Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saako Aurinkomerkkisi loistaa?  (Luettu 43589 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #75 : 25.03.2009 11:43:34 »

Miten tässä voi mennä ajatukset niin solmuun?  Tongue
Siis, onko tuo tiedustelija nyt mars 7-huoneessa, eikä merkurius 9-huoneessa, kun aurinko on 8-huoneessa?
Ja siis tuo sisäplaneettajärjestyskin menee kuitenkin niin päin, että Aurinko (8-huone), Merkurius (9-huone), Venus (12-huone), enkä ole katsonut sitä joskus ennen väärin?
tallennettu
allyson
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


Profiili
« Vastaus #76 : 25.03.2009 12:16:30 »

Ave^^: Auringon tiedustelija on asteissa pienempi eli siis sinulla mars (jos sen ja Auringon välissä ei siis ole muuta planeettaa)

Sisäpiiri toimii samalla periaatteella.
"Sisäplaneettojen ja Auringon keskinäistä nousujärjestystä
(ensin nousee se, jonka pituusaste eläinradalla on pienin)
voidaan kuvailla symbolisesti ja kaavamaisesti:
1) sisäistäjä(=tiedustelija)     2) käsittelijä     3) suunnannäyttäjä."
http://koti.welho.com/rnikula/innerpl.htm

Ja lue vielä se Sisäpiiriplaneetat-ketju jos haluat mennä oikein sekaisin asiasta  smitten

~ ~ ~
Kun Ave^^:n viesti putkahti esiin, olin juuri sopivasti kirjoittamassa tätä omaa Mars tiedustelijana-viestiäni:

Vaikka tämä ketju kyseleekin alunperin aurinkomerkin loistosta lisään vielä tiedustelijasta hyvän linkin joka oli tuolla vanhassa scout-ketjussa mutta toimimattomana. Sivulla puhutaan Oriental Appearancesta ja Skill Symbolista, mutta samaa tiedustelijaa kaikki tyynni.

Itselläni on tiedustelijana  mars . Esmiraldan tavoin tunnen Nikulan tekstin vähän sinne päin räiskityksi, paremmin löysin sisäisen Marsini tuosta Michael R. Meyerin humanistisesta astrologia-tulkinnasta.
Oikein säpsähdin, kun Mars-osiossa mainittiin kyvystä 'nähdä' ihmisten, asioiden ja trendien taakse. En ole mikään näkijä, mutta aistin herkästi ns. piilotetun voiman kulissien takana. Olen liittänyt sen  pluto merkurius -yhtymään, mutta tämä herkkyys yhdistettynä yllättävästi Marsiin oli erittäin positiivinen uusi asia. Selvittää roimasti kriittisen asteen Marsiani, 29°  leijona  yhtymässä Lilithiin.

Mutta luontainen taipumus 'marsilaiseen' armottomuuteen vihlaisi ikävästi... Tiedostan superjäätävän olemukseni eräitä ihmisiä kohtaan enkä ole siitä kovin ylpeä - mutta en ole silti valmis sulamaankaan  Embarrassed
tallennettu

'En ole varma,
että ikinä löytäisin sen mitä etsin.
Ehkä haluan etsiä ja olla epävarma.'
                           -Vivi-Ann Sjögren
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #77 : 26.03.2009 11:03:17 »

Jännä aihe Smiley Mulla on skorpparissa paljon muitakin planeettoja kuin aurinko, ja kai mussa aika paljon sitä skorpparia onkin, vaikka kyllä sitä jouskariakin aika paljon löytyy.Kun joku puhui siitä maailmanparantajuudesta, niin minusta kuulemma sitä löytyy.Ja kyllä itsekin olen sen ehkä huomannut.Voi johtua tietysti melko vahvasta uranuksesta kartallani.
Mutta siihen skorppariin vielä, minusta tuntuu että saan esille enemmän huonoja puolia skorpparin merkistä kuin hyviä.Vaikka tietysti kai ne skorpparin hyvät puolet piilevät enemmänkin pinnan alla ja niitä on vaikeampi tuoda esille.Ainakin syvällinen olen, ja hiljainenkin joskus, mutta se ei ole kiinni ujoudesta, en vaan osaa aina puhua Cheesy Mutta kyllä minä suuni osaan avata jos on tarve.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Norna
Vieras
« Vastaus #78 : 26.03.2009 11:21:37 »

 Minulla on mielikuvituksellisesti  merkurius Auringon tiedustelijana,  chiron  aspect_con Sedna sitten pitää selustaa Arskalle  Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #79 : 26.03.2009 11:47:27 »


Tämä on tosi mielenkiintoinen aihe ja olen jo monta kertaa meinannut kommentoida, mutta  :Smiley

Nyt sitten: Eli  aurinko oli siellä  neitsyt kuten myös  askendentti Ovat suhteellisen kaukana toisistaan, joten yhtymistä tai muista ei mitään "vaaraa".  Wink
Mutta, mutta,  vaaka on se merkki jota itse ilmaisen mielestäni eniten. Siellä muhkea yhtymien suma eli stellium  neitsyt  vaaka akselilla ja koko höskä aurinkoa myöten 2. huoneessa. Huonetta 2 hallitsee  venus kuten myös  vaaka
ja tiedustelijanahan minulla tietysti nuori  venus ei hyvinnuori, mutta nuori kuitenkin.  venus itse köllöttelee  leijona ja 12. huoneessa.

Kävin vielä tuolla Sepon laatimilla merkkikohtaisilla sivuilla katsomassa mitä siellä  neitsyt ja  vaaka sanotaan. Kyllä Vaakaa ilmaisen, vaikka tottahan noita  neitsyt piirteitä löytyy, mutta yllättävän vähän, jopa sairaudet ovat  vaaka painotteisia.

Minulla siis ei varsinaisesti aurinkomerkki loista.   Cool

 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #80 : 26.03.2009 12:55:16 »

Samoin, Neela... olen lukenut usein, mutta aikaa kommentoimiseen yhdessä oman kartan tonkimiseen ei ole ollut  Wink
No, mutta nyt... oma  aurinko taitaa loistaa ulkoisen puolen kautta hyvinkin tehokkaasti ja useasti kuulen, kuinka en sitten olekkaan sellainen pohjimmiltani kuin ensivaikutelma antaa ymmärtää  :Smiley Tosin tuo  askendentti  jousimies toki on hyvin voimakas kaveri tässä  Smiley
Onko syys sitten tuon Esmiraldan mainitseman henkisen auringon, eli  pallas joka seikkailee  kalat ja varmasti jossakin muussakin... olen yksi syväluotaaja ja ennakkoluulo erkki, jos vain homma ei ota tuulta purjeisiin tai jokin mättää  Huh
Lisäksi katselen tuota  saturnus joka haahuilee  rapu ...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 26.03.2009 17:28:44 »

Hei!

Otanpa tähän pienen koonnin tuosta Aurinkomerkin voimallisuudesta.

Toivon, että osaavimmat katsoisi sitä, kommentoisivat, toisivat oman lisänsä ja korjaisisivat!  Wink

Mutta minä olen ymmärtänyt näin:

1. Aurinkosi on vahvoilla, jos sen merkki sijaitsee sen omassa huoneessaan.

1. huone yhdistetään  oinas:een
2. huone  harka
3. huone  kaksoset
4. huone  rapu
5. huone  leijona
6. huone  neitsyt
7. huone   vaaka:
8. huone  skorpioni
9. huone  jousimies
10. huone  kauris
11. huone  vesimies
12. huone  kalat

2. Jos Aurinko on hyvissä aspekteissa tai stelliumissa, ehkä muitakin hyviä kuvioita, jolloin jotkin toiset planeetat ovat tukemassa Aurinkomerkin voimaa.

3. Huoneiden merkitys, esim. sanotaan että Aurinkomerkin voima on heikompaa 12. huoneessa. Itse olen ymmärtänyt sen myös siten, että se voimistuisi vanhemmalla iällä.

4. Katsoisin myös, että tuo tiedustelija (scout) antaa sille omaa pontta kuin ehkä myös sisäpiiriplaneetat.

5. Ennen kaikkea se, miten olet saanut kasvaa, kehittyä lapsuudessasi, kasvattaa itse itseäsi. Miten elämä on sinua kohdellut tai mitkä asenteet sinulla itsellä on elämää ja sen tapahtumia kohtaan. Opin että jos kaksonen esim. on hiljainen ja vetäytyvä, hänellä on jokin este eikä pysty ilmentämään itseään.
Siis tämän hetken elämäntilanne!!! SALLITKO ITSESI OLLA OIKEASTI OMA MERKKISI?


Onko liian moninaista?! Mutta kun turkasen lailla kiinnostaa nämä asiat, niin huomaa, että suohon meinaa upota. Ei mikään ole niin yksiselitteistä!  knuppel2 Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta jos ei pengo näitä alkutekijöitä, niin raapaisee pintoja ja lentää kuin perhonen lampun ympärillä. Tällaiselta minun astrologiani välillä tuntuu.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #82 : 26.03.2009 21:06:20 »

Hei mä oon kaksonen.  Cheesy

Mutta, en koe sitä aina olevani niin vahvasti. Vaikka se 7. huoneessa on ilman huoneessa melko kotoisasti, yhtymässä  merkurius kanssa vielä, tehden vaikka mitä sinänsä suotuisia aspekteja..

Millä tavalla loistaisin kaksosuutta, koska mussa on hiljainen, erakkomainen, syvällinen ja ujo puoli vahvana?

Olen kaksinainen, ehkä se sitten on sitä kaksosuutta.

Olen elementissäni kun saan kirjottaa ja tehdä luovaa työtä, olla tekemisissä ihmisten kanssa.
Vaikka olenkin ujohko ja hiljainen, niin kyllä mulle aina sanotaan että olen niin välitön että muhun on helppo tutustua ja kun pääsee tuttuuden puolelle, voin olla aito rempseä itseni. Ehkä auringon ja merkuriuksen oppositio uranukseen 7-1 huoneiden välillä antaa mun persoonaan sellasen tietynlaisen leiman, mistä jää itselle sellainen fiilis että, olenko outo? Mitä muut minusta ajattelevat?

Kai mä ärsyttäväkin osaan olla, luulen usein olevani oikeessa ja olenkin, koska mun muistiin taltioituu mitä ihmeellisempiä yksityiskohtaisia tietoja. Se tiedonkeruu on mulla verissä, vaikken ole koskaan mikään lukija tai pänttääjä ollutkaan.

En mä silti ole kaksonen kaksonen, muuta kuin täysin vapautuneena. Levoton mieleltäni, mutta en luokittelisi itseäni pinnalliseksi tai epäluotettavaksi. Olen levottoman kuoreni alla kuitenkin rauhallinen ja turvallisuushakuinen ihminen..
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #83 : 27.03.2009 14:48:52 »

Jännä aihe Smiley Mulla on skorpparissa paljon muitakin planeettoja kuin aurinko, ja kai mussa aika paljon sitä skorpparia onkin, vaikka kyllä sitä jouskariakin aika paljon löytyy.Kun joku puhui siitä maailmanparantajuudesta, niin minusta kuulemma sitä löytyy.Ja kyllä itsekin olen sen ehkä huomannut.Voi johtua tietysti melko vahvasta uranuksesta kartallani.
Mutta siihen skorppariin vielä, minusta tuntuu että saan esille enemmän huonoja puolia skorpparin merkistä kuin hyviä.Vaikka tietysti kai ne skorpparin hyvät puolet piilevät enemmänkin pinnan alla ja niitä on vaikeampi tuoda esille.Ainakin syvällinen olen, ja hiljainenkin joskus, mutta se ei ole kiinni ujoudesta, en vaan osaa aina puhua Cheesy Mutta kyllä minä suuni osaan avata jos on tarve.

Poikani kautta tunnistan skorpparin luonnetta (tai sitä kuviteltua). Olen huomannut, että he keikkuvat muiden merkkiensä vauhdista ehkä, pinnallisuudesta syvyyteen. Lapsena skorppari on aivan ihana, lumoaa kaikki (jos hän saa loistaa). Hänessä on ihmeellistä vetovoimaa. Sitten jossakin vaiheessa hän jopa pelästyy itseään ja vetäytyy miettimään synkkiäkin syviä, sillä nenillehän aina 'viehättävä ihminen' saa lapsenakin. Ehkä hänen tehtävä silloin onkin jopa kylmän kriittisesti arvioida tätä maailmaa. Hän huomaa vääryydet ympärillään hyvin herkästi. Mutta kun hän sen syvyyden jättää, on hän mitä seurallisin ihminen, myötäelävä ja lämmin!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 27.03.2009 14:57:10 »


Tämä on tosi mielenkiintoinen aihe ja olen jo monta kertaa meinannut kommentoida, mutta  :Smiley

Nyt sitten: Eli  aurinko oli siellä  neitsyt kuten myös  askendentti Ovat suhteellisen kaukana toisistaan, joten yhtymistä tai muista ei mitään "vaaraa".  Wink
Mutta, mutta,  vaaka on se merkki jota itse ilmaisen mielestäni eniten. Siellä muhkea yhtymien suma eli stellium  neitsyt  vaaka akselilla ja koko höskä aurinkoa myöten 2. huoneessa. Huonetta 2 hallitsee  venus kuten myös  vaaka
ja tiedustelijanahan minulla tietysti nuori  venus ei hyvinnuori, mutta nuori kuitenkin.  venus itse köllöttelee  leijona ja 12. huoneessa.

Kävin vielä tuolla Sepon laatimilla merkkikohtaisilla sivuilla katsomassa mitä siellä  neitsyt ja  vaaka sanotaan. Kyllä Vaakaa ilmaisen, vaikka tottahan noita  neitsyt piirteitä löytyy, mutta yllättävän vähän, jopa sairaudet ovat  vaaka painotteisia.

Minulla siis ei varsinaisesti aurinkomerkki loista.   Cool

 

Ei mielestäni kyllä ihan pidä paikkaansa! Tuo Vaaka-Neitsyt-yhdistelmä on aika mielenkiintoinen, sillä jotenkinhan ne täydentävät ja tukevat toisiaan. Olen oppinut että Vaaka voi keikkua hyvinkin herkästi sinne ja tänne, alas ja ylös. Mutta Neitsyt on sen verran sitkeä, laajasti katsova ja tarkka, että kyllä vaakakupin keikahdukset tulee tasapainoon.  Ja vaikka Aurinkomerkki ja Asc ovat kaukana toisistaan, mutta kuitenkin saman merkin hallinnassa, niin kyllähän se Aurinkosi kuuluisi loistaa. Olet maailman jutuista huolehtiva, yhteisön hyvä on sinulle tärkeä! Olen sen tuolla Veden arvo-topikilla kyllä todennut.

Siksi kysynkin: Mikä saa sinut tuntemaan ettei se loista? Sekö että et ole saanut tuoda esiin kauneudentajuasi tai -kaipuutasi, synnyttää kauneutta? Vai mikä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #85 : 27.03.2009 15:02:27 »

Tiigris!

Hei mä oon kaksonen.  Cheesy

Mutta, en koe sitä aina olevani niin vahvasti. Vaikka se 7. huoneessa on ilman huoneessa melko kotoisasti, yhtymässä  merkurius kanssa vielä, tehden vaikka mitä sinänsä suotuisia aspekteja..

Millä tavalla loistaisin kaksosuutta, koska mussa on hiljainen, erakkomainen, syvällinen ja ujo puoli vahvana?


Kyllä sinä loistat ainakin täällä areenalla just kuin Kaksonen!!! smitten Tekstin kautta. Onhan monta tapaa ilmaista itseään. Ihanasti loistaa Aurinkosi!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #86 : 27.03.2009 15:30:39 »

Opin että jos kaksonen esim. on hiljainen ja vetäytyvä, hänellä on jokin este eikä pysty ilmentämään itseään.

Kommentoin tähän, että käsitykseni kaksosista on sellainen, että he eivät todellakaan ole niitä, jotka ovat heti ja aina äänessä.  Kaksosten kommunikoinnin lahja piilee siinä, että vaikka he puhuisivat puuta heinää, he saavat sen kuulostamaan järkevältä. En ole tuntenut yhtäkään kaksosta joka olisi räpättäjä, kaloja ja jousimiehiä sitä vastoin kyllä.  Cheesy
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #87 : 27.03.2009 16:45:52 »

Opin että jos kaksonen esim. on hiljainen ja vetäytyvä, hänellä on jokin este eikä pysty ilmentämään itseään.

Kommentoin tähän, että käsitykseni kaksosista on sellainen, että he eivät todellakaan ole niitä, jotka ovat heti ja aina äänessä.  Kaksosten kommunikoinnin lahja piilee siinä, että vaikka he puhuisivat puuta heinää, he saavat sen kuulostamaan järkevältä. En ole tuntenut yhtäkään kaksosta joka olisi räpättäjä, kaloja ja jousimiehiä sitä vastoin kyllä.  Cheesy

...ja rapuja!!! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #88 : 27.03.2009 16:46:30 »

Opin että jos kaksonen esim. on hiljainen ja vetäytyvä, hänellä on jokin este eikä pysty ilmentämään itseään.

Kommentoin tähän, että käsitykseni kaksosista on sellainen, että he eivät todellakaan ole niitä, jotka ovat heti ja aina äänessä.  Kaksosten kommunikoinnin lahja piilee siinä, että vaikka he puhuisivat puuta heinää, he saavat sen kuulostamaan järkevältä. En ole tuntenut yhtäkään kaksosta joka olisi räpättäjä, kaloja ja jousimiehiä sitä vastoin kyllä.  Cheesy

Joo, no oon kyllä kaveripiirissä yleensä se vähäpuheisimpiin lukeutuva, vaikka en hiljanenkaan ole.  kalat ja  kauris ystäväni höpöttävät niin paljon, että usein vaan kuuntelen ja nauran niiden jutuille ja kommentoin vaan jos tulee kommentoitavaa - jotain ovelia sutkauksia.. Grin

Mun leijona- ystävätär sanoo aina että oon niinkuin mies.. Vähäpuheinen ja rauhallinen..
Se sanoi mulle joskus että jos olisin mies niin kyllä hän mut ottaisi.  Grin Oon hyvä äijä.  2funny

Sitten kun me kolmistaan ollaan minä,  kauris ja  kalat luokkakavereiden kanssa jossain tilanteessa, että pitää puhua opettajalle tms jollekin "asia", niin mä oon ensimmäinen joka avaa suun ja toiset on hiljaa. Mä oon myös aina puhunut eniten kun me pidetään esitelmiä, vaikka musta tuntuu että myös jännitän eniten?? Sitä ei vaan musta kai kovin helpolla näe kun puhun aina rauhalliseen ja varmaan tahtiin ja pidän katsekontaktia yleisöön. Myöskin luokassa osallistun yleiseen keskusteluun kohtuudella (en siis mitenkään huomiota herättävän paljon) kun noiden kahden asenne on "en sano mitään jos ei ole ihan pakko"... Kai mussa herää tietynlainen vastuuntunto avata suuni jossain tilanteissa, vaikka en mäkään mitenkään esillä halua olla. Mikäs siinä jos keskustelun aihe on mielenkiintoinen... Ei se ole esiintymistä vaan osallistumista.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #89 : 27.03.2009 16:49:13 »

En ole tuntenut yhtäkään kaksosta joka olisi räpättäjä, kaloja ja jousimiehiä sitä vastoin kyllä.  Cheesy

 Grin  Mä olen kyllä ajoittain kunnon räpätäti: tekstiä tulee, mutta asiaa on vähän Cheesy  Tämäkin tosin riippuu paljon porukasta, missä olen. Ihan lähimpien ihmisten kanssa tulee heitettyä niin aivotonta läppää, että..! Ja vähän tuntemattomampien tai "älyköiden" kanssa vähän hillitympää.. Eli en tosissaan ole yhtään fiksua keskusteluseuraa!

Tosin Kaksoset, mitä mä olen tavannut, ovat enemmänkin juoruilijoita kuin "älykkäitä keskustelijoita". Hyvin vilkkaita puheissaan, mutta aika pinnallisia. Ja en siis väittänyt, että Kaksoset olisivat tyhmiä!!! Tunnen erittäin terävä-älyisiä Kaksosia, mutta kuten sanoin, ovat mun makuuni liian pinnallisia Sad

Vielä tähän aiheeseen: mä koen itseni kyllä vahvasti Jouskariksi, mutta taustalla kytee vahva Kauris-vaikutus, mikä tuo jalkoja maan pinnalle ja riskinottamisen ja haaveilun sijasta elää hyvin realistista elämää. Työllä sitä tulosta luodaan, kovalla työllä, eikä leijumalla pilvissä. Mulla on stellium  jousimies :ssä, mutta  aurinko 10. huoneessa ja  askendentti mars kauris tuovat kylmää realismia ja siten vahvaa Kauris-vaikutusta meikäläisen käytökseen. Olen siis hiukan tylsä Jouskari, kun elän aika askeettista ja laskelmoivaa elämää ottamatta riskejä tai turvautumatta liikaa onneen.. Lips Sealed

Mutta ne aspektit mun Arskalle ovat:

 aurinko aspect_ssx askendentti
 aurinko aspect_con keskitaivas (väljä)
 aurinko aspect_tri kuu (asteentarkka!)
 aurinko aspect_con merkurius (väljä!)
 aurinko aspect_con venus (tämäkin aikasta väljä)
 aurinko aspect_con uranus (väljä)
 aurinko aspect_squ Onnenpiste
 aurinko aspect_squ vertex (väljähkö)
 aurinko aspect_con pallas

Ja nouseva planeetta/asteroidi on mulla  pallas ..
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 16:50:55 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: