Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Siis voi hyvää päivää.... :-)  (Luettu 3874 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« : 23.02.2009 17:36:11 »

olen unohtanut laittaa tänne viestin, minä ja minun muisti  Wink

Eli siis hei kaikille, reilu kolmekymppinen reipas, hiukan luova "hullu" kaurisnainen täällä - nousumerkkinen Leijona, wau mikä yhdistelmä  Wink

Aina olen ollut kiinnostunut henkisistä asioista, olen piiskannut itseäni vuosien varrella "saavuttamaan jotain", sain opiskelut pulkkaan, hyvän duunin, ylenemistä ja sitten vielä työtarjouksen ulkomaille. Täällä sitä sitten ollaan hyvissä duuneissa keskellä kauneinta (öhön, mun kai on pakko noin sanoa -ei tää suomea voita...) eurooppaa. Mutta mutta, tämän elämäni kriisin hetkellä - olen saanut valtavan vahvan potkun persuuksiin, että jotain on tehtävä, jotain muuta myös, jotain missä voisin olla ihmisille avuksi. Klisee ehkä, mutta oi niin totta  Smiley

Eli hei kaikille vaan, olen ihan innosta täpinöissäni täällä lukiessa kaiken maailman juttuja  smitten smitten

Alva
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2009 18:10:33 »

 Cheesy smitten smitten

kirjoita ihmeessä maailman maat ja kulttuurit-topicciin!  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 23.02.2009 18:28:22 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 23.02.2009 20:02:03 »

Willkommen! Smiley

Ja jos ymmärsin toisesta topicista, niin olet Stuttgardissa?
Voitaisiin ehkä tavata joku kerta kahvilla, minulla on pari todella hyvää ystävää siellä
ja muutamia kertoja kk työreissuja sinne. Smiley

Itse olen Wienissä ja voittaa mennen tullen Hkin ja Suomen. Ei vain voi mitään. Smiley


tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #3 : 23.02.2009 22:23:30 »

Danke schön  smitten

Juu täällähän minä Stuttgartissa. Ilman muuta voidaan tavata kahvin tai oluen parissa  Wink, se olisi oikein kivaa!  Ilmoittele vaan, koska olet tänne tulossa niin treffataan!

 smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 26.02.2009 16:15:15 »

Kahvi, prosecco ja viini ok, mutta unohda tuo olut..
-minä tulen Wienistä, ei me täällä juoda olutta, kuten sakemannit. Grin

Laitan YV:tä, kun olen lähistöllä.  Smiley
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #5 : 26.02.2009 16:20:28 »

 Smiley alles klar!

Mutta sitten se passaa myös, koska tämä neiti ei kyllä olutta juo, muuten kuin Oktober festeillä pakon edessä  Smiley

Palataan siis  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: