Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihmeiden aika ei ole ohi...  (Luettu 11669 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 03.02.2009 16:05:32 »

On lohduttavaa ja ihana huomata ja saada selkeitä muistutuksia siitä että emme ole yksin... angel smitten

Olen itse huomannut, että minulla on tällä hetkellä erittäin voimakkaasti "taivaallinen tukijoukko" läsnä kun on ollut tämä eroprosessi läpikäytävänä ja muutenkin heillä tuntuu olevan nyt taas paljon asiaa ja kanssakäymistä kanssani. Välillä on hiljaisempaa ja arkisempaa, mutta välillä taas tapahtuu kaikenlaista, kuten nyt...
Tämä erityisen voimallinen tuen virta alkoi oikeastaan päivää, paria ennen kuin tein eropäätökseni. Olin silloin kyseisen miehen kanssa, kun yhtäkkiä silmieni eteen tuotiin kuva jostain laivasta jossa näin erään komean miehen, jolla oli mustat puolipitkät hieman kiharat hiukset. Sain siinä samassa tuntemuksen, että hänet tulisin vielä kohtaamaan. Olin vähän ihmeissäni... Se näky toi kuitenkin selkeästi tukea minun jo mielessä kyteneelle eropäätökselleni. Kuva jonka näin oli tosi selkeä...
Sitten kun vielä kerran näimme erosta huolimatta, koin kuinka Jeesus tuli luokseni ja sain viestiä ja koin kuinka hän sanoi olevan tukenani ja turvanani aina, että hän auttaisi minua luopumaan, päästämään irti. Minä ihan tärisin, se oli niin voimallinen kokemus ja mieskin siinä ihmetteli että mitä minulle oikein tapahtui. Kerroin hänelle ja yllätyksekseni hän uskoi sen epäilemättä/varauksetta, mutta oli myös samalla ihmeissään. Unessa olen myös nähnyt kuinka olemme olleet yhdessä, mutta jokin voima (hyvä) on vetänyt minut pois hänen luotaan...  :Smiley
Eilen sitten kun olin joogassa, loppurentoutuksen aikaan koin taas Jeesuksen energiat vahvasti läsnä ja näin hänen hahmonsakin... Myös enkeleitä oli paikalla ja he liikuttivat energioitani, puhdistivat kehoani ja selkeästi murheeni ja taakkani vähenivät tuon jälkeen. smitten Sitten kun eilen huvikseni räpsin muutamia "taidekuvia" henkisyyteen liittyen, myös tuon nykyisen profiilikuvani  Grin niin niissä kaikissa oli jännä sininen kohta. Se voisi olla kamerasta johtuvaa, mutta en usko... En tiedä miten te koette ne, olisi kiva kuulla...  :Smiley Jokatapauksessa noista "taidekuvista" leikkasin nuo siniset valo (energia?) kohdat pois ja tein niistä kollaasin joka tässä liitteenä. No jokatapauksessa "ihmeitä" on taasen tapahtunut ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne tuosta sinisestä, onko niissäkin jotain/aistitteko jotain henkistä toimintaa kenties? Kertokaa muutenkin omista ihmeistänne. :Smiley
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #1 : 03.02.2009 17:05:22 »

Huokaus  Huh Minäkin kyllä tunnen, että taivaallinen tukijoukko on läsnä, mutta kun oikein todella pitkään on 'paikallaanpysyvä tilanne' ja tuntuu että oma tahto otetaan kokonaan pois, niin sitä ajoittain kyllä vaipuu epätoivoon.

Olen aina toivonut, että näkisin tulevan mieheni noin kun sinä näit!
Olen nähnyt vain yhden ainoan unen joka saattaisi viitata häneen, siinä oli umpihanki hevosen tukkireki oli kulkenut kappaleen matkaa hangessa ja sitten näkyi miehen kasvot ja annettii nimi 'Rafael'.

Ei kyllä ole aavistustakaan onko tämä mies enkeli vai tuleva mieheni.
Näkisitkö sinä, Rakkauden valo, minun näkijöiden mukaan jo luokseni 'matkalla olevasta' sielunkumppaistani mitään, mikä tahansa pienikin vihje ilahduttaisi, auttaisi uskomaan että hän tosiaan on tulossa??

 smitten smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 03.02.2009 19:57:12 »

voisin ottaa päinvastaisen ihmeen käyttöön, kun tsekkailen vieläkö saan yhteyden erääseen tyyppiin.. ihme ei tarvitse olla kuin se että meiliosoite olisi sama kuin msn osoite.. eikös se voisi olla.. tai että osoite/työpaikka stemmais.. en tosin ole varma kannattaako.. näitä kun tulee ja menee.. hm, taisi löytyä numero..

niin sielutasolla saa yleensä vinkkejä uusista tyypeistä

myös ennen rapua, näin kävi.. 3 kertaa kun olen sielutasolla käynyt, on tullut sama rapu piakkoin, että en siitä ihan vähällä pääse.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2009 20:17:27 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 05.02.2009 12:41:05 »

Huokaus  Huh Minäkin kyllä tunnen, että taivaallinen tukijoukko on läsnä, mutta kun oikein todella pitkään on 'paikallaanpysyvä tilanne' ja tuntuu että oma tahto otetaan kokonaan pois, niin sitä ajoittain kyllä vaipuu epätoivoon.

Olen aina toivonut, että näkisin tulevan mieheni noin kun sinä näit!
Olen nähnyt vain yhden ainoan unen joka saattaisi viitata häneen, siinä oli umpihanki hevosen tukkireki oli kulkenut kappaleen matkaa hangessa ja sitten näkyi miehen kasvot ja annettii nimi 'Rafael'.

Ei kyllä ole aavistustakaan onko tämä mies enkeli vai tuleva mieheni.
Näkisitkö sinä, Rakkauden valo, minun näkijöiden mukaan jo luokseni 'matkalla olevasta' sielunkumppaistani mitään, mikä tahansa pienikin vihje ilahduttaisi, auttaisi uskomaan että hän tosiaan on tulossa??

 smitten smitten smitten

Niin sellaista se on välillä itselläkin, että on sellainen paikallaanpysyvä tilanne, ja välillä taas niin vauhdikasta ettei perässä meinaa pysyä.  Grin Ja olen myös huomannut että sitä "omaa tahtoa" on ikäänkuin koko ajan vähemmän, tai ehkä se on väärin sanottu, tottakai on sitäkin, mutta sellaista selkeätä johdatusta asiassa kuin asiassa on tullut aina vain lisää, selkeämmin ja voimallisemmin...  angel

Itse näen mitä on tarkoitettu nähtäväksi ja silloin kun on oikea aika nähdä. En ole koskaan ollut sellainen "näkijä" joka yrittämällä/keskittymällä yrittää nähdä ja näkeekin jotain... Minulla se ei toimi niin. Aistin ja aavistan kyllä paljon asioita, mutta tuollaiset selkeät näkemiset tulevat aina yllättäin ja itsestään.

Jokatapauksessa voin yrittää kertoa mitä tuntemuksia minulle tuli kysymyksestäsi... Ensinnäkin tuosta Rafaelista tuli heti mieleen enkeli. Sitten tuosta sielunkumppanista... Ihmisellähän on yleensä useita sielunkumppaneita, mutta kysymykselläsi tarkoittanet sitä "oikeata" tälle elämälle (?)... En saanut oikeastaan siitä mitään tuntemusta, mutta jotenkin uskoisin että kohtaat kyllä vielä jonkun, mutta "siitä oikeasta" en osaa sanoa...  :Smiley idiot2
Elä päivä ja hetki kerrallaan. Kaikkea hyvää sinulle. smitten angel


tallennettu
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #4 : 05.02.2009 13:10:43 »

Hei ,Rakkaudenvalo ,kuvassasi on selkeästi sinistä energiaa,ja se on hieno taideteos sinänsä.
Oma kuvani jossa on violettia valoa ,voisi ajatella että on auringon heijastuma ,mutta koin
itse silloin hengen läsnäoloa.Valokuvat ovat selvä osoitus ihmeistä.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2009 13:13:56 kirjoittanut trini » tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 05.02.2009 13:28:11 »

Hei ,Rakkaudenvalo ,kuvassasi on selkeästi sinistä energiaa,ja se on hieno taideteos sinänsä.
Oma kuvani jossa on violettia valoa ,voisi ajatella että on auringon heijastuma ,mutta koin
itse silloin hengen läsnäoloa.Valokuvat ovat selvä osoitus ihmeistä.

Wau niinpä... Upea kuva.  Cheesy smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #6 : 05.02.2009 21:11:16 »

Merci  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 06.02.2009 15:54:47 »

Eilen toinen kissoistani näki selkeästi jotain, mitä minä en nähnyt, aistin kyllä jonkin läsnäolon... Kissani rupesi yllättäen tuijottamaan yhteen kohtaan olohuonetta hyvin intensiivisesti ja tuijotti tuota kohtaa ainakin varmaan puolisen tuntia välillä siirtäen katsettaan sivusuuntaan ja itsensä vierelle viistosti ja toisti tuota liikettä useamman kerran, aivan kuin seuraten jotain joka liikuskeli siinä lähellä. Itse aistin, että siinä oli jotain, mutta en nähnyt... Kissani selkeästi näki jotain ja oli hieman hämmästyneenkin oloinen.  :Smiley
tallennettu
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #8 : 06.02.2009 21:26:54 »

Tässä on toinen "ihme", valokuva on otettu n.1988 isäni hautajaisissa .Osa suuremmasta
kuvasta.Päivä oli pilvinen talvipäivä joulukuussa,joten aurinko ei ole näkyvissä .Isäni
halusi varmaan jätää viestin meille ,kuka sitten haluaa nähdä ja huomioda tällaiset viestit ja
uskoa että ne ovat viestejä.Ainakin itse uskon.
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 07.02.2009 17:57:56 »

Tässä on toinen "ihme", valokuva on otettu n.1988 isäni hautajaisissa .Osa suuremmasta
kuvasta.Päivä oli pilvinen talvipäivä joulukuussa,joten aurinko ei ole näkyvissä .Isäni
halusi varmaan jätää viestin meille ,kuka sitten haluaa nähdä ja huomioda tällaiset viestit ja
uskoa että ne ovat viestejä.Ainakin itse uskon.

Ihan selkeä energia tuossakin kuvassa. Minäkin uskon.  Wink angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 18.02.2009 19:28:40 »

Rakkauden Valo

Ihan jarkeen kaypa asia!!!
Sininen varihan yhdistetaan TUNNEMAAILMAAN!!!
Siirsit energiat taideteokseen-erittain hienoa-muutit tunnemaailmaasi itsellesi sopivammaksi-ehka auttajien kanssa!!!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 18.02.2009 22:38:05 »

Rakkauden Valo

Ihan jarkeen kaypa asia!!!
Sininen varihan yhdistetaan TUNNEMAAILMAAN!!!
Siirsit energiat taideteokseen-erittain hienoa-muutit tunnemaailmaasi itsellesi sopivammaksi-ehka auttajien kanssa!!!

 smitten Cheesy angel
tallennettu
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #12 : 08.03.2009 19:30:52 »

Hei Rakkaudenvalo ,ihmeet jatkuvat vaikka välillä tuntuukin aivan arkiselta.Se nimittäin
on suuri ihme että me ihmiset kuljemme juuri sitä kohtaloa ja tapahtumaa ja elämää kohti
jonka olemme suunitelleet toteuttavamme täällä maan päällä.Jollain tasolla aavistan ja tiedän
oman tieni ja sitä kohti koko ajan lähestytään,kuinka se voi olla mahdollista? Cheesy
Sielumme näyttää suunnan ,mitä mieltä olet.?


tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 11.03.2009 09:58:41 »

Hei Rakkaudenvalo ,ihmeet jatkuvat vaikka välillä tuntuukin aivan arkiselta.Se nimittäin
on suuri ihme että me ihmiset kuljemme juuri sitä kohtaloa ja tapahtumaa ja elämää kohti
jonka olemme suunitelleet toteuttavamme täällä maan päällä.Jollain tasolla aavistan ja tiedän
oman tieni ja sitä kohti koko ajan lähestytään,kuinka se voi olla mahdollista? Cheesy
Sielumme näyttää suunnan ,mitä mieltä olet.?

Kyllä uskon siihen myös että meitä ohjataan ja sielumme näyttää suunnan.  angel
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #14 : 11.03.2009 10:26:02 »

Noi edellä otetut valokuvat. Mitäs ihmeellistä niissä on? Osa sumeita ja epäselviä, kuin likaisuutta. :Smiley Sinisen sävyissä kyllä jotain maagiselta vaikuttavaa syvyyttä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: