Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 1 Kenellä menee hyvin?  (Luettu 18221 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 26.05.2009 11:18:06 »

toistan, pliis pysykää aiheessa.. rakentavasti ja toisia tukien. ilmentää fyysisesti on yksi asia, tietysti myös vain onnellinen mieliala on ok.. se vaan tuppaa vetämään muutakin puoleensa. olen itse ainakin neuvonut muille tietyt asiat, joilla vaikuttaa aineelliseen..

niin joo ja aseteollisuus taitaa olla se rahakkain ala, sillä en silti toimi. nämä kaksi topiccia varmaan tukevat toisiaan:

  Wink
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28114.0

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=13473.msg241512;boardseen#new



  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:12:46 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 26.05.2009 15:25:18 »

Ja miksi minun viestini on poistettu? Huh
Se oli ihan asiallinen tiivistelmä topicin aloittajan kehityksestä
nykyiseen menestykseensä, josta voi olla ylpeä.

Ainoa järkevä syy poistoon on vain se,
että mode on ottanut sen sarkasmina,
koska epäilee itse, ettei Starin jutut ole totta. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 26.05.2009 15:34:31 »

mikseivät olisi?  Wink 

mutta, eihän astro olekaan bisnessaitti, siksi täällä on näistä asioista aika hankala puhua. eikö ole ihanaa että menee niin hyvin, ettei sitä muut usko edes todeksi? dollareissa tuo mainitsemani luku on hieman isompi, euroissa pienempi.

viestisi oli kaukana asiallisesta, jos nyt vähän ajattelet.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:12:55 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 26.05.2009 16:29:10 »

mikseivät olisi?  Wink 
No niinpä. Smiley

mutta, eihän astro olekaan bisnessaitti, siksi täällä on näistä asioista aika hankala puhua.


Mutta puhut kuitenkin..? :Smiley


eikö ole ihanaa että menee niin hyvin, ettei sitä muut usko edes todeksi? dollareissa tuo mainitsemani luku on hieman isompi, euroissa pienempi.


Onhan ihanaa, mutta todella surullista,
kun henkilön todellisuuden -ja suhteellisuuden taju on kadoksissa.  Undecided

7000 mrd liikevaihdolla, oli sitten € tai $, Microsoft ja Bill Gates
ovat nappikauppiaita.
Microsoftin liikevaihto on vuodessa tuollaisen 52 mrd dollaria vuodessa,
nettotulos 14-15 mrd dollaria vuodessa.

Laitan yksinkertaiset linkit;

http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft

Suomeksi http://fi.wikipedia.org/wiki/Microsoft

Tästä linkistä löydät maailman (liikevaihdoltaan) suurimpien
yritysten luettelon ja niiden omistajat
ja kuinka paljon tuohta ne tekevät.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_the_100_wealthiest_people

Minusta on todella surullista, että Astron politiikka on mennyt siihen,
että asioista ei voi puhua reilusti niiden oikeilla nimillä,
vielä vähemmän ottaa kriittistä kantaa
ja kirjoittajien pitäisi elää jossain fantasiamaailmassa.

Minusta on kirjoittajien ja lukijoiden aliarvioimista,
että hurjilla fantasioilla dominoidaan normaali,
täysijärkinen keskustelu.
 
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #19 : 26.05.2009 16:51:21 »

Sasha on kyllä oikeassa. Olen (sori Star) kyllä usein ihmetellyt, että miten hemmetissä sinulla voi mennä NOIN HYVIN. Että onko kaikkai vain silkkaa fantasiaa ja siinä elämistä. Ihan kun todellisuudentaju ois kadonnut.

Siksi kysynkin sinulta, että mistä alasta on kyse, jossa taot miljardeja??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #20 : 26.05.2009 16:58:21 »

Tuli tuossa mieleen kun olin viikonloppuna puhumassa ihmisille ja kerroin kokemuksesta, kun tämän oman henkisen polkuni myötä olen joutunut kyseenalaistamaan arvomaailmani monen monta kertaa, siis sen että miten määrittelen sen, että minulla menee hyvin?  Tongue
Olin todella rahakraatinen ihminen, siis perustin hyvinvointini sen perustalle, että minkälaisessa taloudellisessa jamassa olen ja arvostin sitä epäjumalan tavoin. Tuohon aikaan minulla oli tapana sanoa, että 'ei ole väliä olenko köyhä vai rikas, mutta mielummin itken Jaguaarissa'...
Nooh sitten joitakin aikoja myöhemmin elin valtavan onnettomassa parisuhteessa Suomen liike-elämän huipun kanssa ja meillä oli kaikkea näennäisesti yllinkyllin, se oli yhtä shampanjaa, Burberryä, Rolexia ja toistuvia Pariisin matkoja, mutta taistelimme jatkuvasti ja järjestimme näyttäviä yhteenottoja jopa julkisesti. Olimme henkisessä lamassa ja elämämme oli rakkaudetonta ja köyhää, koska yritimme epätoivoisesti etsiä onnea itsemme ulkopuolelta, asioista ja hyödykkeistä jotka luulimme korvaavan Jumalan rauhan ja mitä hanakammin tätä teimme sitä kauemmaksi ajauduimme kosketuksesta sisäiseen itseemme ja tämä ymmärettävästi ajoi meitä myös kohti suurempaa ahdinkoa. Olin siis rakentanut itselleni häkin, kalliiseen raakasilkkiin verhotun kullatun häkin jonne olin itseni lukinnut.
Sitten se päivä koitti kun ajoin toisen meidän Jaguaareistamme (juu, niitä piti tietysti olla kaksi, S ja X type) parkkihalliin ja itkin katkerasti auton puista rattia vasten ja yhtäkkiä muistin kuinka olin itse hokenut kuinka itkisin mielummin Jaguaarissa! Tuona hetkenä arvoni kokivat täydellisen jälleensyntymisen ja näin muutin lauseen: Ei ole väliä olenko köyhä vai rikas, mutta tärkeintä on, että olen onnellinen ja havaitsin - tosin silloin vielä hämärästi, mutta kuitenkin -  nämä tuoksuvat beiget nahkapenkin ja safiirin sininen metalliväri ei kykene tekemään minusta onnellista ja rakastavaa ihmistä..... *huoh* Se on löydyttävä sisältäni ja niinpä suuntasin onneni ongen sinne mihin todelliset aarteeni olivat talletettu, sydämmeeni, mieleeni...  smitten

Nyt tulee ymmärtää, ettei raha tai vauraus ole mielestäni suinkaa pahaa vaan se kuinka suhtaudumme siihen, minkälaisen arvon sille annamme. Todellisuuden kannalta katsottuna raha on vain paperilappuja ja metallin paloja, mutta itse päätän minkä aijon pitää totena. Onko se minun rauhan lähde? Jos vastaan myöntävästi olen kohottanut sen Rakkauden eli Jumalan asemaan joka tulee auttamattomasti pettämään minut lopulta jokainen kerta kun unohdan etsiä vastauksia sisältäni jonne ne ovat talletettuina.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #21 : 26.05.2009 17:00:25 »

Ihana vastaus, Theus.. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 26.05.2009 18:10:34 »

hmm

usea ihminen korostaa jotain onnetonta suhdetta jonkun menestyneen kanssa.. olen aina ollut "sisäisesti täysi" vaikka ulkoisestikin menisi ok, siksi ei aina ulkoisesti ole PAKKO olla hirveesti, mutta VOI olla.. ei se minuuttani määrittele.. muuten kiva kuvaus, Theus! ei aina tarvitse olla ääripäässä.. tunnen menestyneitä tyyppejä jotka ei ole onnettomia ja tietysti rahatyyppejä jotka sekoilee, toki..

mutta tänään on hyvä mieli ja hauskaa poikienkin kanssa.

en nyt jaksa kommentoida kaikille, mutta en ole sanonut että TAON miljardeja, lukekaa nyt edes sen verran. sanon että tietyt toimialat ovat miljardien arvoisia.. onhan noita. näkeehän ne menestykset sitten vaikka Financial Timesista. ken haluaa tyydyttää uteliasuuttaan, voi täydentää puuttuvan kohdan.. sanoin Sasha jo aikoja sitten että et voita minua, joten lakkaa aliarvioiminen.. ; toisaalta en tarvitse astroa talousuutisiin, ehkä päinvastoin..


WTTC:n mukaan xxalan yhteenlaskettu suora ja epäsuora liikevaihto nousee tänä vuonna noin 7800 miljardiin dollariin eli noin 5900 miljardiin euroon.


 
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:13:07 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 26.05.2009 18:26:12 »


usea ihminen korostaa jotain onnetonta suhdetta jonkun menestyneen kanssa..

Totta. Minulla on ollut ja on suhde jonkun menestyneen kanssa,
eikä ne ole tai ole mitenkään huonoa.

Ihmisillä on se stereotypia mielessään, että raha ei tuo onnea
ja siitä johtuu kai se, että sitten se, että jolla sitä pätäkkää löytyy,
on varmasti onneton tai muutoin todella huono/ikävä persoona.

Se ei ole siitä varallisuuden määrästä kiinni,
millainen ihminen on ja kuinka hän on kykenevä rakastamaan
ja ottamaan muut ihmiset huomioon.

Mielestäni jotkin ihmiset menevät suhteeseen itseään
menestyneemmän kanssa usein sen menestyksen vuoksi
-monet ihastuvat siihen elämäntyyliin ja (parempaan) tasoon,
joka sitten kulminoituu siihen persoonaan, joka omaa sen.

Monet heistä ei edes tajua rakastuneensa siihen tarjottuun
elämäntyyliin, eikä siihen itse henkilöön.

No sitten joka suhteessa tulee yhteenottoja.
Mammonaan (oikeasti) rakastunut, joka elää sitä
unelma-elämäänsä, kokee (alitajuisesti) riidan aikana,
että tässä ei ole ainoastaan parisuhde menossa katkolle,
tässä on riski menettää myös ko. elämäntyyli
ja silloinpa niinstä yhteenotoista tuleekin verisiä
-luonnollisesti.

Usein näistä suhteista, kun/jos ne menee poikki jää se
köyhempi ruikuttamaan, soittelemaan, meilaamaan,
kiristämään, uhkailemaan ja maanittelemaan
-kaikin mahdollisin keinoin ja pilaa paluu-mahdollisuuden
ja mahdollisuuden keskustella asioista järkevästi->sopia.

Poistetaankohan tämäkin viesti..? buck2


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 26.05.2009 18:27:44 »

itse asiassa mielestäni tuossa viestissä oli jo neutraalimpi ote..

tässä ketjussa saa kirjoittaa mikä menee hyvin, itselläni se tuntuu olevan vain epäsuorasti sidoksissa henk koht suhteisiin, jotka parempi pitää business like

henk koht suhteet voi tietty tuoda iloa, kuten itselleni tänään pari tyyppiä

YLTÄKYLLÄISYYS ON MATKALLA LUOKSENNE
 
Tähtivanhimpia kanavoinut Aluna Joy Yaxk'in (spiritlibrary.com)
21.5.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Yltäkylläisyys on matkalla luoksenne. Se on kirjoitettu ja aktivoitu eetteriin ja maailmankaikkeuden luovaan voimaan. Jos kuuntelette, voitte tuntea yltäkylläisyys-, vauraus- ja resurssienergian palaavan. Kulmasta on käännytty. Voitte tuntea tämän keventymisenä sydämessänne. Jokin taakka on nostettu harteiltanne. Kun yltäkylläisyys on aktivoitu maailmankaikkeuden luovaan voimaan, on maailmankaikkeuden laki, että sen on ilmennyttävä myös fyysiseen maailmaan. Olkaa kärsivällisiä. Se on tulossa.
 
Yltäkylläisyysongelmat joista olette nousemassa esiin, olivat vain kuoppa tiessä… kuoppa henkisellä polullanne. Se oli vain testi sen näkemiseksi, pystyisittekö pitämään kiinni siitä totuudesta, että te todellakin luotte oman todellisuutenne. Enemmän olentoja on pitänyt kollektiivitietoisuudessa kiinni tästä tosiasiasta myös totuuden pimeän vastakohdan kohdatessa. Tämä on muuttanut todellisuutenne rajoituksia ilmentävästä vapauksia ilmentävään.
 
Silloin kun ihmiskunnan kollektiivitietoisuuden suuret massat alkavat ymmärtää jonkin universaalin totuuden, seuraavaksi tapahtuu testi. Tämä testi juurruttaa tuon totuuden syvälle ihmisten sisälle, jolloin se ei ole enää pelkkä uskomus päässänne, vaan tieto minkä tunnette sydämessänne. Jos teillä ei olisi tätä testiä, ette käsittäisi juuri saamanne totuuden merkitystä.
 
Totuus on, että luotte oman todellisuutenne ja olette henkilökohtaisesti vastuussa omasta yltäkylläisyystasostanne. Tämä ei ole uusi totuus. Menneisyyden mestarit, pyhimykset ja viisaat ovat tietäneet tämän totuuden aionien ajan. Mutta tämä on ensimmäinen kerta, kun ihmismassojen enemmistö on altistunut tälle universaalille totuudelle. Kaikki mitä teillä on elämässänne tällä hetkellä, on itse luomaanne. Tiedän, että monet teistä eivät halua uskoa tätä, koska se merkitsee siitä, että olette luoneet hyväksikäyttöä, puutetta, tuskaa ja kärsimystä. Mutta yltäkylläisyys on matkalla luoksenne tänään. Voitte käyttää tätä yltäkylläisyyttä, miten lystäätte. Se on luomisenergian yltäkylläisyyttä. Käyttäkää sitä viisaasti.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:13:18 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 26.05.2009 18:51:14 »

sanoin Sasha jo aikoja sitten että et voita minua, joten lakkaa aliarvioiminen.. ; toisaalta en tarvitse astroa talousuutisiin, ehkä päinvastoin..

Voita missä..?! Huh Huh..?  Huh


WTTC:n mukaan xxalan yhteenlaskettu suora ja epäsuora liikevaihto nousee tänä vuonna noin 7800 miljardiin dollariin eli noin 5900 miljardiin euroon.


Et ihan Financial Timesista tuota tietoa löytänyt..? Wink
Tarkoitat varmaan MTV3.fi:n vanhaa, 08.03.2005 päivättyä uutista matkailuALAN kehityksestä?

Tässäpä tuo linkki, mistä olet tekstin lainannut;
http://www.mtv3.fi/matkailu/arkisto.shtml?353817

Uutinen on 4 vuotta vanha,
sama kuin ottaisi tiedon vuodelta -78.
Mikähän mahtaa olla tilanne nyt? Wink


Sinä puhuit yrityksestä ja liikemiehestä, et alasta
(ellet ole jo käynyt muokkaamassa aiempaa tekstiä mielipiteiden
vaihtuvuuden mukaan).
Yksittäinen matkailualan yritys, isokaan, ei yllä moisiin lukuihin.

Ja toisekseen, yleensä ei ole kovin ammattimaista
puhua tai antaa ymmärtää
yksittäisestä yrityksestä tai sen omistajatahon taloudellisesta
tilanteesta alan kehitysennusteen mukaan.

Yksittäisen yrityksen/yritysryppään liikevaihto
on täysin eri asia kuin ko. alan yhteenlaskettu liikevaihto.

Pffff....! Vaaleanpunaisten hattaroiden sokeripitoisuus on muuten
lähemmäs 100% :Smiley
-ja tämä on kuulkaas faktaa. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 26.05.2009 18:53:20 »

tuota, Sasha, nyt en meinaa jaksaa enää saivarrella kanssasi.. en ole puhunut yrityksestä vaan alasta, lue nyt jo alusta asti KUNNOLLA ennen kuin jatkat jäkätystä; mutta jos selostuksesi tekivät sinut onnellisemmaksi, niin hyvä (kuka mistäkin)

olen varmasti johtanut koko palstaa ja maailmaa PAHASTI harhaan, niin että suotakoon anteeksi..

ainiin ja tilanne on yhä vain parempi kun TIETYN firman kasvu oli tuossa alkuvuonna 117% ja se johtaa maansa pörssitilastoja (enkä nyt siis yksilöi niitä muita yrityksiä)

anteeksi nyt vaan kauheesti  2funny


Grin Grin Grin Grin Grin

 2funny
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:13:42 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 26.05.2009 19:04:42 »

tuleeko tähän topicciin vielä muutakin kuin allekirjoittaneen mollausta, kun alkuperäisenä ideana oli jakaa iloa siitä missä kukin menestyy? ehkei ollutkaan hyvä idea


 Huh Huh Huh Huh
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:13:51 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #28 : 26.05.2009 19:24:40 »

Molla molla molla Smiley Happy?

Mulla menee kivasti, tapasin exäni, ja juteltiin mukavia parisen tuntia. Huomenna saan tietää saanko kesäksi töitä, vai venytänkö peenistä koko kesän ja syksyn. Ensimmäinen noista vaihtoehdoista ois kivempi, mut ei voi vielä sanoa miten lopulta käy, jänskättääpi..  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #29 : 26.05.2009 19:27:58 »

Joo! Jaan iloa:

++ sain oikeita tyyppejä puolelleni yhdessä jutussa
++ mulla on ilmeisesti kredibiliteettiä
++ töissä taas muutama (pikku)askel eteenpäin
++ sain vinkin jotta ehdin vielä säätää uusiksi muuatta keikkaa
++ tietotekninen dyykkisaalis eli:
++ toinen tietsikka on kunnossa
++ ei tarvinnut jonottaa kaupassa
++ tarkenee ilman takkia
++ tukka harvinaisen hyvin
++ ruoka on kohta valmista

Menee ihan tarpeeks hyvin noin päiväkohtaisesti siis..


tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: