Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerologia, onnistumiset ja menestys  (Luettu 8442 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härätär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« : 10.03.2009 19:33:35 »

numerologia kiehtoisi ... mutta en tiedä mistä kaikista nimistä kirjaimia vastaavat numerot lasketaan? Käytetäänkö pelkästään kasteessa saadut nimet vai otetaanko mukaan myös avioliiton mukana saadu nimet? Minulla ainakin luvuista tulee aivan erilaiset omalla ja avioliiton myötä saadulla sukunimellä.

Entäs mitä tarkoittavat numelologian myötä kerätyt/saadut lisänimet?
tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 10.03.2009 22:51:17 »

 Se perusastelma elämässä tulee ymmärtääkseni kastenimestä, sitten avioliiton tai muuten nimenvaihdonmyötä asetelma muuttuu, jotkut asiat vahvistuvat, toiset heikkenevät.
 Kuitenkin synnynnäiset valmiudet säilyvät, eli ne jotka kastenimen mukana sai. Muut sitten ovat ns täydennystä. Näin olen itse hahmottanut homman.

 Lempinimistä en osaa sanoa oikein , mutta voisivatko ne olla enemmänkin meidän naamiomme ulkomaailmaan, sen persoonan kuvausta joka on tietyille kavereille tuttu tai jollekin yhteisölle/suvulle tms?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2009 09:52:56 »

numerologiakin on hassua, joinain päivinä 6, sitten 7 ja 8 viba. oliko eilen erityisen love-vibat? no olin läheisten kanssa pitämässä hauskaa ja relaamassa (eräs olisi tavannut mutta sanoin että tänään parempi, jätin erään tarjouksen auki). tänään luen yhtä kanavoitua tekstiä, ja on ateria. olisi illalla joogapaikan tilaisuus, mutta? sitten huomenna 8, no se on totta. voiko päivät todella mennä 1-9 sarjassa? jos olisi aina 8, keskittyisi aina biz.

 Your Numeroscope - Tomorrow, November 8, 2009
You'll be back in the swing of things today, One. It's an Eight day, and you should find your focus much more on your ambitions and finances than you have in the last couple of days. After a day of connecting with yourself, today will bring the essence of interaction with others. It's time to take action on your goals and insights. Consider talking your ideas over with trusted colleagues and friends to see how they can be channeled into lucrative endeavors. You may discover the necessary steps more readily through these discussions.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2009 09:55:23 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: