Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Hiipivä neitsyt, piilotettu lohikäärme"  (Luettu 8348 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 24.01.2006 14:22:33 »

Hei!

Olen liittynyt "joukkoonne tummaan" pienoisen pohdiskelun jälkeen. Juureni löytyvät Savon muhevasta mullasta, mutta myöhemmin olen vahvasti adoptoitunut "Pohojanmaalle" ja kosmopoliitin vikaakin minusta löytyy. Muuta vikaa ei sitten löydykään; monia kehityksenalaisia osa-alueita kylläkin.  Smiley

Olen jälleen "vedenjakajalla" eli pohdiskelen, mitä haluaisin ruveta isona tekemään, missä ja kenen kanssa. Näitä mietiskellessäni liikuskelen mm. tällä keskusteluareenalla.

Mukavaa ja mielenkiintoisia ajatuksia herättävää vuotta 2006 kaikille!

Terveisin

"Lätsä"
tallennettu

Aurinko: Neitsyt, Kuu: Kauris:, Nouseva: Leijona
Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Keltainen Ihminen
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #1 : 04.03.2006 19:39:19 »

Hei!

Olen liittynyt "joukkoonne tummaan" pienoisen pohdiskelun jälkeen. Juureni löytyvät Savon muhevasta mullasta, mutta myöhemmin olen vahvasti adoptoitunut "Pohojanmaalle" ja kosmopoliitin vikaakin minusta löytyy. Muuta vikaa ei sitten löydykään; monia kehityksenalaisia osa-alueita kylläkin.  Smiley

Olen jälleen "vedenjakajalla" eli pohdiskelen, mitä haluaisin ruveta isona tekemään, missä ja kenen kanssa. Näitä mietiskellessäni liikuskelen mm. tällä keskusteluareenalla.

Mukavaa ja mielenkiintoisia ajatuksia herättävää vuotta 2006 kaikille!

Terveisin

"Lätsä"

Hei Lätsä!

Et kai vain ole jäänyt tänne pohdiskelemaan, kun en ole vielä törmännyt areenalla?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: