Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkänen esittäytyy.  (Luettu 2728 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arael
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili WWW
« : 23.01.2006 13:18:30 »

Tervehdys vaan kaikille!

Uskaltauduin sitten jättämään tietoni ja maistamaan tätäkin systeemiä.  laugh

Olen herkkä ja taiteellinen muusikonalku, ja tosiaankin vasta aloittelija (lue: "keltanokka") astrologian ihmeellisessä maailmassa. Ehdottomasti tunneihminen, mutta esim. tuntemistani kaloista minut erottaa se että käytännön asioiden hoito on vakaasti hallussa -> kunhan sitä vaan viitsii..  Grin

Vaikka tietyllä tavalla höyrypää olenkin, pidän itseäni melko skeptisenä kaikkea "huuhaata" koskien. Minua on tosin aina kiinnostanut tarkastella ja tutkiskella itseäni ja elämistäni erilaisten "peilien" avulla (mm. tarot-korttien lukeminen). Koen astrologian olevan yksi tällainen peili jonka avulla voin oppia itsestäni ja elämästä ehkä tärkeitäkin asioita. Pelonsekainen kunnioitukseni luontoa ja maailmankaikkeutta kohtaan antanee myös hyvää pohjaa sille että voin uskoa: Eihän tuota kaikkea käy kieltäminenkään!  :Smiley

Minulle saa kirjoitella jos tuntuu tarvetta!  Smiley Olen tarvittaessa hyvinkin sosiaalinen vaikka erakkopuolikin kehossani, mielessäni ja sielussani elää.

tallennettu

You have Thirteen Hours in which to Solve this Labyrinth.
matelkis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #1 : 04.02.2006 15:50:29 »

Tervetuloa joukkoon huimaan,

Itsekin olen uusi täällä maalla ja kovasti olen viihtynyt

Olen enemmänkin skorppioni kuin leijona, mistä syystä aina horoskooppiani ihmetellyt. Täältä olen jo löytänyt paljon hyviä selityksiä elämän kulkuun.

Mukavaa matkaa sinunkin alkaneelle astrologian taipaleelle!
tallennettu

nouseva skorpioni, aurinko leijona, kuu vaaka
Arael
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.02.2006 15:47:21 »

*hymyää*
tallennettu

You have Thirteen Hours in which to Solve this Labyrinth.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: