Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HENKIOPPAAT  (Luettu 11963 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« : 02.10.2008 11:37:24 »

Hei,

Kuka voisi auttaa tai tietäsi kenen puoleen kääntyä, kun haluaisin tietää oman henkioppaani...Wink olen kauan ollut kiinnostunut asiasta mutten oikein ole tiennyt kenen puoleen kääntyä  Undecided

KIITOKSIN
aava1
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.10.2008 17:12:37 »

voisit tehdä esim. henkiopas meditaation.
tallennettu

palmist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Vain kuolema takaa meille elämän.


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.10.2008 10:34:40 »

Voit kokeilla itsekin ottaa siitä selvää heilurin avulla!  Smiley Minäkin sain tietoa henkioppaastani (käytän ennemmin termiä suojelusenkeli  Grin ) Minulla heiluri toimi melkein heti (päivän aikana sain toimimaan kunnolla) Olen saanut selville mm. että kaikilla on henkiopas ja olen saanut selville  jopa omani nimen!!  laugh laugh Siinä meni kyllä aikaa koska olen hielurin käyttäjänä uusi joten en ole kekesinyt vielä muita kommunikointi tapoja kuin "kyllä/ei" vastaukset joten nimen arvuuttelu kesti kauan. (ensin kavin läpi numero numerolta nimen kirjainmäärän ja sitten vain aloin luetella kirjaimia!  :Smiley ) Grin Mutta oli se vaivan arvoista. Henkioppaani nimi on "Bhavigtes" melko outo joo mutta... minkäs teet!  :Smiley
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
maiskuli
Vieras
« Vastaus #3 : 24.10.2008 15:15:00 »

Mä en ole ihan varma mutta oon lapsena jutellu jollekin olennolle. Muistan sen varmaan aina. Näin sen unessa aina ja se auttoi mua jos mulla oli kysyttävää ja sen läheisyys toi mulle turvaa. Muistan hänen nimensäkin. Hänellä oli musta kaapu enkä sen vuoksi nähnyt hänen kasvojaan.

Enää aikuisena en ole tavannut häntä. Tapasin hänet aina samassa huoneessa joka oli minun lapsuuden kodissani.

Voiko tämä olla henkioppaani?


Haluan yhteyden henkioppaaseeni myös aikuisena.

tallennettu
palmist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Vain kuolema takaa meille elämän.


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.10.2008 14:55:22 »

Se varmaan oli juuri sinun henkioppaasi.  Smiley Sanotaanhan että lapsena on alttiimpi kaikelle "yliluonnolliselle" ja että nukkuessa ns. kolmannen silmän suodatin ei ole täysin "valmiustilassa".  laugh Voithan kokeilla tuota kyseistä heiluria.

ONNEA ETSIMISELLE!
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
maiskuli
Vieras
« Vastaus #5 : 27.10.2008 15:30:50 »

Kiitti vastauksesta Smiley

Joo voisin kokeilla heiluria
tallennettu
palmist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Vain kuolema takaa meille elämän.


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.11.2008 20:16:21 »


     smitten smitten smitten

Hei! Meillä jokaisella on jo syntymässä saatu oma suojelusenkeli. Olen saanut kanavoinnin kautta hänen nimensä. Enkeleiden sanotaan olevan sukupuolettomia. Suojelusenkeli pysyy samana koko elämän ajan.


Minullekkin vastattiin että oma suojelusenkelini on sukupuoleton!  Shocked Shocked Ja tästä siis on jo aikaa! Eli jotain perää tässä kaikessa oikeesti siis on! ^^  Wink angel smitten
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
Norna
Vieras
« Vastaus #7 : 04.11.2008 22:38:27 »

 Minulle eräs nainen kanavoi henkiopastani, en tiedä onko se juuri sen ja sen niminen mutta ainakin kanavoinneissa pitämät asiat pitivät paikkansa Smiley. Sen jälkeen on myös ollut helpompi ottaa ns yhtettä Cheesy. Voin laittaa yv:nä yhteystietoja.
tallennettu
TheNorthernwinds
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #8 : 05.11.2008 21:51:52 »

Oma henkioppaani on Pappani joka kuoli puolisen vuotta ennen syntymääni. Sain tiedon henkioppaastini kylläkin vasta 2vuotta sitten ja ollut melkein päivittäisessä yhteydessä  Smiley
tallennettu
palmist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Vain kuolema takaa meille elämän.


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 08.11.2008 21:54:11 »

Oma henkioppaani on Pappani joka kuoli puolisen vuotta ennen syntymääni. Sain tiedon henkioppaastini kylläkin vasta 2vuotta sitten ja ollut melkein päivittäisessä yhteydessä  Smiley

Olen utelias!^^  smitten Voitko kertoa miten sait yhteyden?? Ja mistä tiedät että se oli pappasi?? Haluasin kovasti myös tietää onko henkioppaani joku edesmennyt läheiseni...  Embarrassed
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: