Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: erittäin kummallista unta..  (Luettu 3273 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« : 15.05.2009 22:21:09 »

Uneni ova alkaneet olemaan todella outoja. Shocked tarvisin nyt hiukan tulkinta apua.
se mikä outoa unissani on että pystyn monesti säätelemään untani ts. tiedän olevani unessa ja monesti mietinkin unenaikana että tämä on vain unta. joskus jopa teen niin että teen ne unet itse tietoisesti. tai vaikka olen käynyt hereillä niin pystyn jatkamaan samaa unta kun vain haluan.
toisin sanoen olen unessa mutta en unessa. jossain rajamailla.

useasti näen unta laivoista. olen jossain matkalla. aina uniin liittyy jotenkin vesi. uima-allas, meri.. myös lentounet mm. lentokoneet ovat useasti mukana. matkustan näissä koneissa.
yhteen aikaan näin paljon avaruudesta, tähdistä, pyrstötähdistä, lähinnä pelottavia unia niistä.
sekä hampaani monesti ovat murusina suussani.
seksuaaliset unet ovat olleet aika voimaikkaita. ja jälleen olen voinut hallita tietoisesti näitä unia.

normaalissa elämässä mulla on herkkä intuitio,vaisto..pystyn välillä "tietämään" asioita etukäteen. no, nyt ovat vaistot olleet tauolla..

jospa pystyisitte kertomaan tästä jotain.. kiitos. Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 16.05.2009 09:29:13 »

Tietoinen minasi on kehittynyt niin paljon, etta pystyt kontroloimaan jopa tunnemaailmaasi(veteen liittyvat unet)-ei tassa mitaan outoa ole  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 16.05.2009 19:57:06 »

pointti on se että unimaailmaa kontrolloidessa voi kontrolloida arkimaailmaakin. otapa tavoitteeksi. se on vähän kuin asioiden ilmentämistä "oikeesti"
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 16.05.2009 21:15:19 »

Sitapa juuri sanoin-tassa unessa juuri liittyen tunnemaailmaaan-siis todelliseen tunnemaailmaan
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #4 : 16.05.2009 21:40:21 »

"Virallinen" nimike tuolle taisi olla lucid-uni. Olen pidemmän aikaa yrittänyt pienillä harjoituksilla saada tuollaisen unen aikaiseksi, mutta eipä ole vielä kertaakaan onnistunut. No, jatkan harjoituksia  Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: