Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hampaiden erikoinen reagointi  (Luettu 3207 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 02.11.2008 18:40:05 »

Näinpä hassua unta taas...
Tiedän, että hampaat voivat tarkoittaa oman kannan pitämistä ja selkeämpää argumentaation tuottamista, jotta jotkin tilanteet elämässä selkeytyisivät. Toisaalta taas jopa päinvastaista...

Mutta mitäs tuumaatte tästä;
Unessa ylä etuhampaani mustenivat ja kutistuivat, ne muuttuivat läpikuultavan tummiksi kuiviksi tikuiksi ja niiden sisältä kuulsi silti kirkkaan punaiset verisuonet. Luulinkin niiden vuotaavan verta, mutta ei ne olivat verisuonia  Shocked
Hampaani eivät pudonneet, vaan niissä oli jokin tauti ja muistan kuinka asenne tilaan oli, että voi rähmä  Undecided Vähän kuin pirullisen flunssan tullessa kehoon  Huh
Pistin unesa vain sellaiset jääkiekkoilijan hammassuojat suuhuni ja jatkoin touhujani  Grin Kyllä tämä tästä, meiningillä  Wink

Taustaa mitä itse tuumaan... olen tilanteessa, jossa olen päättänyt pitää turpani kiinni ja antaa ajan kulua. Ihan sama mitä tulee, minä olen hiljaa  :Smiley Nyt se on jopa helppoa, koska niin monta kertaa olen yrittänyt sanoa ja puhua, mutta aina minut ymmärretään väärin tai motiivini. Kun ylität siltaa, jonka vain puoleen väliin voit mennä ja lopun matkaa toiselta puolta tulevan mukana... ei voi mitään, jos kukaan ei tule vastaan vaikka kuinka huutelis  Undecided
Kuvastaisko uneni tätä, vai ajatteleeko joku jotakin muuta? Kiitos taas etukäteen näkökulmistanne  smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2008 19:45:54 »

Mielenkiintoinen uni täytyy sanoa.

Positiivista asiassa on että hampaissa säilyivät verisuonet, siis eloa on jatkossakin kunhan "tulehdus" menee ohi. Olisko läpikuultavuus tulkittavissa niin että asia josta puhuit tekee sinut läpinäkyväksi tai sinun täytyy olla läpinäkyvä, avoin ja rehellinen asiassa. ei siis jättää sanomatta asioita. Tilanne kuihtuu kokoon hetkeksi kuten hampaasi mutta verisuonet pitävät eloa yllä. Kun suojaat lopulta itsesi ja jaksat odottaa paranemista niin kyllä se siitä! Itsekin päädyit tähän?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2008 09:18:28 »

Niin koen myös verisuonten säilymisen positiivisena ja sen etteivät hampaat pudonneet tai tule jäämään niin.
Nämä ovat suoria lainauksia unien a,b,c topicista;
HAMMAS/HAMPAAT
Irtoavat hampaat - vaikeuksia saada ääntään kuuluviin, tulla kuulluksi. Tietämättömyyden tunne. Unennäkijän opittava ilmaisemaan itseään paremmin, arvostamaan omia näkemyksiään ja pysyttävä lujana esim. aggressiivisten ihmisten läheisyydessä.
Joissakin tapauksissa uni voi myös symboloida liiallista puhumista ja kehotusta pitää asiat omina tietoinaan.Suu
Suu unessa vihjaa, että sinun tulee ilmaista itseäsi puhuen eteenkin sellaisissa asioissa/tilanteissa, jotka häiritsevät sinua. Toisaalta, ehkäpä olet jo sanonut aivan liikaa ja uni pyytää sinua olemaan vain hiljaa.


Siksi kai vahvistun vain kannassani olla hiljaa... tiedän, ettei hyvä seuraa... mutta eipä auta, vaikka sanoisinkin... joskus jonkun täytyy saada se kokemus, minkä toinen näkee tulevan ja yrittää sanoa siitä  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: