Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä apua..ennustuksistako? Hyvää ennustajaa kaivataan..  (Luettu 4011 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sad79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 16.06.2009 15:55:03 »

Elämäni on täydellisessä kaaoksessa niin tunteiden, kuin muidenkin asioiden puolesta. En nää enää mitään valoa tästä risukasasta. Tätä on jo jatkunut pitkään, olisi ihanaa saada teitää jatkuuko tätä viellä, löydänkö onnea enää ikinä..alkaa jo miettimään onko enää mitään syytä elää. Haluaisin edes hieman kurkistaa eteen ja josko jotain lohtuakin saisi tai sitten ei. Osaisi edes varautua tuleviin rysäyksiin vai voiko enempää rytistä? Mulla on rytissyt viimeisen vuoden aivan joka rintamalla niin töissä, arjessa kuin parisuhteissakin.
Osaatteko suositella jotain näkijää? En ole ennustajiin ennen uskonut enkä tiedä uskoakko nyttenkään, mutta semmoinen jama on menossa, että olen valmis mihin vaan Undecided
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1 : 16.06.2009 18:09:20 »

En ole ennustaja enkä osaa sinua hyvälle sellaiselle ohjata, mutta jostain syystä teki mieli vastata. Olen itsekin kokenut vastatuulta elämässä ja ensimmäinen asia, mikä nousi mieleeni viestistäsi on itsensä rakastaminen ja arvostaminen. Se kuulostaa yksinkertaiselta, mutta ei välttämättä ole sitä.
 
Minulle sanoi kerran eräs muuan nainen, että opettele rukoilemaan. Se tunuti sillä hetkellä absurdilta, mutta piti sisällään viisauden. On hyvä olla elämälle nöyrä.

Nöyrällä ja alistetulla on ero. En tarkoita sitä, että hyväksyisit kaiken mitä sinulle tapahtuu vaan sitä, että hyväksy se, että se tapahtuu tällä hetkellä. Se varmasti muuttuu, sillä mikään ei kestä ikuisesti. Tarkkaile tunteitasi. Jostain syystä sinulle on annettu ne. Antaudu elämälle. Kun opit sen mikä onkin tarkoitus saat tilalle jotain muuta.

Ennen kaikkea: rakasta itseäsi. Se lähtee siitä. Mitä myötätuntoisemmin kohtelet itseäsi sen myötätuntoisemmin muut ja elämä kohtelee sinua.

Muutos vaatii energiaa ja aikaa. Anna itsellesi aikaa.

...

Tämä minulle tuli mieleen - toivottavasti joku viisas osaa kertoa muuta, kenties avartavampaa mikäli tilanne vaatii. Smiley
tallennettu
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #2 : 19.06.2009 13:50:31 »

Hei!
Kuulostaa juuri samalta, millaista myllerrystä elämässäni oli muutama vuosi sitten, ja varmaankin siksi haluan sinulle kirjoittaa...
Neuvoisin sinua, että usko parempaan huomiseen, usko siihen että asiat järjestyvät. Hyväksy ne muutokset mitä nyt käyt läpi, ne valmistelevat sinua tulevaan. Todennäköisesti tämä on "herätyksen" paikka sinulle, joudut kokemaan kovia, mutta sitten kun kaikki on ohi, huomaat olevasi paljon vahvempi, vapaampi ja onnellisempi kuin ennen, ja alat odottaa joka päivää uutena seikkailuna.  Smiley
Itselläni oli ennustajille soittelubuumi siihen aikaan..jokainen kertoi eri asioita, mutta kyllä he toivoa antoivat. Smiley))  Toisin kuin nyt, kun vasta soitin, ja ennustaja puhui vain kasvukivuista ja ongelmista. Eli varoituksen sana on tässä; ennustajat eivät välttämättä kerro sitä mitä haluat kuulla!  Wink Siksipä minä suosittelisinkin mieluummin, että otat yhteyttä kanavoijaan; sitä kautta viesti tulee ainakin rakkaudella ja kannustaen.
Voimia ja jaksamista, usko itseesi ja rakasta itseäsi, niin selviät.  smitten smitten
tallennettu

-Lonelylight-
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #3 : 21.06.2009 00:07:36 »

Kysymys: tiedätkö esim mikä vuosi sinulla on menossa tarot-korttien mukaan( sen voi laskea syntymäpäiväsi pvä, kk, ja viimeisimmän syntymäpäivän vuoden(joko 2008 tai 2009 yhteen, ja sit plussaa vielä sen tulevan tuloksen yhteen.mikä numero tulee, sen numeron vuosi sinulla on menossa). Tämän kysyn siksi vain, että joskus se vuosi mikä sinulla on menossa voi avata ihan uuden näkökulman elämäntilanteisiin.. Ainakin itselläni se on helpottanu "ajan ymmärtämistä"..
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 21.06.2009 16:43:33 »

suosittelen Hanna, Erika ja muut:

http://www.intuitiivisetparantajat.fi/index.php?pageid=6&lang=fi

tai jos Elämänkehä / Harmoniahuone tuntuvat paremmilta, ota yhteys heihin.. (google)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: