Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringon pimennys  (Luettu 15041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #15 : 26.06.2009 14:09:02 »

mielenkiintoista tuo  :aurinko:pimennyksen ASC, sehän on aika sama sitten kun helmikuun pimennyksen aste. 22.7 pimennyksen asc on  aspect_opp mun mars

Pimennys muuten osuu erään tuttavan nataali-kuulle. Mitäköhän meinaa. Muutenkin tällä henkilöllä on tosi rankat transiitit meneillään. Mulle meinasivat talven pimennykset sitä että eräs vanha suhde heräsi muutamaksi kuukaudeksi henkiin. Oikein mukavaa oli mun puolesta. smitten

Pimennykset osuivat mun marsiin ja  kuunsolmu 9.2 oli lisäksi  aspect_squ mun asc/desc. Samaan syssyyn tapahtui sitten  jupiter mars aspect_con mars. Kyllä miä koin sen marsenergia sillä tavoin, että se ajoi tätä romanssijuttua eteen. Joka tyssäsi sitten täysin  merkurius perääntymiseen....? buck2

Nyt sitä sitten odotellaan mitä seuraavat pimennot tuovat esille.   aurinko pimennys on  aspect_squ minun  venus ja sitä edeltävä kuunpimennys (7.7) siten  aspect_sex  venus

Ja se AP on  aspect_sex  aurinko minulla,ja sinä päivänä trans  venus on  aspect_con prog  venus

Että sellaista. Mahtaakohan tietää romantiikka?
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #16 : 09.07.2009 12:08:37 »

Mulla osuu huoneeseen 9. Seuraavasta merkistä löytyis mc..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 21.07.2009 10:39:26 »

 mars kaksoset aspect_sex merkurius leijona ja pistetään linkkiä jakoon vaikka linnunradalta,
no harm for anyone?
http://innerself.ca/html/content/view/5920/

tuo 30  rapu saabisesti suomeksi:
"Amerikan Vallankumouksen tytär kävelee ylpeästi puhujalavalle; on menossa jonkin naisten yhdistyksen kokous"    PYSYVYYS
Toivottavasti yhistyksestä löytyy edes muutama "Sohvi" Wink
Eikös tuo ole kaikkinensa aika matriarkaalinen yhtymä?
Lisäksi siihen vielä just se  venus kaksoset aspect_squ saturnus neitsyt Matleenan, Magdaleenan? päivänä. merkurius:n päivä.
Ja historian lehdet havisevat.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #18 : 21.07.2009 20:35:41 »

Auringon pimeyksellahan on tapana tuoda maanjaristyksia ja tsunaameja-toivottavasti ei tule!!!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #19 : 22.07.2009 20:13:17 »

Jotain juttua oli että pimennyksen vaikutukset näkyvät itse asiassa vasta 90 päivän kuluttua itse tapahtumasta, muistaakseni viime kerralla pimennys liittyi sikainfluenssaepidemian puhkeamiseen, sitä edellinen mm. Bangkokin mellakoihin, jne.

Mutta kyllä ihan henk.koht. tasolla pimennykset on osoittautuneet aika veemäisiksi, on pitänyt vaihtaa duuneja ja kämppiä sun muuta.
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #20 : 02.09.2009 21:29:42 »

Hmmmmmm, aiemmin en tiennyt mihin tämä minulla osuu, osui mihin osui, mutta eilen sitten aivan tuulesta temmattuna irtisanoin itseni töistä, uutta ei siis vielä ole  uglystupid2 Tämä tuli suoraan sydämestä, yhtäkkiä, ja sillee.... ei täst kyl menny ku joku 40 pvää siitä... ei mitään, paska duuni se oli, ja olin saamassa itselleni työpaikkakiusaajan, joten se loppui siihen sit. on mul ollu pitkään tunne et jotain on tapahtumassa työn suhteen, tämä sitten. Fiksumpi ois ehkä hommanu uuden duunin ekaks, mut toimii kai se näinki...

 crazy2
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #21 : 03.09.2009 20:05:27 »

Samoin minulla naihin aikoihin sanoin itseni irti-kerkisin olla paljon pitempaan-mutta tosi kiiretta on ollut ilman tyota ja siita olen onnellinen-en halua tiettyja tyoaikoja jne...
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #22 : 03.09.2009 20:19:04 »

niin, siis työsuhde kestäny puol vuotta, mut auringonpimennyksestä se joku 40 pvää...  Grin 

Hyvä me!!Ei tarvi kestää paskaa, aina löytyy jotain parempaa!!Itse asiassa nyt ihan jees olo...kuitenkin!!
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: