Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkoiseen olemukseen vaikuttavat tekijät kartalla  (Luettu 88784 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #75 : 25.08.2009 23:05:22 »


...Eikös ne isot lollot liitetä rapuun...?

Itseasiassa kaikilla  aurinko rapu naisilla joita tunnen on vartaloon nähden isot tissit.

Minä olen  aurinko rapu ja ei todellakaan ole mulla mitkään jättitissit! Hmph! A-kuppi mulla on, ja pärjäisin ilman rintsikoita jos tahtoisin (kimmoisat on, ei roiku tai mitään, eheh!)

Mutta minussa on aika vähän ravun ulkoisia piirteitä,  askendentti kauris ja  kuu kaksoset vaikuttaa enemmän.

Heh..!  Cheesy Tuli tästä mieleen, että  kaksoset-vaikutuksella ollaan järjestään pieni tissisiä? Cheesy
Käy järkeen, kun ajattelee  kaksoset:n tarkoitusta maailmassa ja luonnetta. Tongue


Grin Minä olen  kuu  kaksoset ja pienet on.  Grin

LOL(LO), LOL(LO)...!   2funny  Cheesy Grin 2funny Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #76 : 27.08.2009 17:44:16 »

Hehe, hauskaa että keskustelu on siirtynyt niin vahvasti tisseihin  Cheesy

Juu, kyllä se  kuu  kaksoset on jättänyt mulla ne aika pieniksi. Ei mua haittais, jos ne vähän isommat olisi, mutta toisaalta, vois ne olla pienemmätkin. Tai sitten jättisuuret, mikä ei olisi todellakaan kivaa.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #77 : 27.08.2009 17:51:48 »

Plaratessa netin ulkomaisilla sivuilla huomasin  oinas:sta etenkin tällaisen kuvauksen:

(DMCA ilmoituksen takia poistettu)


- Kun tissiasian olen käynyt läpi voisin kertoilla, että nenäni on pieni, siro ja hieman luisevasti kaartuva. Niska on siro ja muttei mitenkään pitkä. Ja kyllä, punastun joskus helposti. Ja kävelen nopeasti mitä olen saanut kuulla... Grin Jotain tällaista siis.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2013 20:36:50 kirjoittanut Ahto » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #78 : 27.08.2009 18:15:41 »

Tuosta TH:n lainauksesta tuli mieleen, että tunnen useamman Oinas-miehen,
mutta niistä yksikään ei ole kovin pitkä. Samoin tuntemieni Kauris-miesten suhteen. idiot2

MUOKS. Vielä sellainen huomio noissa minun tuntemissa Oinas -ja Kaurismiehissä,
että yleisesti Oinailla on pidemmät jalat ja lyhyt selkä
ja taas Kauris-miehillä lyhyet jalat ja pidempi selkä, vai kuvittelenko vain..? Huh
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 18:19:25 kirjoittanut Sasha » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #79 : 28.08.2009 10:11:47 »

Juon mielelläni kuitenkin oluen vaikkapa saunan jälkeen tai terassilla istuksiessani. Mutta vain sen yhden.
Juhlissa voin ottaa pari enemmän. Ongelmiin en kuitenkaan juo, se kun ei auta Cheesy
Tykkään itkeä surut pois selvinpäin ja jatkaa eteenpäin taas.


Voi kuule kuinka söpöä. Cheesy Itse käytän alkoholia ihan samanlailla kuin sinäkin.

Mä myös juon ehkä joskus perjantai-iltana sen yhden saunakaljan/siiderin ja se riittää ihan mainiosti, tuntuu ansaitulta työviikon jälkeen. Juhlissa juon ehkä n. 5-6 annosta, tuon jälkeen juomishimo vaan yhtäkkiä tyssää, ei siis kertakaikkiaan uppoa enää yhtään tuoppia tuon jälkeen! Juhlissa siis yleensä olen sellaisessa pienessä iloisessa huppelissa, en muista koska olisin viimeksi ollut ns. nollat taulussa. Joskus nuorempana kyllä Tongue

Käyn juhlimassa aika harvoin nykyään, ei oikein houkuta katsoa porukkaa kaupungilla räkä poskella haastamassa riitaa snägärijonossa. Ja umpikännissä olevat naiset ovat erityisen jäätävä näky, tosin ei ne suuressa tukevassa olevat miehetkään mikään ihastuttava näky ole.. Angry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #80 : 28.08.2009 10:23:25 »

Hehe, hauskaa että keskustelu on siirtynyt niin vahvasti tisseihin  Cheesy


On se hienoa, miten suurella intohimolla täälläkin käsitellään tissejä! Wink
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #81 : 28.08.2009 10:55:07 »

 Mulla  aurinko oinas, ei ole isot rinnat vaikka niin ihmiset kiven kovasti väittävätkin. Rintakehässä on jokin erikoinen asia joka aiheuttaa näköharhan ihmisillä vai suurennoslasin kauttako katselevat  Huh. Rintaliivikaupassakin oltiin ihan sitä mieltä kun olin vain katselemassa rintaliivejä että on sinulla kyllä ainakin C,D-kuppi ja aikuisten oikeasti mulla on B. Ehkä rinnan muoto tai rintakehän ympärys jotenkin vaikuttaa asiaan, mutta pitäkööt illuusionsa sitten, ei haittaa  laugh.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #82 : 28.08.2009 14:27:07 »

Sä taidat DV olla maskuliininen yläkropasta, siis leveät hartiat ja rinnanympärys. Hyvin oinasta kuvaava.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #83 : 28.08.2009 15:36:13 »

Eräällä  oinas -naisella, jonka olen nähnyt alasti, on eteenpäin pullistuvat kylkiluut ja rintakehä,
joka jättää pystyttäpäin olevan vaon rintakehän keskelle.
Vaikka hänellä ei olisi tissejä, niin vaikutelma tisseistä kait olisi silti. idiot2

Itse olen  mars oinas:na saanut pahan iskun rintakehääni sillä seurauksella,
että se murtui ja muutama kylkiluu sen mukana.
Minulla on edelleen sormikopelolla havaittava luun pullistuma rintojen välissä vetäen hiukan vasemmalle.
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #84 : 28.08.2009 15:54:15 »

Mie vaan mietin, että voisko joku muu kuin  aurinko kertoa paremmin rintavuudesta tai rinnattomuudesta....Kolme rapu-ystävääni ovat pieni rintaisia, pari  kaksoset ystävääni isorintaisia, oinaita löytyy sekä että...Itse olen enemmän rintava...Eikä kai  aurinko vesimies tai askendentti kauris yleisesti ole sellainen? Kodin huone on härässä...Nappaisko? Miten lie skorpparit,  miulla kuu skorpioni
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #85 : 28.08.2009 16:05:07 »

löysin tälläsen....mulla löytyy toi jup 0 mon ja riippuen huonetyypistä, osuu 1. tai 2.huoneeseen....
Determination of Female Breasts

The size and shape of female Breasts are also depends on the placement of planets in the birth Horoscope. The size of breasts can be judged from the horoscope of the female as follow
 
 
1. If Saturn is aspecting moon in horoscope then the native has very small but long breasts. 
2. If Mars is aspecting Moon in horoscope then the native has strong and very attractive breasts. 
3.  If Jupiter is aspecting Moon in horoscope then the native has fairly big size breasts. 
4. If Venus is aspecting Moon in horoscope then the native has extremely beautiful breasts. 
5. If Sun has the influence on 4th house of the Horoscope or Moon then the native has hard breasts. 
6. If Sun is in 3rd house of the horoscope then the native has well formed breasts. 
7. If moon is in 8th house of the horoscope then the native has ill- formed breasts. 
 
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Asterix
Vieras
« Vastaus #86 : 28.08.2009 16:44:36 »

Mjaa..  :Smiley Olisko noilla  aurinko kaksoset:illa uusinta teknologiaa käytössään tuossa rintavarustuksessa..? Tongue Cheesy

 askendentti skorpioni: saattaisi myös selittää pienet tissini. Olisiko se kahden aspektin yhteissumma? Huh
...kun tissejäkin on kaksi... :Smiley

Mistähän johtuu, että joillain naisilla on eripari tissit?  idiot2 Symmetrisyyden puute, eli..? Huh


löysin tälläsen....mulla löytyy toi jup 0 mon ja riippuen huonetyypistä, osuu 1. tai 2.huoneeseen....
Determination of Female Breasts

The size and shape of female Breasts are also depends on the placement of planets in the birth Horoscope. The size of breasts can be judged from the horoscope of the female as follow
 
 
1. If Saturn is aspecting moon in horoscope then the native has very small but long breasts. 
2. If Mars is aspecting Moon in horoscope then the native has strong and very attractive breasts. 
3.  If Jupiter is aspecting Moon in horoscope then the native has fairly big size breasts. 
4. If Venus is aspecting Moon in horoscope then the native has extremely beautiful breasts. 
5. If Sun has the influence on 4th house of the Horoscope or Moon then the native has hard breasts. 
6. If Sun is in 3rd house of the horoscope then the native has well formed breasts. 
7. If moon is in 8th house of the horoscope then the native has ill- formed breasts. 
 


Pakkohan tuo oli tarkistaa kartalta. Minulla pyöreät omenat ja sen kokoiset ja muotoiset
-> rintaliivi koko B70, eli ei mitään greippejä, vielä vähemmän cantaloupea.
No.. itselläni tuosta listasta on saturnus rapu avautuva  aspect_kvi  kuu vesimies, pienet, yep, mutta pitkätkin..??!! Shocked
Sitten,  jupiter avautuva  aspect_sex  kuu ja luonnollisesti isot..?!  Shocked Hahaa..! Cheesy Grin 2funny

Nännit nätit ja sopivasti aavistuksen verran yläkantissa.
Olen harkinnut silikonien laittoa, mutta joka ainoa mieheni on hätääntynyt,
että mitä jos nännit ja rinnan muoto menee pilalle ja varoitellut, että et sitten ainakaan nännien kautta laitata,
eikä rinnan alta, vaan ainoastaan kainalon kautta ja eikä mitään liian isoja ja pitkän muotoisia.

Minun mielestäni tissini ovat ihan just täydellinen pohja max. isohkon greipin kokoisille silikoneille,
mutta koska olen pieni ja laiha, niin näyttäisikö ne sitten koville palloille kuten Beckhamilla..? Huh Shocked

Tuosta greipistä isommat näyttäisi tyhmälle, kun muukaan kroppa ei ole iso, enkä ole pitkä,
jolloin itseasiassa näyttäisi läskille  Lips Sealed Lips Sealed joille nykyään näyttää muutama ystäväni operaation jälkeen. Undecided

En ole päässyt vielä päätökseen operaatiosta. Undecided
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #87 : 28.08.2009 17:37:02 »

hih...hienoa Sasha, ainakin joku on rehellinen haaveissaan!! toivottavasti toteutuu...eniwei mun kaveri on aurinko rapu ja sillä on eripari tissit, ihan huomattava ero, ja kärsii siitä itsekin (mies ei valita)...tolla nousevalla ravulla on jouskari nousevana....ja kuu vaaássa...ihana ihminen!
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #88 : 28.08.2009 18:40:21 »

No täällä yks  aurinko Oinas   kuuaskendentti jouskari jolla isot...Pienennytän heti kun mahollista  Wink Raskaana kun olen ne on nyt kokoa 75 G,joten eipä ole kiva ollenkaan  Angry



« Viimeksi muokattu: 28.08.2009 19:14:45 kirjoittanut love and peace » tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #89 : 29.08.2009 11:29:50 »

Tissikeskustelu  Cheesy
 aurinko  skorpioni  askendentti  harka  kuu  kaksoset = pienet

En tarvi erityistä tukea hölkätessä, tosi kätevät tisut. Jos tarvii volyymiä, niin toppaukset kehiin. Olen pitkä&hoikka, joten isot vois näyttää aika kummallisilta. Kattelen joskus isotissisiä, joilla antelias kaula-aukko ja kauhistelen ittekseni, että miten ne tulee toimeen niiden kanssa.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: