Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viiltäjä Jack  (Luettu 2405 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 01.02.2009 01:46:50 »

Näinpä sitten unta Viiltäjä Jackistä. Unen yhdessä vaiheessa Jack muuttui laikukkaaksi, ihmismäiseksi eläimeksi, joka juoksi vierelläni nelinkontin ja hihkui "Minä tein sen, tein sen, katso minua!" Tuumasin vaan, että hän on tosiaan hyvin kaunis eläinmäisenä olentona. En halunnut hänen käyvän kimppuuni, vaikka hänestä tuskin olisikaan ollut mitään vaaraa. Hän hyppäsi innoissaan minua kohden (samoin kuin pienet koirat) ja annoin hänelle nopean halauksen itseni turvaksi ja heitin hänet sitten juoksemaan pois itsestäni päin. Halatessani hänen eläinkehonsa muistutti leijonan tassua.

Ideoita? Grin En löytänyt mistään Viiltäjä Jackin unitulkintaa, jos hänelle edes on sellaista.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2009 10:57:02 »

tulee mieleen, että se osa sinua joka voi haavoittaa muita tai on kenties haavoittanut menneissä elämissä "kun leikit ettet ole ykseydessä muiden kanssa" vai miten se meni. mutta enää et "silvo ja pidä hauskaa."
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: