikuvituksenne opastaa teitä tämän aika-avaruuden poikki - "aallolla" aikaan ja paikkaan, missä ette ole pelissä. Toivon, että nautitte matkasta!
 
-----------
« Viimeksi muokattu: 21.10.2009 11:01:07 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 20.06.2009 11:03:02 »

VIIMEINEN ENERGIAPÄIVITYS JA KUTSU GALAKTISEEN JUHLAAN!
 
Kirjoittanut Lauren C. Gorgo (thinkwithyourheart.net)
16.6.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Lähtö ulottuvuudesta
 
Ennen kuin siirryn viimeiseen energiapäivitykseeni, haluaisin ensin nujertaa kaikki sitkeät pelot liittyen oletettuun lähtööni tästä ulottuvuudesta. Kaikille uusille lukijoilleni ja vastauksena niille, jotka kirjoittivat minulle hämmentyneenä, järkyttyneenä ja huolissaan siitä, että "häviän eetteriin", kuten yksi hassu tyttö niin elävästi kuvasti - pyydän anteeksi aiheuttamaani shokkia ja selitän vähän yksityiskohtaisemmin, mitä on tapahtumassa.
 
Yksinkertaisimmin sanottuna, minulla ei ole enää juuri raportoitavaa tällä aikajanalla - eli meiltä jotka teemme lopullisen nousun uuteen ja aitoon, on kirjaimellisesti ehtynyt kaikki mahdollisuudet näissä alemman ulottuvuuden kentissä, olemme taistelleet pimeimmän yön läpi, muuntaneet kaikki pelot, yhdistäneet kaikki polariteetit ja maadoittaneet riittävästi aidosta itsestänne siirtyäksemme seuraavan pääportin läpi kesäkuun päivänseisauksessa.
 
Kyse ei ole siitä, että menisin jonnekin fyysisesti - paitsi kenties tropiikkiin lomalle Wink - päästän yksinkertaisesti irti ensimmäisen tason sopimuksestani sen ensimmäisen prikaatin välittäjänä, joka nyt saapuu turvallisesti määränpäävärähtelynsä. Tehtävä suoritettu.
 
Mitä nyt sitten?
 
Hyvä kysymys. En ole täysin varma siitä, ja vaikka salaa jatkan sen odottamista, mitä tuleman pitää, minulle vakuutetaan, että se mitä on toisella puolella verhoa, tulee lyhyesti näkyväksi meille, ja tiedämme hyvin vaistomaisella tasolla, minne tämä matka on meidät vienyt ja miksi. Toisin sanoen, minulle kerrotaan, että pian kaikki näyttää hyvin erilaiselle - nekin asiat jotka ovat täysin samoja - ja HYVÄLLÄ tavalla. Tavallaan vaikeaa kuvitella noita sateenkaaria ja perhosia siitä kohtaa, missä parhaillaan olemme värähteellisesti, mutta se johtuu siitä, että kuten aina, nämä tietoisuushypähdykset ovat todellisuudessa loikkauksia - kvanttimielessä.
 
Selvästi saavumme "ulottuvuusrajalle", mistä ystävämme kotoa ovat puhuneet, ja niille jotka ovat valmiita kiipeämään tuota uutta magneettiraidetta, annetaan maihinnousukortti 21.6. ja heidät kuljetetaan suoraan korkeamman itsen tietoisuuteen. (Taas kerran, tämä on vain muutos tietoisuudessa tai havaintotavassa, uusi näkemys elämästä, ei fyysinen lähtö.)
 
Entä kaikki muut?
 
Koko planeetta nousee taajuudeltaan, kuten se on tehnyt herpaantumatta sitten vuoden 1987. Sitä nopeutti Harmonisen yhdentymisen suurkolmio ja se, että asteittain astumme fotonivyöhykkeeseen. Joka kerta kun nousemme korkeammalle planeettatietoisuustasolle, henkilökohtainen ja maapallon magnetismi lisääntyvät ja alamme vetää puoleemme nopeammin henkilökohtaista ja kollektiivista todellisuutta. Sen tuloksena ja johtuen aikaviiveen puutteesta ajatusten ja ilmentämisen välillä, useammat alkavat nyt nähdä yhteyden ajatustensa/olotilansa ja henkilökohtaisten luomustensa välillä (eli herätä).
 
Mitä tämä merkitsee?
 
Se menee jotenkin näin: ulkoinen (havaittu) todellisuus on aina suora heijastus sisäisyydestämme eli se ulottuvuus missä olemme värähtelyltämme, luo/vetää holograafisen todellisuuden vastaamaan sitä. Tämä tekee meille mahdolliseksi jokaisen luomistason tutkimisen tuossa ulottuvuudessa sekä valmistumisen tai nousemisen seuraavalle, jolloin olemme saattaneet loppuun tai yhdistäneet kaiken, mitä tarvitsee, mennäksemme korkeammalle - ja korkeammalle ja korkeammalle.
 
Se on kuitenkin mielenkiintoisinta ja ironisinta ylösnousemuksessa, että mitä korkeammalle menemme tietoisuudessa, sitä maadoittuneempia meistä tulee, ja ne jotka ovat uutterasti valmistautuneet nousuun, itse asiassa ankkuroituvat syvemmälle maahan - ja tätä olemme tehneet herkeämättä toukokuun ensimmäisestä viikosta alkaen.

 
Samoin kuin tiennäyttäjät kokevat matkansa seuraavan värähtelytaipaleen, kaikki muut tekevät täsmälleen saman ja vetävät puoleensa seuraavan, sopivan värähtely-/holograafisen todellisuusjärjestelmän tukemaan nykyistä tietoisuustasoaan harmonisissa mahdollisuuskentissä.
 
Tämä merkitsee sitä, että monin tavoin elämästä tulee paljon helpompaa joillekin (niille jotka ovat uutterasti ja tietoisesti työskennelleet rajoitusten puhdistamisen kanssa) ja paljon haastavampaa toisille (niille jotka alkavat vasta herätä jumalaiseen voimaansa).
 
Ja tässä on ulottuvuusraja - ei hyvä tai paha, parempi tai huonompi - vain fysiikkaa. Itse asiassa ajattelen mielelläni tätä ylösnousemusodysseiaa evoluutioparaatina - voimme liittyä mukaan mihin kohtaan tahansa, mutta aina on joku edessä johtamassa ja takana seuraamassa.
 
Missä olemme nyt?
 
13.-15.6. selviydyimme yhdestä valtavasta energeettisestä valmistelumuutoksesta, mikä huipentuu päivänseisauksessa. Yhdistämme tätä fyysisyyteemme nyt, joten olette ehkä kokeneet tämän seuraavina oireina: yhtäkkinen huimaus tai epävakaus, ontelovaivat, päänsärky, ala- tai keskiselän kipu tai arkuus, jäykkä tai kipeä niska, VÄSYMYS, nopeat myrkynpoisto-oireet ja erilaiset tunteet - ärtyneisyys, viha, turhautuminen, apatia, kyvyttömyys maadoittua tai keskittyä, tunne olemisesta narun päässä odottamassa hyppäämistä.
 
Kyllä, meidät on työnnetty ehdottomasti reunalle - vielä kerran.
 
Tämän kaiken hauskan lisäksi on edelleen vähän tai ei mitään liikettä, joten meidän on täytynyt olla HYVIN kekseliäitä toukokuun alkupuolelta saakka. Näiden energeettisten "kuivuuksien" aikana tarpeemme tyydytetään aina, mutta kaikkea tarpeen ylittävää voi olla todella hankalaa vetää puoleensa. Tämä menee ohi, kun kaikki asettuu ja loksahtaa täysin paikalleen, mutta tällä erää, kun olemme edelleen tyhjiössä, meitä estetään ilmentämästä, jotta emme vedä matalammalla värähteleviä energioita ja luo sekasortoa pakottamalla asioita OLEMAAN ennen aikaansa.
 
Kuulen, että olemme astumassa niin nopean ilmentämisen aikaan, että meitä on tarvinnut suojata enemmän kuin koskaan ja että nuo kaikki korkeammin värähtelevät halut, joita olemme hoivanneet, tiivistyivät tämän viimeisimmän energiaristiriitaisuuden aikana ja odotamme värähtelymme saapumista eteerisiin "aikasaleihin". Toisin sanoen - pysy mukana, poika!
 
Energiavirtaukset jotka ovat luoneet nämä intensiiviset fyysisen puhdistumisen aallot, jotka jatkuvasti huuhtelevat ja pyyhkivät meitä, ovat niitä, joiden avulla muutumme spontaanisti ja ne vastaavat meidän kohottamisestamme niihin luomiskorkeuksiin, joihin leijumme tulevina päivinä, viikkoina, kuukausina ja vuosina.
 
Selkokielellä - kohta on aika tehdä merkittävä otto värähtelypankkitililtämme, mutta matemaattisessa todellisuudessa voimme ottaa vain sen, mitä olemme pystyneet tallettamaan - ja tietysti korot.
 
Astrologisesti puhuen
 
Kesäkuun päivänseisauksessa monet saavat loppuun tämän maadoittumisprosessin (valmistuvat) ja menevät ylöspäin uudessa luomisspiraalissa, mutta päivänseisauksen jälkeen meillä on myös kolme voimakasta pimennystä, mitkä vahvistavat nyt tapahtuvia muutoksia: 1) täysikuu, kuunpimennys 7.7. Kauriissa, 2) uusikuu, auringonpimennys 20.-21.7. Ravussa ja 3) täysikuu, kuunpimennys 5.-6.8. Vesimiehessä.

 
Nämä astrologiset tilaisuudet sinkoavat monet karman ylittämisen, ehdottoman rakkauden ja laajentumisen uusiin ulottuvuuksiin ja samaan aikaan käynnistävät ihmiskunnalla suuria transformaatioita, minkä tuloksena keskitytään enemmän maailmanlaajuiseen yhtenäisyyteen.
 
Mitä seuraavaksi?
 
Te valitsette.
 
Sananen sponsoriltamme:
 
Tämän aikajanan viimeisen päivityksen lisäksi Henkinen hierarkia haluaisi minun esittävän lämpimän, kuitenkin eteerisen, kutsun kaikille, jota tuntevat innostusta liittyä mukaan valmistujais-/päivänseisausjuhlallisuuksiin sunnuntaina 21.6. He odottavat suurta osanottoa ja sanovat, että kaikki jotka liittyvät tietoisuudessa mukaan, yhdistetään telepaattisesti kaikkiin muihin uuden kristalliliittymän tai viidennen ulottuvuuden keskinäisen yhteysverkon kautta.
 
Ilmeisesti tämä on jatkuva päivänseisaustapahtuma, johon voitte "tulla mukaan" ajatuksissanne koska tahansa, ja he myös kylvävät idean oman tilaisuuden/juhlan/rituaalin jne. isännöimisestä uuden maapallon tunnelman vahvistamiseksi. Heidän humoristinen iskulauseensa tälle kokoontumiselle on: Mitä enemmän iloa liittyy mukaan, sitä enemmän iloa on!
 
"Pidämme promootioseremonian kaikille niille, jotka ovat osallistuneet maailmanlaajuiseen ylösnousemustapahtumaan soturien, tienhalkojien ja tiennäyttäjien ensimmäisenä prikaatina. Kaikkia kannustetaan osallistumaan ja ne teistä jotka näin tekevät, liitytte seuraamme valmistujais-/päivänseisausjuhlaseremoniaan 21.6. uuden maapallon pyhäkköpuutarhoissa.
 
"Siellä lauletaan ylistyslauluja ja nostetaan verhoa koko luomakunnan kauniin loiston paljastamiseksi. Tämä tapahtuma pidetään TEIDÄN kaikkien kunniaksi ja ne jotka liittyvät seuraamme, ovat osa vallankumouksellista seremoniaa, missä monet epätavalliset valo-olennot monista galakseista liittyvät juhlaan kanssanne.
 
"Kerromme tämän informaation yrityksenä muistuttaa teille, että tosiaankin on aika erottaa jyvät akanoista, sillä aikakausien vaihdos on toden teolla tullut ja niiden palkkiot ovat suurimmat, jotka tietoisesti osallistuvat uuden maapallon johtoon. Seiskää selkä suorana ja ylpeänä - laskentapäivä lähestyy."
- Henkinen hierarkia
 
ThinkWithYourHeart.net:n (TWYH) tulevaisuus
 
Raportointia toiselta puolelta.
 
Ok, minulle on siis näytetty - kuten uskon näytetyn monille teistä - pienenpieniä välähdyksiä toisesta puolesta, ja vaikka se näyttää melko "tähtimäiseltä", olen nähnyt myös joitain asioita tulevaisuudestani, jotka ovat yhtä lailla jännittäviä kuin hermoja raastaviakin. Pääasiassa siksi että on vaikeaa kuvitella tai yhdistyä uuden aikajanan mahdollisuuksiin, kun on edelleen vanhassa, mutta sanotaanpa niin, että sen vähän perusteella, mitä voin nähdä, minulla vaikuttaa olevan monia vaihtoehtoja tehdä asioita, joista en ole koskaan uneksinut. Ja muuten, sama pätee teihin kaikkiin, kun nämä uudet mahdollisuudet yhtäkkiä vyöryvät elämäänne yllyttäen meitä valitsemaan.
 
Kuten aina, kerron lisää, sitten kun valitsen, mihin tulevaisuuden mahdollisuuksiin menen mukaan, mutta ensisijainen ja haluttu teema näyttää kiinnittävän minut jonkinlaiseksi kosmiseksi toimittajaksi raportoimaan toiselta puolelta.
 
Koetan edelleen saada tolkkua tästä kaikesta, mutta niin kuin ymmärrän asian, TWYW.net jatkaa arkistoidun informaation tarjoamista niille, jotka hoipertelevat ulottuvuusrajalla. Se pysyy korkeampiin luomisulottuvuuksiin siirtymisen keskuksena ja tulee monia versoja, jotka erikoistuvat sisällöltään tukemaan kasvun monia ulottuvuuksia matkalla ykseyteen.
 
TWYH.net luultavasti myös palvelee keskusportaalina uuden maan opetuksille, missä ilmeisesti kirjoitan kokemusperustaista informaatiota uusista ihmisen kyvyistä (mukaan luettuna tarkoituksellinen luominen), miten johdetaan, tuetaan, ylläpidetään ja hoidetaan uusia energiajärjestelmiämme ja miten työskennellään (leikitään!) korkeamman tason psyykkisten havaintojemme kanssa. Lisäksi on monia muita asioita, jotka eivät ole vielä selviä minulle.
 
Toisin sanoen, vaikka painopisteeni on pian uuden maapallon elämässä, niin jokaiselle on jotain tarjottavaa oman matkani perusteella. (Ja tietäkää, että myös toiset ottavat nykypaikkani välittäjänä ulottuvuuksien välillä ja antavat tukea seuraavalle aallolle.)
 
Miten tämä näyttäytyy?
 
Melko paljon samalla tavalla kuin ennen (kuin yritän tehdä tämän saumattoman siirtymän) - informaatio on vain vähän erilaista. Kirjoitan edelleen usein - kenties vielä enemmän kuin ennen. Näyttää vain siltä, että ikään kuin "raportoin" korkeamman tason elämisestä tosiaikaisesti. Eli kommunikoin energioita niin, kuin ne tapahtuvat kauttani -vastakohtana sillä, että pääsen käsiksi intuitiivisesti tuleviin aikajanoihin ennen niiden yhdistymistä fyysisyyteen.
 
Yhteenveto
 
Vaikka siis elämä saattaa edelleen näyttää todella kurjalta fyysisyydessä, tietäkää, että asiat nopeutuvat eksponentiaalisesti eetterissä (niin paljon että tuskin pystyn nukkumaan). Yhdistyn fyysisesti massiivisiin oivalluksiin päivittäin, jopa tunneittain, ja minulla on enemmän vuorovaikutusta kuin koskaan lähteneiden sielujen kanssa, jotka näyttävät olevan täällä liittyäkseen mukaan "juhlaan". Myös "ylösnousemusoppaani" näyttävät hävinneen, ja kuten mainitsin aiemmin, 1.6. alkaen minulla on ollut joukko uusia "ystäviä", jotka oleskelevat maisemissa ilman työtä ja jotka kutsuvat itseään "siirtymäoppaikseni"…
 
Nämä ovat ensimmäisiä minulla (tietääkseni) ja ilmeistesti meillä kaikilla on niitä. He ovat viimeinen opasjoukko matkalla kotiin ja he ovat täällä saattamassa meitä määränpäävärähtelyymme - eli taivaaseen.
 
Nähdään pyhäkköpuutarhoissa!
Lauren
 
« Viimeksi muokattu: 20.06.2009 11:07:34 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 21.06.2009 19:38:16 »

no hyvä huomata ettei tätä ainakaan kukaan STRESSAA  Grin

ENERGIAMUUTOS AUTTAA TEITÄ SIIRTYMÄÄN ETEENPÄIN
 
Kahdentoista neuvostoa kanavoinut Selacia (spiritlibrary.com)
19.6.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Näinä päivänä ei ole epätavallista, että on kummallisia kokemuksia aikaan, tilaan ja muistiin liittyen. Tiedätte, ettei aika ole sitä, mitä se oli ennen. Se nopeutuu. Ja saatatte kokea ikään kuin "kuiluja" ajassa - ette pysty laskemaan tunteja, päiviä tai viikkoja samalla tavalla kuin ennen.
 
Suhteenne tilaan on myös erilainen, mukaan luettuna oma henkilökohtainen tilanne ja toisten tila. Saatatte tuntea tarvetta olla enemmän yksin tai kenties erilaisten ihmisten kanssa.
 
Muisti on vaikea pala. Älkää murehtiko, että teistä tulee hullu. Kyse ei ole dementiasta! Mitä siis tapahtuu?
 
Ensinnäkin tietäkää, että olette juuri tulleet ulos erittäin intensiivisestä ja kovasta, useiden viikkojen jaksosta, mihin liittyi hidastumista projekteissanne ja ehkä sellainen tunne, että poljette vettä. Tämän jakson tultua loppuunsa, on nyt mahdollisuus liikkua enemmän eteenpäin.

 
Toiseksi, opettelette elämään ja toimimaan moniulotteisessa maailmassa. Kyse ei ole "tavallisesta", sillä tiukat rajat joihin olette tottuneet, ovat poissa.  :Smiley Etsitte lisäkoulutusta navigoimiseen tässä uudessa maailmassa. Kyse on monikerroksisesta maailmasta, missä on enemmän näkymättömiä voimia, mihin olette tottuneet, ja enemmän läpinäkyvyyttä, mitä olette kokeneet tässä elämässä. Korkeampi itsenne tönii teitä lempeästi löytämään hyödyllisimmät resurssit, kun opettelette työskentelemään näiden asioiden kanssa. Osa koulutuksesta tulee ulkoisen maailman opettajilta. Osa saadaan suoraan ja epäsuoraan sisäisen maailman resursseistanne. Kiinnittäkää erityistä huomiota uniin, oivallusvälähdyksiin, joita saatte hiljennettyä mielenne, sekä uusiin ideoihin joita tulee heräämisen myötä.
 
Seuraavassa muutamia erityisehdotuksia siihen, miten työskennellä muutosten kanssa, jotta pääsette eteenpäin ja löydätte lisää iloa.
 
Älkää olettako asioiden olevan entisellään. Odotukset johtavat joka tapauksessa aina pettymykseen. Tietäkää, että elätte historiallisesti hyvin ainutlaatuista jaksoa, jonka aikana olette osa ihmistietoisuuden vallankumousta. Teillä ei voi olla vallankumousta ilman muutoksia - suuria määriä muutoksia.
 
Eteenpäin liikkuminen merkitsee joskus vähän paikallaan olemista - keräten energiaa ja yhdistyen viisauteen ja kokemiseen, jotta seuraavat askeleenne vievät teidät todella sinne, minne haluatte mennä. Tämä ei ole hukattua aikaa. Hyppäämisellä voi olla hyvin sekalaisia tuloksia, silloin kun ette ole varma, mihin tai miksi hyppäätte.
 
Ottakaa tavaksenne kyseenalaistaa, miten kulutatte energiaanne ja aikaanne. Ajat joita elätte, ovat virtaavampia kuin ennen ja ne vaativat virtaavampaa reagointia. Vanha lineaarinen lähestymistapa tarkkoine aikatauluineen ja suunnitelmineen, johtaa turhautumiseen ja tyytymättömyyteen. Jos olette suunnitelleet retkiviikonloppua ja sitten saatte voimakkaan intuitiivisen tunteen pysyä kotona yksin, teidän kannattaa tarkistaa korkein vaihtoehtonne. Muistakaa kunnioittaa sisäistä viisautta, koska se opastaa teitä järkevää polkua pitkin.
 
Muistakaa säännöllisesti tarkistaa ihmissuhteenne. Kun nousette tietoisuudeltanne korkeammille tasoille, teillä on luonnostaan eri kiinnostuksenkohteet ja tärkeysjärjestykset. Joskus tämä merkitsee sitä, että teillä on vähemmän yhteistä vanhojen ystävien kanssa. Uusia ihmisiä tulee elämäänne, kun energianne kutsuu heitä ja kun ryhdytte toimiin tutustuaksenne heihin ja ollaksenne hyödyksi tapaamillenne ihmisille.
 
Menestyäksenne näinä kaaoksen ja taloudellisen epävarmuuden aikoina teidän kannattaa tutkia uusia tapoja tarjota lahjojanne. Teette sitten töitä jollekin yritykselle tai itseksenne, niin menestytte parhaiten, kun pidätte mielen avoimena nykytilan ja tulevaisuuden osalta. Älkää rajoittako itseänne kiintymällä liikaa työnimikkeeseen, palkkaan, yrityksen asemaan tai muihin maallisen menestyksen merkkeihin. Avaimena on yhdistyä intohimoonne ja voitte tehdä sen vain olemalla sydämessänne ja elämällä intuitiivisesti. Intuitiivisesti opastettu järkenne ohjaa teidät edullisimpaan suuntaan, kun opitte yhdistymään siihen ja käyttämään sitä toimissanne. Luottakaa, että voitte kehittää tätä kykyä ja saada sen toimimaan hyväksenne näinä vuoristorata-aikoina.
 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 14.08.2009 08:47:37 »

laitanpa lisää. itse veikkaisin että sana "laajeneminen", "tietoisuus", "kyvyt", "ajatusten toteutuminen nopeammin" voisivat olla osatekijöitä?
yhtaikaa tosin on suuri enemmistö, joka touhuaa asioitaan, reagoi negatiivisesti suhdanteisiin, jne, eikä ole kohoamassa mihinkään
..

AVAUSKANAVOINTI
 
Tobiasta kanavoinut Geoffrey Hoppe (Cauldre) ( www.crimsoncircle.com)
17.7.2009, Keskikesän uuden energian konferenssi
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Ja niin se on, yksi viimeisistä kerroista, rakas shaumbra… Ja niin se on. Mikä kunnia ja ilo onkaan olla täällä teidän kaikkien kanssa tänään ja seuraavat kolme päivää ja jakaa energioitamme syvimmällä ja aidoimmalla tasolla - huuhtoen pois kaiken stressin, huuhtoen pois kaiken vastustuksen, huuhtoen pois kaikki ne haasteet, joita ihmiset kohtaavat elämässään ja ottaen kolme arvokasta päivää, jotka meillä on yhdessä.
 
Kyse on teistä
 
Vedetäänpä syvään henkeä ja tuodaan sisään kaikkien shaumbrojen energiat ympäri maailmaa - niiden jotka liittyvät seuraamme nyt internetin välityksellä, niiden jotka liittyvät meihin sydämessään, mielessään ja hengessään, sillä kuten Cauldre sanoi vain hetki sitten, tässä ei ole kyse minun, Tobiaksen, palaamisesta - tässä on kyse teidän palaamisestanne. Tässä on kyse teidän palaamisestanne itseen, sen ympyrän sulkeutumisesta, joka alkoi hyvin kauan sitten, palaamisestanne itseen kaikin tavoin - nämä aspektinne/osanne palaavat takaisin.
 
Voi, oletteko tunteneet ne osat, jotka eivät ole yhdistyneet? Oletteko voineet tuntea ne viimeisten viikon tai parin aikana, kun ne ovat päässeet lähemmäs ja lähemmäs, kun ne ovat tökkineet ja työntäneet teitä herättäen teidät keskellä yötä, saaden teidät tuntemaan vähän levottomuutta ettekä ole tienneet, mistä tuo levottomuus tulee? No, nuo osat jotka ovat olleet pirstoutuneena, todella pois heitettynä, tietävät, että jotain on tapahtumassa. Ne tietävät, että olette palaamassa itseenne. Se on upea ja mahtava asia - kaiken sen hyväksyminen, mitä olette.
 
Kyse ei siis ole niinkään minun, Tobiaksen, palaamisesta. Se on melko maallista, kun ajattelette sitä - vain palaamista yhteen elämään maan päälle. Tässä on kyse teidän valmistumisestanne. Tässä on kyse ympyrän sulkeutumisesta teillä. Tässä on kyse joidenkin asioiden jättämisestä tänne Breckenridgeen näiden kolmen päivän päättyessä - asioiden jotka eivät ole palvelleet teitä kovin hyvin, asioiden joista ette ole näyttäneet pystyvän päästämään irti. Ne ovat melkein kuin haamuja, jotka kummittelevat teille. Voitte jättää ne tänne.
 
Miten hämmästyttävän upeaa aikaa on olla ihmisenä maan päällä. Ja vain muutaman lyhyen päivän päästä olen siellä kanssanne kokemassa, millaista on olla ihmismuodossa ja jumalainen, kokemassa millaista on saada jokainen osa palaamaan takaisin, kokemassa millaista on olla myös Jumala, ihmismuodossa muutosaikana.
 
(Tobias ottaa huikan) Ei tainnut olla vielä viinini aika! Minun on pysyttävä vedessä (naurua). Mutta huomaan toki, että Cauldre on yrittänyt kasvattaa… (huokaus)… ja hän kutsuu sitä parraksi. Odotin jotain vähän tuntuvampaa (naurua). Halusin pystyä sivelemään sitä täällä alhaalla enkä täällä ylhäällä (lisää naurua). Mutta annan hänelle tunnustusta siitä, että hän edes yritti. Ja te muut, jotka olette kasvattaneet parran juhlan kunniaksi, kunnioitan ja kiitän teitä.
 
Palaaminen
 
Voi, shaumbra, millainen matka onkaan ollut. Miten uskomaton matka. Kuten tiedätte, viime elämästäni on useita tuhansia vuosia. Olen ollut tällä puollella sopimuksesta arkkienkeli Mikaelin ja Crimson Coucilin kanssa, puhumassa teille ja auttamassa opastamaan teitä. Olemme tunteneet toisemme kauan, kauan. Olemme tunteneet toisemme kauan ennen, kuin oli maapalloa - enkeliulottuvuuksissa. Olemme tunteneet toisemme Lemuriassa ja Atlantiksella.
 
Oli pienoinen haaste suostua jäämään toiselle puolelle, kun te olitte täällä. Minusta todella tuntui siltä, että minulta puuttui - no, te ette ehkä sano sitä siksi - mutta puuttui hauskuus, innostus ja evoluutio. Miten olenkaan kaivannut istumista kanssanne, tekemienne asioiden tekemistä… kyllä, jopa haasteiden ja turhautumisen kokemista. Se on osa elämää. Se on osa elämistä. Sen ei ole tarkoitus lannistaa teitä. Sen ei ole tarkoitus tehdä teistä pientä. Annatte nimittäin näitä haasteita ja kokemuksia itsellenne, jotta tiedätte, millaista on mennä niiden läpi - millaista on ollut elää niiden läpi ja nyt elää täysin tietoisena enkelinä maan päällä.
 
Miten olen kaivannutkaan palaamista ja meillä on ollut jokaisen teidän kanssa - jokaisen täällä tai kuuntelemassa - juttutuokiomme, kahden kesken ja ryhmissä. Olemme olleet Shaumbra-huoltokeskuksessa. Olemme olleet Enkelihuipulla. Meillä on ollut pitkiä keskusteluja ja miten kateellinen olenkaan ollut - kyllä, myös vaikeimmista kokemuksistanne. Olen kaivannut palaamista vain pystyäkseni tekemään niitä asioita, mitä te teette, ja nyt muutaman lyhyen päivän kuluttua olen kanssanne.
 
Tulen puhumaan täällä hengessä kanssanne kahden kesken. Minulla on laajalti syitä, miksi en tee enää tätä julkista kanavointia. Haluan puhua teille, haluan teidän puhuvan minulle hengeltä hengelle ja ihmiseltä ihmiselle. Niin sen pitäisi olla. Adamus tulee puhumaan niille, jotka haluavat tutkia uutta energiaa - minä työskentelen kanssanne kahden kesken sekä ihmis- että enkelimuodossa.
 
Niin, rakas shaumbra, tulen lähelle, hyvin lähelle tällä hetkellä - muutaman lyhyen päivän kuluttua aion keskittää energiani täysin Samiin. Hän käy läpi tällä hetkellä mielenkiintoisia kokemuksia, joista kerron teille enemmän sunnuntaina. Mutta kun tulen lähemmäs Samia, huomaan olevani lähempänä jokaista teitä. En huomaa ainoastaan tuntevani niitä kokemuksia elämässänne, joista olette kertoneet minulle, vaan huomaan tulevani myös syvällisesti osaksi niitä.
 
Mitä lähemmäksi pääsen, sitä enemmän myötätuntoa ja empatiaa minulla on sitä kohtaan, mitä käytte läpi. Mitä lähemmäs pääsen paluutani maan päälle, sitä enemmän minulla on selkeyttä niistä keskusteluista, mitä olemme käyneet, ja siitä turhautumisesta, mitä teillä on ollut. On ollut aikoja, jolloin myös enkelin on vaikeaa ymmärtää, miten maan tiheys ja massatietoisuus todella vetävät, todella saavat unohtamaan, kuka on.
 
Joskus Adamus tai Kwan Yin tai Kuthumi tai minä tiedämme, että maapallo on hyvin viettelevä - hyvin, hyvin viettelevä - mutta unohdamme myös, miltä tuo viettelys tuntuu. Nyt kun olen hyvin lähellä täydellistä palaamistani, tunnen sen taas kerran - tuon voimakkaan viettelyksen, tuon viettelyksen sekä positiivisella mutta joskus hyvin haastavalla ja turhauttavalla tavalla. Maapallon fysiikka on erittäin viettelevää. Se vetää minua tällä hetkellä. Voin tuntea sen vetävän minua kuin henkisen magnetismin. Kyllä, päätin tulla takaisin, mutta olin unohtanut, miten viettelevää se oli.
 
Kun tulen lähemmäs paluutani yhdeksi Samin kanssa, huomaan unohtaneeni ruuan kaltaisten asioiden viettelevyyden. Se on erittäin viettelevää. Se on kaunista. Saatoin puhua teille toisella puolella - meillä oli pitkiä keskusteluja ruuasta ja ruokavaliosta, eikö ollutkin? Nyt kun tulen lähemmäs maata, tunnen taas tuon viettelevyyden. Se ei ole hyvä tai paha, se vain on. Se on voimakasta, se on täydellistä ja merkityksellistä.
 
Tunnen ystävyyssuhteiden viettelevyyden. Joskus ystävyyssuhteet ovat hyvin vaikeita, koska joskus silloin kun eniten etsitään rakkautta, ollaan vähiten rakastettavia… Cauldre. (Tobias naureskelee) Sanoin tämän tietysti Lindalle (naurua). Mutta tuo ystävyys, tuo side toiseen ihmiseen on hyvin viettelevä. Ei ole mitään sen vertaista.
 
Voi, meillä on kauniita suhteita enkeliulottuvuuksissa, mutta niissä ei ole syvyyttä. Niissä ei ole vetoa ja merkitystä. Huomaan tällä hetkellä, kun tulen hyvin lähelle, että maapallolla, ihmiskunnalla on hyvin paljon merkitystä, hyvin paljon sisältöä. Se on hyvin todellista. Se on hyvin viettelevää. Niin viettelevää, että se todellakin vetää ihmiset takaisin elämä toisensa jälkeen.
 
Oman karman tai väärin tekemisen tunteen viettelevyys, auringonlaskun katsomisen viettelevyys, iltapäivätorkkujen ottamisen viettelevyys - enkelit eivät voi tehdä sitä! Luonnossa kävelemisen viettelevyys tai joillakin ihmisillä - tosiaankin - draaman viettelevyys. Se draama, että elämä on aina kaaoksessa, on viettelevää. Siksi he jatkavat sitä uudestaan ja uudestaan. Kaaos on energiaa. Kaaos muistuttaa heitä siitä, että he ovat elossa. Elämän viettelevyys kaikin tavoin.
 
Nyt tajuan sen, mitä olette sanoneet minulle kaikki nämä vuodet, rakas shaumbra. (Naurua, Tobias naureskelee) Tiesin sen, mutta nyt todella tajuan sen. (Yleisö taputtaa ja hurraa) Ja tässä yksi suurimmista hetkistäni, suurimmista tunteistani on kunnioitus teitä kohtaan. Olen aina kunnioittanut. Olemme kulkeneet pitkän tien yhdessä. Olemme tulleet kaukaa tähän pisteeseen. Mutta kun nyt katson elämän kiihkeyttä maan päällä… teknologiaanne - se on hämmästyttävää - kaikki mukavuutenne. Jos haluatte mennä lounaalle, menette vain paikan päälle ja annatte jonkin paperinpapan ja saatte lounaan. Minulla oli nimittäin tapana mennä metsästämään lounaani. (Naurua) Nyt on niin erilaista - kiihkeyttä… teillä on nämä kulkuneuvot, joilla ajelette. Puhumattakaan draaman kehittämisestä, kun menette noihin kulkuneuvoihin. Meillä ei ollut tällaista silloin. Oli asioita, jotka saatoin tuntea ja tietää, mutta olin unohtanut merkityksellisyyden, viettelevyyden, kauneuden ja syvyyden.
 
Ja myös nämä muut enkelit, jotka ovat tällä hetkellä huoneessa, toiset olennot joita tulee sisään, alkavat todella tajuta sen. Alamme tajuta sen, mitä olette kertoneet meille - tämän kokemuksen kauneuden, syvyyden. Sellaista enkelit eivät voi edes kuvitella.
 
Kokoonnumme nyt tähän huoneeseen - me kaikki jotka olemme ei-fyysisessä muodossa - olemme hämmästyneitä teistä. Näistä enkeleistä jotka kerääntyvät paikalle, jotkut ovat tulossa takaisin maan päälle pian. Jotkut eivät ole koskaan olleet maan päällä - he eivät pysty edes kuvittelemaan maanpäällisen elämän merkityksellisyyttä, syvyyttä ja viettelevyyttä. Tästä syystä olemme täällä kunnioittaen teitä, rakastaen teitä ja ehdottomasti arvostaen teitä. Tästä syystä olemme kyyneleet silmissämme siitä, mitä teette.
« Viimeksi muokattu: 14.08.2009 09:33:35 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 14.08.2009 08:47:53 »

**saa kritisoida, kaikki tämä on mahdollista mutta miten monen kohdalla todellista? tunnen itse pari, joita ylösnousemus on innostanut, mies ja nainen.. mutta esim jos harrastaa joogaa, ei tämä ole ykkösenä.. eli mitä tässä on KAIKILLE..  

Kerronpa teille, että alan todella ymmärtää, että on helppoa olla enkeli. (Naurua) On vaikeaa olla ihmisenkeli. Se on haastavaa (yleisö taputtaa). Tiedän vuosien kuluessa keskusteluissamme - oli kyse sitten shoudista tai kahdenkeskisestä keskustelusta - olleen aikoja, jolloin tunsitte itsenne pieneksi, jolloin tunsitte "Olen vain vähäpätöinen, pieni ihminen. En tiedä vastauksia." Voi ei, voi ei. Olette suuria. Olette hyvin korkealle kehittyneitä. Teillä on aina ollut vastaukset - joskus pelaatte sitä peliä, ettei teillä ole.
 
Olen ollut täällä periaatteessa kuuntelemassa, antamassa teidän avata energianne - olin se sitten minä tai Adamus tai Kwan Yin tai kuka tahansa muu. Olemme täällä kuuntelemassa. Mutta teillä todella on vastaukset. Alatte tajuta sen. Olen hyvin vaikuttunut. Voin sanoa, että odotan hyvin innolla palaamista takaisin maan päälle ja se myös ahdistaa minua vähän. Se ahdistaa minua vähän.
 
Älyn tuolle puolen
 
Haluan mainita muutamia asioita tässä keskustelussamme, asioita jotka tiedätte jo, mutta joista haluan muistuttaa teitä, asioita joista muistutan itseäni tällä hetkellä, muistutan Samia.
 
Tällä hetkellä, tässä eroamiskohdassa, missä olette, tässä ajassa missä mennään tasolta toiselle. Jos halutaan kiteyttää se yksinkertaisimpaan muotoon, sanotaan: "Mistä tässä siis on kyse? Minne menen seuraavaksi?" Se on hyvin yksinkertaista, kuten enkeli sanoisi, mutta se on hyvin haastavaa, kuten pian ihmiseksi tuleva sanoisi. Tässä on kyse menemisestä älyn tuolle puolen - aivojen, mielen tai miksi sitä halutaankin kutsua. Se on seuraava kehitysaskeleenne. Se on seuraava laajentumisaskeleenne.
 
Olette valmistautuneet siihen pitkään. Olette opetelleet tuntemaan ja usein kiroatte sitä tosiasiaa, että tunnette taas. Olette opetelleet avaamaan sydämenne ja kun teette sen, huomaatte sydämessänne olleen paljon kyyneliä. Sydämessänne on ollut paljon tuskaa ja vihaa. Mutta kymmenen vuoden kuluessa olette oppineet avaamaan sen taas ja antamaan itsenne kokea syvimmällä tasolla.
 
Olette käyneet läpi älyllisen turhautumisen. Sillä hyvin kauan te - ja useimmat ihmiset - olette pitäneet älyä energioiden tai tietoisuuden korkeimpana järjestyksenä maan päällä. Olette valmistautuneet ja viime aikoina havainneet, että on jotain sen tuolla puolen. Järjellä on vaikeaa ymmärtää sitä ja teissä on osa, joka kamppailee älyn kanssa sanoen: "Minne aivoni ovat menossa? Miksi niistä on tulossa "pöperöä"? Miksi en pysty muistamaan asioita? Pystyin ennen artikuloimaan erittäin hyvin. Pystyin ennen siteeraamaan ajan suuria olentoja. Miksi en nyt pysty saamaan edes ajatuksiani selkeiksi?" Ja olette kamppailleet tämän kanssa hyvin syvillä tasoilla. Se saa teidät epäilemään itseänne. Se saa teidät ihmettelemään: "Miksi olen tällä hullulla henkisellä matkalla, jos en edes pysty ajattelemaan enää?"
 
Mutta se on juuri itse syy. Olette menossa älyn tuolle puolen, jumalaiseen älykkyyteen, gnostiin, aitona itsenänne olemiseen - miksi sitä haluattekin nimittää - missä mielen ei tarvitse laskea, analysoida, tuomita ja tasapainottaa, missä tulee sisään todellinen luova virta, vastaukset ennen kysymystä, ratkaisu ennen ongelmaa, tietäminen ennen käsillä olevan kysymyksen tiedostamista. Älyperusta kääntyy periaatteessa nurinpäin, jotta voitte laajentua, avautua.
 
On paljon enkeliolentoja, jotka auttavat teitä tässä. Ne eivät tee sitä puolestanne, ne eivät aktivoi sitä puolestanne, mutta ne auttavat teitä ylläpitämään tasapainon ja perustan, pääasiassa enkeliulottuvuuksissa - pitävät siellä energianne tasapainossa kanssanne, kun käytte läpi prosessia täällä maan päällä.
 
Tämä prosessi on erittäin hämmentävä ja tolaltaan saattava, koska olette älyllistäneet kaiken. Olette hahmottaneet kaiken hyvin älyllisti ja hyvin pitkään siirtäneet sivuun tunteenne. Piilotitte sydämenne. Vaimensitte tunteenne. Annoitte mielen ylittää kaiken muun. Mutta nyt tulette eroamiskohtaan. Alatte vapauttaa sitä älyllistä kattoa, jonka alla olette toimineet, ja avaudutte asioille, jotka olette aina tienneet, mutta joista ette olleet koskaan tietoisia. Avaudutte viisaudelle, mikä ylittää ihmissanojen määritelmät. Avaatte hanan ja sallitte energian henkisen, luovan ja jumalaisen virran tulla luoksenne tässä elämässä.
 
Kyllä, se tuntuu vähän kummalliselle aluksi, kun ette tiedä, miten tätä työkalua käytetään ja mitä merkitsee saada vastaus ennen kysymyksen syntymistä. Mielellänne, älyllänne, on vaikeaa sopeutua ja tasapainottua ja usein sitten sanotte: "Mikä minussa on vikana? Miksi käyn läpi kaiken tämän kidutuksen? Miksi päätäni särkee?" Se johtuu siitä, että käytte läpi luonnollista prosessia - ja haluan korostaa sanaa "luonnollista".
 
Teidän ei tarvitse opiskella tätä varten - vanha mieli sanoo teille, että sen on opiskeltava. Ei ole mitään opiskeltavaa. Kyse on luonnollisesta prosessista - kehittymisestä älyn tuolle puolen, sellaiseksi kuka todellisuudessa olette, menemisestä aivojen tuolle puolen jumalaiseen tietämiseen, gnostin saamisesta luonnolliseksi osaksi elämäänne sen sijaan, että teidän on ajateltava asiaa. Siihen olette menossa.
 
Siinä on tietenkin haasteensa, koska ei ole montaakaan toista, joka on mennyt tätä tietä edellänne. Siinä on haasteensa, kun opettelette olemaan uudelleen yhteydessä ihmisiin, luontoon ja elämään täällä maan päällä. Voitaisiin sanoa, että "buuttaatte" koko tietokoneenne, mutta sellaisen käyttöjärjestelmän kera, mitä ette voi tällä hetkellä edes kuvitella. Se tulee olemaan yrityksen ja erehdyksen tie - mutta kutsumme sitä vain kokemiseksi - sallien itsenne mennä mielen tuolle puolen.
 
Se aiheuttaa muutoksia koko fyysisessä kehossanne, muistijärjestelmässänne, ongelmanratkaisujärjestelmässänne ja ennen kaikkea, se kaivaa hyvin syvältä sisältä kysyäkseen, miten haluatte elää. Miten haluatte elää. Se kaivaa vanhoja ydinongelmia, vanhoja ohjelmointeja, joita teillä on ollut, mutta tiedättekö mitä? Paras tapa tämän käsittelemiseen on sen salliminen. Antaa itsenne käydä läpi nuo kokemukset. Tämä avautuminen älyn tuolle puolen on luonnollinen prosessi.
 
Koska teillä jokaisella on tämä, on kaunista, että voitte jakaa kokemuksenne toisten shaumbrojen kanssa. Voitte puhua siitä, miltä tuntuu menettää otteensa älyyn, unohtaa nimensä joku päivä, kuten joillekin teistä on tapahtunut. Unohtaa, missä olette, mitä kello on. Nämä ovat kaikki osia avautumisesta jumaluudellenne, avautumisesta suurelle mielellenne - ei vain ihmismielelle, vaan suurelle mielelle.
 
Sinne olette menossa. Tätä koette tällä hetkellä. Ette voi todellakaan lukea tästä mistään kirjasta, koska sitä kirjaa ei ole vielä kirjoitettu. Ette todellakaan voi mennä jonkin neuvonantajan tai terapeutin tai selvänäkijän pakeille etsimään, mitä tapahtuu, koska hän ei ole käynyt sitä läpi. Hän ei ymmärrä sitä. Siitä tulee siis hyvin henkilökohtainen kokemus, mutta voitte jakaa sen toisten shaumbrojen kanssa.
 
"Väärästä" irtipäästäminen
 
Toinen nopea kohta, kun puhumme tänä aamuna. On jotain, minkä haluaisin ottaa teiltä pois. Olen yrittänyt ottaa sitä pois monta vuotta, mutta koska meillä on tällä tavalla yhdessä jäljellä vain muutama päivä, haluan todella ottaa sen pois juuri nyt. Mutta en voi, jos pidätte siitä edelleen kiinni. Voi, jotkut teistä pitävät kiinni siitä hyvin innokkaasti.
 
Kyse on pelistä. Voi, se on jännittävää peliä ja nyt alan ymmärtää vähän paremmin, miksi pelaatte sitä - nyt kun tulen lähemmäs. Peli on "Tein jotain väärin. Olen tehnyt väärin monia asioita." Ja yritän ottaa sen pois teiltä - olen yrittänyt jo vuosia. Olen yrittänyt sanoa: "Ette ole tehneet mitään väärin", mutta haluatte pitää kiinni siitä. Voi, olette antaneet minulle vähän. Olette päästäneet vähän irti, mutta edelleen haluatte pitää kiinni sanoen: "No, kyllä, tein väärän valinnan avioliitossa. Se oli väärin. Tein väärän ammattivalinnan. Tein asioita, jotka olivat vääriä." Ja sitten alatte käydä läpi "tein sen väärin" -listaa.
 
Ei ole ollut yhtään asiaa, minkä olette tehneet väärin. Osa tätä viettelevyyttä, tätä maan päällä olemista on sanoa: "Tein jotain väärin", jotta voitte juosta kehää yrittäen löytää vastauksen, yrittäen löytää sen tavan, millä teidän olisi pitänyt tehdä oikein. Pelaatte sellaista peliä, että pidätte kiinni siitä, että "teitte väärin".
 
Ja sanotte, oikeutatte sen sanoen: "Tobias, jos en olisi tehnyt väärin, miksi olisin saanut tämän sairauden? Minun on ollut pakko tehdä jotain väärin. Jos en olisi ymmärtänyt väärin, miksi olen rahaton? Minun on ollut pakko tehdä jotain väärin. Minulla on vaikeuksia ihmissuhteissa. Minun on oltava väärässä, koska en pysty tulemaan toimeen toisten kanssa." Ja sanon jatkuen teille, että te ette ole tehneet ollenkaan väärin. On monia syitä, joita vanhan ihmismielen on vaikeaa ymmärtää - miksi valitsitte tiettyjä kokemuksia, miksi teitte asiat tietyllä tavalla - mutta varmasti ette ole tehneet väärin.
 
Pitämällä kiinni "tein väärin" -energiasta, vahvistatte kiertoa. Jatkatte väärien asioiden tekemistä - kaiken sen pyrkien keksimään, mitä väärässä on vikana, kaikin tavoin yrittäen ymmärtää, mikä on oikein. Ja päivän lopussa - kuten kerroin ryhmälle Suuren pyramidin Kuninkaan kammiossa - sillä ei ole merkitystä. Ei ole oikeaa tai väärää. Ei todellakaan ole. Mutta kuitenkin vaikka sanon sen teille nyt, muutamat teistä nyökyttelevät päätään sanoen: "Kyllä, mutta olen silti tehnyt asioita väärin. Tobias, et ole nähnyt koko elämääni. En ole koskaan avannut sitä kokonaan sinulle. Olen tehnyt paljon vääriä asioita."
 
Se on peliä. Se on viettelevyyttä. Se on tapa jatkaa etsintää - oikean tavan etsintää - mutta se on etsintää, mikä ei koskaan lopu, ellette päästä irti koko "tein väärin" -käsityksestä.
 
Sanon tämän teille, koska tämä on luultavasti suurin taistelu, mitä olemme käyneet keskenämme. Pyysin teitä vain antamaan sen minulle, luovuttamaan sen minulle - koko "tein väärin" -käsityksen - ja olette olleet haluttomia. Olette pidätelleet. Olette sanoneet: "No, minun on palattava asiaan, Tobias. Minun on mietittävä tätä, koska todella ajattelen tehneeni asioita väärin." Vain luopukaa siitä. Luopukaa siitä päiväksi nähdäksenne, millaista se on. Päästätte irti ehkä joistain asioista, mutta olette todella panostaneet "vääräänne", "vääryyteenne".
 
Voi, voin ymmärtää. Se on kerrassaan viettelevää. Se pitää teidät pelissä. Se pitää teidät etsimässä. Se pitää teidät ajattelemassa, että olette elossa ja että jos olette tehneet riittävästi väärin, pysytte tiukasti juurtuneena tänne maan päälle, jotta te ette kuole hyvin nopeasti, koska on olemassa pelko "Jos päästän irti kaikista vääristä teoistani, minun ei tarvitse olla täällä maan päällä enää - Tobiaksen kanssa." (Naurua)
 
Kun pääsen lähemmäs ja lähemmäs, takaisin fyysiseen kehoon ja tarkastelen sitä, mitä käyn Samina läpi - mitä ongelmia on, mitä haasteita on, mitä olemme puhuneet kymmenen vuotta - niin miten kiteytämme kaiken tämän muutamaan yksinkertaiseen sanaan? Ette ole tehneet mitään väärin.
 
Voisitteko päästää irti tuosta käsityksestä? No, on kerroksia, kerroksia, kerroksia ja kerroksia. Kyllä, todellakin. Mutta voisitteko päästää irti siitä, missä ajattelette kääntyneenne väärään suuntaan? Tämä saa ensin aikaan vähän tyhjän tunteen, koska olette niin tottuneet siihen - se on peite, mistä pidätte kiinni. Se on nallenne, jonka viereen käperrytte. "Olen väärässä" antaa itse asiassa määritelmän auttamaan sen ymmärtämisessä, missä olette oikeassa. Mutta se on hyvin tehoton vanhan energian tapa löytää se, kuka olette. "Olen väärässä" estää teitä avautumasta mahdollisuuksillenne täysin. Se pitää teidät sokkelossa, melkein loputtomassa itsensä löytämisen painajaisessa. Tänään, huomenna ja osan sunnuntaita aion painia kanssanne väärästänne. Aion yrittää vetää sen pois teiltä.
 
Kuten useimmat teistä tietävät, niin kyllä, matkallanne tähän on ollut pelejä ja kepposia, joita Adamus, Kuthumi ja minä olemme tehneet teille. Olemme pitäneet hauskaa kanssanne. Meistä on ollut hauskaa matkustaa kanssanne ja yritimme aina vetää pois tämän painolastin, jota kannoitte mukananne - enkä nyt puhu vaatteistanne. Puhun "olen väärässä" -painolastista, mitä välttämättä haluatte kantaa.
 
Seuraavien parin päivän aikana työskentelen kanssanne ja yritän vetää sen pois. Aion kysyä teiltä: "Miksi jatkat sen kanniskelua? Miksi jatkuvasti intät, että teit väärällä tavalla? Miksi jatkuvasti intät, että etsit vastausta, kun sinulla on se jo? Mikä viettelevyys pitää sinut tässä pelissä?"
 
Tämän myötä - meillä on upeaa aikaa edessämme muutaman päivän ajan. Pyydän teitä nauttimaan, pyydän teitä juhlimaan ja pyydän teitä todella päästämään irti siitä, mitä olette tehneet väärin - koska te ette ole tehneet. Kuvitelkaa nyt, että nämä kaikki enkelit ympäri huonetta ehdottomasti kunnioittavat teitä siitä, mitä olette käyneet läpi maan päällä - ehdottomasti kunnioittavat. Miten olette voineet tehdä jotain väärin, jos rakastamme teitä hyvin paljon?
 
Ja niin se on.
 
« Viimeksi muokattu: 14.08.2009 09:25:53 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 14.08.2009 18:04:01 »

tässä on pari juttua.. itsellä vähän levoton olo, varmaan matkan tarpeessa, onneksi niitä tulee 2+3 viikon välein. mikäs sen mainiompaa kuin että mielellä loisi aina kaiken kamppailematta, onnistuuko kaikilta? itse ainakaan en tarvitse "haasteita" eli tällainen sopii hyvin. olen ihmetellyt miksi ihmiset puhuu "haasteista" siinä ja tässä projektissa.  Grin

ADAMUS SAINT GERMAIN
 
Kanavoinut Geoffrey Hoppe (Cauldre) ( www.crimsoncircle.com)
17.7.2009, Keskikesän uuden energian konferenssi
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
En ole herra Germain. (Paljon naurua, kun Adamus viittaa Anders Holten juuri esittämään lauluun "Tavallinen pyhimys"). Minä olen mitä minä olen Adamus Saint Germain tai paremmin lausuttuna Adamus Saint Germain (sanottuna ranskalaisella korostuksella), tosiaankin. Mikä ilo on olla täällä teidän kaikkien shaumbrojen kanssa tänään.
 
Olen viime aikoina ollut vähän kiireinen. Pyydän anteeksi teiltä jokaiselta sitä, etten ole viettänyt enempää aikaa kanssanne. Ja muuten, en ole mikään "tavallinen pyhimys", rakas ystävä. (Paljon naurua) Olen Adamus. (Lisää naurua) Voisin kertoa teille pitkiä tarinoita tavallisista pyhimyksistä ja no, siksi heitä kutsutaan tavallisiksi. (Lisää naurua) Heitä menee 13 tusinaan. (Naurua) Minä olen timantti. (Lisää naurua, Adamus naureskelee)
 
Mutta olen ollut viime aikoina vähän kiinni. Olen seurannut monia, monia teitä tälle vuorenhuipulle, ilmestynyt teille, mutta joskus melkein joka öisissä, melkein päivittäisissä keskusteluissamme olen vähän laiminlyönyt velvollisuuksiani. Olen ollut auttamassa Tobiasta syntymään uudelleen. Ja voi, älkää vähätelkö sitä, miten vaikeaa on laittaa vanha, kuollut juutalainen 10-vuotaaseen poikaan! (Paljon naurua ja taputuksia). Kuthumilta ja minulta on vaatinut kaiken, jotta hänet on saatu Samiin!
 
Itse asiassa syntyminen on paljon vaikeampaa kuin kuoleminen, paljon traumaattisempaa. Kuolema on helppo. Kun pääsette yli alkupelosta, huomaatte olevanne toisella puolella - yleensä niiden ympäröimänä, joita rakastatte ja jotka tunnette, hyvin miellyttävässä ympäristössä, vapaana fyysisestä kehosta. Se on todellisuudessa helpotus.
 
Syntymä… syntymä on traumaattinen. Tiedätte, että teillä on pitkä matka edessänne. Tiedätte, että unohdatte paljon asioita. Tiedätte, että teidän on kestettävä monia asioita monilta ihmisiltä. Vaikka siis Tobias tulee tänne tänään puhumaan paluusta - ja hän tosiaankin odottaa sitä innolla - hänkin käy läpi omat kamppailunsa siinä, millaista on reninkarnoitua tuohon kehoon. Luojan kiitos, hän sivuuttaa varsinaisen fyysisen syntymän. Mutta kuitenkin osa häntä, osa hänen henkeään vastustaa… se osa häntä, mikä muistaa, millaista oli olla ihminen - vaikeudet ja ennen kaikkea se unohdus, kun palataan ihmiskehoon.
 

Olen siis ollut kiireinen tämän kanssa, mutta mikä kunnia onkaan olla täällä nyt kanssanne. Aion muuttaa aikataulua vähän tänä iltapäivänä, koska muutos on hyvä asia ja koska olen tarkastellut energioita täällä muutaman viime päivän ajan. Olen tuntenut jokaista teitä. Olen jakanut elämiä monien teidän kanssa. Tunnen teidät hyvin. Olen tarkastellut tämän kokoontumisen energiaa - mitä varten olette täällä ja mitä käytte läpi elämässänne tällä hetkellä.
 
Itsevarmuus
 
Yksi asia jonka tiedän teistä jokaisesta täällä - poikkeuksetta - on se, että teillä on ollut elämiä, missä olette olleet hyvin, hyvin itsevarma, missä olette olleet ylimielinen. Teillä on ollut elämiä, missä olette olleet voimakas, missä olette kontrolloineet toisia ihmisiä, missä teillä on ollut valtava omaisuus ja olette olleet kuuluisa. Kyllä, jokainen teistä. Jotkut teistä käyttäytyvät vähän ujosti tällä hetkellä, mutta tunnen teidät. Olen nähnyt nämä elämänne.
 
Voi, teillä on ollut todella suurenmoisia elämiä. Ne ovat olleet eräänlaisia klassikko- tai virstanpylväselämiä, kun teillä on ollut valtaa ja arvostusta, luottamusta itseenne. Voi, ymmärrän, millaista se on - minullakin on ollut sitä. Mutta pääsin siitä yli. (Naurua, Adamus naureskelee) Voi, rakas shaumbra, lasken mielelläni leikkiä kanssanne.
 
Olen nähnyt tämän itsevarmuuden, mitä teillä on ollut menneisyydessä. Nyt olette tulleet tähän elämään ja jotkut teistä, kyllä, ovat tuoneet tuon itsevarmuuden mukanaan. Jotkut ovat jättäneet sen ehdottomasti taakseen sanoen, ettei teille tule enää toista sellaista elämää - missä teillä oli ylimielisyyttä, missä olitte yli-itsevarma.
 
Mutta tällä hetkellä istumme täällä ja katson, mitä tapahtuu, mitä tapahtuu sisällänne - yksi ongelmista on itsevarmuus. Se on riisuttu teiltä. Se on revitty pois teistä, ja se mitä on vielä jäljellä, riisutaan pois uudestaan.
 
Itsevarmuus on mielenkiintoinen asia. Se on enimmäkseen keinotekoista. Itsevarmuus on tapa alkaa ymmärtää itseään ihmisenä. Rakennatte itsevarmuuttanne, rakennatte alustaa tai perustaa harhakuvallenne ihmisenä. Itsevarmuus voi joskus olla tapa ihannoida ihmisyyttänne. Kyllä, joskus se on aitoa ylpeyttä saavutuksistanne, aitoa ylpeyttä tavoitteidenne ja suurien mittasuhteiden saamisesta, mutta yleensä se on perustaltaan keinotekoista.
 
Tällä hetkellä kun olette tässä suuressa muutoksessa tavallisesta ihmisestä aidoksi jumalaiseksi itseksenne, tuo itsevarmuus riisutaan alas ja se sattuu. Yritätte palata siihen takaisin. Yritätte rakentaa itsevarmuuttanne uudestaan. Yritätte kenties kerätä vähän rahaa tai kirjoittaa kirjan tai säveltää musiikkia ja sitten kun ette saa etsimäänne reaktiota, itsevarmuutenne heikkenee ja heikkenee. Se revitään alas.
 
Tunnette epätoivoa. "Miten määrittelen itseni uudestaan? Miten tunnistan arvoni? Miten saan takaisin jonkinlaisen identiteetin?" Ja yritätte palata takaisin rakentamalla itsevarmuuttanne, yrittämällä luoda tai rakentaa tuon vanhan harhakuvan itsestänne. Eikä se onnistu.
 
Itsevarmuus on keinotekoista. Itsevarmuus on tapa kokea itsenne ihmisenä, muttei perimmiltään jumalolentona. Se itsevarmuus mitä teillä kerran oli, se itsevarmuus mikä revitään alas tällä hetkellä, korvataan jollakin muulla - hyvin, hyvin erilaisella, mutta paljon kauniimmalla, paljon laajentuvammalla. Se korvataan olemuksen tiedostamisella - oman olemuksenne tiedostamisella.
 
Olemuksen tiedostaminen
 
Aito olemuksen tiedostaminen ei tarvitse itsevarmuutta. Sen ei tarvitse yhdistää itseään tiettyihin saavutuksiin - rahaan pankissa, hyvään ulkonäköön, toisten ihmisen suosioon, valtaan, titteleihin, asemaan - nämä ovat kaikki väärää itsevarmuutta.

 
Olette nyt siirtymässä ehdottomaan olemuksenne tiedostamiseen. Sen ei tarvitse kaunistella itseään. Se vain on. Sen ei tarvitse palvoa saavutuksiaan. Se ei tarvitse niitä todistelemaan itseään. Aidon olemuksenne tiedostamisen ei tarvitse pitää lukua tai tilastoa siitä, mitä olette tehneet, missä olette olleet - työpaikoista, titteleistä tai mistään muusta. Se on tyytyväinen itseensä. Olemuksen tiedostaminen on uuden energian itsevarmuutta. Se ei tarvitse mitään muuta.
 
Sitä ei tarvitse ruokkia, sitä ei tarvitse rakentaa, sen ei tarvitse löytää uusia tapoja määritellä itseään. Se on mitä on. Ja kummallista kyllä, tuossa olemisen tilassa, mihin jokainen teistä on nyt tulossa, siitä mitä kutsuisitte saavutuksiksenne tai kyvyiksenne, tulee yhtäkkiä hyvin luonnollista.
 
Teidän ei tarvitse tehdä työtä minkään ilmentämiseksi. Se vain on. Se on luonnollista seurausta olemuksenne tiedostamisesta. Teidän ei tarvitse kerätä rahaa. Teidän ei tarvitse löytää uusia tapoja ihannoida itseänne. Se vain tulee. Teistä tulee ihannoitu tiedostaessanne oman olemuksenne.

 
Tapahtuu kummallinen asia. Raavitte päätänne sanoen: "Siis kaikkien noiden elämien ajan, jolloin kamppailin, minulla oli haasteita, kävin läpi vaikeuksia, kävin läpi tuskaa ja stressiä - kävin kaiken sen saadakseni asioita, jotka ovat ehdottomasti luonnollista tulosta olemukseni tiedostamisesta." Kyllä, ehdottomasti.
 
Se näyttää ristiriidalta, mutta itse asiassa se ei ole sitä, koska tässä uudessa olemuksenne tiedostamisessa tuotte sisään myös kaikki vanhat itsevarmuusenergiat. Ja ne tulevat nyt luomaan sitä, mitä olette aina yrittäneet aiemmin luoda, ja ne tekevät sen luonnostaan. Ne tekevät sen ilman paineita. Ne tekevät sen ilman mitään haasteita. Se vain tapahtuu.
 
Nyt tapahtuu toinen hassu asia. Jos tässä kohtaa on jäljellä vielä yhtään vanhasta ihmisitsestä, niin se kaipaa haasteita. Se kaipaa peliä. Se kaipaa sitä, millaista on ponnistella ja kamppailla ilmentääkseen. On toisinaan taipumusta palata taaksepäin ja sanoa: "Haluan tehdä vanhalla tavalla, koska se oli tavallaan hauskaa." Teitä ei naurata. (Vähän naurua, Adamus naureskelee)

 
Mutta tämäkin menee ohi nopeasti ja alatte käsittää luonnollisen virtauksen. Alatte käsittää, että kaikki vain tulee luoksenne. Se vain vedetään puoleen. Se vain on olemassa. Ei ole mitään syytä tehdä siitä vaikeaa. Henki ei ole koskaan vaatinut asioiden olevan vaikeita - te teitte sen. Henki ei ole koskaan halunnut teille haasteita, mutta haasteet kiehtoivat teitä. Teitä kiehtoi tämä koko peli. Mutta näen jokaisessa teissä nyt sen, että se on valmis osaltanne.
Olette valmiita siirtymään eteenpäin.
 
Energian liikuttaminen
 
Haluaisin saada teihin vähän liikettä, vähän tuntemista tässä iltapäivätilaisuudessamme, suuren luennointimäärän sijasta. Tämä itsevarmuus, tämä vanhan energian ihmisen itsevarmuus, jota teillä on ollut, on menossa pois. Se joko häipyy pois tai se riisutaan pois, koska olette tehneet valinnan. Olette valinneet käyvänne läpi tämän ylösnousemusprosessin nyt. Olette valinneet vetävänne alas vanhan ihmisitsen viitekehyksen ja osa sitä on vanha itsevarmuus.
 
Haluaisin, että tämän tilaisuuden loppuosan aikana, kun pääsemme energian liikutteluun, annetaan tuon itsevarmuuden luonnostaan vähetä. Lakatkaa yrittämästä pitää siitä kiinni. Lakatkaa yrittämästä oikeuttaa itsenne saavutuksienne avulla. Lakatkaa yrittämästä luoda itsevarmuutta, joka on todellisuudessa valheellista. Päästäkää siitä irti. Päästäkää siitä irti. Tämä on "iso" käsky, koska osa tuosta ihmisitsestä, mitä teillä vielä on, haluaa pitää kiinni siitä. Se pelkää edelleen, mitä tapahtuu, jos teillä ei ole yhtään itsevarmuutta. Mutta rakas shaumbra, antakaa tuon vanhan itsevarmuuden mennä. Se korvataan olemuksenne tiedostamisella.
 
Kun siis tänään iltapäivällä liikutamme energiaa, antakaa itsenne liikkua. Uskallanko sanoa, että kutsukaa se tanssiin, sillä jotkut teistä saattavat pelätä ja juosta ulos ovesta. Lukitkaa ovet heti paikalla (naurua). Antakaa itsenne liikkua - mitä se merkitseekin. Kun istutte tuolillanne, antakaa sen liikkua vähän. Nouskaa ylös, antakaa sen liikkua. Antakaa jalkojenne liikkua, antakaa käsivarsienne liikkua - mitä tahansa. Jos liikutatte vain päätänne, jos vain sen voitte tehdä, niin antakaa sen liikkua.
 
Antakaa tuon vanhan itsevarmuuden hävitä luonnostaan - se on menossa pois. Sitä ei tarvitse enää repiä pois. Näen, että teillä on valtavaa surua ja levottomuutta, kun tuo vanha itsevarmuus vedetään pois. Antakaa sen hävitä luonnostaan. Antakaa sen liikkua pois luonnostaan ja kun teette tämän, sallikaa olemuksenne tiedostamisen tulla sisään.
 
Mitä tämä merkitsee? Ne ovat hienoja sanoja. Mitä on olemuksen tiedostaminen? Se on "minä olen". Se on itsenne hyväksymistä ilman tarvetta rakentaa itsevarmuutta tai väärää perustaa. Se on sen ymmärtämistä - kuten Tobias sanoi aiemmin tänään - että te ette ole tehneet mitään väärin, ette lainkaan. Joskus näkökulmanne siihen, mitä teette, on vähän mielenkiintoinen. Tarkastelette sitä takapuolelta, yläpuolen sijasta.
 
Aion pyytää rakkaita ystäviäni, Yohamia (musiikkiryhmä) tulemaan eteen aivan hetken kuluttua. Pyydän heitä - miten sitä sanotaan - irrottelemaan, avautumaan, antamaan homman rullata (yleisö taputtaa ja hurraa). Emme aio soittaa tässä "tukkimismusiikkia", menemme itse asiaan! (Naurua) En halua selittää mitenkään, ennen kuin Yoham lähtee tälle matkalle kanssanne - olen tuntenut Gerhardin hyvin pitkään. Yhdessä mysteerikoulussani hän oli musiikkimestari. Hän ymmärsi ehdottomasti musiikin henkistä olemusta.
 
Musiikki oli yksi tärkeimmistä asioista, mitä meillä oli mysteerikouluissa. Jokaisen täytyi opetella soittamaan jotain instrumenttia ja laulamaan, koska tulee kohta, missä sanat eivät enää riitä, missä puhe ei enää tee mitään, paitsi menee suoraan aivoihinne. Niinpä jokainen mysteerikoulumme keskittyi musiikkiin. Ja rakas ystäväni, Gerhard, joka joutui kestämään paljon kanssani aikakausien kuluessa - voi, hän on edelleen vähän närkästynyt siitä (naurua) ja itse asiassa kirjoitti kerran laulun, joka kirosi minut, hän ei siunannut minua kuin Anders - mutta hänen musiikkinsa oli aina taianomaista, aina henkistä. Itse asiassa, käsittääkseni hän on nyt kirjoittanut kirjan, joka esitellään täällä - pieni mainos auttamaan teitä pääsemään yli tästä vanhasta ongelmasta (naurua) - ja se on nyt saatavilla ja se koskee pyhän musiikin olemusta.
 
Pyydän siis Yohamia tulemaan tänne eteen nyt ja tulen tanssimaan joukkoonne - en tietenkään Cauldren kautta. Etsin eri jalat tanssimiseen. (Naurua, Linda sanoo: "Ole kiltti.") Siis puoli tuntia irrottelua. Puoli tuntia antaen vanhan itsevarmuuden hävitä pois ja antaen uuden energian olemuksen tiedostamisen tulla sisään.
 
Antakaa sen tapahtua, rakas shaumbra. Miten täydellinen paikka siihen täällä vuoren huipulla, yhdessä shaumbrojen kanssa, tässä turvallisessa ja pyhässä tilassa ja Yohamin musiikin tahdissa.
 
Tämän myötä - tämä on ollut ilo. Minun ei tarvitse enää luennoida. Antakaa itsenne olla. Minä olen mitä minä olen, Adamus Saint Germain. (Taputuksia, kun Yoham aloittaa musisoinnin.)
« Viimeksi muokattu: 14.08.2009 18:15:52 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 17.08.2009 12:48:35 »

jahas, vai että sielunsopimus taivaan kanssa, jos kaikenlaista tapahtuu  Cheesy olin äkkiä 3-4 energiahoitajan kanssa tekemisissä, aika hauskasti alkoi siitä että herätin jonkun aamuyöllä Kaliforniassa ja kaikessa rauhassa hän halusi auttaa ja keksi miten auttaisi. voi olla että tapaan, mutta tapaankin ihan toisen. no ajattelin etten tee mitään käytännöllistä tänään, mutta lähdenkin kohta pankkiin, kun tuli asiapapereita, ja sain porukkaa omiinkin juttuihin mukaan sekä kutsuja muualle.., huh, vanhoja sieluja kuulema puhdistetaan oikein kunnolla, nuoremmilla sieluilla tai nuoremmilla on vähemmän noita elämiä takana.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2009 11:02:16 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #7 : 23.08.2009 17:32:12 »

En jaksanut lukea noita järkyttävän pitkiä selostuksia aiheesta, mut otsikon luettuani aattelin muutaman ajatuksen aiheesta tuoda esille. Ylösnousemus kristinuskon opillisessa mielessähän on se taivaaseen pääsy, joka taas itämaisten oppien mukaan on se sielun kokemus valaistumisesta (johon itse uskon kokemani ja oppimani perusteella täysin). Joskin, tällä ylösnousemuksella tai valaistumisella on monta eri tasoa, ja mitä enemmän niitä on "suorittanut", sen valmiimpi sielu on tähän lopulliseen olomuodon muutokseen (eli maanpäällisen taivalluksensa päättämiseen ja siirtymiseen seuraavaan vaiheeseen esim. henkioppaaksi). Jokaisella sielulla on jokin tietty tehtävä jokaisessa inkarnaatiossa ja taas vastaavasti jokaisessa sielun elinkaaressa (joka voi käsittää kymmeniä tuhansia inkarnaatioita eri olomuotoihin niin maapallolle kuin muuallekkin universumiin). Sielu siis on täysin egoton ja suoraan yhteydessä Jumalaan, joten tuo viimeksi mainitsemasi "sielunsopimus taivaan kanssa" kyllä sinällään pitää paikkansa, mutta ei ehkä ihan siten kuten sen moni ymmärtää.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 25.09.2009 06:07:54 »

eilen ymmärsin taas lisää, se on sisäistä eikä jonkun kirjoittelua jossain.. ymmärsin enemmän kuka olen.. inkarnaatiotkin ja että on ollut kaikki ja tulee olemaan. kaikki on tosiaan itsen tilaamaa kokemusta, jos ei esim arvosta sitä mitä on, sittenpä opitaan arvostamaan (ja auttamaan)..

MISTÄ TODELLA NAUTIT?
 
Laajentunutta tietoisuutta kanavoinut Miriandra Rota
Cosmic Lighthouse -verkkolehti, numero 9/2009 ( www.cosmiclighthouse.com)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Rakas ystävät, joka luet näitä sanoja… puhumme suoraan sinulle, vaikka nämä rakastavat värähtelyt leviävät kokonaisuuteen. Kauan sitten aloitit tämän matkan, oman matkasi, kaiken tutkimiseen sekä syyhyn ja seuraukseen, kun se esittäytyi matkallasi.
 
Kuten kaikki olennot, kehitit tarkoituksesi ja aikomuksesi siitä, missä matkustit. Kun kokemuksesi virtasivat, kehitit malleja ja niistä uskomuksia.
 
Nyt on aika, juuri tässä hetkessä, antaa itsellesi vapaus päästää irti noista tarkoituksista, malleista ja uskomuksista. Ja kysyt ehkä miksi. Mihin sanoisimme…
 
Olet tulossa esiin. Olet se, kuka olet aina ollut - olet kuitenkin aloittamassa uuden matkan. Uusi matka lepää siinä, mitä olemme kutsuneet Suureksi heräämiseksi. Uuden matkasi luonne virtaa käskyjesi mukaisesti. Eli niiden mallien ja uskomusten mukaisesti, jotka ovat ylläpitäneet ja ohjanneet sinua.
 
Uusi matkasi voi antaa sinulle suurempaa täyttymystä kuin koskaan aiemmin. Miten ja miksi? Se SINÄ joka asuu tässä uudessa matkassa, se SINÄ joka tulee esiin menneisyydestä, ON alkuperäinen olento. Mitä tämä merkitsee?
 
Se merkitsee, että kun tulet esiin, sinulla on suuri mahdollisuus löytää se, kuka todellisuudessa olet, mutta myös tietoisesti päättää, mitkä mallit ja uskomukset ovat totta sinulle.
 
Tässä tavassa, tässä päättämisessä edetään askel kerrallaan. Esim. juuri tässä hetkessä voit tehdä päätöksen katsomalla sisääsi, pitämällä hetken tauon ja pohtimalla ajatuksiasi, päivääsi ja sitä, mitä olet siihen suunnitellut - tai ollut suunnittelematta. Ja tässä pohdinnassa voit uskaltautua katsomaan syvemmälle ja kysymään itseltäsi, mitä oikeasti haluaisit tehdä.
 
Kaikki tämä sisäinen pohdiskelu ei mitätöi päivittäisiä suunnitelmiasi tai sitä tapaa, mitä tällä hetkellä tunnet ja miten reagoit matkasi syyhyn ja seuraukseen. Sisäistä pohdintaa ei tehdä itsensä tuomitsemisen tai negatiivisen arvioinnin vuoksi.
 
Sisäistä pohdintaa tehdään, jotta voit herätä lisää, jotta voit tulla selkeämmäksi omasta itsestäsi. Joka kerta kun pohdiskelet sisäisiä viestejäsi, sisäisiä tuntemuksiasi ja löydät, mikä on tuon hetken totuus, sinusta tulee tietoisempi siitä todellisesta SINÄSTÄ, joka ilmestyy esiin.
 
Rakas ystävä, tämä on voimallisinta. Voimallisinta.
 
Mitä enemmän tulet tietoiseksi AIDOSTA SINÄSTÄ, sitä enemmän pystyt valitsemaan sisäisten viestiesi, sisäisen opastuksesi mukaisesti. Ja sanot ehkä, että kaikki nämä sanat ovat edelleen vähän mielikuvituksellisia ja haluaisit lisää selkeyttä, mihin iloisesti sanomme…
 
Yksi esimerkki sisäisestä pohdinnasta voisi olla, että pysähdyt hetkeksi hyvin kiireisessä elämässäsi ja kysyt itseltäsi: "Mistä pidän tässä hetkessä? Mistä nautin tässä hetkessä?" Kyllä, jos olet ollut kiireissäsi, olet tietysti alttiimpi katsomaan sitä, mistä et nauti hetkessä. Haluat ehkä sanoa: "En nauti kiireestä. En nauti paineesta. En nauti maallisen työn tekemisestä, vaikkakin minulle maksetaan siitä hyvin. En nauti sen tekemisestä, mikä näyttää olevan aikani haaskaamista." Kuitenkin ehdotamme jotain erilaista.
 
Silloin kun tiedät sen, mistä et nauti, olet myös vanhoissa malleissa ja uskomuksissa. Nuo vanhat mallit ja uskomukset kertovat sinulle, että olet onneton ja tyytymätön, että olet "jäänyt laivasta" - kuten slangisanastossanne sanotaan.
 
Siihen on syynsä, että vanhat mallisi ja uskomuksesi saavat sinut tietoisesti tajuamaan tyytymättömyyden kokemiseesi. Mikä on tuo syy? On muutoksen aika. Oma sisäinen itsesi yhdistyy tietoiseen tajuntaasi - vanhojen mallien ja uskomusten kautta - ja pyytää sinua kiinnittämään huomiota, heräämään totuuteen siitä, että olet onneton. Ja sanot ehkä: "No, tiedän, mistä en pidä!"
 
Tietenkin tiedät! Kuitenkin olemme sanomassa, että kun pohdit hetken sitä, mistä nautit, asetut noiden vanhojen mallien ja uskomusten ulkopuolelle. Itse asiassa asetut uuteen heräämisen portaaliin. Ja sinun täytyy vain pysähtyä hetkeksi ja tulla tietoiseksi siitä, mistä nautit.
 
Kenties se on saavuttamisen tunne. Kenties se on "hyvien rahojen tekeminen" - kuten sanotaan. Kenties nautit omasta luovuudestasi. Kenties olet hyvä siinä, mitä teet. Kenties nautit niistä olennoista, joiden kanssa teet työtä. Kenties olet kulkenut pitkän matkan ja vaikka et tekisikään sitä, mitä haluaisit tehdä, olet onnellinen siitä, ette ole siinä missä ennen. Kenties tunnet itsesi paremmin ja olet hidastanut vähän. Kenties olet hyvä käsittelemään stressiä ja aikapaineita - vaikket nauttisikaan niistä.
 
Kun jatkat niiden asioiden löytämistä, mistä pidät, mistä nautit, pohdiskellessasi päiväsi tapahtumia, muutut tuolla hetkellä. Koko järjestelmäsi valpastuu. Koko järjestelmäsi sanoo: "Vau. Mitä tässä tapahtuu. Tämä ei ole "tavanomaista". Tämä on jotain erilaista." Koko järjestelmäsi kiinnittää huomiota. Mitä se merkitsee?
 
Se merkitsee, että koko järjestelmäsi on hereillä ja heräämässä. Se merkitsee, että koko järjestelmäsi ei ole enää "automaattiohjauksella". Ja se merkitsee, että voit valita hetkessä lisää nautintoa.
 
Merkitseekö tämä sitä, että sinun on lähdettävä työstäsi? Ei, rakas ystävä. Voit jatkaa tai olla jatkamatta tällä tavalla yhden päivän. Muista, että kaikki muutos alkaa sisältä. Menneisyydessä monet muutokset lepäsivät vanhoissa automaattireaktioita tuottavissa malleissa ja uskomuksissa. Kun sinä ja koko järjestelmäsi heräätte nyt, pystyt tekemään erilaisia valintoja.
 
Esim. jos olet todella onneton työssäsi - kuten käyttämässämme esimerkissä - siinä on kuitenkin jotain, mistä nautit. Silloin kun löydät, mikä siinä on nautittavaa, tiedät, että haluaisit lisää tuota kokemusta. Tiedät, että tunnistettu nautinto on yksi ainesosa, kun valitset erilaista kokemusta tai erilaista työtä, kuten tässä esimerkissä.
 
Ymmärrätkö? Olet silloin rakentamassa uutta kokemustasi - sisäisten valintojesi tullessa tietoisiksi. Ja UUSI SINÄ, TODELLINEN SINÄ juhlii todella sellaisia valintoja ja niistä virtaavaa ilmentämistä. Tämä on uutta tanssiasi, uutta leikkiäsi, uutta matkaasi ja jatkuvaa sen löytämistä, kuka todellisuudessa olet ja mitä kykenet parhaiten tekemään.
 
Sitten kysymme tässä hetkessä: mistä todella nautit?
« Viimeksi muokattu: 25.09.2009 06:09:41 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ensku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #9 : 25.09.2009 12:26:45 »

Kiitos tästä viestiketjusta.

Sain vahvistusta jota olen kaivannut. Ymmärtääkseni tämän kaiken hyvän muutoksen jonka olen saanut kun lopetin oravanpyörässä kulkemisen. Siis parissa viikossa olen saanut sellaista työtä mistä pidän. Ja jossa viihdyn. Uuden ihanan kodin. Siis tämä on uskomatonta ja kaikki taphtui sen jälkeen kun lopetin työn jonne menin väkisin ja pakotin itseni. Rahan takia.  Energia jonka sinne vein , on nyt vapaa tuomaan hyvää minulle ja perheelleni tilalle. Vanha jäi ja uusi ihana tuli tilalle.

Uskalsin hypätä ja jättää vanhan! Olen ylpeä itsestäni. Tein sen , jota haaveilin vuosia!

Kiitos ja Kaikkea hyvää teille kaikille !

Anne
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 28.09.2009 08:28:58 »

^kuulostaa hyvältä, voi olla osana henkistä vapautumista, itselle ainakin vapaus vauraus ja ilo kuuluisivat teemaan. no ajattelin tehdä jotain käytännöllistä >pankki, työ, mutta taas minulle heitettiin tällainen linkki, suomeksi käännettyä. joskus tätä tulee vähän liikaa  Cheesy . toisaalta jos ottaisi sen asenteen että joo, ollaan sitten niin jumalaisia kuin voidaan.. niin sitten kai tätä kestää.  Grin mietin vaan että jos joku on vaikka ihan maallisesti menestyvä, onko tällä merkitystä= siis ne joille ylösnousemus ei merkkaa mitään. -itselle tämä aukeaa niin että pitää tehdä juuri sitä mitä eniten tahtoo, jos se nyt on rakentavaa (jos ei, taitaa olla muut läksyt menossa). ja muistaa koko itse.. (itämaisilla tosiaan käytetään sanaa valaistuminen, täytyykin jutella että onko tämä maapallon energiamuutos heillä tiedossa,-)

http://ronnastar.com/finnishMay09.htm

Using the Universal Laws of Manifestation

Beloved Masters of Light, today I would like to discuss with you the law of manifestation from a more mental and scientific point of view. We will set aside, for the moment, manifestation and co-creation in harmony with Spirit as a part of your divine right and your spiritual heritage.

Many light workers are wondering why they cannot tap into the divine stream of wealth and abundance so they can accomplish their mission and fulfill their dreams. Many are still struggling to survive and meet their everyday obligations while those who operate from a standpoint of greed and power, very obviously in the third dimension, grow richer.

There are universal laws in force, neutral laws, that all must abide by, saints and sinners alike. There were great streams of energy sent forth, aeons ago beyond remembering, by the Elohim, archangels, and co-creators of your universe at the direction of the Prime Creator. Any and all beings who carry within their soul a divine spark of the Creator have the ability to access and create with that electromagnetic or cosmic energy. But you must know the rules and how to tap into that source and make it work for you.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2009 09:18:11 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 30.09.2009 14:10:55 »

 Your Careerscope - Today, September 30, 2009
Not all the opportunities you are hoping for will come to you through logical means. Instead, they come to you through unexpected sources. Synchronistic events in the grocery store or crossing the street could lead to the break you're hoping for.

**tuo ylläoleva on totta mutta myös allaoleva! oikeasti se käy hermoille, mutta olen myös saanut selitystä asiaan parantajilta, että mistä ihmeestä on kyse.

Tervetuloa!
 
Merkuriuksen lakattua taas kerran perääntymästä, uuden viime pala on vihdoin paikoillaan. Ja tämän tapahtuman myötä näemme paljon enemmän liikettä eteenpäin ja uuden tilamme turvalukko loksahtaa kiinni.
 
Tämä merkitsee sitä, ettei enää herätä ennen aamunkoittoa, klo 3.00, 4.00 tai 5.00, kykenemättä nukahtamaan uudestaan! Monet meistä pystyvät lopultakin nukkumaan koko yön heräämättä välillä! Meidät poistetaan korkeammista ulottuvuuksista tai unitilan tapahtumista tietyin väliajoin ylösnousemusprosessin aikana, koska monia asioita tapahtuu näillä tasoilla, kun asioita kalibroidaan uudelleen ja laitetaan paikoilleen. Näin saatamme nukahtaa mukavasti, mutta herätä jatkuvasti samaan aikaan joka aamu emmekä pysty enää nukahtamaan. Se on osa eteenpäinsiirtymisprosessia.

Monet raportoivat äkillisestä rahan tulemisesta. On kyse sitten perinnöstä, varhaiseläkkeestä, lahjoista tai vastaavasta, nämä uudet tulolähteet auttavat monia meitä sijoittumaan juuri sinne, missä meidän pitää olla. Nämä lahjat ylhäältä tukevat meitä olemaan siellä, missä meidän pitää olla, ja saavat aikaan uuden vapautumisen, jotta voimme täysin ankkuroitua uuteen tilaamme. Kuin yhtäkkistä synkronismia ylhäältä ja voimme tietää, että kaikki on jumalaisen täydellisessä järjestyksessä, kun meitä tuetaan enemmän kuin koskaan kummallisilla ja taianomaisilla tavoilla.

Tämän uuden energialiikkeen myötä sydän voi lyödä taas kerran tiheästi ja voi olla myös hyperventiloinnin tunnetta. Ennen saapumistamme tähän tilaan, olemme voineet menneillä viikoilla kokea ehdotonta puristusta, olemme ikään kuin yrittäneet työntää jotain kovaa tiukan reiän läpi. Tämä ilmeni päänsärkynä, vakavana allergiana, kehokipuna ja yleisesti tunteena, että tuskin pystyy liikkumaan. Tämä on mennyt nyt ohi ja olo tuntuu kevyemmältä. Energiaa kenties liikkuu paljon pään alueella ja myös paino putoaa ja pysyykin poissa vaihteeksi. Olen ollut innoissani, kun painoni on pudonnut reilut 10 kiloa muutaman kuukauden aikana, ja kilot lopultakin pysyvät poissa ja palaan takaisin normaaliin ja tuttuun painooni, missä olin ennen ylösnousemusprosessin alkamista.
 
Kun alamme päästä tähän uuteen tilaan, alamme yhdistyä myös uusiin ihmisiin. Kun olemme menettäneet hyvin monia maailmojen erotessa, yhdistymme nyt täysin uuteen perheeseemme, mikä on oikea meille kaikin tavoin. Jotkut ovat värähtelytikkaiden alemmalla askelmalla kuin me, mutta heitä tarvitaan alueilla, joille meidän on perustettava "julkisivujamme". Toiset saattavat olla ylemmillä askelmilla, mutta heitä tarvitaan opastamaan ja auttamaan meitä. Askelmalla ei ole merkitystä, kun yhdistymme siinä kohtaa, missä energiamme limittyvät tai mikä meillä on yhteistä, ja jumaluuden näkeminen jokaisen kasvoilla on kaikki, mitä tarvitaan.

 Olen nähnyt tämän mallin toistuvan uudestaan ja uudestaan… "Vau! Kirjani on viimein julkaistu! Jippii! Asiat menevät vihdoinkin minun tavallani! Sain uuden maapalani! Ostin uuden talon! Olen taas raiteilla ja onnellinen!"
 
Kyllä, tietysti meidän on tarkoitus olla onnellisia. Ja kyllä, meidän on tarkoitus pystyä luomaan sitä, mitä haluamme. Mutta ylösnousemusprosessi saa aikaan sisäisen tiheytemme tai egotilamme häviämisen
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 21.10.2009 10:49:31 »

täähän voisi olla ihan kivaa, eikö??   Kiss  angel eipä taida perikristilliset digata tällaisia kanavointeja.
URIEL PARANTAA
 
Kirjoittanut ja arkkienkeli Urielia kanavoinut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 19.10.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
ARKKIENKELI URIEL: Maailma loppuu
 
Maailma sellaisena, kuin tunnette sen, on tulossa loppuun. Tämä ei ole fyysisen maailman loppu, minkä pelkäätte tuovan maanmuutoksia, jotka häiritsevät elämäänne, vaikka osa fyysisestä maailma tuleekin muuttumaan. Mutta aineellinen maailma on harhaa, jonka luotte - se on kollektiivitietoisuuden ilmentymä. Tämä on se maailmanloppu, mistä Jeesus puhui, missä leijonat ja lampaat makaisivat yhdessä - kaksinaisuuden ja polariteetin sekä niitä heijastavan maailman loppu.
 
Jokainen alku vaatii loppumisen ja maailman sellaisena kuin se on tällä hetkellä, on loputtava uuden ilmentymiseksi. Nouskaa niiden fyysisten rajoitusten yläpuolelle, mitkä saavat aikaan pelkoa, koska uskotte, että viiden aistinne maailma on ainoa, mitä on. Sen ulkopuolella on monia maailmoja, kuin mitä voitte nähdä kolmannessa ulottuvuudessa fyysisen olemuksenne kautta. Jotta ette pelkäisi maailman loppumista, teidän on laajennettava ajatteluanne sen yli, mitä voitte nähdä, ja muistettava, mitä teille on opetettu: egon ja hengen kumppanuus, aineellisen ja henkisen sekoittuminen, taivaan luominen maan päälle on seuraava askel ihmiskunnan matkalla.
 
Mitä teette, kun se mitä kohti olette tehneet työtä, lopultakin tulee? Joillekin tämä on pitkän matkan loppu. Toisten työ ottaa uusia aspekteja ja monilla työ on vasta alkanut. On ihmisiä, jotka janoavat uutta tietoa ja ymmärrystä, niitä jotka ovat valmiita tekemään luottamushyppäyksen ja joiden tarvitsee tietää, mihin he laskeutuvat. Uutta maailmaa synnytetään tällä hetkellä ja olette osa sen luomista. Se on uusi elämä, joka odottaa teidän opastustanne, koska uusi maailma on teidän luomuksenne, se on lahjanne maailmankaikkeudelle, uuden toivon ja mahdollisuuden luomista ihmiskunnalle.
 
Olette saaneet sen ihmiskokemuksen ympyrän sulkeutumaan, mikä sisältää maakokemuksen egopohjaisena energiana, ja kaikki egopohjaiset rakenteet loppuvat, koska ne ovat täyttäneet tarkoituksensa. Loppuminen sallii laajentumisen niihin hengen korkeampiin värähtelyihin, mitkä sisältävät kaiken, mitä olette olleet, ja luovat uusia mahdollisuuksia. Maapallo ei kuole, koska sitä tarvitaan tämän kehittyvän matkan seuraavaan vaiheeseen. Iloitkaa, sillä uutta maailmaa luodaan ja saatte aikaan tasaisen siirtymän oppimisenne, opastuksenne ja rakkautenne avulla. Juhlikaa vanhan maailman loppua, olkaa iloisia ponnistelunne todisteista ja tuokaa uusi maailma sisään rakkaudella, kiitollisuudella ja ilolla.
 
Tyhjyys ja ego
 
Ylösnousemusmatkamme voidaan summata hyvin yksinkertaisesti: egon auttaminen löytämään paikkansa maailmankaikkeudessa. Meidän on opittava, ettemme ole vähemmän kuin Jumala, että olemme Jumala ja henkinen luontomme ei syrjäytä egoa, vaan ne opettelevat kumppanuutta. Ylösnousemuksen myötä teemme valinnan joko olla egossa tai kumppanuudessa hengen kanssa. Ja voimme tietää sijaintimme tässä prosessissa siitä, miten ilmennämme ja miten helposti se sujuu meillä.
 
Egon näkökulmasta elämä on rankkaa, julmaa, kovaa työtä ja jokainen askel on haaste. Meidän on taisteltava jokaisesta etenemisen hitusestakin ja onnistumisemme voi löytää siitä, mitä pystymme luomaan aineelliseen maailmaan. Ego käyttää tyhjyyden voimaa luodakseen lisää kaikkea, jotta se tuntee turvaa ja varmuutta, koska se löytää voiman omistamisesta. Se on maadoittunut fyysiseen maailmaan omaisuudellaan, koska se on kolmannen ulottuvuuden, egon kodin, luonne.
 
Maailmankaikkeus tietää, että ego käsittää lopulta, että sillä ilolla on raja, mitä asiat eri voivat tuoda meille, ja että sisäinen maailma on voimakkaampi kuin mikään ulkopuolella. Kuten voimme nähdä tämän päivän taloustilanteessa, kaikki kääntyvät aineellisten tavaroiden keräämisestä sisäiseen maailmaansa. Ego on löytänyt ylärajan sille ilolle ja rauhalle, mitä se voi luoda työskennellen yksin. Nyt se on valmis kumppanuuteen hengen kanssa.
 
Haasteenamme maan päällä on oppia elämään rajattoman voimamme kanssa. Silloin kun meillä on ongelmia, sydänsuruja ja haasteita, syytämme siitä maailmankaikkeutta, huonoa tuuria, karmaa ja itsemme ulkopuolisia voimia. Olemme alkaneet ymmärtää, että kyse on meistä, kaikki on osa meitä, myös voima siirtää ne vuoret, joita olemme laittaneet tiellemme. Maailmankaikkeus odottaa meitä muistamaan, kuka olemme, että olemme paljon enemmän kuin egon kapea näkemys. Silloin kun voimme nähdä tämän egon rajoittuneen horisontin yli valtavaan tuntemattomaan - mikä on "tyhjyys" odottamassa muodon ottamista pyynnöstämme - voimme ilmentää sen todellisuuden, mitä sydämemme haluaa, ja opettaa egolle vaivatonta luomista, mikä kumpuaa sisäisestä voimastamme ja luo ehdotonta rakkautta, rauhaa ja iloa elämämme kaikille alueille.
 
Ponnistelu vs. tahdonilmaus
 
Niiden kysymysten perusteella, joita olen saanut teiltä, käsitän olevan vähän hämmennystä siitä, miten luodaan seuraava askel. Mitä teette seuraavaksi, kun olette oppineet oppituntinne ja teillä on ymmärrys niistä? Ette halua luoda lisää oppitunteja, joten olette varovaisia siinä, mitä ilmennätte. Olette oppineet vaivattomuudesta ja joskus odotatte opastusta ja suuntaa, mitä ei aina tule teille. Tämä on turhauttavaa, koska olette valmiita siirtymään eteenpäin, mutta suunta ei ole selvä. Jos on vaivattoman ilmentämisen pisteessä, täytyykö tehdä yhtään mitään?
 

Onko "ei ponnistelua" ponnistelun vastakohta? Jos voimme ilmentää vaivattomasti, merkitseekö se sitä, että voimme vain istuskella tekemättä mitään ja odottaa seuraavan asian ilmentymistä? Ei aivan. Sen ponnistelemalla luomisen, missä teemme kovasti työtä saadaksemme asioita tapahtumaan, vastakohta ei ole "ei ponnistelua", vaan tahdonilmaus. Sen sijaan että teemme kovasti työtä ja puskemme itseämme luomaan, käytämme tahdonilmaisuamme ilmentämään sen, mitä haluamme. Tämä kuulostaa helpolta - voimme istuskella ja ajatella sitä, mitä haluamme, ja se tapahtuu. Ei aivan.
 

Tahdonilmaus on enemmän kuin vain jonkin saamisen ajattelemista ja sitten se ilmestyy. Tahdonilmaus vaatii luottamusta ja uskoa, uskomustemme on oltava harmoniassa tahdonilmauksemme kanssa ja meidän on oltava peloton ja kiintymätön siihen, mitä haluamme luoda. Tämä jättää meidät avoimeksi korkeimmille mahdollisille lopputuloksille, ihmeille ja siunauksille, jotka ylittävät mielikuvituksemme. Tahdonilmaus vaatii kärsivällisyyttä, koska työskentelemme koko ihmiskunnan ja koko maailmankaikkeuden tasolla ja sen ylikin. Ilmentäminen tahdonilmauksen avulla on työskentelemistä puhtaan energian ja luomisen kvanttitasolla, missä yhdistetään toiveemme ja universaali energiavirta luomaan vaivattomassa virtauksessa.
 
Ponnistelu ja kova työ antaa meille tyydytystä siitä, että teemme jotain. Tahdonilmaus vaatii jotain fyysistä ponnistelua, mutta ennen kaikkea meidän on luotettava siihen, että kaikki liikkuu eteenpäin, vaikkei meillä olekaan välittömiä todisteita siitä. Ja meidän on oltava valmis menemään avautuvista ovista, katsomaan jokaista esittäytyvää tilaisuutta ja päätettävä, onko se harmoniassa sen kanssa, mitä haluamme. Tahdonilmauksen myötä luomme vaivattomasti, koska työskentelemme korkeimmalla tasollamme ja olemme voimakas, luottavainen, kärsivällinen ja harmoniassa tarkoituksemme kanssa sekä uskomme, että ihmeitä tapahtuu - ja niitä voi tapahtua meille.

**aika samaa kamaa kuin visualisointi yleensä. minua ei ainakaan huvita ponnistelu vaan tällainen kävisi. ja ehkä niin tapahtuikin työkiemurassa, kun halusin paussia ja taas duunia, sitten nuo muut jutut jotka mainitsin.-
« Viimeksi muokattu: 21.10.2009 11:02:57 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 02.11.2009 20:03:11 »

http://www.oneearth.ws/blogs/entry/ASCENSION-TO-THE-5TH-dIMENSION


ASCENSION TO THE 5TH DIMENSION
16 November, 200816 November, 2008 1 comments Where Attention Goes Energy Flows Where Attention Goes Energy Flows

               One of the most important keys on the spiritual path is service.

                         Just being kind to one another is an act of service.

                                                                                              -emanuehl


We are become-in 5th dimensional beings less concerned with physical survival and more with raising our vibratory forms to that of light body.We are ascending from one dimension of reality to another.Ascension is all encompasing,all thoughts,feelings and actions are shifted or fine tuned to 5th dimensional consciousness.Living in the heart is the beginning and prerequisite to 5th dimensional living,accepting everyone just as they are,loving them unconditionaly and remaining centred in our own love breath 24/7.


                                                   Focus Is The Key To Living In 5D.


Bringing yourself back to your heart centre whenever you catch yourself judging self and others--is the key to becoming a 5D human.Each time we do this along with changing our negative thoughts,feelings and actions to positive ones,we re-programme our subconscious mind to living in the heart or 5D.


One of the biggest challenges to being in our heart centre is when loved ones are experiencing some sort of crisis in their lives.The best thing to do in these situations is to just listen.All that they may be needing is your loving attention.They may not necessarily be needing your advice at this time but only to be listened to and nurtured in the feeling that they`ve been understood.


Living as a 5D human dosen`t necessarily mean the world has automatically changed around us.It means--we are part of the world but not of it.The world can still appear the same as it ever was yet we feel different toward it.We see the world as being perfect as it is without wanting to change it,for only in the allowing of it does it start changing to it`s perfectedness as love expressed.


The physical body represents the 3rd dimension,the emotional body-the 4th dimension,the mental body-the 5th dimension and the spiritual body-the 6th dimension and beyond.The mental body is connected to the physical body and the emotional body to the spiritual body.In making the shift from 3D to 5D and beyond we must go through 4D and the only way in doing so is through the emotional body and the highest emotional expression being--love.In other words we cannot intellectualize ourselves into enlightenment and ascension,we must--feel our way.


The path of ascension is accepting everything just as it is and using spiritual discernment in making choices that raise the vibrational frequency of our atomic cell structure.We all have a responsibility in raising our personal vibration in every moment.The ascension path is both personal and collective ascension,it is about making choices that benefit us all. 
TagsTags: spiritual selfempowerment
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 04.11.2009 12:28:22 »

no. tästä vouhotetaan todellakin eniten kanavointisivuilla mutta ei nk normaalissa tuttavapiirissäni. parasta lie noukkia pala sieltä toinen täältä, ja sisäistää sen mukaan.

"Yksi syy miksi sitä ei muunneta valoksi tai rakkaudeksi, on se, että Äiti Maa on ylikuormittunut. Sillä on raskas taakka pitäessään monia vanhan maailman negatiivisia vaikutelmia ja leimoja. Teidät kaikki - maan suojelijat, maan enkelit ja enkelit jotka herättävät sieluja - Äiti Maa on kutsunut yhdistymään ja työskentelemään yhtenä rakkauslähteenä, mikä heijastaa rakkauden ja viisauden voimaa maailmaanne.
 
Tämä ei merkitse sitä, että teitä pyydetään nyt uskaltautumaan ulos maailmaan ja käännyttämään kaikki omaan tapaanne elää ja nähdä elämää. Teitä pyydetään vain elämään aidosti ja tekemään sanojenne mukaisesti, johtamaan esimerkin avulla. Silloin kun johdatte esimerkin avulla, käsitätte tekojen puhuvan paljon kovempaa kuin sanojen, sillä ihmiset havainnoivat enemmän toiminnan kuin sanojen kautta. Miksi sanon tämän? Koska alitajunta ja tiedostamaton mieli ovat jatkuvasti valppaana ja ottavat sisään informaatiota. Alitajunta järjestää sitten nähdyn ja kuullun informaation ja jaottelee sen tiedostoihin, jotka on tallennettuna DNA:nne nk. informaatiotietokantaan ja näin kehonne soluihin.  
 
Kun tämä informaatio toimitetaan ja jaetaan eri paikkoihin, se vahvistaa tuon tiedoston entistä sisältöä. On siis yksinkertaista, että silloin kun tietoisuuden tietokantoihin syötetään positiivista vahvistusta - tällä tarkoitan positiivisia tekoja ja asenteita - itsen dynamiikka muuttuu, sillä silloin vahvistatte tiedostoja, joissa on samanlaisia ohjelmia.
 
Inhimillisesti on mahdotonta olla 100%:sti positiivinen koko ajan. Kuitenkin se tulee helpommaksi, kun tiedostatte, miten käyttäydytte päivittäin. Teitä hallitsevan dynamiikan ymmärtäminen on erittäin tärkeää. Siksi jokaisen on ensimmäiseksi osattava elää hetkessä. Myös tämä on erittäin vaikeaa kolmannen ulottuvuuden aineellisessa maailmassa, erityisesti silloin kun aika ja aikataulut hallitsevat teitä. Kuitenkin tällaisissa tilanteissa itse projisoi jatkuvasti tulevaisuuteen tai elää menneisyydessä pelon, tietokantanne sisältämän informaation tuloksena."
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: