Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Indigolapset  (Luettu 26683 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #15 : 30.01.2006 09:48:56 »

Hmm... anoppini jo kerran sanoi tyttärestäni hänen olevan indigo, silloin kohauttelin olkapäitä asialle. Nyt luin tuon indigon "määritelmän" uudestaan ja moni täsmäsi. Tosin napero on vasta 2v7kk että ikä tekee varmaan oman osansa.

Tyttö ei koskaan tottele minua kerrasta (ellen pyydä lasta jälkiruoalle  Smiley) vaan kaikki täytyy neuvotella ja neuvotella ja vielä kerran neuvotella ja tietenkin perustella. Huutaminen ei auta todellakaan, joskus vaan hihat palaa totaalisesti  Embarrassed. Tarhan täditkin puhuvat miten he ovat nyt oppineet luovimaan lapsen kanssa, kun suora käskytys ei toimi... Tosin tyttö on nouseva kauris tähtikuvioissa (ja aurinko kaksonen), ja luonnehdintana oli juuri tämä "Kaurisnousuisena et suostu mihinkään siltä istumalta elleivät sinulle esitetyn asian hyödyt ole täysin veden pitävät" ja "Siksiköhän vedät puoleesi tunteellisia ja ailahtelevia Rapu tyyppejä, joiden lapselliset tunnereaktiot saavat sinut etsimään kattilaa jossa Ravun voisi keittää aikuiseksi" (itse olen nouseva Rapu)  :Smiley

Noin kuukausi sitten tyttö puhui olevansa pikkuveli (on ainoa lapsi tässä meidän perheessä) ja tänä viikonloppuna puhui olevansa aikuinen tai vanha aikuinen. Lapsi myös näkee jotain henkimaailman asioita, viimeksi perjantaina automatkalla hän kysyi että näinkö tuon tytön tien varressa, minun silmiini siellä ei ollut ketään.

Lapsi on melko arka ja herkkä, viihtyy omissa oloissaan ja tilanteeseen "sulaminen" voi viedä tunteja. Meitä harvoin tapaavat ovat aivan äimänä kun kerron tytön temperamentista, sitten kun tyttö suuttuu niin hän todellakin suuttuu  crazy2. Fyysisesti ei käy käsiksi mutta se raivon määrä on ihan käsittämätöntä. Vauvana lapsi sai itkukramppeja ja meni kerran tajuttomaksi, nykyään näitä itkukramppeja tulee harvemmin.

Meedio jonka tapasin sanoi että todennäköisesti lapseni näkee henkimaailmaan, ja hänen sormenpäänsä ovat myös hyvin herkät ja hänen pitäisi saada maalata, muovailla yms. jotta tulevaisuudessa hän pystyisi keskittymään koulunkäyntiin. Lapsi "lukee" tällä hetkellä innokkaasi, mm. keksii lauluja Dalai Laman kirjasta sekä taolaisuutta käsittelevästä teoksesta  Smiley. Tässä on minullekin haaste jos lapsella tulee olemaan koulussa keskittymisvaikeuksia, koska oma koulunkäyntini on aina ollut liiankin helppoa.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 30.01.2006 14:48:25 »


Ehkä suurin ero on siinä, että ihmisen henkisyys on heille päivänselvä juttu ja että he "näkevät" asioita, mitä ne jotkut toiset eivät ymmärrä. No, olihan se minullakin niin (ja varmaan monelle muullekin täällä palstoilla seikkailevalle), mutta niinä 70-luvun aikoina tunsin todellakin olevani yksin ja vaikenin nopeasti kokemuksistani.
Olen samaa mieltä. Itsekin juuri 74-syntyneenä vaikenin nopeasti kokemuksistani...
Meillä kuitenkin on nyt se voimavara ja potentiaali ymmärtää, sekä auttaa näitä indigo ja kristallilapsia. Ennenkaikkea HYVÄKSYÄ. Itselläni on kaksi suloista kristallilasta. smitten Mutta kyllä heistäkin tarvittaessa "tulta ja tappuraa" löytyy.  tickedoff Kovin ovat myös herkkiä...

IHUNIA!  Kiss
« Viimeksi muokattu: 30.01.2006 14:51:06 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #17 : 03.02.2006 09:44:59 »

Mulla on se indigolapset kirja, jotenkin huomaan omissa lapsissani selkeesti indigoa kaikissa 3:ssa Huh keskimmäinen tyttö on ADHD ja nuoremmalla tytöllä on uskomattoman paljon valmiiksi saatua tietoa elämästä, se yksi päivä kysy että: Kuinka kauan mun pitää olla oikein lapsi knuppel2 ei jaksas enään olla lapsi tickedoff olihan se aika erikoinen kommentti just 7v täyttäneeltä ja siitä lapsesta oikein huokuu avoimmuus, rehellisyys ja elämänvalo silmistä ja kun itselläni on huono päivä se tulee ja tekee kaikkensa että ei voi olla enään huonolla päällä 2funny vanhin tyttäreni selkeesti kapinoi yhteiskunnan normeja vastaan  tickedoff On kyllä henkisesti kasvattavia lapsia minulle suotu 3 erilaista persoonaa ja todellakin vaativia smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #18 : 04.02.2006 10:42:16 »

Mitä olette oppineet indigolapsilta Huh
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #19 : 04.02.2006 14:44:48 »

Ainakin kärsivällisyyttä angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #20 : 04.02.2006 18:58:05 »

Mitä olette oppineet indigolapsilta Huh
Rehellisyyttä - erityisesti itseä kohtaan. Rohkeutta myös.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2006 19:19:38 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Aniara
Vieras
« Vastaus #21 : 04.02.2006 19:11:49 »

Indigolta: jämäkkyyttä, asioiden valmistelua , neuvottelutaitoa lapsen kanssa keskustellen, lapsen puolien pitämistä suhteessa ¨systeemiin¨.
Kristalleilta: ehdotonta rakkautta, elämän virtaa, tietoisuuden kohoamista

 smitten smitten smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #22 : 05.02.2006 02:21:45 »

Onkohan tuo mun nuorin se kristalli lapsi  Shocked
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #23 : 05.02.2006 09:11:26 »

Kiss
         NUORIN on KOVA, kuin umpirautaa, muut, me olemme kuin

           pläkkipeltiä, kaunista mutta kovin taipuisaa taitajan

             käsissä,,, : minä määrään. minä menen ensin, ym.

T U L E V A I S U U S    E N S I N    harka aspect_inc aspect_kvi
                        2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
meLinda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 08.02.2006 17:28:33 »

Kyllä meitä indigoita on. Ja kaikki nuo pointit listalta täsmäsi minuun. Olen paljon miettinyt mm miksi olen sosiaalinen vain "oikeassa" ilmapiirissä, nytpä tuli vastaus siihenkin.
Äidilläni on ollut aika vaikeaa autaa 3 indigolasta tässä maailmassa.
Jotenkin "vaikeudet" vain sattuvat meille koko ajan, ja varsinkin nuo jotka liityvät epäoikeudenmukaiseen kohteluun.
Monet tuntemistani indigoista ovat valitettavasti vajonneet huume/alkoholiriippuvuuteen.
Meille kun on isompi vaara joutua siihen ruljansiin, eikä muu auta silloin kuin rakkaus ja oikeudenmukaisuus...olen itsekin tapellut itsetuhoisenpuoleni kanssa, johon olin juuttumassa varsinkin kouluiässä kun systeemit eivät toimineet minuun enkä minä systeemissä. Noh, ei enempää siitä.

Luulen että meidän indigolasten jotenkin pitää tässä elämässa taistella tulevien valojen lasten puolesta meidän itsemme kautta ja sitten käyttää oppimamme taistelussa väljähtäineiden systeemejä vastaan, että ns. kristallilapset saavat tilaa kehittyä ja tehdä kanssamme tästä maailmasta vähän valoisamman. Enpä tiedä, ehkä me olemme sotilaat rintamassa, jotka takaavat että voidaan rakentaa uusi yhteiskunta rakkaudessa ja rauhassa.
tallennettu

walk your talk

Little One - Ava-Li
    18.01.2006
Alltid i mitt hjärta.
  Hoist that rag.
Felisia
Vieras
« Vastaus #25 : 12.02.2006 22:35:13 »

hei!

mun mielestä lapset on äänekkäitä!

t: varjonikki
tallennettu
Antti-Tapio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


RAKKAUTTA kaikille lähetän sydänmestäni


Profiili
« Vastaus #26 : 13.02.2006 15:38:22 »

Anna indiko lapsesi kasvaa vapaasti. Hänen oikeudenmukaisuuden tajunsa
ja ymmärryksensä tästä maailmankaikkeudes pitää kyllä hänestä huolta.
Yritä olla tarjoamatta hänelle ravinnoksi toisista elollisista saatua proteiinia
niin hänen kanavansa eivät tukkeutuisi.

Meitä on jo tällä planeetalla paljon ja esiin marssimme tulee tapahtumaan
kunhan tellus on luonnollisen poistuman kautta puhdistanut pintakerroksensa
epäoikeudenmukaisuudesta,kateudesta ja ahneudesta.

universaali rakkaus odotta esiin tulemistaa oletko ja valmistautunut
tallennettu

Metalliapina nouseva lohikäärme
Sininen lunaarinen myrsky
paju
nouseva neitsyt,aurinko neitsyessä,kuu ravussa merkurius neitsyessä,venus ravussa,mars skorpionissa
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #27 : 14.02.2006 00:38:26 »

Tuntuipas mukavalta kun niin monet muutkin tiesivät näistä lapsista. Kiitos kommenteista!  Smiley


           smitten  smitten  smitten

           Lapset, nuo luojan luomat kanssakulkijamme, joita raahaamme

            mukanamme sielunsuunnitelmien mukaan, itse sitä pahemmin

             muistaen !!!    crazy2

               Vitsi, vitsi, no joka tapauksessa  minulle sanottiin ( !!! )

                 jos et nuorena laita sellaisia rajoja, hänelle, että yhteiskunta

                   ne hyväksyy, niin rajat löytyy !!!

P A M P P U J A   K E H I I N , ,  V O R T T U M   K A A T U U   !  !  !  police  police  police
                           2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Antti-Tapio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


RAKKAUTTA kaikille lähetän sydänmestäni


Profiili
« Vastaus #28 : 14.02.2006 11:04:29 »

rajojen asettaminen on saanut minulle adhd diaknoosin ja huonon koulumenestyksen. sillä silloiset pikkusieluiset opettajat pitivät minua aina käytävässä kun eivät minulle sanallisesti pärjänneet ja olin muka ilkeä lapsi
kun en muka osannut käyttäytyä ja olle hiljaa.13v aloin käyttää huumeita lopetin ne hieman sen jälkeen kun tulin täysi-ikäiseksi sillä muutin omaan asuntoon ja sain itse päättää omista asioistani, joten kapinointi oli sen jälkeen turhaa.ei missään tapuksessa lisää rajo ja sääntöjä tässä kapitalismin luvatussa maailmassa
jossa tärkeintä on ihmisille hyvä palkka pitkät työpäivät ja olematon oma-aika itselle ja perheelle
sekä suunaton taloskasvu luonnon kustannuksella.siis älkää yrittäkö asettaa rajoja joissa ei ole niin sanotusti mitään järjen hiventä muutakuin että näin on aina tehty ja tullaan tekemään.miten asetat rajat sielulle joka on ollut täällä jo ammoisista ajoista  ja joka on vapaa kaikista suurista karmanläksyistä.
yhteiskunnan rajat ja säänöt ovat aivan hanurista. jos kaikki ajattelisivat omilla aivoillaan ja lopettaisivat ahnehtimisen ja kateuden olisi täällä paljon vähemmän
kaunaa ja katkeruutta,yhteiskunnan rajat laatinut nuoret sielut ja puolipurppurat
mutta onnea heidän pidättely yrityksilleen niin sanottu maailman loppu on tulossa siitä pitävät hopea- ja indikolapset huolen.siis maailman lopulla tarkoitan
tämän hetkisen kulutus yhteiskunta mallin loppua.
tallennettu

Metalliapina nouseva lohikäärme
Sininen lunaarinen myrsky
paju
nouseva neitsyt,aurinko neitsyessä,kuu ravussa merkurius neitsyessä,venus ravussa,mars skorpionissa
sawotar
Vieras
« Vastaus #29 : 14.02.2006 13:53:20 »

Antti-Tapio puhuu asiaa, meinaa yhteiskunta se määrää millainen pitää olla ja jos ei ole yhteiskunta normien mukainen, se viedään nätisti syrjään ja katellaan välillä miten se siellä omassa kolossaan oikein toimii uglystupid2 tarkoitan tuolla että laitetaan pienempiin ryhmiin ja aloitetaan puhumaan ns. erikoislapsista Undecided ja täytyyhän jokin syy olla jos ei tottele tai ole yhteiskuntakelvollinen Undecided on vaikeaa olla erilainen erikoisessa maailmassa knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: