0408
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #15 : 13.01.2009 23:58:56 » |
|
Hei! Olisin kanssa kiinnostunut miitistä! En aktiivisesti täällä kirjottele, mutta täällä taustalla aina välillä vaikutan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #16 : 14.01.2009 10:43:18 » |
|
Miitit kiinnostavat aina periaatteessa, mutta omista maaliskuun aikatauluistani en uskalla sanoa vielä yhtään mitään, koska ne saattavat mennä vielä uusiksi moneen kertaan (heh, sanoo hän, jolla tr ). Luvassa on tenttejä, mahdollisesti enemmän töitä kuin mihin olen lupautunut ja lisäksi ehkä matkakin, mutta asiat ovat vielä auki enkä tiedä selviävätkökään ennen kuin tuo kääntyy suoraksi. Mutta pitäkää hauskaa anyway ja jollain porukalla toivottavasti nähdään ainakin Minä Olen -messuilla!
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #17 : 14.01.2009 19:16:13 » |
|
Tule nyt ihmeessä mukaan Ajatus! Kirjoita 7.3. kalenteriisi astromiitti, niin pysyy mielessä ja aika järjestyy kun se on muistissa... 0408, mukaan myös. Mitenkä te pohjoisen ihmiset? Nyt olisi oiva tilaisuus tutustua Helsingin paikkoihin... :
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 15.01.2009 00:44:43 » |
|
Näillä näkymin voisi olla mahdollista minullekin tuo 7.3, jos pidempään vierailisi tuolloin Helsingin suunnalla : .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #19 : 15.01.2009 09:10:38 » |
|
Tule nyt ihmeessä mukaan Ajatus! Kirjoita 7.3. kalenteriisi astromiitti, niin pysyy mielessä ja aika järjestyy kun se on muistissa... Kyllähän mä ajan muistan, kun osuu kaiken lisäksi vielä lähelle synttäreitäni...senkin vuoksi ajattelin, etten buukkaa tuonne tai ylipäätään maaliskuulle mitään "ylimääräistä". Mutta täytyy katsella vielä lähempänä, miten käy.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #21 : 15.01.2009 18:15:00 » |
|
DolceVita ja Rakkauden valo, kivaa! Ja kyllä sinä Ajatus ilmaannut paikalle, eikös niin! Meitähän on jo aika porukka, taitaa olla jo 10 henkeä koossa. Otetaan vielä ilmoittautumisia vastaan ja sitten kun alkaa 20 olla koossa niin teen pöytävarauksen jotta tiedetään minne mahdumme kaikki. Paikka sovitaan sitten yv:n muodossa, jotta muut lukijat eivät pääse kurkkimaan..
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 16.01.2009 18:28:19 » |
|
Varaa minut mukaan varauksella. Ilmoittelen lähempänä, kuinka tuo vkl käy minulle. Sain nimittäin sen työpaikan, jota hain ja aloitan jo ensi viikolla siinä ja sen kanssa tulee aikas paljon matkustamista ja en tiedä vielä aikatauluja sen kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #23 : 17.01.2009 16:07:33 » |
|
Onnea uuden työpaikan johdosta Sasha! Yritä nyt kuitenkin päästä mukaan... (jos ei onnistu niin tavataan sitten muulloin. Itse ainakin aion matkustella tänä vuonna, on tuo hyvissä asemissa) Entäs muut? Vielä mahtuu mukaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #24 : 17.01.2009 16:41:06 » |
|
Mie kans!!! Täytyyhän teillä vähintään yksi veskarikin olla, kun on kerran Uranus-bileet
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #25 : 17.01.2009 16:58:56 » |
|
Jee, Veskari mukana! (Tosin pidän myös itseäni joskus enemmän Veskarina kuin Kauriina, ja karttani mukaan näin onkin) Mitäs jos taas toivotaan ja odotellaan että jokaisen merkin edustaja ilmestyy paikalle ja sitten arvuutellaan kuka on kuka (no minä olen jo suurimman osan teistä tavannut joten ei tarvi arvuutella)... Mitäs merkkiä Neela muuten edustat? Se on mennyt minulta ohi. Ja vielä mahtuu mukaan... Rohkeasti vaan ilmoittautumaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #26 : 17.01.2009 17:19:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #27 : 17.01.2009 17:52:26 » |
|
Tuplaneitsyt! Täytyy toivoa että ravintolan henkilökunta osaa laittaa haarukat ja veitset suoraan ja servetit prikulleen oikein...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 17.01.2009 18:22:12 » |
|
Onnea uuden työpaikan johdosta Sasha! Yritä nyt kuitenkin päästä mukaan... (jos ei onnistu niin tavataan sitten muulloin. Itse ainakin aion matkustella tänä vuonna, on tuo hyvissä asemissa) Kiitti! Olen jo varannut tuon 7.3. vapaaksi kaikesta muusta alustavasti, joten ellei nyt jotain aivan vallan ihmeellistä tule, niin olen mukana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|