Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: lapsen muistot entisistä elämistä  (Luettu 2768 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Niina-Maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 22.12.2008 15:04:02 »

Teen henkilökohtaista tutkimusta lapsien muistoista entisistä elämistä.
Olen kiitollinen kaikista tarinoista, joita saan!  Smiley

Onko lapsesi kertonut omituisia tarinoita opittuaan puhumaan? Esim sisaruksista, joita ei oikeasti ole? Tai muita omituisia juttuja, jolloin olet ihmetellyt mistä lapsesi puhuu. Tai muistatko itse lapsuudestasi tällaisia muistoja? Kaikki kertomukset myös mielikuvituskavereista ja muista yliluonnillisista kokemuksista lapsilla otan myös ilolla vastaan! Smiley

Jos joskus saan aineistoa tarpeeksi kasaan, olen ajatellut kirjoittaa aiheesta kirjan.
Vastata voit joko tähän ketjuun tai sähköpostiini niina-maria.sunset@luukku.com,  sieltä myös lisätietoa.

 
tallennettu

Onni ei tule etsimällä - vaan elämällä! Smiley
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #1 : 23.12.2008 00:13:23 »

Tämä ei nyt ole varsinainen tarina, mutta sikäli hauska juttu liittyen lapsen entisiin elämiin, että päätin kirjoittaa sen tänne. Poikani oli 3 vuotiaana (noin vuosi sitten) hyvin närkästynyt, jos joku kehui hänen kasvaneen isoksi pojaksi. Kädet nousivat puuskaan ja jalkaakin hän välillä paukutti lattiaan, kun hän tomerasti ilmoitti olevansa iso tyttö!  tickedoff Minua aina nauratti, kun tiesin hänen reaktionsa etukäteen  Grin. Hänellä on kuu 12. huoneessa indikoiden edellistä elämää naiskehossa ja mielestäni se selittää reaktion voimakkuuden. Sitä jatkui kolme neljä kuukautta ja silloin kävimme myös usein keskusteluita siitä, että pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi. Hän tosin sekoitti ne jatkuvasti, koska oli vakuuttunut olevansa tyttö. Sitten jossain vaiheessa hän huomasikin olevansa poika - tai hän kyllä ilmoitti olevansa mies  Smiley ja sen jälkeen asiasta ei olekaan kauheasti puhuttu. smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Mimosa-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


~Sadetanssissa tärkeintä on ajoitus~


Profiili
« Vastaus #2 : 23.12.2008 02:37:23 »

Minullakaan ei ole oikeastaan mitään tiettyä kokemusta, tosin innolla odottelen että kummityttö alkaa kunnolla puhumaan ja alan sitten häneltä tenttailla muistoja kotoa Wink

Kuitenkin, joskus eräässä ekaluokassa jossa työskentelin, eräs poika oli aina hyvin vihainen äidinkielen tunneilla. Häntä ärsytti suunnattomasti opetella TAAS lukemaan. Hän kun oli kertomansa mukaan oppinut jo lukemaan vaikka kuinka monesti ennenkin. Ja taas vaan piti harjoitella.....

Hän ei muuta kertonut, vain sen että oli ennen aina osannut lukea Cheesy Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: