Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heippa!  (Luettu 3724 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
talitiainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« : 03.12.2008 13:40:21 »

Moi!! Oon 28v nainen ja tilasin puolisen vuotta sitten luonne analyysin. Sen jälkeen elämäni suunta on kääntynyt päälaelleen. Ei ainoastaan luettuani sen vaan muutenkin elämässäni tapahtui muutoksia. Siksi ehkä sen tilasinkin, auttamaan ymmärtämään itseäni. Silloin olin lievästi masentunut, mutta nyt ensimmäsitä kertaa elämässäni voin sanoa olevani onnellinen.

Elin huonossa parisuhteessa, jossa tunsin olevani loukussa. Luettuani analyysin ymmärsin, että elämäni ei voinut jatkua niin. Autoin miestäni pääsemään vakavasta masennuksestaan viemällä hänet hoitoon ja auttamalla häntä toimimalla itse hänen psykologinaan, niin hyvin kuin osasin. Kartassani lukeekin, että minulla saattaa olla tällaisia taitoja. Hänen parannuttuaan saimme molemmat vapautta miettiä muutakin kuin ongelmiamme, eli mitä me itse kaipasimme elämältämme. Ymmärsimme, että suhteen oli päätyttävä, sillä se ei tuonut todellista onnea, vaikka ongelmia ei enää juuri ollutkaan.

Nyt erottuamme olen elänyt jossain onnen kukkuloilla, näen rakkautta kaikessa. Ihan kuin olisin rakastunut, ja olenkin nimittäin elämään!! Kuulostaa hullulta kai, mutta totesin, ettei haittaa, vaikka musta tuli pipipää, kun olen onnellinen sellainen! Smiley Miehelläni on uusi nainen jo saman tien, mutta toivotan niille vaan kaikkea hyvää ja oon aidosti onnellinen, kun ne on niin rakastuneita.

Myös Tarot-kortit ovat auttaneet paljon ymmärtämään sisintäni ja alitajuntaani. Nyt elämässäni tärkeintä on seurata sen ääntä ja toteuttaa elämäntehtävääni.

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 03.12.2008 16:00:58 »

Tervetuloa  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 03.12.2008 23:37:58 »

Tervetuloa  smitten

T. Toinen elämään rakastunut pipipää  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #3 : 04.12.2008 11:52:00 »

Autoin miestäni pääsemään vakavasta masennuksestaan viemällä hänet hoitoon ja auttamalla häntä toimimalla itse hänen psykologinaan, niin hyvin kuin osasin. Kartassani lukeekin, että minulla saattaa olla tällaisia taitoja.

 Veikkaan sun horoskooppimerkiksi neitsyttä  Grin Osuinko oikeaan? Ja tervetuloa vaan.
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
talitiainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.2008 11:17:05 »

Ei kyllä kaksonen olen, mutta löytyy kyllä neitsytmäistä tarkkanäköisyyttä! laugh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: