Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkisistä laeista  (Luettu 5495 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 23.01.2006 12:26:12 »

niin, otsikko siis Diana Cooperin mukaan. Olen lukenut kirjan nyt kahdesti, ja kyllä se minun järjenjuoksuuni uppoaa jotenkin.

Minulla taas raha-/työaiheinen kysymys. Nyt omissa yrittäjätöissäni hiljaista ja rahapula vaivaa. En ole enää niin ahdistunut asiasta kuin edellisessä samaa asiaa koskevassa viestissäni  Smiley, mutta mietin että karkotanko nekin vähäiset positiiviset energiat sillä että jatkuvasti roikun mol:n sivuilla? Tulkitaanko se tuolla muissa dimensioissa siten että en halua tehdä tätä yrittäjätyötäni?  Mulla on siis ihan liikaa aikaa ajatella liikoja  Tongue
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
jam0
Vieras
« Vastaus #1 : 23.01.2006 12:30:51 »

No maailmankaikkeuden lait ovat zhen, shan ja ren: Tieto/ymmärtämys, laupeus ja myötätunto. Ei tuo mitenkään noihin lakeihin ainakaan liity. Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.01.2006 12:56:20 »

Terve Daria,

jokseenkin samojen asioiden kanssa itsekin pähkäilen.

Hieman taustaa:

olen alalla, jonka aikoinaan valitsin aidosta mielenkiinnosta ja innostuksesta asiaa kohtaan. Kouluttauduin, hankkiuduin töihin ja olin tyytyväinen pitkän aikaa.
Viimeiset 5-6 vuotta olen kuitenkin erinäisistä syistä kärsinyt milloin minkäkin asteisesta motivaatiopulasta ja olen pistänyt vähintään kerran vuodessa aikoinaan tehdyn valinnan ehdolle. Joka kerta olen kuitenkin päättänyt jatkaa. Vuosi sitten vaihdoin varman työpaikan määräaikaiseen ulkomaan pestiin. Pesti lähenee loppuaan, ja ahkerasta hakemisesta huolimatta en ole löytänyt itselleni uutta työpaikkaa.

Tämän tulkitsen näin: vaikka motivaatiopulalle olen yrittänyt tehdä jo kaikkeni, se ei tunnu poistuvan. Muut asiat ovat alkaneet kiinnostaa ja minulla on runsaasti aikaa jopa työn ohessa roikkua täällä netissä. Tämä lienee maailmankaikkeudelle vahva viesti siitä, mihin energiani ovat todella suuntautuneet.

Viime kesänä mietin myös vakavasti uraani ja sitä, miksi en ole tyytyväinen. Johtopäätös oli, että haluan tiukan kontrollin omaan työhöni, luoda jotain ihan omaa. Tällä hetkellä projektit tuntuvat olevan joidenkin muiden, ei minun. Arvelin, että nykyisellä alalla voisin onnistua jonkin oman luomisessa, mutta koska energiat ovat suuntautuneet muualle, se oma tulee luotua todennäköisesti aivan uudella alalla. Siksi luulen, että en löydä työpaikkaa nykyisellä koulutuspohjalla. Olen lähettänyt maailmankaikkeuteen todella voimakkaan viestin siitä, mitä haluan tehdä, ja myös luotan siihen, että haluamani tapahtuu. Nyt itse kypsyttelen yritysideaa, jonka mitä todennäköisimmin toteutan.

Oma kokemukseni on, että kaikkeuteen lähetetyt viestit ja toivomukset toteutuvat, vaikkakaan eivät aina juuri niin kuin itse on kuvitellut. Maailmankaikkeus näyttää olevan myös erittäin tarkkanäköinen siinä, mitä todella haluat. Voithan kuvitella, että sinulla yritystoimintasi on juuri sitä mitä haluat tehdä, mutta energian suuntautuminen muualle on kyllä vahva viesti siitä, että muut asiat kiinnostavat enemmän. Yritystoiminnan tökkimistä ei kannattaisi pitää rangaistuksena, vaan merkkinä siitä että 1. kannattaa yrittää kovemmin tai 2. jos kohta 1 on jo kokeiltu tuloksettomana, niin vaihtaa suuntaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #3 : 23.01.2006 13:03:30 »

Lilli, kiitos vastauksestasi  Smiley.

Tosiaan tarkoitin tuolla mol:n sivuilla roikkumisella sitä, että kurkin kokoajan näin hiljaisena aikana että olisiko siellä jotain pikkutyötä tai väliaikaista hommaa (jäi ekassa viestissä kertomatta). En siis hae uutta leipätyötä sanan varsinaisessa merkityksessä. Toisaalta, en saa edes niitä pikkuhommia joita olen hakenut  Shocked, että ehkäpä se on keskityttävä tähän yritystoimintaan ihan 150 %-sesti, jos tähän asti olen keskittynyt siihen vain 110 %-sesti...

 smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #4 : 25.01.2006 18:28:39 »

Olen nyt kaksi päivää ollut pois mol:n sivuilta roikkumassa, en ole siis kertaakaan katsonut tarjontaa ja tuntuu että itseluottamukseni on noussut kohisten ja motivaatio työhönkin parantunut huimasti  Smiley.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #5 : 25.01.2006 19:01:45 »

Daria, vaikka haluaisitkin tehdä välillä jotakin muuta, mol:in sivut eivät ole välttämättä paras paikka löytää sitä... Suurin osa töistä jakautuu muita kanavia.

Lilli, kuulostaa siltä, että olet jo selkeästi valinnut, mitä haluat tehdä seuraavaksi. Onnea yritykselle!

Itselläni on myös (taas kerran) sellainen vaihe, jossa pitäisi tarkistaa suuntaa. Edellisen työpaikkani katoamisesta (firma myytiin) on jo sen verran aikaa, että pitää kehitellä jotakin uutta. Vaihtoehtoja olisi, mutta into heittäytyä mihinkään on kadonnut. Tai siis toisten jutut eivät kiinnosta ja omaakaan superideaa ei ole toteutettavana. Tai jos olisikin, oman jutun aloittamiskynnys on noussut jonnekin pilviin. Ja loppukeväästä on vielä vauva tulossa, saa nähdä, miten sekin mullistaa elämää.
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 25.01.2006 21:25:54 »

Joissain tilanteissa uskoisin olevan ehkä hyväksi mennä
 henk. kohtaisesti etsimään töitä.
Antaa paremman kuvan ja on jotenkin luonnollisempaa?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #7 : 12.02.2006 16:14:42 »

Tämä nyt ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta luen tuota samaista kirjaa ja se on erittäin oivaltava, mutta herättää tiettyä hämmennystä.

Nimittäin itselläni on hieman liiankin hyvä taito ottaa kaikki henkilökohtaisesti ja itseeni. Olen kovalla työllä pääsemässä siitä eroon ja pyrin ajattelemaan, että minun energiani omat omiani ja toisen energiat hänen omiaan eikä hänen huono käytöksensä kerro minusta mitään. Tämä on ollut todella helpottavaa ja valaisevaa kaiken itseensä ottamisen jälkeen.

Nyt kuitenkin tuo kyseinen kirja juuri kuuluttaa sitä kuinka joka ikinen asia ja ihminen, joka on elämässämme kertoo meistä itsestämme. Eli tämän mukaan jos kohtaan ilkeän ihmisen minun pitäisi miettiä TAAS mitä ilkeyttä itsessäni on, jota en halua kohdata. jne...  buck2 buck2

Ironic... don´t you think...

Tämän logiikan kautta tämä kirja haluaa muistuttaa minua siitä, että minulla on edelleen taipumusta ottaa asiat henkilökohtaisesti...

Olen nero!  2funny 2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: