Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyramidiuni  (Luettu 8351 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« : 23.10.2005 20:00:39 »

Olin unessa siskoni kanssa Kheopsin pyramidissa. Muistan nimen aivan selvästi, vaikka en ole koskaan käynyt Egyptissä. Pyramidista lähti maanalainen käytävä alaspäin, jota pitkin etenimme seinämaalausten vilistessä käytävän sivuitse. Teimme matkaa alaspäin vaunulla joka oli samantapainen kuin Linnanmäen vuoristoradassa. Minua pelotti ihan valtavasti ja pelkäsin että putoan vaunun kyydistä, koska välillä ylitimme kuiluja ja olin varma että putoan ja murskaannun. Välillä pelkäsin että kuilu sortuu päällemme. Maisemat olivat kuitenkin jotenkin tuttuja, näin jopa palmuja kaukaisessa silhuetissa  tuossa oudossa ympäristössä. Siskoni yritti tsempata minua mutta se ei auttanut. Lopulta matka päättyi ja olimme aukiolla jossa oli basaareita. Ostimme hopeakoruja ja ihailimme kauniita käyttöesineitä, jotka tiesimme kuitenkin liian suuriksi ottaa mukaan sieltä. Sitten soi herätyskello ja havahduin tuosta unitodellisuudesta tähän toiseen unitodellisuuteen ja olin pöllämystynyt vielä monta tuntia, niin elävä tuon unen muisto oli.

Olisi mukavaa jos joku auttaisi ja kertoisi mitähän tuo uni mahtoi tarkoittaa.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #1 : 23.10.2005 20:28:39 »

Hei Starseed  Smiley

Itse sain sellaisen kuvan, että "henkinen kasvusi" on lähtenyt niin lujaa liikkeelle
että sinusta välillä tuntuu että meno on liian kova.

Koska suunta oli alaspäin (alitajunta, varjot), voisi kertoa että kannattaa ottaa hieman rauhallisesti ja luottaa siihen, että kaikki kääntyy parhaaksi päin, joka uni sinänsä jo kertoi siskosi muodossa Wink

Eli, basaari on se lopputulos, ilmentää sinun kykyjäsi ja mahdollisuuksiasi, ideoita jne

Hopeakorut voi ilmentää lahjojasi ja hopea itse värinä on "valoa pimeässä" ja hengellistä totuutta, suojausta.

Pyramidi ilmentää "mystistä voimaa" ja vihkiytymistä jollekin asialle. Olet tehnyt jotain hyvin ja läpäissyt testin  Wink Wink

En olisi lainkaan hämmästynyt mikäli sieltä alitajunnasta tuli myöskin muisto entisestä elämästä, jossa olet mahdollisesti ollut siskosi tai hänen tapaisen henkilön kanssa  Smiley
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2005 19:45:17 »



Itse sain sellaisen kuvan, että "henkinen kasvusi" on lähtenyt niin lujaa liikkeelle
että sinusta välillä tuntuu että meno on liian kova.

Kiitos mielenkiintoisesta tulkinnastasi, hopeatähti  Smiley.
Itselläni on kuitenkin paremminkin sellainen olo, että juuri mitään ei tapahdu ja että olen kaikista tutkiskeluistani huolimatta paremminkin tarpomassa suossa rautasaappaat jalassa kuin kiitämässä kevyesti huimaa vauhtia tajunnanvirtaa alas kohti henkisen kehitykseni huipentumaa  Embarrassed.

Lainaus
Koska suunta oli alaspäin (alitajunta, varjot), voisi kertoa että kannattaa ottaa hieman rauhallisesti ja luottaa siihen, että kaikki kääntyy parhaaksi päin, joka uni sinänsä jo kertoi siskosi muodossa Wink

Hmmm....en saa siis hätäillä.

Lainaus
Pyramidi ilmentää "mystistä voimaa" ja vihkiytymistä jollekin asialle. Olet tehnyt jotain hyvin ja läpäissyt testin  Wink Wink

Tuo kuulostaa hyvältä, koska aion päättäväisesti tätä henkistä polkuani tarpoa eteenpäin napaten tiedonjyvän sieltä, toisen täältä.

Lainaus
En olisi lainkaan hämmästynyt mikäli sieltä alitajunnasta tuli myöskin muisto entisestä elämästä, jossa olet mahdollisesti ollut siskosi tai hänen tapaisen henkilön kanssa  Smiley

Tuo kävi itsellänikin mielessä, koska ympäristö oli niin tutun oloinen.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 24.10.2005 19:54:01 »

Itse olen nähnyt hiukan samantyyppisen unen joitain vuosia sitten. Muistui taas pitkästä aikaa tuosta sinun kertomastasi unesta mieleen, niin paljon oli samoja elementtejä.
Olin myös menossa pyramidin sisään, mutta minun edelläni kulki mustakaapuinen henkilö, joka viittoili seuraamaan alas kivisiä käytäviä ja rappuja.
Matkalla epäröin ja pelottikin vähän...mietin kuka tuo hahmo voi olla..kun ei edes näyttäydy minulle, vaan on mustaan huppukaapuun verhottu...
Aina hän vain viittoi seuraamaan ja seuraisin kuitenkin peloistani huolimatta.
Lopulta saavuille isoon tilaan ja aloimme tämän "kaaputyypin" kanssa tanssimaan ikäänkuin häävalssia  Grin ja silloin rohkaisin mieleni ja kysyin suoraan, näytä kuka olet?
"Kaaputyyppi" laski huppunsa alas ja sielläpä oli nämä kaikille tutut Kristuksen kasvot ja hän hymyili leveästi.


 smitten
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #4 : 24.10.2005 20:24:55 »

Wau, tuohan oli aivan upea loppukohtaus  Smiley!
Tuosta tuli vain mieleeni että henkisiin asioihin suhtaudutaan yleensä ihan liian vakavasti, ikäänkuin ihminen muuttuisi jotenkin vieraaksi ja pelottavaksi alkaessaan tutkiskella asioita muunkin kuin näkyvän päivätodellisuuden kannalta.
Henkiset opettajamme eivät varmaankaan ole tarkoittaneet näitä juttuja liian tiukkapipoisesti ajateltaviksi, vaan juuri ilon kautta koettaviksi. Tuossa unessasihan Jeesus oli piilosilla kanssasi, naureskellen varmaan siellä huppunsa alla salaa sinulta , ja se kuulostaa minusta tosi hyvältä ja lämpimältä tavalta tehdä tuttavuutta. Ei ollenkaan huono kavaljeeri tanssimaan elämän tanssia  :Smiley.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 24.10.2005 21:48:58 »

Niin olen itekin asiaa ajatellut ja kokenut. Mistähän muualta se huumori, ilo ja leikillisyys tänne olisi tullut kuin sieltä mistä kaikki muukin.  Smiley
Monasti on loppunut joillain foorumeilla kirjoittelu (tai muualla olo)into, vaikka aihe olisi ns. "henkiseen kasvuun" liittyvää, kun alkaa mennä jutut niin vakaviksi. Tiukkaa teoriaa yms.

Ite aikoinaan tulkitsin uneni aika liki samalla tapaa...
Ja toisaalta siinä oli se pelkotila aika suuri, kun arvailin kutako siinä seurailin..
Monastihan mustaan huppuun/vittaan pukeutuu ns."viikatemiehet" yms. Shocked
Oikein todellista pelkoa ja kauhua siinä hetkittäin tunsin.
Olen aina ollut vähän semmoinen oman tien kulkija ja sainkin niihin aikaan varoituksia, että "suojaudu pahalta energialta" tai jopa ihmisiltä...ja vielä sellaisilta ihmisiltä, jotka olivat minua ennen jo pitkään ns."henkistä polkuaan kulkeneet".
Kuitenkin kuljin omaa tietäni, koska en ole koskaan osannut kokea, että joku "paha" itseni ulkopuolelta voisi uhata jotenkin.
Liekö sitten jotain naiviutta tai ei, mutta toiminut se ainakin on !  Cheesy

Koin tämän uneni silloin vastaukseksi itselleni; että voin rohkeasti kulkea omia polkujani.


*mustan yön jälkeen, koittaa aina valkea päivä* smitten
« Viimeksi muokattu: 24.10.2005 21:50:50 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #6 : 27.10.2005 11:59:02 »

Minä myös olen nähnyt samantyyppistä unta joskus vuosia sitten, pyramidissa matkalla alaspäin, ei vaunuilla vaan portaita kävellen, oppaanani vihreäkaapuinen mies, jonka kanssa tanssimme lopuksi ilmassa leijuen ja hän pyysi tulemaan ensi yönä uudestaan, niin saisin tietää lisää. Mitään "jatko-osaa" en seuraavana yönä kuitenkaan nähnyt Sad Itselläni oli unessa kirkkaanpunainen puku, joka jätti toisen rinnan paljaaksi, ja ennen lähtöä alaspäin katselin itseäni peilistä ja mietin mitä äiti sanoisi puvustani, joka sopi minulle todella hyvin.

Mielenkiintoista huomata, että unien aiheet usein ovat saman tyyppisiä monilla ihmisillä.
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: