Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartta ja ulkonäkö  (Luettu 48179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 02.03.2009 15:01:54 »

Kiitos, mutta pidättäydyn meikkaamasta.  Wink Tykkään olla naturaali (enkä kyllä osaakaan meikata, olen mämmikoura) ja yleensä sitten kun meikkaa niin vaikutus on shokeeraavampi kun ihmiset eivät ole tottuneet näkemään minua meikit päällä.  Cheesy

Tässä aika kiva silmämeikki: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/nivea/riia_koivisto/562852.jpg
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #31 : 02.03.2009 15:08:00 »

Juu, olet kaunis ihan luonnollisena. Minusta taas tuo silmämeikki on aivan kauhea, suorastaan ruma. Miksi vaaleaverikön pitäis ittestään tehdä tuollainen kauhistus? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #32 : 02.03.2009 16:51:04 »

Ehei. Ei pidä paikkaansa kohdallani. Olen nousu neitsyt ja kasvoni ovat kulmikkaaat.

Minäkin olen nousuneitsyt ja kasvoni ovat soikelot, kuitenkin pehmeämmät kiitos sen perhanan lihaksen joka aiheuttaa hymykuopat (inhoan niitä).

ASC:lle tulevat aspectit: 

aurinko kuu merkurius aspect_squ askendentti
 jupiter aspect_sex askendentti
 saturnus uranus neptunus aspect_tri askendentti

Venuskin kyllä tekee jonkun oudon häkkyrän, jota en löytänyt tuolta valikosta. Olikohan se joku puolineliö vai mikä..

Itse haluaisin puhtaan ovaalit kasvot, sirommat. Tai ns. "Diamond shaped face." http://foryoudesigns.files.wordpress.com/2007/10/faceshape-diamond.gif

Silmiäni (iiristä) rajaa myös tummansininen renkula, tosin sitä ei huomaa niin helposti kun silmäni ovat sellaiset siniharmaat. Olisivatpa hailakammat niin sitten olisi oikein hypnoottinen katse.

Olen aika lapsekkaan näköinen, haluaisin näyttää vanhemmalta.  Tongue Kaikki pitävät aina jonain viattomana tyttelinä, saakeli. Olen muutenkin pätkä ja hento.

Voi, sulla on justiin samanlaiset silmät kun yhdellä mun jouskarikaverilla.  :Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 03.03.2009 12:33:05 »

Juu, olet kaunis ihan luonnollisena. Minusta taas tuo silmämeikki on aivan kauhea, suorastaan ruma. Miksi vaaleaverikön pitäis ittestään tehdä tuollainen kauhistus? Wink

Minusta tuo meikki on jotenkin hypnoottinen.  Cheesy Makunsta kullakin.  Grin
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 03.03.2009 12:34:08 »

Ehei. Ei pidä paikkaansa kohdallani. Olen nousu neitsyt ja kasvoni ovat kulmikkaaat.

Minäkin olen nousuneitsyt ja kasvoni ovat soikelot, kuitenkin pehmeämmät kiitos sen perhanan lihaksen joka aiheuttaa hymykuopat (inhoan niitä).

ASC:lle tulevat aspectit: 

aurinko kuu merkurius aspect_squ askendentti
 jupiter aspect_sex askendentti
 saturnus uranus neptunus aspect_tri askendentti

Venuskin kyllä tekee jonkun oudon häkkyrän, jota en löytänyt tuolta valikosta. Olikohan se joku puolineliö vai mikä..

Itse haluaisin puhtaan ovaalit kasvot, sirommat. Tai ns. "Diamond shaped face." http://foryoudesigns.files.wordpress.com/2007/10/faceshape-diamond.gif

Silmiäni (iiristä) rajaa myös tummansininen renkula, tosin sitä ei huomaa niin helposti kun silmäni ovat sellaiset siniharmaat. Olisivatpa hailakammat niin sitten olisi oikein hypnoottinen katse.

Olen aika lapsekkaan näköinen, haluaisin näyttää vanhemmalta.  Tongue Kaikki pitävät aina jonain viattomana tyttelinä, saakeli. Olen muutenkin pätkä ja hento.

Voi, sulla on justiin samanlaiset silmät kun yhdellä mun jouskarikaverilla.  :Smiley

Oletko varma että minä en OLE se sinun jouskarikaverisi.  Wink Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #35 : 03.03.2009 12:34:51 »

Kiitos, mutta pidättäydyn meikkaamasta.  Wink Tykkään olla naturaali (enkä kyllä osaakaan meikata, olen mämmikoura) ja yleensä sitten kun meikkaa niin vaikutus on shokeeraavampi kun ihmiset eivät ole tottuneet näkemään minua meikit päällä.  Cheesy

Tässä aika kiva silmämeikki: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/nivea/riia_koivisto/562852.jpg

Wau mitkä silmät! Uskomattoman kaunis väri!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #36 : 03.03.2009 12:42:31 »

Nyt kun tuli meikistä puhetta, niin ainut mitä laitan on ripsari. Luonnonkauniina siis muuten Smiley Kyllä joskus jos oikeen tykkään laittautua on luomiväriä ja huultenrajauskynää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #37 : 03.03.2009 13:45:16 »

Itse olen turhamainen ja käytän kaikenlaista kosmetiikkaa  Cool
Voin sanoa että omastamielestäni meikittä olen kaikkea muuta kuin luonnonkaunis mutta meikillä olen tyrmäävä  Grin No en tyrmäävä mutta söpömpi Smiley
Siltikään meikittä olo ei ole minulle ongelma, rakastan ulkoilla meikittä ja viettää resupäiviä. Siltikin, töihin en koskaan lähtisi ilman meikkiä.
Olen muutenkin esteetikko. Kai se johtuu  aurinko  aspect_con  venus tai  kuu  aspect_con venus
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #38 : 03.03.2009 14:01:10 »

Esteetikko olen minäkin - jo taiteilijana. Hyvä ehostus on ihan ok, mutta en pidä kauniinä mielrtöntä meikkikerrosta naamalla joka on kuin naamio. Näitä muuten näkee joskus katukuvassa Cool Ketään en kuitenkaan tässä ole alentamassa mitenkään. 
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #39 : 03.03.2009 14:28:28 »

Mites te muuten koristaudutte itseänne muuten kuin meikaten, vai koristaudutteko ollenkaan?

- Mulla on nää silmälasit kuin korut. Ei siis mitkään ylimageet, vaan sellaiset klassiset leveäsankaiset. Puuhelmikoruja mulla myös on, mutta kun jaksais tai tottuis käyttämään niitä. Enemmän ne mun seinällä roikkuu ja siitä en itsessäni pidä. Tongue Ne pitäis koristaa kaulaa ja/tai rannettani.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #40 : 03.03.2009 17:17:39 »

Mulla on tämän vuoden ap-kartalla  askendentti  aspect_con  aurinko  aspect_con  venus  ja kylläpä nyt olen hurahtanut kiinnittämään enemmän huomiota tyyliini ja etsimään kaikkea erikoista kirppareilta.  Cheesy Vanhan goottilookin jäljiltä vaatekaappini on aivan liian täynnä mustaa ja olenkin päättänyt että yksikään uusi vaatekappale jonka ostan ei saa olla musta. Ja kyllähän sitä on väriä kaappiin tullutkin.  Smiley Nousukalana aina rakastanut rihkamakoruja ja neulomalla ja virkkaamalla saa kanssa kaikkia kivoja lisäjuttuja.  smitten Lisäksi olen vihdoinkin rakastunut omaan hiusväriini, se kun sopii niin hyvin sellaiseen boheemiin lookiin. Ja ilman meikkiä totta kai. Mulla se menee taas niin päin, että jos joskus innostun laittamaan rajauksia silmiin, niin tuntuu että näyttäisin ihan järkyttävältä, kun en ole tottunut katsomaan itseäni niin.  Grin

Oletteko muuten huomanneet sellaista, että jotkin tuntuvat näyttävän tietyntyylisiltä, vaikkeivat he pukeutuisikaan kovinkaan erikoisesti, ja toiset taas näyttävät aina taviksilta vaikka olisi kuinka erikoista päällä? Voisikohan nousumerkki kertoa sen mikä tyyli istuu parhaiten päälle ja mikä ei onnistu vaikka kuinka yrittäisi?
Kai mulle nousukalana sopisi jonkinlainen boheemi tyyli, ja siihen nyt olen tällä hetkellä ihastunutkin. Ei se goottius oikein iskenyt, en kai ole tarpeeksi synkkä noususkopu.  coolsmiley
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #41 : 03.03.2009 22:18:11 »

Eileithyia, mistäs sitä koskaan tietää.... Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #42 : 04.03.2009 08:32:58 »

Esteetikko olen minäkin - jo taiteilijana. Hyvä ehostus on ihan ok, mutta en pidä kauniinä mielrtöntä meikkikerrosta naamalla joka on kuin naamio. Näitä muuten näkee joskus katukuvassa Cool Ketään en kuitenkaan tässä ole alentamassa mitenkään. 
Ilman muuta hyvä ehostus. Eihän meikkinaamiot olekkaan kaunista  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #43 : 04.03.2009 08:35:44 »

Mites te muuten koristaudutte itseänne muuten kuin meikaten, vai koristaudutteko ollenkaan?

- Mulla on nää silmälasit kuin korut. Ei siis mitkään ylimageet, vaan sellaiset klassiset leveäsankaiset. Puuhelmikoruja mulla myös on, mutta kun jaksais tai tottuis käyttämään niitä. Enemmän ne mun seinällä roikkuu ja siitä en itsessäni pidä. Tongue Ne pitäis koristaa kaulaa ja/tai rannettani.

Tykkään vaihdella eri tyylejä ja koruja. Itse en ole koskaan jaksanut katsella samaa naamaa peilistä kovin pitkään, siksipä muutan hiustyylejä ja malleja useasti vuodessa, teen kampauksia ja meikkaan eri tavoilla. Kun on uusi lärvi/tukka niin mieli on virkeämpi taas Cheesy
Kyllä koristelen itseäni kaikenlaisin tavoin, koska se piristää minua itseäni.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #44 : 04.03.2009 09:05:16 »

Mullakin oli joskus kokeena hiuksissani kullanruskeita raitoja. Se oli vissiin silloin kun halus kokeilla melkeen kaikenlaista. Nyt olen oikeen tyytyväinen itteeni. Olen klassisen tyylin omaava, niin ulkonäöllisesti kuin pukeutumisenkin tyyliin.  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: