Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: murhaajat  (Luettu 32627 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 25.09.2008 10:42:16 »

kohta 10-vuotiaat murhaa


rapuherralla muuten ei mitään Pluto-Mars yhdistelmiä, mutta kauriillahan oli  pluto  aspect_opp  kuu  ja  pluto aspect_opp saturnus  sekä   mars  aspect_squ  merkurius  mars  aspect_squ aurinko . kauriin radixilla 17 neliötä ja oppositiota, aika vaikeat minuun verrattuna.   
« Viimeksi muokattu: 25.09.2008 10:50:16 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #16 : 25.09.2008 10:50:04 »

Kauhajoen ampujan syntymäaika on siis 20.5.1986, mikä vaatii vielä vahvistusta. Jos näin on, aurinko 29 härkää riittää juuri muodostamaan kvinkunssin Plutoon ja Mars puolestaan laajalla orbilla neliön.

Muuten kartalta ei löydy muita selkeitä viittauksia erityiseen väkivaltaisuuteen, auringon ja Saturnuksen oppositio tosin riittää tekemään ihmisestä "kylmäverisen", kuten ampujasta ilmaistiin. Mukana on saturnista järjestelmävihaa sekä oikealla tiellä olemisen kompleksi, tuon aspektin omaava luulee helposti olevansa lakia jakelemassa (Saturnus jousimiehessä.)

Tätä korostaa vielä seikka, että Mars on korotuksessa Kauriissa puolineliössä hallitsijaansa Saturnukseen.

Myös Merkurius on oppositiossa Saturnukseen. Merkurius edustaa ikätovereita, joita kohtaan Saaren asenne ei tällä aspektilla ole ollut kovin kaksinen.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2008 10:51:37 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #17 : 25.09.2008 11:54:48 »

Lainaus
ihmisrotu


Määrittele ihmisrotu? Pystytkö todella siihen, ymmärrätkö kaiken mitä siihen sisältyy?

Ihmisen dna ei paljon eroa apinasta tai edes hiivasta. Mikä on rotu?


Toivoisin että ihmisyksilöt eivät lähtisi kelaamaan näin jättimäisiä yleistyksiä ennenkuin ymmärtävät edes itseäänsäkään.


Ei ollut sulle Artemis sinänsä, nappasin vaan tuon sanan tuosta. Olen huomannut ettet sinä ole mikään rotukiihkoilija 2funny

Minä saan nykyään henkisen oksennuksen sanasta rotu, juuri siksi kun kävin jossain vaiheessa omakohtaisesti mielessäni läpi rasismin. buck2 Se oli ehdottomasti oman elämäni suurin henkinen pohjanoteeraus. Mutta viisauden alku on minun mielestäni juuri siinä, että pystyy myöntämään olleensa tyhmä.

Olen kaikkea muuta kuin rotukiihkoilija Smiley Päinvastoin. Minulla on kaikenlaisia ystäviä Smiley no hätä!
Tarkoitin tosiaan ihan vaan ihmisiä, ihmiskunta, ihmisrotu, ihmiset. En suinkaan kannata mitään tuhoamista, mutta toisinaan sitä ajattelee että miten paljon pahaa me ihmiset saamme aikaan, että onko tässä mitään järkeä?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #18 : 25.09.2008 12:12:53 »

plutostahan tuleekin tosi synkkä kuva, ajattelin että se vain toisi yllätysonnea vitosessa, mutta että kuolema olisikin lähellä.. uranus ei kai ole sellainen? (siis kun ajattelen ap karttaa)

Sanotaan näin, että Pluton ollessa vitosessa, sen huoneen asiat otetaan liian vakavasti. Eli sen huoneen asioissa ilmenee äärimmäistä käytöstä, missä Pluto kulloinkin vallitsee.




tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #19 : 25.09.2008 12:24:41 »

Tuo on tietenkin totta. Mutta kuten sanoin toisinaan en vain näe missään mitään järkeä. Toisinaan taas näen. Olen toisaalta sellainen ihminen joka pohtii asioita tyyliin "mitäs jos".
Itseasiassa olen melko positiivinen ihminen ulospäin mutta sorrun synkkyyden hetkiin kuten me kaikki. Kyllä voin sanoa toivoneeni joskus että meitä ei olisi täällä. Ehkä se kuuluu niihin pluto teemoihin, ehkä sieltä löytyy synkille ajatuksilleni juuret. Kuka tietää Smiley

Jokatapauksessa esimerkiksi tuo Kauhajoen tapaus on kamalan surullista.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #20 : 25.09.2008 12:45:00 »

Ei vaan nimenomaan meitä. En osaa sitä sen enempää ryhtyä selittelemään. Tähän tuntemukseeni ei kannata sen enempää kiinnittää huomiota, kunhan sanoin jotain mikä on pälkähtänyt päähäni.
Ajattelen asioita monelta kantilta, ja esimerkiksi mielestäni maapallomme kaiken muun elämän kannalta ihmisistä ei ole ollut kuin haittaa. Sille ei ole sen syvällisempää merkitystä, vain ajatuksia mitä päähäni pälkähtää.

Itse en kykene ymmärtämään sitä mitä sinä sanot "Minä joka kuvittelee meidät". En ajattele ehkä asioita niin syvällisesti kuin sinä. Olen hyvin suora, putkiaivoinen Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #21 : 25.09.2008 13:03:01 »

Jari Sinkkonen sanoi myös 45 MIN- ohjelmassa; että nuoret miehet ovat herkempiä kuin tytöt. Tytöt kommunikoivat helpommin asioitaan. Miehillä on kova kynnys myöntää olevan ahdingossa (en muista sanantarkasti kuinka Jari asian ilmaisi) ja he häpeävät hakea apua. Myöskin youtuben kaltaiset videomahdollisuudet, pelit ja tietyt nettiyhteisöt vievät nuoren ihmisen helposti mukaan, kun yksinäinen ja syrjäytynyt ihminen kokee löytävänsä hengenheimolaisen sieltä.

Mielestäni millään aspekteilla eikä kartoilla ole mitään tekemistä murhaajan kanssa. Kukaan ei ole syntyjään murhaaja. Olosuhteet, arvot, asenteet, yhteiskunta, läheisten välinpitämöttömyys, kaverittomuus tai riittämättömyys muovaaa ihmisestä sellaisen kuin hän on.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #22 : 26.09.2008 10:25:59 »

Näin sinkkunaisena pelottaa tuo miesten ahdistus. Jos ei halua sekaantua ukkomieheen vastaan tulee vääjämättä hieman asosiaalinen plutonikko.
(netistä). Olen seurustellut miehen kanssa jota voisin kuvata samoin kuin Matti Juhani Saarta on kuvailtu lehdistössä. Varsin ikävää enkä millään haluaisi että näin on. Yritin pitkään sanoa itselleni että miehessä on toivoa.

Mikä loppujen lopuksi tekee murhaajan on sitten ihan eri asia. Astrologisesti olisi vaan jännää verrata Kauhjokea, Jokelaa ja Myyrmäkeä ynnä USA:n jutut.


tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #23 : 26.09.2008 13:27:37 »

Kauhajoen ampujan syntymäaika on siis 20.5.1986, mikä vaatii vielä vahvistusta.

Onkohan syntymäpaikkakunnasta tietoa? Oli kai lapsena asunut Pyhäjärvellä, mutta käsitin jostain lehtijutusta, että perhe muutti usein kun hän oli pieni, eikä välttämättä olekaan siellä nurkilla syntynyt.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #24 : 27.09.2008 10:45:26 »

Onkohan syntymäpaikkakunnasta tietoa? Oli kai lapsena asunut Pyhäjärvellä, mutta käsitin jostain lehtijutusta, että perhe muutti usein kun hän oli pieni, eikä välttämättä olekaan siellä nurkilla syntynyt.

Oikeaa askendenttia ei taida hyypiölle saada määriteltyä, mutta sillä olisi eniten väliä jos kartalta ei muuten löytyisi mitään kieroa.

Transiittinahan Saarella oli samainen Pluton kvinkunssi auringolle kuin Jokelan ampujalla, siinä on kavereilla ollut kaikkivoipaisuus hakusessa.

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #25 : 27.09.2008 12:53:56 »

 Minusta myös herkkyys on ehdottomasti sellainen piirre joka tulisi ottaa huomioon, ei vain näitä valmiiksi jo aggressiivisia piirteitä tai ns negatiivisia puolia.
 Sotaa maailmaa vastaan ei varmasti nosteta jos ei tunneta jonkunlaista maailmantuskaa, ehkä myös herkkyyttää kollektiivisille tasoille.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #26 : 29.09.2008 12:35:38 »

Hyvä pointti DolceVitalla. Ja käsittääkseni tämänkin tapauksen taustalla olivat henkilökohtaiset ja raskaat pettymykset ihmisiin, koulukiusaamista, veljen menetys jne. On varmasti vaikea päästä eroon siitä subjektiivisesta, omasta näkökulmastaan ja uskoa ihmisten hyvyyteen, jos jatkuvasti kokee konkreettisesti vain sitä negatiivista puolta. Toisaalta ihmisellä on kuitenkin omakin vastuunsa ja "negatiivisuuden noidankehästä" on mahdollista päästä myös irti. Useimmat onneksi ehtivät tajuta tämän.

Mitenkähän olisi, jos tässä yltiöindividualistisessa yhteiskunnassamme saisi jatkossa jollain tapaa levitettyä sellaistakin ajatusta, ettei "minä" ole kaikki. Että minä on yhtä lailla muiden heijastusta kuin muut minun minäni heijastusta. Ja jokaisella on olemassaolon oikeus.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 29.09.2008 13:16:01 »

aijaa..

äärikäytöstä..  pluto

ilmeisesti se, että joko on hyvin intensiivinen ja jollain tavalla mahdoton suhde, ja sen jälkeen ei kiinnosta yhtään? mietin kun olin itsekseni nukkumassa, että tämähän minulta onnistuu! miksi ihmeessä pitäisi nukkua jonkun kanssa!

tai kaivata jotakuta.

ajatukset myllertää

töitä ja bisneksiä vaan..?? kuka tosiaan maailmaa johtaa, onko se yksilöiden valinnat mitä tehdä elämällään, media, politiikka? jota johtaa kuka, presidentti= no ei se niinkään mene. elokuvat? urheiluidolit, joiden vanhemmat laittoi ne ajoissa kiekkokaukaloon?

ei ainakaan kirkko, koska kaikki voivat uskoa ihan mihin tahansa.

 :Smiley

joo, hyvä jos hoitohenkilökuntaa riittää hoitamaan vaikeat nuoret ja lapset..
« Viimeksi muokattu: 29.09.2008 13:26:57 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #28 : 29.09.2008 13:33:00 »

Dawnchild, kyllähän se niin on, ettei kaikkia todellakaan kohdella samalla tavalla. Oma persoona vaikuttaa yhtä lailla kuin toisten persoonat, vastavuoroista "peliä" tuo sosiaalisuus on. Toisaalta uskon myös siihen, että jokaisella on joku tarkoitus täällä olla, mutten ole aivan varma siitä, ovatko tällaiset tapahtumat kuin Jokela ja Kauhajoki mitenkään kohtalonomaisesti "määrättyjä" ja sillä tavalla väistämättömiä. Opetuksia ne varmasti ovat, niille, jotka osaavat opikseen niistä ottaa.

Sosiaalipsykologiassa ja varmaan muissakin ihmistieteissä on hiljattain vallannut alaa käyttäytymisgenetiikan näkemys (engl. behavioral genetics), joka katsoo että ihmisissä on n. puolet geenien vaikutusta ja puolet ympäristön (kasvatuksen, perheolojen, ylipäätään muiden ihmisten). Jokseenkin samoinhan on ajateltu astrologiassakin, että määrätyt ominaisuudet näkyvät kartalta ja ympäristö (transiitit, progressiot, synastria) vaikuttaa siihen mitkä näistä teemoista milloinkin nousevat esiin ja kenen ihmisen tai minkä tilanteen kanssa "sopii yhteen" ja kenen/minkä ei. Esimerkiksi tuossa käyttäytymisgenetiikassa käytetään termiä fit, joka tarkoittaa sopivuutta, mm. sitä miten ihminen sopii ympäristöönsä. Tietyntyyppiset persoonallisuudet hakeutuvat tietyntyyppisiin tilanteisiin ja ihmissuhteisiin ja näin myös yksilö itse vahvistaa geeniperimänsä vaikutusta. Voihan astrologisestikin ajatella samoin, että tietyntyyppisen kartan omaavat "sopivat" tietyntyyppiseen aikaan, tilanteeseen ja suhteisiin - ja toteuttavat siten sitä mitä he ovat syntyneetkin toteuttamaan?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 29.09.2008 13:39:24 »

edelleen olisi vanhempien aika tarkkailla, millaisia idoleita nuorensa ottavat- ja jos joissain perheissä tilanne on todella paha, k.o lapsia ei edes lähetetä hoitoon.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2008 13:42:26 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: