Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En ota selkoa rapu-miehestä  (Luettu 34362 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #30 : 30.04.2009 18:37:56 »

Hmm.. mitenkähän minulla on nyt jotenkin väärinymmärretty olo?? En minä ole etsimällä etsimässä miehiä ja enkä varsinkaan ole takertunut ensimmäiseen joka minusta on kiinnostunut! En minä nyt niin epätoivoinen ole.. Mieluummin elän ilman miestä kun sellaisen kanssa ketä en halua. Minusta hän on ihana ihminen ja piste. Harmi ettei halua minua tosissaan ja nyt olenkin sen jo tajunnut. Kiitos viesteistänne.

Ja suhde lasten isän kanssa loppui yhteisestä päätöksestä, ei hän minua jättänyt. En minäkään siedä päättömiä miehiä, senhän takia tuo rapumies minua jurppiikin!

Minä tulin tänne purkamaan tuntojani enkä kaipaa arvostelua. Kyllä tämä minua satuttaa että asian laita on näin kun se on koska minulla oli tunteita miestä kohtaan. Ja saa satuttaakin, olisinhan aika tunteeton jos heittäisin kaiken villasella.

Ja kyllä minä edelleen ottaisin tuon miehen, jos hän haluaisi minut ja lapseni, koska silloin a) hän olisi luotettava b) kohtelisi minua hyvin ja c) haluaisi vakavasti olla kanssani
Nyt hän ei ole mitään näistä koska epäröi ja sanoinkin että ymmärrän hänen kantansa, onhan se paljon vaadittu! Mutta silti se satuttaa. Ja siitä olen täällä tuntojani purkanut. Kyllä minä olen iso tyttö ja teen omat päätökseni, kiitos vaan. Ajattelinpa vaan, että tällä palstalla joku voisi enemmän ymmärtää rapu miesten käyttäytymistä kuin minä, jolla ei ole ennen rapua ollut.
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #31 : 30.04.2009 18:44:16 »

uskomatonta, rovatar! Eihän sinun ole pakko kommentoida jos et ymmärrä. Tulin vaan kysymään neuvoja kuinka ymmärtää rapu miestä! Ja tässähän niitä jo tulikin! Tajuan tilanteen ja nyt tuntuu pahalta. Ei sinulla ole oikeutta alkaa minua arvostelemaan!

Ja vastauksia kysymyksiisi:
Siis miten ihmeessä kehtaat sanoa että asettaisin miehen rakastelun lasteni onnen eteen?? Miten ihmeessä se siihen liittyy??

Lapset olivat isällään niin kuin aina samoina päivinä, mitä ihmettä sekään tähän liittyy?? Eikö eronnut äiti saa tavata muita ihmisiä  Grin

Näiden lasten isä on varmaankin kotonaan  Cheesy Olemme kavereita ja hyvissä väleissä. Erosimme yhteisestä päätöksestä. Ja yhdessä menemme synnytykseen. Ja mitä sekään tähän kuuluu?? Voi juma.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #32 : 30.04.2009 18:50:23 »

Kannattaa muuten ostaa Linda Goodmanin Aurinkomerkit kirja. Se on hauska ja usein paikkansapitävä. Suosittelen!  Smiley  Siinä kerrotaan aurinkomerkkien merkitykset yleensä ihmisillä, lapsilla, miehillä, naisilla, työntekijöillä ja pomoilla. Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 30.04.2009 18:52:08 »

elä hermoile,. joskus naiset vähän ruoskii toisiaan, useimmiten tarkoittavat parastasi..

kalalle voi sopia joku MUU rapu, kalat, skorppari tai vaikka mikä, riippuen kartastasi kokonaisuudessaan

 smitten

kaikille tiedoksi, ei kannata olla liian viisas kun vastaa muille, vähän myötätuntoa.. itse kukin on tehnyt kaikenlaista kaikenlaisista syistä.

myyh, teepä tosiaan sillä tavalla että keskity siihen uuteen vauvaan ja anna tuon miehen mennä jos on mennäkseen.. itseni ei ole tarvinnut yleensä houkuttaa jotakuta suhteeseen, on ne siihen itse hypänneet, paitsi yksi kauris oli joka stoppas kaiken.. hänkin oli jo isä eli se ei ollut ongelma..

rapuset taas .. hehehheh  Grin Grin Grin Grin hassunhauskoja.. voiko niitä ottaa todesta..
« Viimeksi muokattu: 30.04.2009 18:53:45 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #34 : 30.04.2009 18:56:32 »

uskomatonta, rovatar! Eihän sinun ole pakko kommentoida jos et ymmärrä. Tulin vaan kysymään neuvoja kuinka ymmärtää rapu miestä! Ja tässähän niitä jo tulikin! Tajuan tilanteen ja nyt tuntuu pahalta. Ei sinulla ole oikeutta alkaa minua arvostelemaan!

Ja vastauksia kysymyksiisi:
Siis miten ihmeessä kehtaat sanoa että asettaisin miehen rakastelun lasteni onnen eteen?? Miten ihmeessä se siihen liittyy??

Lapset olivat isällään niin kuin aina samoina päivinä, mitä ihmettä sekään tähän liittyy?? Eikö eronnut äiti saa tavata muita ihmisiä  Grin

Näiden lasten isä on varmaankin kotonaan  Cheesy Olemme kavereita ja hyvissä väleissä. Erosimme yhteisestä päätöksestä. Ja yhdessä menemme synnytykseen. Ja mitä sekään tähän kuuluu?? Voi juma.

Miksi minulla ei ole mielestäsi oikeutta arvostella mielipiteitäsi?

Jos kuitenkin kirjoittelet yleiselle foorumille niitä kysyen...Rapu-miehistä?
Jos vastaukseni ei sinua miellytä, Sehän on Sinun ongelma.  smitten Ei minun.  smitten
Rapu-miehet on Ihania! smitten Minusta! :smitten

Ja sit ku mie kyllä kehtaan kysyä...kaikkea...
miten Sie kehtaat loukkaantua mun kysymyksistä? angel


Ihan oikeasti...sanon vain ja ihan omana mielipiteenäni...
Minä en koskaan viimeisilläni raskaana ollessani, kahden lapsen äitinä,
edes kyselisi.,
puhumattakaan ,
että toimisin.
Kuten sinä.!
Mutta jos olet soppasi keittänyt...SYÖ SE!

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #35 : 30.04.2009 19:03:12 »

Minä todellakin annan tuon miehen mennä, se on varma se. Ymmärtäisipä joku vaan kuinka pahalta voi tuntua ettei se kehen olit korviasi myöten ihastunut ja oli sinulle niin ihana ja antoi jo ymmärtää että hän voisi olla SE, ei sitten kuitenkaan halunnut sinua ja ehkä oli jollekin toiselle samaan aikaan yhtä ihana  Cry Tämä olotila lisää vielä vettä myllyyn. Mutta kyllä kai se tästä, eipä ole aikaa jäädä murehtimaan..

rovatar, olet mielestäni ilkeä. Mahdatkohan olla neitsyt??
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 30.04.2009 19:09:50 »

kauris, noususkorppari, kuin se pahismies, jonka jälkeen rapumies oli namia  Cheesy , mutta hei, elämän kirjoahan me vaan

veikkaan että itse pääsen epäsopivista merkeistä ?? onko sellaisia, ja pikku myyh löytää jonkun kivan. ei sen kummempaa!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
LYV
Vieras
« Vastaus #37 : 30.04.2009 19:40:14 »

kauris, noususkorppari, kuin se pahismies, jonka jälkeen rapumies oli namia  Cheesy , mutta hei, elämän kirjoahan me vaan

veikkaan että itse pääsen epäsopivista merkeistä ?? onko sellaisia, ja pikku myyh löytää jonkun kivan. ei sen kummempaa!

pikku myyh saa ehdottomasti jonkun todella ihanan.
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #38 : 30.04.2009 20:23:06 »

Kiitos LadyYellowViolet ja ^^star^^! Ihanaa että joku ymmärtää!! Kummasti olo paranee pelkästä ymmärryksestä! Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 30.04.2009 21:12:05 »

hei, glada vappen.. henk koht en ole nähnyt rapua aikoihin ja se on tavoitellut runsaaaasti sillä välin, olin vappuhulinassa mutta palasin.. huomenna taas.. oli ihan tarpeeksi hauskaa.. ehdittekö vappuilla? kyllä jotkut voi jäädä ystäviksi, joidenkin välille JÄÄ jokin side.. ihme kyllä minun ja  rapu kanssa taitaa olla niin.. vaikka heitin sen jo seinään..!! olis tavannut tänään ja la tai su mutta olen kauheen kiireinen.. noh.. mutta oikeesti muut merkit.   Grin  Grin
« Viimeksi muokattu: 07.10.2009 12:32:38 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
LYV
Vieras
« Vastaus #40 : 30.04.2009 23:25:09 »

Kiitos LadyYellowViolet ja ^^star^^! Ihanaa että joku ymmärtää!! Kummasti olo paranee pelkästä ymmärryksestä! Smiley

Ymmärrys ja empatia ovat parantava voima.  Smiley Vietä hyvää Vappua!

hei, glada vappen.. henk koht en ole nähnyt rapua aikoihin ja se on tavoitellut runsaaaasti sillä välin, olin vappuhulinassa mutta palasin.. huomenna taas.. oli ihan tarpeeksi hauskaa.. ehdittekö vappuilla?

kyllä jotkut voi jäädä ystäviksi, joidenkin välille JÄÄ jokin side.. ihme kyllä minun ja  rapu kanssa taitaa olla niin.. vaikka heitin sen jo seinään..!! olis tavannut tänään ja la tai su mutta olen kauheen kiireinen.. noh.. mutta oikeesti muut merkit.
   Grin  Grin

Hyvää Vappua sullekin! Itse olen ja olen ollut kipeenä täällä kotona ja kaiken lisäksi kun on vielä nimipäivä.  2funny
Ei voi mitään, minulla on omat huvini.  Grin

Tuli mieleen että olenhan minä teininä seurustellut ravun kanssa, mutta se oli huono kokemus, mutta arvokas sinällään että olen ottanut opiksi.  coolsmiley
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #41 : 02.05.2009 08:44:29 »

Olen muutaman kerran vertaillut tätä miestä yhteen nuoruuden rakastettuun, jota en unohda. hän oli jotenkin ainutlaatuinen ja juuri yhtä hellä, kiltti ja herrasmies kuin tämäkin, ellei ihanampikin ja nyt sain tietää että hänkin oli rapu  2funny !! Meidän juttu vaan kuivui kokoon, en koskaan oikein tavottanut häntä kokonaan itselleen ja ihanuudellaan hän piti minua haavissaan  Grin Hänellä oli koko ajan vakituinen kumppani, joka ei saanut tietää minusta ja luulenpa että yhden illan juttujakin hänellä oli. En tiedä voiko meidän juttua kutsua edes seurusteluksi vaan se oli juuri sellaista kun tämäkin!! Toosi energiaa kuluttavaa. Onneksi kaikesta voi ottaa opiksensa  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 12.05.2009 21:31:35 »

noo huh! ensinnäkin bisnespartner kävi ihan hyväntuulisena - olen hullu sotkeentunut 3-4 bisnekseen, joista nyt kyllä karsitaan - ja toiseksi rapu! kaikista ihmisistä lähetti jonkun hämärän rakkausviestin, jonkun laulun (puhelun jälkeen).. nyt kyllä kostetaan  2funny kostin jo. mistä minä tiedän mitä se tuolla kaikella meinaa, miehet kun ei tunteile  Cheesy .. luultavasti häntä hämmentää kovasti meidän juttu koska kuitenkin soittaa kerran viikossa ja meinasi tulla travel tapahtumaan kun kutsuin, mutta päivät meni sekaisin.. no  rapu olisi tullut tänään ja aloimme nauraa ja ehkäpä sitten huomenna. kyllä tunne-elämä sitten on omituista; luulin että 2007 lopulla jo luopuisin hänestä. -  oinas aina ilmestyy jos olen paussilla jostakusta.. joopa joo.. siellä ne meidän seiskassa vaan majailee  kuunsolmu  chiron ja yhdessätoista  venusGrin

voisin kertoa sille yhdestä menestyvästä ravusta tai sitten kerroin jo.. koska tyyppi oli lehdissä ja tunsin sen. ja sekin oli ihastunut.. no mutta ravuille. siis niin epätodennäköinen merkki itselle mutta eräänäkin kesänä niitä oli kaksi (US, UK). ei tosin edennyt oikke.

Mercury turns retrograde on May 6, and you plan for the two of you to get away alone and talk this thing through. All roads lead to alone time as the Quarter Moon on May 17 and the uplifting Jupiter/Neptune conjunction on May 27 find the two of you not only behind closed doors but desiring a sexy and very intimate relationship. May could be one of the most loving months of the year.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2009 16:38:56 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 12.05.2009 21:55:37 »

onkos pikku myyh jo saanut pikku nyytin kotiin= miten menee? smitten

rapunaisetkin on minulle vähän kummia, kotikeskeisiä, tunteilua, sitte on bisnestä, kyllä ne matkustaakin mutta sellainen suureellisuus ja megamatkailu on kyllä  jousimies ;

noh nyt näitä miehiä taas ilmestyy..   

Keskiviikko 13.05.2009

Kuun neliö Venukselle muistuttaa jokaista meistä kumppanuuden merkityksestä ja etenkin siitä, että keskinäinen rakkaus perustuu sinun osaltasi vain omalle hyvälle olollesi. Rakkaus ei koskaan ole kiinni muista kuin sinusta itsestäsi. Sinua voi rakastaa vain, jos rakastat itse itseäsi.

Jousimies

Joku tapaamasi ihminen ilahduttaa sinua puheillaan ja näkemyksellään. Saat vahvistusta omille tunteillesi. Ota neuvot sydämeesi ja osoita hänelle kiitollisuutesi tästä tapaamisesta.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 14:49:18 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #44 : 21.05.2009 09:48:09 »


 Nou hätä, minä en ota selkoa  neitsyt miehestä
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: