|
body electric
|
 |
« Vastaus #1110 : 16.09.2013 11:57:26 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.09.2013 12:02:03 kirjoittanut body electric »
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1111 : 27.09.2013 21:06:37 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1112 : 13.12.2013 23:28:05 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #1114 : 15.12.2013 01:10:43 » |
|
Mahtava paita Elwyn! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1115 : 08.03.2014 15:08:01 » |
|
Uusin My Little Pony-hankinta Klik!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1116 : 14.06.2014 21:45:25 » |
|
Hommasin fringe-paidan  Meni aika kauan kun löysin sellaisen mikä miellyttää.. Harmaa kausi on jatkunut aika pitkään, mutta nyt oon innostunut myös farkkupaidoista  Hurjaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
body electric
|
 |
« Vastaus #1117 : 15.06.2014 20:43:39 » |
|
Janis oli kyllä tosi persoonallisuus. En ihan ymmärrä noita sen karvahattuja, mutta olihan se sellanen henkilö jota ei voi sekottaa kehenkään toiseen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1118 : 19.06.2014 22:01:10 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1119 : 10.07.2014 20:02:29 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1120 : 30.08.2014 17:29:59 » |
|
Meni tilaukseen, toivottavasti on sopiva http://www.hm.com/se/product/31413?article=31413-ASynttärilahjaksi on luvassa pieni ostosreissu Göteborgiin  Skorppari aikoo tyhjentää musiikkiliikkeitä ja meitsi käy sovittelemassa mm. farkut joita ihan on toivoton hankkia nettikaupoista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1121 : 21.09.2014 13:38:58 » |
|
Hemmetti, taas on (netti)kaupoissa hiihtareita  (sarjassamme first world problems)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #1122 : 21.09.2014 13:59:55 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1123 : 16.10.2014 19:04:41 » |
|
Onhan se tietysti niin, että jos minun mielestäni nämä ovat tosi hienot niin kyl ne hiihtaritkin menee siinä samalla  Meni samalla Alibaba testiin.. Saas nähdä, että miten se China air mail oikein homman tällä kertaa hoitaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #1124 : 18.10.2014 18:10:27 » |
|
Noita stringejään esitteleviä naisia oli vielä ainakin vuosina 2004-2005 baareissa. Käytiin kavereiden kanssa paikallisessa Giggling Marlinissa aika usein ja siellä varsinkin oli stringi-naisia. Siellä oli tosin sitten myös ns. pyllymiehiäkin joiden lempiharrastus oli naisten takamusten tiirailu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|