Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eksynyt elämänpolulla  (Luettu 2556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pseudelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« : 07.04.2009 18:57:37 »

Hei vain!

Haluaisin pyytää teiltä apua. Tällä hetkellä olo on todella turhautunut, haluaisin alkaa opiskella mutta lukumotivaatiota ei ole. Tiedonjano on kuitenkin koko ajan käsittämätön. Jäin juuri työttömäksi. Työelämässä olen muutenkin useimmiten jäänyt ulkopuoliseksi: en ymmärrä monien ikäisteni juttuja, ja monia ei kiinnosta omani yhtään. Tämä on nakertanut itsetuntoani viimeiset kaksi vuotta, vaikka muuten olen aina kokenut olevani sosiaalisesti älykäs ja supliikki. Olen muuttunut toiselle paikkakunnalle muuton jälkeen viimeisen parin vuoden niin paljon, että välillä minulla on vaikeuksia itsekin pysyä perässä. Tunnen, että mun matka on kuitenkin vasta alkanut ja olisi mielenkiintoista tietää, että mitä näette kartallani? Mihin minun pitäisi suunnata energiani ja mitä puolia itsessäni mun kannattais kehittää, mitä polkua seurata? Tällä hetkellä puran liian usein ahdistustani baarissa. Todella suuri kiitos, jos joku viitsii tulkita!


16.9.1986 15:42 Seinäjoki

Nousumerkki Jousimiehessä

Aurinko Neitsyessä

Kuu Kaloissa

Merkurius Vaa'assa

Venus Skorpionissa

Mars Kauriissa
tallennettu

Sun - Virgo
Asc - Sagittarius
Moon - Pisces
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 08.04.2009 16:22:25 »

En ole astrologi, mutta..
MC 0 asteessa  skorpioni ja  pluto  aspect_con  venus kympissä voi olla vaativa, sillä haluat toteuttaa tässä elämässä jotain syvää. Opiskelemaan hakeminen voi tuntua tympivältä, sillä mikään vaihtoehto ei tunnu täyttävän niitä kriiterejä mitä sinulla on. Haluaisit lopulta löytää sellaisen työn mikä tuntuu täyttävän tyhjän kohdan elämäsi tarkoituksessa. Siinähän et kuitenkaan onnistu.  uranus ykkösessä vielä antaa sinulle tarpeen olla erilainen kuin muut. Siinäkin mielessä tylsät perusvaihtoehdot eivät millään kiehdo. Jos et millään löydä intohimoalaa, niin rupeat sitten erilaiseksi kulkemalla polkua, jota kukaan muu ei ole valinnut.  kuu ja  jupiter ovat kakkosessa, joten veikkaisin, että juuresi ja perheesi, mistä tulet, on sen verran hyvin toimeentuleva, että se ei ole luonut sinulle korvien väliin velvollisuuden tunnetta itsensä huolehtimisesta, ja siis mahdollistanut korkealentoisten haaveidesi synnyn.
Koska nousu on jousimiehessä, kehotan sinua vain kokeilemaan erilaisia mahdollisuuksia, kyllä jossain vaiheessa varmana löydät sen mikä saa sinut kiinni. Riski tässä on se, että jos et ala edes etsiä ajat itsesi olemaan erilainen joillain tuhoisilla tavoilla.  aurinko kasissa on se mikä lupailee elämään paljon muutoksia ja myös kykyä nousta niistä, kykyä luoda itsensä kerta toisensa jälkeen uudelleen. Kyllä sinulla voimaa on päästä tavoitteisiisi, kun vain otat itseäsi niskasta kiinni.
En minä osaa sanoa mihin suuntaan sinun pitäisi mennä, sitä sinun täytyy kysyä itseltäsi, itse olet ainut joka sen tietää, mutta sen voin taata, että kyllä sinä sen tiedät. Unohda ne muut ihmiset, ja unohda se oletko nyt hyvä seuraihminen vai et, vaan rakenna ensin oma elämäsi. Kyllä niitä oikeita ihmisiä sen jälkeen alkaa ilmestyä kuvioihin.  Smiley
tallennettu
pseudelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #2 : 09.04.2009 23:10:09 »

Ave^^,

Tulkintasi osui aivan naulan kantaan, kaikki sanomasi täsmää omaan elämääni ihan täysin! Tästä sain rohkeutta, vielä sitä tarvitsisi vähän lisää mutta uskoa itseensä ainakin sai. Kiitos sinulle!
tallennettu

Sun - Virgo
Asc - Sagittarius
Moon - Pisces
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: