Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pahalta näyttää?  (Luettu 3630 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« : 22.01.2006 14:45:11 »

mun vuosihoroskooppi ja auringolta tulevat ohitukset lupaa vain pahaa tai no miten sen nyt sitten ottaa...`
 neptunus yhtymä kuu
 uranus yhtymä  aurinko
 uranus oppositio nousumerkki.

että kaikki nykyiset rakennelmat ihmissuhteiden osalta tulee kaatumaan ja pettymyksiä tulee.
no kyllähän sitä kasvaa kaikkien vaikeuksien jälkeen. mutta kun kaikki kuviot tietää vain pahaa, aikas inhottavaa lukea sellaista näiltä sivuilta.  Cry
kun kaikki menee nyt suhteessa ja kohta sit tullaan alas ja lujaa. ikävä asia.  Undecided
mitäs mieltä olette?
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 22.01.2006 18:59:23 »

se joka pelkää ei pelaa, mutta se joka ei pelaa ei myöskään voi voittaa!!
häntä pystyyn..eihän se kai välttämättä kaikkein pahinta mahdollista tarkota, vai?
pilkettä silmiin ja täysiä päin elämää!! Wink
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 22.01.2006 19:21:41 »

Hei anders84, minulla on noista kuvioista sekä Neptunuksen yhtymä kuulle että Uranuksen yhtymä auringolle vuoden sisään myös tarkentumassa, enkä todellakaan odota niiltä mitään pahaa. Smiley Pikemminkin innolla odotan, mitä uutta ja jännää tuo Uranus tuo tullessaan. Neptunus taas herkistää aistit havaitsemaan asioita, joita muuten ei ehkä huomaisi, joten en sitäkään pahana näe.

Itse ajattelen, että mikään transiitti ei itsessään ole paha tai huono. Asioiden kokeminen hyvinä tai pahoinahan riippuu vain siitä, miten me itse osaamme niihin suhtautua.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #3 : 22.01.2006 20:00:33 »

AJATUS : niin kyllä, jos sitten ajattelee toiselta kantilta, niin eihän se pahaa ole! ehkä se on vaan nyt tämä hetki joka näyttää tulevan olevan pahaa täynnä, se voi olla aivan jotain muuta-never know. Mutta antaa elämänkuljetta ja olla kiitollisena siitä mitä se sitten tuokin tullessaan  Cool

EPPANA78: juuh, silleen kai täällä täytys kulkea mut se on helpommin sanottu kuin tehty... Smiley mut pois turhat huolet ja täysillä vaan eteenpäin koskaan ei tiedä milloin se on viimeinen...  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 22.01.2006 20:22:06 »

AJATUS : niin kyllä, jos sitten ajattelee toiselta kantilta, niin eihän se pahaa ole! ehkä se on vaan nyt tämä hetki joka näyttää tulevan olevan pahaa täynnä, se voi olla aivan jotain muuta-never know. Mutta antaa elämänkuljetta ja olla kiitollisena siitä mitä se sitten tuokin tullessaan  Cool

Aivan, ei sitä voi tietää mitä elämällä on meille varattuna. Smiley Turha murehtia etukäteen!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: