Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luontaislääkkeet -ja vitaminit. Kehu, suosittele, varoita tai lynkkaa!  (Luettu 64257 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 07.05.2009 13:20:34 »

Huh, huh. Shocked Nyt yli viikon ottanut Shindelenin kivijauhetta ja kynnet on hurjaa vauhtia kasvaneet, vaikkei mulla olekaan mitään kynsiongelmia ollutkaan.

Viikossa jo? Huh

Minulla kesti kuukauden päivät, mutta asiaan voi vaikuttaa,
että minulla oli aloittamisen aikaan rakennekynnet, joten en kai sitten huomannut. Tongue

Hiukset pärähti megakasvuun ja huomattavan paljon vahvempana.
Nimittäin kun se juurikasvu oli jotain 2-3 cm, niin se nosti sellaisen 80-luvun ison tukan,
jota oli työ silittää päätä myöden ponnarille.  Grin

Nyt tuo kasvu on jo 10 cm ja näyttää hassulle, kun se uusi Shindelen-hius on paksua
ja vahvaa ja se vanha hius kohti latvaa on ohutta lirua.
Ihan eriparilaatua.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #31 : 07.05.2009 13:37:41 »

Jep, viikossa. Mulla on aina olleet hyvät ja vahvat kynnet, mutta noilla kivennäisaine määrillä on kynteni napakoituneet ja se valkea osa on todella valkea. Yks nainen kysyi, että onko noi sun omat kynnet, vastasin että kyllä ovat omani Smiley

Saas nähdä kuinka vaikuttaa sitten hiuksiini; lisääntyykö kasvu. No katsellaan.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #32 : 08.05.2009 15:10:53 »

Sellainenkin asia pitää sanoa, että yleinen vireystaso on noussut ihan kunnolla. Smiley Näihin aikoihin vuosi taaksepäin olen aika väsynyt juuri kevään kynnyksellä. Sitä kun ei tule syötyä päivittäin niin monipuolisesti vaikka kasviksia syönkin runsaasti, mutta energiankulutus kun on niin kova.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
saida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #33 : 10.05.2009 21:28:00 »


Kerro 'kimo' minkä nimisiä ovat nuo omega-kapselisi?

Minulla on myös iho-oireita, johon kaipaan apua.


Hamppuöljyssä on myös hyvä rasvakoostumus. Sekä siinä on kaikista lähellä samassa suhteessa öljykoostumus, kun ihmisellä itsessään. Tosin riippuu ruokavaliosta mitä suhdetta kannattaa painottaa noissa omegoissa. Hamppu on myös ekologinen vaihtoehto (erittäin hyvä maanparannuskasvi) ja sopii vegaaneillekin. Siemenet on myös hyviä idätettyinä (vaikka kuoret tahtoo jäädä "kaunistamaan" hampaita). Hamppu kuuluu myös suosikkeihin, kai senkin voi laittaa luontaistuotteiden alle? http://www.luontais.info/shop/tuotekortti?tklid=15&tkid=113

Yksi minkä käytön olen aloittanut "terapeuttisena"=iso annos ekat 3kk on makeanveden Spirulinalevätabletit. Tuntunut siis olleen puutosta yhdestä sun toisesta aineesta tässä vuosien varrella, ku aina ei jaksa syödä hyvin/monipuolisesti. Ekat pari viikkoa tuntui kyllä, että joku laittoi turbovaihteen käyntiin ja että niitä "puuttuvia paloja alkoi loksahdella paikoilleen". Mut voivat johtua myös tänhetkisestä hormoonipläjäyksestä. Aika näyttää, jääkö nuo tabletit "vakkari" käyttöön.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #34 : 15.05.2009 10:54:00 »

Puiden lehtiä ja villivihanneksia olen syönyt nyt pari viikkoa ja ollut 100% elävällä ravinnolla.
Vaikutus on aikamoinen. Iho näyttää paljon terveemmältä ja olo on virkeä. Jännä miten pieni määrä leipää ja juustoa vaikutti heti ihon laatua heikentävästi, kun olin aiemmin n.90% elävällä.

Viime syksynä söin myös pellolta kaivamaani savea ja sillä oli todella energisoiva vaikutus.
Tehokkainta se on heti maasta kaivettuna. Kuivatulla Natural russian savijauho meni ok, mutta ei ollut yhtä tehokasta kuin pellolta kaivamani.

Keinotekoiset vitamiinivalmisteet kannattaa jättää omaan arvoonsa..
http://www.healthy-vitamins-rx.com/html/synthetic-vitamins-studies.html
« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 10:58:06 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #35 : 15.05.2009 11:39:01 »

Eli sitä pystyy syömään ihan suoraan savea maasta? Kai on siis vaaratonta. Tai mitäpä vaarallista siinä ois, mutta tuntuu että suoraan maasta missä erilaisia saastejäämiä. :Smiley Tai sitten se on siellä maalla niin luonnonmukaista!?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #36 : 17.05.2009 15:09:42 »

Puiden lehtiä ja villivihanneksia olen syönyt nyt pari viikkoa ja ollut 100% elävällä ravinnolla.
Vaikutus on aikamoinen. Iho näyttää paljon terveemmältä ja olo on virkeä. Jännä miten pieni määrä leipää ja juustoa vaikutti heti ihon laatua heikentävästi, kun olin aiemmin n.90% elävällä.

Viime syksynä söin myös pellolta kaivamaani savea ja sillä oli todella energisoiva vaikutus.
Tehokkainta se on heti maasta kaivettuna. Kuivatulla Natural russian savijauho meni ok, mutta ei ollut yhtä tehokasta kuin pellolta kaivamani.


Minulla on apteekista Heilerde savijauhoa ja se puhdistaa sisäelimiä kaikista myrkyistä.
Toimii, mutta ei yksin. Tarvitsen selkeästi naturaaleja mineraaleja.
Tuo savijauho on hyväksi iholleni, vatsalleni ja painonhallinnassa.

Minun Shindelenin kivijauhe on ollut loppu puolitoista viikkoa,
enkä ole ehtinyt ostaa lisää.
Mustelmaherkkyys on palannut kuin myös tummat silmänaluset ja voimattomuus. Sad
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #37 : 17.05.2009 15:41:40 »

Sasha: Olen nyt ottanut tuota mineraalikivijauhetta noin 3 viikkoa enkä ole kuten sinä huomannut mitää hurjaa hiusten kasvua.

Taitaa olla syy se, että ne joilla on ollut hius- ja iho-ongelmia eivätkä ole saaneet ravinnostaan kaikkie tarpeellisia vitamiini-, hiven ja kivennäisaineita niin heille tapahtuu näkyviä muutoksia. Varmaan tämä jauhe saattais auttaa muista sellaisia atoopikkoja joilla on esim hiusongelmia. Ainahan voi tätä kokeilla vaikka hintava tuote onkin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 17.05.2009 15:52:41 »

Sasha: Olen nyt ottanut tuota mineraalikivijauhetta noin 3 viikkoa enkä ole kuten sinä huomannut mitää hurjaa hiusten kasvua.

Taitaa olla syy se, että ne joilla on ollut hius- ja iho-ongelmia eivätkä ole saaneet ravinnostaan kaikkie tarpeellisia vitamiini-, hiven ja kivennäisaineita niin heille tapahtuu näkyviä muutoksia. Varmaan tämä jauhe saattais auttaa muista sellaisia atoopikkoja joilla on esim hiusongelmia. Ainahan voi tätä kokeilla vaikka hintava tuote onkin.



Voi olla. Olen atooppisuuteen taipuvainen, mutta en varsinaisesti kuitenkaan.
Molemmat vanhempani ja veljeni ovat kaikki paksuhiuksisia.
Olen ainut perheessäni, joka tuntuu olevan kyhätty kokoon jätepaloista. Grin
Tuo jauhe auttaa minulla. Ero on huomattava.

Hintaa sillä varmasti Suomessa on. Ei epäilystäkään.  Angry
Täällä se maksaa 17-18 €.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #39 : 17.05.2009 15:54:53 »

Käsittämätön hintaero. Täällä maksaa 39 euroa. Kilon pakettihan se on, mutta maksan vaikka vähän kirpasee.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #40 : 20.05.2009 12:18:25 »

Pikkuriikkinen vinkki. Täällä jo kovasti puhetta herättänyt Magnesium:

- Eräs ravintoterapeutti kertoi (aamun terveysuutispläjäyksessä) että magnesium on hyvä ottaa lisäravinteena (tabuna) esim illalla ennen nukkumanamenoa; rentouttaa siis.

Magnesiumia saa (tabujen lisäksi) täysjyväviljasta, pähkinöistä, siemenistä, pavuista.

 angel
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #41 : 26.05.2009 14:38:17 »

 
Käsittämätön hintaero. Täällä maksaa 39 euroa. Kilon pakettihan se on, mutta maksan vaikka vähän kirpasee.

Löysin viikonloppuna apteekin, josta sitä saa 13 €/kilo.
Pitäiskö aloittaa maahantuonti Suomeen? Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #42 : 26.05.2009 14:40:20 »

Pikkuriikkinen vinkki. Täällä jo kovasti puhetta herättänyt Magnesium:

- Eräs ravintoterapeutti kertoi (aamun terveysuutispläjäyksessä) että magnesium on hyvä ottaa lisäravinteena (tabuna) esim illalla ennen nukkumanamenoa; rentouttaa siis.

Magnesiumia saa (tabujen lisäksi) täysjyväviljasta, pähkinöistä, siemenistä, pavuista.

 angel

Minä vannon magnesiumin nimeen. Smiley
Etenkin, jos olen juossut vähän pidemmän lenkin,
niin lihakset tykkää, eivätkä tule kipeiksi.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #43 : 26.05.2009 15:16:14 »

Käsittämätön hintaero. Täällä maksaa 39 euroa. Kilon pakettihan se on, mutta maksan vaikka vähän kirpasee.

Löysin viikonloppuna apteekin, josta sitä saa 13 €/kilo.
Pitäiskö aloittaa maahantuonti Suomeen? Tongue


Sasha, onko mahdollista sun kautta tilata kyseinen tuote? Mielellään ostan tuohon hintan jatkossa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #44 : 26.05.2009 15:33:03 »



Löysin viikonloppuna apteekin, josta sitä saa 13 €/kilo.
Pitäiskö aloittaa maahantuonti Suomeen? Tongue


Sasha, onko mahdollista sun kautta tilata kyseinen tuote? Mielellään ostan tuohon hintan jatkossa.
[/quote]

No miksipä ei..?
Postituskulut päälle, niin kyllä voin käydä ostamassa
ja laittamassa postiin.

Laita YV:nä yhteystiedot tulemaan
ja laitan tilinumeroni, jonne voit maksaa. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: