Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turhauttavat Ravut?  (Luettu 12280 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« : 23.10.2005 19:16:23 »

Mitäpä olette kansalaiset mieltä noista suolaisista ystävistämme, Ravuista? Turhauttaako heidän turvallisuushakuisuutensa vai iskeekö herttaisuus suoraan navan alle sydämeen?

Mun isä on Aurinko-Rapu, veikkaisin että siellä majailee useampiakin planeettoja, sen verran rapumainen hän tosiaan on. Ja merkki kun on neliössä askendenttiini Vaakaan, hänen huolehtivaisuutensa ja ripustautumisensa kaikkeen tosiaan nyppii varsin tiuhaan, vaikka loppujen lopuksi meillä on tosi hyvät välit. Äidillä on Kuu Ravussa, hänelläkin joskus menee yli nämä huolehtimiset, mutta toimeen tullaan hyvin.

Pari rapukaveria tunnen myös, joista toinen yhtä lailla söpön rapumaisesti pelkää suuria muutoksia ja kiinnittyy rutiineihin jollain lailla hyvin estoisesti, ja toinen on boheemimpi, mutta omaa myöskin Ravun piirteitä.

Mulla on Ravussa vain MC, ja tulkitsen sen niin, että olen ulospäin hillitympi, vaikka kallon sisällä riehuu Merkurius kaksosissa Cheesy Mutta kertokaas ihmiset, mitä ajattelette Rapusista ja onko ylipäänsä mahdollista saada heidän estojaan väistymään niin, että olisi mahdollista saada heidät esim. risteilylle mukaan :Smiley
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 23.10.2005 19:28:43 »

Olen aina tullut tosi hyvin toimeen rapu ihmisten kanssa  Smiley Heissä on lämpöä ja huumorintajua, he osaavat kuunnella ja heihin voi luottaa. Itselläni on lähellä niin aurinko että nousevia rapuja ja sekä että. Olen ehkä itsekkin jonkinverran turvallisuuden hakuinen joten se ei minua ahdista  Smiley
Kysyit saako rapua esim, risteilylle mukaan. Omat rapu tuttuni reissaavat kyllä maailmalla mielellään. Rapu kun osaa tehdä kodin minne vaan jos vaan viihtyy siellä missä on, ja ainahan kotiin paluu on mukavaa pitkän reissun jälkeen  Smiley
 smitten
tallennettu
romanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #2 : 23.10.2005 20:33:07 »

Minä tykkään Ravuista ihan hirmuisesti, noin yleensä ottaen. Toisaalta olenkin kyllä Skorpioni ja vesi elementtinä yhdistää siis melkoisesti.
Rapu-kavereissani pidän juuri heidän rauhallisuudestaan, vaikkakin se kyllä, kieltämättä, välillä ottaa hermoon. Välillä Ravuissa ärsyttää myös sellainen kuoren alle vetäytyminen, mutta vain välillä.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, AC Jousimies, Kuu Leijona
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #3 : 23.10.2005 20:49:49 »

Ravut, nuo ihanat pehmoiset Ravut angel

Rapujen Hallitsijahan on kuu ja Kodinhuone 4, IC.
Ravut ovat niin herkkiä Kiss

Mutta myös erittäin helposti loukkaantuvia ja silloin painutaan kovan kuoren alle mököttämään - ainakin toviksi Embarrassed

Pidän Ravuista, ehkäpä juuri siksi, että he huolehtivat ja paapovat Kiss
He ovat "kilttejä" :Smiley.

En osaa sanoa Ravuista näin äkkiseltään haasteellista puolta buck2
Mutta inhimillisiä tuntuvat olevan joka tapauksessa Cheesy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2005 21:26:32 »

Lämpöä hyö kyllä sisältävät, sellasta aitoa lämpöä, sitä ei voi kieltää. Ne on vaan nämä mun taiteilijakaverit niin herkkiä :Smiley
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2005 21:34:44 »

Yhdellä kaverilla oli rapu-mies ja hänen kanssaan joskus vitsailtiin, että on ehkä ainoa mieslaji, jolla on oikeasti kerran kuussa moonikset... ainakin se kiukutteli ja mökötti aina välillä siihen malliin... Kiss

Toisen kaverin skorpparimiehellä on kyllä hieman samaa taipumusta... ja kyllä ne kalamiehetkin osaa tuittuilla... Mutta se on onneksi sellaista ohimenevää... kuten naisilla ne moonistuittuilutkin... :Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #6 : 23.10.2005 22:02:17 »

Hei Gimmy
Lainaus
Yhdellä kaverilla oli rapu-mies ja hänen kanssaan joskus vitsailtiin, että on ehkä ainoa mieslaji, jolla on oikeasti kerran kuussa moonikset... ainakin se kiukutteli ja mökötti aina välillä siihen malliin... Kiss
Tää sai mut tällaiseksi 2funny 2funny 2funny uglystupid2 Grin. Voiko tuon hauskemmin enää ilmaista kun kyseessä on rapu ja  rapu n alituiseen vaihtuvat mielialat Grin Grin

 
Lainaus
ja kyllä ne kalamiehetkin osaa tuittuilla... Mutta se on onneksi sellaista ohimenevää...

No Kaloillahan on tuo Neptunuksen ääretön herkkyys olemassa neptunus buck2 kalat
Itsellä ei kuitenkaan kokemusta kalamiehistä Huh
Kyllä nämä omat Rapulaisten mielialanvaihdokset riittää crazy2
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #7 : 23.10.2005 22:25:01 »

Ainakin ne kaksi Rapumiestä jotka tunnen läheisimmin ovat kummatkin sellaisia, että tekisi mieli hakata kirveellä vähän väliä, niin käyvät hermoille kiukutteluineen, mutta toisaalta, ilman kumpaakaan ei osaa olla, molempiin on kiintynyt siinä määrin että kaveritkin jo huomauttelevat "hullu olet..."

Molemmat nousevia Vaakoja, toinen kuu-Rapu, toinen kuu-Neitsyt, molemmilla on vahvat naistenmiesten elkeet, mutta silti ovat epävarmoja tunteistaan. Kuu-Rapu ehkä huolehtii enemmän siitä, mitä muut ajattelevat, kuu-Neitsyt ei ainakaan kokemuksen mukaan suo ajatukselle hetkeäkään...

Eli tällaista täällä Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Timotheus
Vieras
« Vastaus #8 : 23.10.2005 22:38:33 »

Rapu ilmoittautuu!
Mulla on itseasiassa  merkurius myös ravussa ja  kuu kaloissa, että herkkyyttä ja intuitiivisuutta piisaa. Mielialojen heittelyssä jää monet naiset kirkkaasti kakkosiksi  ja joskus suorastaan ärsyttää kun tietää ennalta kuinka asiat tulevat menemään.... ei tule yllätyksiä(rakastan yllätyksiä).
Koskaan ei voi tietää millä kelillä sattuu aamulla heräämään, siiten täytyy vain koota itsensä.
Tunne toiset itsessäni ja jos ympärilläni on voimakkaasti negatiivisiä ihmisiä oloni muuttuu sietämättömäksi. Tällä kuu asetelmalla onkin itsensä suojaamista saanut opetella. Mulle ei myöskään pysty tietoisesti valehtelemaan, kiinni jää heti, eikä pettämään siis parisuhteessa, senkin vain tiedän vaikka toinen osapuoli olisi toisella puolella planeettaa.... kokemusta löytyy.

Merkurius ravut muistavat kaiken(veden muisti) ja pystyn puhumaan (ja kirjoittamaan) paatoksellisesti vaikka viikon putkeen. Johtavana veden laatuna ääni on kantava, matala, läpitunkeva ja "sensuelli"... Hyviä esimerkkejä ovat Paula Koivuniemi ja Saimi Nousiainen.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #9 : 24.10.2005 00:05:04 »

Ah ja voi.

Kolme rapumiestä tulee mieleeni. Kaksi Aurinkoa ja yksi nouseva. Ja kaikki he ovat niin mielialaihmisiä kuin vain olla ja voi. Jos heillä menee huonosti, niin ei ole sitten kenelläkään muullakaan kivaa jne.  knuppel2

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Mirjam
Vieras
« Vastaus #10 : 24.10.2005 08:44:46 »

No mä itse olen hyvin toimeen tullut rapujen kanssa.
Eihän ne kuitenkaan silti samoilla vesillä liiku kuin vesimies (?), siinä voi turvallisesti itse siihen syöksymättä, kokea, sitä "kodinlämpöä ja turvallisuutta" ....  Wink Katsomalla vain toisen elämää....

Ja kuitenkin kun itselle on sellainen pieni "rapu-enkeli" syntynyt.  smitten

Joskus hiukan tulee "kommunikointi" vaikeuksia, mutta jotenkin tällainen niin syvälle katsova ja näkevä, kuoreensakin käpertyvä, luonnon lapsi, metsän keiju, lammen kirkkaus silmissään, saa jokaisen sydämen sulamaan ja siksi on niin helppoa, rapuliinin antaa olla oma itsensä.

 smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11 : 24.10.2005 09:04:05 »

Isäni oli  aurinko rapukuu kauris, oli ankara ja ylihuolehtiva: lähdin kotoa 16 vuotiaana.
Elin pitkän ja opettavaisen suhteen miehen kanssa, joka on  askendentti rapuaurinko kauris
Suhteen loputtua tein lapsen  aurinko  rapu  kanssa. Rakastan häntä 4ever Embarrassed Kiss
Nykyinen suhteeni vapaudelle kuuluen on  kuu rapu

Kartallani on Ravussa vain tyhjä 5 huone (Ceres ihan lopussa).

Rapukarmaa??? Shocked
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
tiina61
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #12 : 25.10.2005 13:03:57 »

Lähelläni elää päivittäin nousurapu ja olen välillä todella ihmeissäni ko. henkilön kyvystä vaihtaa sydäntäsärkevä itku samantien raikuvaksi naurunremakaksi. Hänestä ei voi koskaan olla varma että missä mennään fiilistasolla. Jotain tosi omituista näyttää ravun mielialatutkinnoissa aina tapahtuvan ja itse joutuu seuraamaan sivusta ja lähinnä arvailemaan mitä mikin hetki tai tapahtuma tuottaa. Häntä ei näemmä voi oppia tuntemaan kovin helposti.
tallennettu
peggy
Vieras
« Vastaus #13 : 25.10.2005 20:24:07 »

..hmm.. kokemusta löytyy rapumiehestä, ja samoja juttuja tule esille mitä tässä on jo kirjoitettukin, siis erittäin herkkiä tunne-ihmisiä, mutta siksi niin ihania..  smitten mun rapu-mies jaksaa puhua ja kuunnella vaikka läpi yön, osaa kirjoittaa tunteistaan ja on taiteellinen.. ei kyllä kiukuttele ollenkaan! laugh enemmänkin masentuu tyyliin "makaan niin kauan peiton alla, että murheet on menneet menojaan" Undecided mun rapumies ei haluasi elämäänsä ollenkaan harmeja.. Smiley
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #14 : 25.10.2005 21:13:54 »

enemmänkin masentuu tyyliin "makaan niin kauan peiton alla, että murheet on menneet menojaan"
Missä tollasia kasvaa smitten 2funny
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: