Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karvoista katsominen  (Luettu 5775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 04.03.2009 23:03:46 »

Ovatko karvat joka paikas kehoa, sama kuin hiukset?
 2funny
Näin unta, että olin jalkahoidossa ja nostin punttiani hieman. Säärestäni oli pusonnut ihan karmeet mustat ja paksut karvat. Niitä oli harvassa, mutta vähintään 25cm pitkiä rautalankoja ne olivat. Ei niihin mitkään terät ois pystyny ja käskin hoitajajn hakea pihdit minulle. Sillä aikaa, kun hän lakkas minulle kivat punaiset varpaat, minä vetelin säärikarvoja pois, kuin rautanauloja 
2funny
Ihan pimeetä, mitäs tosta nyt vois aatella... karvafobia, vai alitajuinen huomautus trimmauksen tarpeesta  2funny

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 05.03.2009 13:54:52 »

 2funny
Siksi varmaan askel on niin kevyt nyt  angel
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #2 : 05.03.2009 14:39:58 »

Ovatko karvat joka paikas kehoa, sama kuin hiukset?
 2funny
Näin unta, että olin jalkahoidossa ja nostin punttiani hieman. Säärestäni oli pusonnut ihan karmeet mustat ja paksut karvat. Niitä oli harvassa, mutta vähintään 25cm pitkiä rautalankoja ne olivat. Ei niihin mitkään terät ois pystyny ja käskin hoitajajn hakea pihdit minulle. Sillä aikaa, kun hän lakkas minulle kivat punaiset varpaat, minä vetelin säärikarvoja pois, kuin rautanauloja 
2funny
Ihan pimeetä, mitäs tosta nyt vois aatella... karvafobia, vai alitajuinen huomautus trimmauksen tarpeesta  2funny



Sähän oot ammatiltas hieroja. Oisko jotain sinne viittavaa huomioinut hierottavissasi. Miesten karvoitus kuten naistenkin?  Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 05.03.2009 17:11:35 »

Hitsi, että repesin tuolle otsikolle! Grin 2funny
Ajattelin jo, että Kide on aloittanut uuden ennustus-topicin. Grin 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4 : 05.03.2009 21:29:32 »

Sasha  2funny
Ei huono idea, tuossa hieronnan sivussa tehtynä... porot ja teenlehdet siis historiaan, karvoista vaan -minkämoisia, missä, kuinka ja mihin ovat vinksallaan  Cheesy

Vaikka siis totta puhuakseni, ei kukaan hieroja kai "ehdi" sillä tavalla katsella kuin tutkimisvaiheessa. Sen jälkeen näkö siirtyy sormenpäihin ja "kuunnellaan" kehoa   angel
« Viimeksi muokattu: 05.03.2009 21:31:16 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5 : 06.03.2009 10:31:37 »

Onhan miehillä niitä selkäkarvoja  Wink 2funny
Ja miehillä on varmaan niissä karvoissa enemmän sitä karheutta, kuin rautalankaa ois
Hih-hih-hii Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #6 : 06.03.2009 15:01:07 »

Hitsi, että repesin tuolle otsikolle! Grin 2funny
Ajattelin jo, että Kide on aloittanut uuden ennustus-topicin. Grin 2funny


Grin joo mä ajattelin kanssa että noniih nyt on sitten Kide aloittanut ihan uuden tavan ennustaa..mielenkiintoista  Wink

Mä näin kyllä kans kerran ihan oudon karvaunen  Cheesy tuli vieraita ja mä menin hätääntyneenä sheivailemaan karvojani vessaan ja aina kun vetäsin yhden vedon niin niitä tuli vaan lisää ja tulvi ja tulvi eikä vähentyneet ollenkaan  Tongue
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 06.03.2009 21:16:50 »

Hahaha  Grin
Mutta jos se tarkoittaisi vitaliteetin nousua?
Oikeasti yleensa hiusten ja karvojen kasvu symbolisoi energian nousua!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8 : 08.03.2009 19:24:27 »

Hahaha  Grin
Mutta jos se tarkoittaisi vitaliteetin nousua?
Oikeasti yleensa hiusten ja karvojen kasvu symbolisoi energian nousua!
Jopa karvojen poistokin?  :Smiley
Viitaten omiin pihdeillä poistoon ja Adelen sheivailuun tuloksetta  Cheesy

 Shocked tajuntaan tärähti... miehän syön rautaa nyt päivässä rautanauloittain ja tuo anemia vaivaa. Oisko nousussa ja naulat tunkee sääristä ulos  Grin
...mutta hei oikeasti, varokoot maailma jos minulla vielä vauhti kiihtyy...  Cheesy
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9 : 21.03.2009 23:16:19 »

Lisää karvaisia unia  Grin
Olin unessani paikassa, joka muistutti kellaria ja oli sokkeloinen, ankea, pieni ja valoton. Paikka oli kuitenkin sellainen, että siellä sieti olla juuri ja juuri, kun tiesi sen olevan väliaikaista vain... juttelin muutaman ystävän kanssa siellä, siitä kuinka shit mesta tämä onkaan. Metelia alkoi kuulua käytävästä ja tilaan astui auktoriteetti, joka johti rakennuksessa tapahtuvaa toimintaa. Mukanaan toinen henkilö, hänen palkollinen. He leikkasivat jokaisen hiuksista tupsun ja laittoivat sellaiseen näyte putkiloon ja sanoi, että meistä kaivetaan kaikki tieto esiin ja katsotaan olemmeko soveltuva, vai emme. Sanoin ystäville ettei ne voi, eikä saa tehdä niin. Samassa hiuksissani kävi sakset ja kuulin naurua... karmea kuohunta täytti minut ja raivostuin. Kasvoin fyysisestikin koko samalla, kun nappasin hiukset tältä auktoriteetilta ja karjuin, ettei hänellä ollut todellakaan minkään valtakunnan oikeutta tehdä niin ja lupaa hän ei tule minulta ainakaan saamaan. Hän karjui, ettei minusta muuten koskaan tule mitään, jos en suostu tekemään juuri niin kuin hän vaatii. Nakkasin niskojani ja sihisin, että niinhän kuvittelet. Lähdin pois ja aloitin todella pitkän kotimatkan kävellen... matka oli oikeasti pitkä, mutta purin hammasta ja pistin tossua toisen eteen  Wink

Tiedän mistä tämä uni kumpusi ja koen sen hirvittävän voimauttavana, vaikka hiuksiani leikattiinkin. Tiedän henkilöt unesta ja heidän roolit elämässäni, mutta nämä ovat toiset kuin mistä kirjoitin teetuvassa  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: