Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HENKIOPPAAT  (Luettu 6485 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« : 02.10.2008 11:39:51 »

Hei,

Kuka voisi auttaa tai tietäsi kenen puoleen kääntyä, kun haluaisin tietää oman henkioppaani... olen kauan ollut kiinnostunut asiasta mutten oikein ole tiennyt kenen puoleen kääntyä    Undecided

(taisin eka laittaa saman kysymyksen väärään paikkaan)


KIITOKSIN
aava1
tallennettu
satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #1 : 08.10.2008 14:26:41 »

Hei Aava1 !

Minulle on sanottu että se täytyy löytää itse  Cry..mutta olen tiedoton miten se tapahtuu. Tuleeko se vain yhtäkkiä esille vai miten se tapahtuu,minäkin tahtoisin tietää. Sen tiedän että minulla on se,näin minulle on sanottu .
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.10.2008 16:12:21 »

oman henkioppaan voit saada selville esimerkiksi meditoimalla. pyytämällä opastasi astumaan omaan auraasi ja useasti samalla kysymällä saat tietää oman oppaasi nimen. luota nimessä ja kaikissa muissakin asioissa siihen ensimmäiseen intuitioon.

useasti kun moni odottaa oppaan tai oman enkelin nimen olevan joku oikein hieno ja monimutkainen...joskus toki näinkin mutta yhtä hyvin veikkaisinkohan oikein että nimi on hyvinkin tavallinen matti meikäläisten nimi.

opaat haluavat myös meille esittäytyä usein vastakkaisen sukupuolen edustajana...
tallennettu

satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #3 : 08.10.2008 16:23:32 »

oman henkioppaan voit saada selville esimerkiksi meditoimalla. pyytämällä opastasi astumaan omaan auraasi ja useasti samalla kysymällä saat tietää oman oppaasi nimen. luota nimessä ja kaikissa muissakin asioissa siihen ensimmäiseen intuitioon.

useasti kun moni odottaa oppaan tai oman enkelin nimen olevan joku oikein hieno ja monimutkainen...joskus toki näinkin mutta yhtä hyvin veikkaisinkohan oikein että nimi on hyvinkin tavallinen matti meikäläisten nimi.

opaat haluavat myös meille esittäytyä usein vastakkaisen sukupuolen edustajana...

Eli meditoimaan siis..  Smiley  hmm..tutkin asiaa..  Sad en osaa edes meditoida. Olen siis vaikea tapaus, mikään ei riitä  idiot2
« Viimeksi muokattu: 08.10.2008 16:25:10 kirjoittanut satuna » tallennettu
Mayatan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Pienisuuri yksilö


Profiili
« Vastaus #4 : 25.03.2012 18:28:09 »

Toivottavasti ei haittaa, että herättelen vanhaa topaa, en viitsi samasta aiheesta uuttakaan tehdä... Smiley
Haluaisin siis kovasti tavata oman henkioppaani. Koetinkin sitä tänään. Istuin matolle kaikessa hiljaisuudessa ja toivoin hiljaisella äänellä, että hän jollain tavalla ilmoittaisi olemassaolostaan ja että olen nyt avoimin mielin asialla. Sulkiessani silmät näin muutaman nopean, heikon kuvan. Toisessa oli ikäänkuin naisen siluetti ja toisessa kaksi suurta soikion muotoista silmää, joissa ei ollut iiristä tai pupilleja. Pian tuli sellainen mukavan rentoutunut tunne.

Mietinkin, saikohan henkiopas viestini? Oliko tuo hänen tapansa ilmoittaa jotain itsestään, vai saattoiko se olla mielikuvituksen tuotetta? Voisikohan tuo henkiopas olla ujompaa sorttia? Smiley Kysymystulva... en oikein tiedä henkimaailmasta vielä, eikä ole paljoa kokemuksiakaan sen puolen asukeista, mutta haluaisin kovasti tutustua heihin smitten
tallennettu

Believe, everything and everybody can change
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 25.03.2012 19:55:26 »

Henkioppaistanne kiinnostuneet, heitelkääpä yksityisviestiä tulemaan! Teen henkiopas"kanavointeja" pientä maksua vastaan. Foorumi ei tosin ole markkinointipaikka, joten asiaan on parasta palata yksityisviestin kautta tai heittämällä mailia allekirjoituksessani olevaan sähköpostiosoitteeseen Smiley

Yritän jossain vaiheessa kerätä simppelin ohjeistuksen aiheeseen liittyen, mutta just nyt ei kerkee Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: