Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kehitysidea sivustolle :)  (Luettu 14497 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« : 10.05.2009 10:24:21 »

Heh, onhan tää tietty vähän kaukaa haettua, mut ainaski kaikilla ois yhteinen mielenkiinnonkohde, eli tännehän vois väsäillä jonkunasteisen treffipalstan tyyliin "löydä unelmiesi sielunkumppani astrologian avulla" Cheesy Mä veikkaan et tulis aika paljon lisää käyttäjiäkin samaa mukaa, vai haluammeko kestää pienenä? Tähtikarttojen pohjalta vois joku pätevä etsiskellä itselleen sitä täydellisesti sopivaa, kun kaikki sitä loppujen lopuksi hakee. Ja kun noi merkit jo kuitenkin osalla on esillä vähintäänkin siellä OmaAstrossa, niin sieltä vois käyttää hakukriteereinä jotain systeemeitä. Voi tietty mennä hemmetin vaikeeks, mut ehkäpä tää ois yks haaste jollekki sovelluskehittäjälle samalla Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2009 11:15:42 »

Ai piru, jotain yritin etiskellä ennenku ton pistin, mut ei sattunu niillä hakusanoilla löytyy.. No mode voi poistaa jos näkee tarpeettomaks.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #2 : 10.05.2009 11:20:38 »

Aaaa, no niihin olen itsekin kommentoinut Smiley Mut en kyl itelleni miestä eti Cheesy Nainen ois kiintosampi jutskari smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3 : 10.05.2009 11:39:26 »

Varmasti hyvä idea joillekin Smiley Itse en miestä etsi astrologian avulla. Ihan sitten muita teitä Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #4 : 10.05.2009 11:45:25 »

Ihan kiintoisa idea, ja sinulla veskari-83 olisi silloin ainakin paljon karttoja läpikäytävänä, täällä kun naisia on huomattavasti enemmän... Wink

Voisit kokeilla laittaa jollekin suomi24.fi tms.sivustoille ilmoituksen, jossa mainitset samalla, että kuva ei välttämätön, mutta syntymäkartta olis kiva saada  Grin Tietysti jos et osaa karttoja itse tulkita niin huonompi juttu.

Mutta Seppo tai joku muu voisi kyllä alkaa järkkäämään astrotreffejä isoimmissa kaupungeissa. En tiedä onko sellaisia jo jossain järjestetty? Vaikeampi juttu on tietty saada tällaisiin "hörhö"treffeihin tarpeeksi miesväkeä, kuvittelisin ainakin niin.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5 : 10.05.2009 11:49:05 »

Hei, tuossahan on perää. Siinä on kova tyo veskari-83:lla, mutta mitäs nyt mies ei olis valmis tekemään etsiäkseen mielenkiintoisinta naista!?

Nyt vaan veskari-83 sormet äkkiä syyhyämään näppäimistölle Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #6 : 10.05.2009 11:49:40 »

Ihan kiintoisa idea, ja sinulla veskari-83 olisi silloin ainakin paljon karttoja läpikäytävänä, täällä kun naisia on huomattavasti enemmän... Wink
Hähä, no juu, ehkä ei sillee, mut joku automaaginen scriptan pätkä tms. joka osaa etsiskellä niitä vastaavuuksia tai mitä ikinä kartalta sitten haluaakaan etsiä.

Lainaus
Voisit kokeilla laittaa jollekin suomi24.fi tms.sivustoille ilmoituksen, jossa mainitset samalla, että kuva ei välttämätön, mutta syntymäkartta olis kiva saada  Grin Tietysti jos et osaa karttoja itse tulkita niin huonompi juttu.
Vähän vastaavanlaista jo testasin tossa jokunen tovi sitten, yhden vastaavanlaisen innostuneen "hörhön" löysin, ja kuukauden pätkä oltiinkin yhessä, kunnes huomasimme että se jokin puuttui (tai hän huomasi paremminkin Cheesy), joten otimme ja erosimme ennen kuin kummallekkaan jää mitään vakavampaa traumaa Smiley

Lainaus
Mutta Seppo tai joku muu voisi kyllä alkaa järkkäämään astrotreffejä isoimmissa kaupungeissa. En tiedä onko sellaisia jo jossain järjestetty? Vaikeampi juttu on tietty saada tällaisiin "hörhö"treffeihin tarpeeksi miesväkeä, kuvittelisin ainakin niin.
Niin, kyllä niitä lopulta löytyy aina kuitenkin, mutta miehet ovat vaan uskaltamattomia avaamaan suutaan yleensä tollasissa kysymyksissä, kun se saattaa jättää idiootin leiman tms. mut mulla kun sitä pelkoa ei enää ole, niin voi rauhassa toilottaa ihan mitä tykkää  idiot2 crazy2 uglystupid2 smitten

No, eiköhän siinä ollutkin tarpeeks smaileja yhelle päivää Smiley Vois lähtee kehittää itteensä välistä tästä koneelta pois.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #7 : 10.05.2009 11:50:55 »

Hei, tuossahan on perää. Siinä on kova tyo veskari-83:lla, mutta mitäs nyt mies ei olis valmis tekemään etsiäkseen mielenkiintoisinta naista!?

Nyt vaan veskari-83 sormet äkkiä syyhyämään näppäimistölle Grin
Kuten jo sanoinkin, niin joku raja kerjäämisessäkin Cheesy Välistä vois naiset oma-alotteisuuttaan käyttää ja etsiä miehiä eikä aina toistepäin. Hyvin harvoin on nimittäin niin päin, että nainen tekee edes flirttiin aloitetta, saati sitten tulee kysymään "moi, mitä sulle kuuluu" JA SITÄ JOS MITÄ MIEHET ODOTTAVAT! Kantsii kokeilla, menee varmasti miesparka hämilleen!
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8 : 10.05.2009 11:52:35 »

No hei pojupieni. Tee ittestäs jokin niin iskevä ilmo, että joku tyttö ihanainen jää kunnolla ansaan Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #9 : 10.05.2009 11:54:35 »

No hei pojupieni. Tee ittestäs jokin niin iskevä ilmo, että joku tyttö ihanainen jää kunnolla ansaan Smiley
Ei se ihan noin yksinkertasesti oikeessa elämässä mee Tongue Vai pitäskö mun liimaa ottaan joku lappu et "Aurinko veskari (lasku vaaka) ettii itselleen äitimäistä jousimiestä sinusta nainen" Cheesy Vois testaa joskus, vois vaiks toimiakki erilaisuutena
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #10 : 10.05.2009 11:56:30 »

Nooh! Sää oot aikas nuori vielä, että mihkäs sulla ois kiire. Etsi, kuuntele, katsele ja tunnustele ihan rauhassa. Onnea etsimällesi tielle!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #11 : 10.05.2009 12:22:47 »

Nooh! Sää oot aikas nuori vielä, että mihkäs sulla ois kiire. Etsi, kuuntele, katsele ja tunnustele ihan rauhassa. Onnea etsimällesi tielle!
Kiitti kiitti, en tiedä oonko sitten sielullisesti vanhahtunut tms. kun musta tuntuu kiinnostuvan kaikki itseäni väh. 4v vanhemmat Cheesy Kaveri taas on just päinvastanen, siitä kiinnostuu kaikki 5-6v nuoremmat.. Varmaan jotain karma juttuja toikin, pitänee alkaa tutkia jos vaikka jotain sais esille Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 11.05.2009 20:20:27 »

Huumorilla vedettynä toihan on kiva idea.  Grin Mutta taitas vaan olla vähän naisvoittosta, olis niillä muutamilla sinne eksyvillä miehillä varaa valita.

"Äitimäistä jousimiestä"  Grin Nuori jouskarinainen kyllä kaikkoaa kauas kun etitään jo valmiiksi äitiä.  2funny
Tsemppiä veskarille, kyllä sellanen kiva nainen tuolta jostain vielä löytyy.  Smiley Itte jouskarina sanoisin, että se suurin ongelma jouskarien kanssa on että miten olla tarpeeksi lämmin ja lähellä ettei jouskari kyllästy tai turhaudu. Viileään mieheen ei välttämättä jaksa edes tuhlata aikaa. Ja kuitenkaan ei liian ahdistavan kiinni ettei ala tuntua siltä ettei tästä riipasta pääse hengähtämään. Mutta minä nyt olenkin vielä kakara ja muutenkin vaikea nainen.  Wink
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #13 : 11.05.2009 20:33:54 »

Huumorilla vedettynä toihan on kiva idea.  Grin Mutta taitas vaan olla vähän naisvoittosta, olis niillä muutamilla sinne eksyvillä miehillä varaa valita.

"Äitimäistä jousimiestä"  Grin Nuori jouskarinainen kyllä kaikkoaa kauas kun etitään jo valmiiksi äitiä.  2funny
Tsemppiä veskarille, kyllä sellanen kiva nainen tuolta jostain vielä löytyy.  Smiley Itte jouskarina sanoisin, että se suurin ongelma jouskarien kanssa on että miten olla tarpeeksi lämmin ja lähellä ettei jouskari kyllästy tai turhaudu. Viileään mieheen ei välttämättä jaksa edes tuhlata aikaa. Ja kuitenkaan ei liian ahdistavan kiinni ettei ala tuntua siltä ettei tästä riipasta pääse hengähtämään. Mutta minä nyt olenkin vielä kakara ja muutenkin vaikea nainen.  Wink
Emmä ny ihan tiiä täysin, mut jos sen laittaa tonne hakukoneiden löydettäväks, ni kyllä sinne miehiäkin ilmestys melko nopeeseen tahtiin, sen tiedän et aika suosittu hakusana näinä päivinä on "deitti" "seuraa" ja "treffit", valitettavasti vaan noilla löytyy yleensä vähän erilaista seuraa Cheesy

Hihii, no toi ny oli vähän tietty kärjistetty mut juu, kyl se kuiteski on vähän sellanen muisto jota vähän "odottaa", mut luultavasti muutos on hyväksi vaan. Vesimiehethän on yleensä just jouskareille sen takia sopivia, et ovat "vaikeasti sitoutuvia" (jopa sitoutumiskammoisia :O) ja etäisiä (poislukien meike). Oon siinä mielessä jotenki outolintu vesimieheks, et läheskään kaikki kriteerit ei "täyty", ja itse asiassa eräs tytöntylleröinen tossa sanokin, et sussa on hirveesti kauriin piirteitä (kun siinä rajoilla oon syntyny). Yhtä jouskaria tossa koitin hetken lämmitellä, mut siitä ny ei sitten mitään tullu, ja se varmaan just säikähti tota mun läheisyysviettiäni Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #14 : 11.05.2009 22:38:39 »

Veskari, facebookissa on monta flirttiohjelmaa  Smiley Ja niin jumalaton määrä ihmisiä, että huh.  Cool
En voi ihan sanoa kaikkea kokeneeni, mut lähes tulkoon Smiley Mut uskon, että just nyt ei oo mun oikea hetki löytää mitään sielunkumppania itselleni, vaan on mun henkisen kehittymisen hetki menossa jossa edistynkin varmaan aika huimaa vauhtia, ainaski tuntus siltä. Yhden "kumppanin" varmaan tapasin tossa, jolla on jokin suuri tarkotus mun tässä inkarnaatiossa, mut sen merkitys pitää vielä selvittää, ihana nainen joka tapauksessa smitten

Tää aihe ny alkaa karata liikaa mun henk.koht. juttuihin, vaiks alkuideana oli sivustonkehitys Cheesy Mut samahan tuo, yleistä osiossa tää on, joten saanee kelvata, ja ken sitä alkuperäistä ideaa jahtaa, niin siellä se eka sivulla edelleen on löydettävissä Cheesy Kiitti vinkistä, pitää vilkuilla taas noita softia facebookista, mä oon vaan niin huono käyttää mitään ylimäärästä siinä, lähinnä yhteydenpitoon mulle koko sivusto, muu kaikki on lähes tarpeetonta.. (kaikki quizit yms. evvk.. onneks niitä ei enää ees tuu Smiley)
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: