Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tämän tahdon jakaa...  (Luettu 4921 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 28.05.2009 14:40:53 »

... mutta kommetteja toki vastaan otetaan  Wink

Olin unessa puron leveällä rantapenkillä yhdessä muiden ihmisten kanssa. Kuka mitäkin tehden… itse istuin nurmikolla ja katselin veden virtaa, ihmettelin kuinka se oli niin pieneksi muuttunut? Joku sanoi minulle, että lapsuuden muistikuvat ovat harhaa. Ne muistaa aina isompina, kuin mitä oikeasti ovatkaan. Jotenkin vastaus tuntui ontuvan ja nousin ylös. Puristelin roskat vaatteista ja päätin lähteä ylävirtaan katsomaan, josko syy löytyisi sieltä. Rantapenkki oli todella leveä ja vesi virtasi matalalla, nyt kun oikein katseli penkereen reunalta. Lähdin kävelemään, vesi virtasi siltarummusta ja tiesin, ettei monikaan ole mennyt tien yli ja puron yläjuoksulle. Nousin penkereeltä ja hieman arastellen tien yli. Vesi virtasi edelleen siltarumpuun pienenä purona vain, mutta hieman edempänä näin maavallin penkereeltä toiselle ulottuvana. Vain pieni vako keskellä päästi vettä valumaan puroon. Kuljin sinne ja hämmästyin totaalisesti, kun näin maavallin takana olevat vesimassat. Se oli jo joki!
Mietin miten hyvä ois, jos hakisin lapion ja kaivaisin maavallin pois… mutta samassa vasemmalla olkani takana oli valo-olento. Sellainen kirkas, häilyvä, monivärinen ja kaunis, vaikka ihmishahmoinen ei ollutkaan. Se hehkui käsittämättömällä ja sanattomalla tavalla kaikkia tunteita… jostakin kuulin naisen äänen, joka sanoi että käsin minun tulee maavalli poistaa jos sitä tahdon.
”vai niin, no ei kun hommiin!” meinasin ja kahlasin joen puolella, käärien hihoja ylös. Vesi ei ollut vettä, mutta unessa en sitä kummastellut!
Se oli ainetta, kirkasta, mutta ei läpinäkyvää. Viileää, mutta ei kylmää. Rauhoittavaa ja kevyttä, mutta silti levottoman oloista ja raskasta. Samalla tapaa kuin tuo valo-olentokin, joka oli häipynyt. Siinä sitten lantiotani myöden seisoin ja aloin kaksin käsin repimään kovaa maa-ainesta pois ja heittelin sitä rannalle. Tiesin urakan olevan kamala, mutta myös pystyväni siihen… aamulla sormen päät ja ranteet särki!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.05.2009 16:05:30 »

Onpas kaunis ja puhutteleva uni!
Ensimmäisenä tulee mieleen virtaavasta vedestä tunteet. Onko jotakin pakotettu piiloon, jonka esiintullessa elämä helpottuisi, antaisi aivan uusia ulottuvuuksia? Mitä pitää puhdistaa, kaivaa pois tieltä ennenkuin se voi puhtaasti vapautua?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.05.2009 23:04:41 »

taivahalla on ollut  uranus kalat aspect_tri pallas rapu,
Uranushan taisi tehdä sinulle henk.kohtaistakin transiittia,
pointti kuitenkin se,että vaikka molemmat ovat veden merkissä,kumpikaan ei edusta vettä,
Uranus kuin taivahalta tullut valoilmiö,halu uudistua,rikkoa vallit ja pallit,
ja Pallas haluna käyttää älyään,
vastaukset eivät riitä,halu käyttää omaa päätään,käydä käsiksi hommiin,haasteita,
silti kehon alaosa kuin chironin eläimellinen puoli,vaistoineen ja tarpeineen on vedessä,tai "liemessä",
 chiron aspect_kvi pallas
ja yläosa käyttää Pallasta,päätään
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 30.05.2009 16:04:44 »

Kide, olet niitä harvoja, joiden uni-kirjoituksia oikeasti luen. Smiley
Siihen on tietty syy ja se on se,
että unissasi on merkitystä (myös muille),
eikä vain, että haloo-haloo-mitä-tarkoittaa-kun-näin-junan-jolla-oli-karvaiset-silmät-?-muuttuuko-elämäni-nyt-?-
Ihana uni! smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4 : 31.05.2009 20:56:05 »

Esmiralda -mietin aivan samoja kuin sinä, mutta kompastuin siihen ettei se ollut vettä  Wink
Aivan kuin Nikki sanoi - "...edustaa vettä..."  Eli en tahtoisi millään antaa tässä kohtaa veden symbolista merkitystä aineelle  :Smiley Tahtoisin kovin ymmärtää tämän energiana, elämän lähteenä...  Cheesy miltä kuulostaa? Ja todella, ei minun vaan kaikkien ihmisten. Unen alussa olin muiden ihmisten kanssa ja he eivät liittyneet millään tapaa minuun... osa korkeintaan yritti saada minua luopumaan hupsuista ajatuksista, että jokin oli muuttunut tai ainakin minun kohdalla... Eli nyt realismia; lapsuudessani olen ollut herkkä monella tapaa, mutta hyvin monista asioista johtuen olen sulkenut kanavat itsestäni -itsesuojelua muilta ihmisiltä  Sad Nyt ne ovat jollakin tapaa aktivoituneet pikku hiljaa  angel Mutta näinhän tapahtuu suhteellisen monelle, eikö? Jos olen jotakin ymmärtänyt näistä uusista energioista yms. jutuista mm. täällä... jotakin sen suuntaista näen uneni edustavan myös -kö?! Siksi tahdoin jakaa...  smitten
Kyllä mm. uranus  aspect_squ  askendentti on menossa  Cheesy

Sasha - Kiitos  smitten Sait kosteuden nousemaan silmiini... arvostan viestiäsi korkealle  angel Toistit erään toisen ihmisen sanat, tästä lähi menneisyydestä ja se kolahti... lämmin tuulahdus sinulle täältä jostakin, missä pääskyset sujahtelevat ilmassa ja käki kukkuu metsikössä, samalla kun pöllö liitää äänettömästi pellon päällä, sillä on tänäkin vuonna pesä aivan tuossa lähellä...  smitten smitten
ps.myöhästyneet syntymäpäivä onnittelut  smitten

« Viimeksi muokattu: 31.05.2009 20:57:44 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 02.06.2009 14:25:45 »

Sasha - Kiitos  smitten Sait kosteuden nousemaan silmiini... arvostan viestiäsi korkealle  angel Toistit erään toisen ihmisen sanat, tästä lähi menneisyydestä ja se kolahti... lämmin tuulahdus sinulle täältä jostakin, missä pääskyset sujahtelevat ilmassa ja käki kukkuu metsikössä, samalla kun pöllö liitää äänettömästi pellon päällä, sillä on tänäkin vuonna pesä aivan tuossa lähellä...  smitten smitten
ps.myöhästyneet syntymäpäivä onnittelut  smitten



smitten

...ja kiitos onnitteluista.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 04.06.2009 12:15:32 »

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: