Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aloeverasta  (Luettu 3678 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hetki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 14.10.2008 23:28:35 »

Hei kertokaas minulle kaikki, jotka olette käyttäneet tuota sepon aloeveraa, onko se ollut oikeesti hyvä? Huh tahtoisin niin auttaa äitiäni ja löytää jotain mikä ehkä muutais hänen oloaan. oiskohan se tuo? Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 23:31:56 kirjoittanut hetki » tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #1 : 22.10.2008 13:46:16 »

Suosittelen minäkin!  Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2008 23:17:17 »

Minäkin käytin innolla aloeveraa 3 kuukautta.
Ei sillä valitettavasti ollut vointiini isompaa merkitystä. Ehkä hieman pirtsakampi olin, mutta siinäpäs se sitten olikin.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Salamanteli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #3 : 20.02.2010 10:40:39 »

Olen ajatellut kokeilla jälleenmyyntiä, niin hyviä omat kokemukseni näistä tuotteista on. Mehua olen nauttinut vasta kuukauden verran ja huomaan sen positiivisen vaikutuksen erityisesti ihossa, kynsissä ja yleisessä vireystilassa. Atopiasta kärsivälle 2-vuotiaalle tytöllekin suunnittelin antavani mehua, mutta hän ei juo tuota peruskamaa, joten seuraavaksi kokeilen omena-karpaloa, josko se maistuisi.

Propolis-voide on yökäytössä auttanut kovasti akneeni (mehun ohella), myös tytön ihottumiin sitä on tarkoitus kokeilla, kunhan hänen edellinen (homeopaattinen) voiteensa tulee käytettyä. Hammastahna, deodorantti ja huulirasva ovat myös kovassa käytössä. Meikkejä tekis mieli kokeilla, ehkä sitten aikanaan, kunhan saan järjestettyä omia kutsuja. Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.02.2010 10:06:39 kirjoittanut Salamanteli » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: