Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi  (Luettu 62783 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 09.01.2009 21:41:45 »

tiedättekö modet, että tänne on joskus todella rasittavaa kirjoittaa ja laskee omaa tasoa (lue: EI TEE MIELI KIRJOITTAAKAAN FIKSUSTI), kun poistellaan tekstiä ihan syyttä? kirjoitin sielun vapaus ketjuun, että ei tarvitsekaan olla ongelmia, saa olla oma itsensä ja voi pitää hauskaa. mikä oli taas vikana?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2009 15:53:19 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #1 : 13.01.2009 14:13:48 »

Tämäntyyppisillä foorumeilla pahinta mitä voidaan tehdä on rajoittaa ajattelun ja aatteen vapautta niin, että lopulta vain yksi totuus sallitaan. Olen monesti esim. miettinyt, että astrologian kaupallisuudesta pitäisi puhua ja kirjoittaa paljon enemmän, mutta oletan että siinäkin aiheessa tulee nopeasti 'sopivaisuuden' raja vastaan.

Jos taas puututaan kirjoittajan elämänlatsomukseen sensuroimalla niinsanotusti väärät tavat ajatella elämästä ja henkisyydestä, niin silloin ollaan jo todella vaarallisella polulla - tarkoitushan pitäisi olla, että tällaisella foorumilla ei tunnteta ns. yhtä uskoa  Cheesy
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.01.2009 19:09:52 »

Tällä foorumilla ei todellakaan ketään syrjitä ajatusmaailman tai mielipiteiden takia.

Me moderaattorit yritämme parhaamme mukaan vastata tämän foorumin haasteisiin ja ongelmamme ei todellakaan ole se, että täällä on erilaisia elämänkatsomuksia. Se ei missään nimessä ole minkään viestin poistoon liittyvä asia. Puhun ihan varmasti kaikkien moderaattorien puolesta sanoessani, että kunnioitamme kaikenlaisia erilaisia näkökantoja elämään (sen takia meistä moni on tänne tullutkin!) ja arvostamme erilaisia mielipiteitä.

Meillä moderaattoreilla on selkeät säännöt siitä, että millaisia viestejä poistellaan. Mikäli joku henkilö kokee, että juuri häntä syrjitään tällä foorumilla, on syytä ottaa yhteyttä meihin moderaattoreihin, jotta voimme selittää viestien poistojen syitä tarkemmin, jolloin tällaisia epäselviä mielikuvia syrjinnästä tai mielipiteiden arvostamattomuudesta ei synny, sillä yksinkertaisesti en tiedä ketään moderaattoria, joka missään hengessä tällaista harjoittaisi.

Suurin syy yleensä viestien poisteluun on se, että viesti ei ole yhteydessä ketjussa aiemmin keskusteltavien asioiden kanssa tai viesti on joko kirjoitettu provosoivasti (tarkoituksena ärsyttää tai saada aikaan negatiivisia reaktioita muissa lukijoissa/kirjoittajissa tai jossain tietyssä henkilössä) TAI viesti erittäin pahasti sekoittaa ketjua (esim. asia, jossa viestissä puhutaan, ei liity ketjun aloittajan kysymykseen tai intendoon) tai siinä puhutaan sellaista asiaa, joka liittyy täysin toiseen ketjuun.

Mikäli tästä asiasta on vielä lisää kysymyksiä, moderaattorit varmasti vastaavat mielellään. Koen kuitenkin henkilökohtaisesti erittäin voimakkaana loukkauksena sen, että minun harkitsevaistani ja aikaa vievää työtäni arvostellaan "syrjivänä" tai muita "elämänkatsomuksia sensuroivana", koska sitä se ei yksinkertaisesti ole ja on erittäinerittäin ikävää, mikäli joku tällaista luulee. Tuskin kukaan meistä olisi alunperinkään tullut tällaiselle foorumille, jos joku näin ajattelisi. Kukaan moderaattoreista ei myöskään toimi kenenkään tietyn henkilön alaisuudessa, vaan tämä on vapaaehtoistyötä, jota teemme omaa vapaa-aikaamme käyttäen tämän foorumin hyväksi.

Jos asiasta on lisää kysyttävää, moderaattorit varmasti vastaavat mielellään esim. yksityisviestein.

Rauhaa, sopua ja yhteishenkeä!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.2009 11:20:40 »

Allekirjoitan Ebenian kommentin.

Ottaen myös huomioon kaikkien foorumille tulevien viestien määrän, modet poistavat siitä lopulta aivan häviävän pienen osan (monen mielestä saisimme poistella enemmänkin). Esimerkiksi käyttäjä ~~Celaeno~~ on kirjoitettujen viestien määrässä kirkkaasti ykkösenä kaikista foorumin käyttäjistä, yli 9000 viestiä - kakkossijan haltija yltää "vain" alle 6500 viestiin. Vähintään sata viestiä kirjoittaneita käyttäjiä on foorumilla parisen sataa, mikä ehkä osaltaan vähän suhteellistaa asiaa.

Itse arvostan tämän foorumin "avaruutta" ja vapautta, en olisi muuten viihtynyt täällä näin kauan. Toisaalta mietin myös joskus, miten ihmeessä kauneusvinkit tai ruokakeskustelut liittyvät astrologiafoorumiin. Moni on varmasti jättänyt foorumin myös sen vuoksi, että astrologia jää usein "helpompien" aiheiden varjoon ja se on erittäin sääli.

Kirjoitusten "tasosta" sanoisin, että sitä voi tosiaan itse kukin laskea tai nostaa valintojensa ja oman asteikkonsa mukaan. Se on asia, johon me modetkaan emme oikeasti voi vaikuttaa, koska se lähtee sieltä kirjoittajan päästä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 14.01.2009 12:08:29 »



en oikein ymmärrä mitä tuolla yhden ketjun moderoinnissa vaan tapahtui, kun 3 asialinjaista viestiäni poistettiin putkeen. myötäilin täysin ekan kirjoittajan toiveita ja ajatuksia. oliko tämä tietokoneongelma vai moderointia??

tarkoitan että kun monesti koettaa kirjoittaa asiasta, ja KOHOTTAVASTI niin silti moderoidaan. saati jos alkaa vastata v*tuiluun samalla mitalla, se on eri asia.  Wink mutta joistakin sekin on hauskaa ajanvietettä. olen ollut asialinjalla ja / tai auttamislinjalla jo aika kauan, voin toki lopettaa, heh! se on MINULLEKIN vapaaehtoista, jeeeee! no eipäs olla pikkumaisia..  angel ja on erittäin tervettä kirjoittaa muusta kuin astrologiasta; jos joku luulee tähtitaivaan määräävän kaikkea, sääliksi käy.. tulee mieleen tuosta Ruben Stillerin ohjelmasta.. onko tarkoitus keskustella vai mitä.. uskonasiat on toki kauan olleet kuin ampiaispesä, ei ole niissäkään helppo tasapainotella niin että kaikkia miellyttäisi. no mutta kuitenkin hyvä että astro on; ei tule muita foorumeita mieleen, jotka olisi näinkään laaja-alaisia ja suht sallivia. reikifoorumit jne on itselleni liian henkimaailmoissa.  
..


The End
 angel
« Viimeksi muokattu: 06.10.2010 12:33:04 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5 : 14.01.2009 19:55:27 »

Itse arvostan tämän foorumin "avaruutta" ja vapautta, en olisi muuten viihtynyt täällä näin kauan. Toisaalta mietin myös joskus, miten ihmeessä kauneusvinkit tai ruokakeskustelut liittyvät astrologiafoorumiin. Moni on varmasti jättänyt foorumin myös sen vuoksi, että astrologia jää usein "helpompien" aiheiden varjoon ja se on erittäin sääli.

Olen tästä hyvin samaa mieltä! Mutta niistä helpommista aiheista, kuten tuo kahvitupa, minne itsekin pääasiassa kirjoittelen..

Moni joka lukee täällä myös astrologia-juttuja, ei välttämättä omaa niin paljon tietoa (tai tuntee itsensä hölmöksi) ei ota osaa niihin keskusteluihin juuri siksi, että epäröi omia taitojaan/ei viitsi kysellä hölmöjä..
Minäkin ottaisin mielelläni enemmän osaa niihin keskusteluihin, jos osaisin ajatella astrologisesti. Sen sijaan yritän parhaani mukaan oppia toisten kirjoituksista ja useimmiten astrologiset ahaa-elämykseni jäävät ilmaisematta, kun en niitä viitsi ääneen sanoa, kun ne ovat suurelle osalle täällä itsestäänselviä juttuja.  Smiley Siinä ohessa sitten tulee kirjoiteltua noihin hömppä-topicceihin..

Ja ilmeisesti sivusto on yhtälailla henkimaailma-painotteinen, onhan henkimaailma-osuus niin suuri. Täällä on paljon kirjoittelijoita, jotka kirjoittavat pääasiassa sinne puolelle ja ne tekstit kiinnostavat minua ehkä enemmänkin kuin astrologia. On varmaan foorumilaisia, jotka katsoo karsastaen kuulumisien vaihtoa ynnä muuta, mutta minun näkökulmastani foorumin idea ei pelkästään ole asiallisen ja informatiivisen tiedon persoonaton vaihtaminen, vaan monelle tämä on myös paikka, jossa tapaa samanhenkisiä ihmisiä. Yhteenkuuluvuuden tunne on tärkeä, eikä kaikkien reaalielämän lähipiiristä välttämättä löydy astrologiasta tai henkimaailman ilmiöistä kiinnostuneita ihmisiä.  Smiley

Meitä on täällä moneen junaan ja tosiaan on jokaisen oma päätös minkä tasoista tekstiä tuottaa.
Vaikka kirjoituksissa on paljon sellaista, mikä ei ehkä ihan kuulu tänne, on tämä silti hyvin siisti ja hyväkäytöksinen foorumi, kun vertaa moneen muuhun. Mielestäni sillä perusteella voi antaa anteeksi suurimman osan "hömpästä", sillä suoranaista ilkivaltaa ja päänaukomista esiintyy hyvin vähän ja se tekee tästä foorumista hyvin miellyttävän.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #6 : 14.01.2009 20:23:03 »

Uskonasiat totisesti ovat ampiaispesä  Grin Vaikka uskonasiat ovat juuri se inhimillisyyden osa-alue josta pitäisi ehdottomasti puhua niin vapaasti ja laajasti kuin mahdollista, muuten uskonasioita ja uskontoja pitäisi ihmisille myydä vain reseptillä, ovat senverran vaaralista kamaa, know what I mean, oink oink?

Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että tämä foorumi on erittäin 'siisti' jo nyt, toivokamme että ei muutukaan bakteerikammoiseksi  Wink

Minulla sattuu olemaan kohtalonyhteys koomikkona Celaenon mainitsemaan radio-/Tv-koomikkoon, jouduimme yhtäjalkaa pois työpaikastamme, kollegani siksi koska kutsui pomoamme kökkötraktoriksi. Olin mukana sensurointi- ja erottamisdraaman kaikissa tragikoomisissa vaiheissa ja opin silloin kuten monessa muussakin vastaavassa tilanteessa urani aikana, että herkkähipiäisyys ja ns. Hyvän Maun (ei absoluuttinen totuus, vaan lyömäase) vartioiminen on hyvin vaarallista. Paljon vaarallisempaa kuin asioiden radikaalikin kyseenalaistaminen tai vaikkapa huumori.

Tämä off topic sikäli, että minä en tiedä mitä on poistettu ja miksi, eikä edellinenkään kommenttini viitannut mihinkään erityiseen tapaukseen, käsittelin aihetta yleisesti.

Puolustan periaatteellisella tasolla keskustelufoorumeita, joissa ajatustenvaihto saa olla mahdollisimman luovaa ja innovatiivista - varsinaisen asian käsittelyn siitä kärsimättä. Ja pikkusieluisuushan ei siis missään nimessä sovi kuvaan etenkään hengenasioista keskustellessa  Cheesy Cheesy Cheesy

tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #7 : 15.01.2009 04:37:36 »


Minä olen myös viihtynyt forumilla siksi, että täällä on vapaa ja välitön ilmapiiri.  Smiley
Mitä ehkä olen kaivannut, on tuon astropuolen aiheiden laajeneminen. Mies ja rakkaus on aktiivisempia aiheita astrossa, mutta olisi kiva jos sinne tulisi enemmän vaikka maailmantilanne, - talous, - tulevaisuus, - astrohistoria aiheita. Niin kuin Tigrix tuossa kirjoitti, en minäkään helposti aloita uusia topikkeja astron puolelle, vaikka joskus tekisi mieli, ettei vaikuta sitten aivan hölmöltä, koska astrotieto ei ole vielä kovin suurta. Seuraan kiinnostuksella noita Sepon maailmantilanne pohdintoja ja niistäkin saisi monta hyvää topikkia.


tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.2009 11:20:35 »

Rubiinitar, vanhana Radiomafian kuuntelijana muistan hyvin tuon kökkötraktori-episodin ja luinpa juuri jostain naistenlehdestä myös Stillerin haastattelun. Siinä hän totesi lakonisesti, että YLE tuskin tiesi mitä teki silloin, kun palkkasi hänet. Grin Mutta olet varmasti oikeassa tuossa, että "hyvä maku" ei ole mikään absoluuttinen totuus ja asioita ei välttämättä aina kannata ottaa niin vakavasti. Huumorintaju ei kuitenkaan kaikilla mene yksiin, eikä uudistajia katsota hyvällä. Jotain Stillerkin varmasti sai tuolla kommentillaan aikaan, ainakin se muistetaan edelleen. Smiley Ja henk.koht. sympatiseeraan häntä kyllä.

Tigrix kirjoitti ihan asiaa, enkä itsekään halua mitenkään vähätellä off topic -aiheidenkaan merkitystä yhteishengen luomisessa, olen niihin välillä osallistunut minäkin. Jos foorumi olisi tiukasti rajattu vain astrologialle, täältä todennäköisesti puuttuisi moni sellainen kirjoittaja, joka osaltaan tuo tänne vaihtelua ja viihtyvyyttä. Smiley Mutta suhteessa kaikkiin aiheisiin astrologia tuppaa minusta välillä jäämään pahasti paitsioon - ehkä sen modena huomaa helpommin, kun on vähän niin kuin "viran puolesta" kahlattava kaikki viestit läpi, eikä pelkästään niitä jotka itseä eniten kiinnostaisivat. Siksi julyetten ehdotus noista uusista aiheista kuulostaa hyvältä, siitä vaan tekemään aloituksia! Esim. La Papessahan on kivasti nostanutkin juuri noita aiheita esiin. Samoin esim. Tuuli-Hiuksissa on minusta taas hyvin tuonut esiin ihan perusaiheita astrologiasta, on hyvä että uusia aiheita tulee eri tasoilta, eikä vain pelkästään edistyneemmille harrastajille. Ja Tigrix, turhaan tuolla toisessa ketjussa huolehdit pitkäaikaisesta oleskelustasi täällä - eiköhän se vain osoita, että olet viihtynyt. Ja oikeasti minähän se museoon poistettavaksi kuuluva dinosaurus täällä olen, jos vertailla aletaan... Grin Terveisin nimimerkki "Astro.fi -foorumilla vuodesta 2003"... :Smiley

Eli ehkä oma toiveeni olisi, että samalla kun täällä kirjoitellaan (tietenkin) omaksi iloksi, niin yritettäisiin kirjoitella myös toisten iloksi: selkeitä ketjun aloittajan toiveisiin liittyviä viestejä, ei pitkiä lainauksia vaan mieluummin linkkejä tai omin sanoin tiivistelmiä. Siis foorumi-, ei chat-tyyliä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 15.01.2009 12:31:55 »

onneksi en ole mode, en koskaan jaksaisi välittää mitä muut viestii, paitsi jos joku on alatyylinen, se on eri asia. en oikeastaan ollut tässä kiinnostunut muusta kuin että miksi 3 viestiä jotka todella myötäilivät POSITIIVISESTI ekan kirjoittajan ajatuksia, poistettiin. moderointia vai tietokone glitch

hei, Venäjähän on toinen mesta jossa Isoveli valvoo.. anteeksi, aihe nousee elämässä. mutta siellä ei ainakaan tarvitse uskoa mihinkään, niin että, kansan tasolla kaikki käy.. melkeen..ehkä niitä on sitten paras valvoa. 
  Wink

Miksi ihmiset tekevät kaikesta elämässä ongelmia? Miksi aina pitää olla joku joka voittaa ja joku joka häviää? Joku joka on vahvempi ja joku joka on heikompi? Miksi pitää aina kynsin ja hampain teeskennellä, etten minä vain olisi se joka on heikko? Miksi pitää kahlita itsensä turhaan? Miksei voi näyttää ettei ole täydellinen vaikka sen huomaankin? Miksei voi tunnustaa että sattuu? Miksi pitää aina yrittää olla joku muu?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2009 16:07:57 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 16.01.2009 16:25:18 »

Asiallisia viestejä tuskin poistetaan.



Itse arvostan tämän foorumin "avaruutta" ja vapautta, en olisi muuten viihtynyt täällä näin kauan. Toisaalta mietin myös joskus, miten ihmeessä kauneusvinkit tai ruokakeskustelut liittyvät astrologiafoorumiin. Moni on varmasti jättänyt foorumin myös sen vuoksi, että astrologia jää usein "helpompien" aiheiden varjoon ja se on erittäin sääli.



No eikö tuota koko Muita keskusteluaiheita-osiota voi poistaa kokonaan käytöstä,
niin aiheet pysyvät astrologiassa? Huh idiot2 tickedoff

Tuo osiohan pitää sisällään;
 
Onnistumisia menestyksen tiellä
jaa positiivisia tuntojasi sekä tekemiäsi päätöksiä, että niiden toteuttamisen tuomaa iloa

Kirja- ja linkkivinkit
Hyödyllisiä linkkejä sekä suosituksia lukemisen arvoisesta kirjallisuudesta

Henkimaailman ilmiöitä
Auttamiseen, parantamiseen tai henkimaailman ilmiöihin liittyviä juttuja

Unet
Keskustelua unista ja niiden merkityksistä

Selvänäkö ja ennustukset
Keskustelua selvänäöstä, ennustamisesta, sekä muusta asiaan liittyvästä

Vaihtoehtohoidot
Keskustelua vaihtoehtoisista hoitomuodoista

Muita kokemuksia

Tapahtumat
Tapahtumat jotka näkyvät kalenterissa.


Minkä hemmetin vuoksi tuo edes on olemassa tällä saitilla, etenkin,
kun ei ole ensimmäinen kerta, kun valitetaan, että astrologiasta ei keskustella? Huh idiot2 tickedoff

Sorry, mutta minulle tämä ei tee järkeä. uglystupid2
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #11 : 19.01.2009 16:39:17 »

Minkä hemmetin vuoksi tuo edes on olemassa tällä saitilla, etenkin,
kun ei ole ensimmäinen kerta, kun valitetaan, että astrologiasta ei keskustella? Huh idiot2 tickedoff

Ehkäpä siksi, että kaikki sivuston käyttäjät eivät kuitenkaan ole astrologian harrastajia eikä sivuston ylläpitäjä itsekään ole halunnut rajoittaa aiheita pelkästään astrologiaan. Esim. itseäni ei varsinaisesti haittaisi em. osion poisto, mutta tiedän että monia muita voisi haitata. Ja koska en "omista" sivustoa, voin vain toivoa että ihmiset jaksaisivat kirjoittaa myös astrologiasta, vaikka se vaatisikin hiukan enemmän aikaa, viitseliäisyyttä ja ajatustyötä.

mutta kuten huomaat, eivät modet vastaa mitään.

Kukin vastaa, jos katsoo aiheelliseksi. Itse en ole ko. poistoa tehnyt enkä tiedä mistä viesteistä on kysymys, joten en sen vuoksi kommentoi. Poistoilla on kuitenkin aina syy, ei meistä kukaan kiusallaan niitä poistele - itse kullakin on varmasti parempaakin tekemistä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 19.01.2009 20:33:47 »

tai sitten ei..

minustakin nuo muut osiot on kivoja.

ja sitten se kauhein asia. joskus kuumenneet keskustelutkin on hauskoja > koko elämän kirjo.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2009 19:26:49 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #13 : 20.01.2009 19:54:15 »

joskus kuumenneet keskustelutkin on hauskoja > koko elämän kirjo.

Tästä olen joskus jopa samaa mieltä. Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 21.01.2009 08:28:30 »

no mutta. nyt on ap karttakeskustelusta poistettu tekstiä. juttu ei luista kovin luontevasti, jos aina puututaan. olen nyt tutkinut noin 15 vuotta ap karttoja, mm  aurinko  jupiter vaikutteita eri huoneissa. olisin kenties laittanut nämä keskusteluun, mutta mutta..

no ideahan oli varmaan auttaa muita, yv puolelle näkyy viestejä satelevan.

toisaalta kel onni on se onnin kätkeköön, välillä tilanne vaihtelee.

roolini on nyt enempi tuolla bisneksissä kuin auttajana, however
.  angel

3. huone

Tässä huoneessa puhutaan, kirjoitetaan, soitellaan puhelimella, matkustellaan ja tutustutaan uusiin asioihin, Myös kaupanteko, välittäjänä toimiminen erilaisissa asioissa ja muunlainen käytännön toimitna kuuluvat kolmanteen huoneeseen. Itseilmaisun keinot tulevat esille. Myös älykkyyden laatu ja kiinnostuksen kohteet paljastuvat tässä huoneessa. Tunteiden älyllistäminen ja objektiivinen arvioiminen ovat niinikään tämän huoneen asioita.
Suhteet ympäristöön kuten sisaruksiin, naapureihin ja sukulaisiin hoituvat kolmannen huoneen kautta. Kirjalliset harrastukset ja vaikkapa television katselu tai lehtien lukeminen, eli kaikenlainen uteliaisuuden ja tiedonjanon tyydyttäminen, kuuluvat tähän huoneeseen. Uuden oppimiskyky ja se tapa, jolla parhaiten omaksuu tiedon ilmenee tässä huoneessa.
Lyhyesti: ihmissuhteet, kaikki kommunikaatioon liittyvä, siskot, veljet, naapurit.  aurinko

4. huone

Tätä huonetta on perinteisesti pidetty kodin ja perheen huoneena. Siihen liittyvät myös suku, kansa ja kotimaa sekä perinteet ja tutut tavat. Turvallisuuden tarve korostuu. Epäluulo vieraita ja outoja asioita kohtaan, suojelevuus ja äidillisyys kuuluvat myös neljännen huoneen alueeseen.
Arkisemmalla tasolla asumisen muoto ja muut kotiin liittyvät fyysiset asiat ja niiden hoito kuuluvat tähän huoneeseen. Oma lapsuus ja sen antama henkinen kasvupohja ovat myös oleellista neljännen huoneen sisältöä. Tapa reagoida automaattisesti muiden tekemisiin ja omaperäisyyden vaaliminen tulevat myös esiin tässä huoneessa.
Lyhyesti: koti, lapsuudenkoti, isä, äiti, isänmaa, maaomaisuus.  jupiter

5. huone

Tähän huoneeseen sisältyy paljon nautintoja, sillä sen alueeseen kuuluvat huvitukset, leikit, luovuus, itseilmaisu, esiintyminen, viihde, taide ja kaikenlainen seikkailu. Tunnustuksen ja arvostuksen tarve voi myös näkyä tämän huoneen kautta. Itsensä ilmaiseminen niin hyvässä kuin pahassakin on tärkeä osa tätä huonetta.
Perinteisesti tähän huoneeseen on liitetty myös lapset - ellei muuten niin osana itseilmaisua. Myös ihastuminen ja hullaantuminen, lyhyet rakkaussuhteet ja estottomuus seksin alueella kuuluvat viidenteen huoneeseen. Näiden lisäksi voidaan mainita vielä urheilu ja riskien ottaminen.
Lyhyesti: huvit, huvitukset, itseilmaisu, luovuus, rakkauselämä, lapset, synnytykset, pelihimo, sijoitukset, isot ostot.    uranus

11. huone

Tulevaisuuteen liittyvät toiveet ja haaveet, kehitys ja uuden omaksuminen
, tiede ja tekniikka ovat tämän huoneen aluetta. Radikaali uudistuminen henkisessä mielessä sekä riippumattomuuden ja tasapuolisuuden vaaliminen kuuluvat yhdenteentoista huoneeseen. Yhdistys- ja ryhmätoiminta sekä erilaiset aatteet ja maailmanparantaminen ovat niinikään tämän huoneen sisältöä.
Perinteisesti tähän huoneeseen liitetään myös ystävät ja tuttavat sekä liittolaiset. Varsinkin nuoriso ja edistyksellisyys kuuluvat tänne.
Lyhyesti: ystävät, tuttavat, toiveet, kunnianhimo.  saturnus
« Viimeksi muokattu: 06.10.2010 12:33:34 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: