Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 116424 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #15 : 29.09.2008 21:01:29 »

heh, omassa tapauksessani kyse oli kyllä siitä, että joku tarjoaa koko ajan seksiä, vaikka tunteeni on epäselvä häntä kohtaan enkä tiedä mihin ryhtyä vai ryhtyäkö mihinkään. jos mies taas alkaa kiintyä seksin aikana, haluanko sitä. no mutta miehillehän ei ole ongelma lopettaa kaikki..  coolsmiley

"vakisuhteessa" taas vaihteeksi mies oli se joka pihtasi. siis kun oli tunnetta (ei asemaa, valtaa jne vaan kuten astrossa luki, opetti ajattelemaan ihan eri tavalla kuin ajattelin, ei ollut materialisti, olisin välittänyt hänestä paljon monella tasolla mutta; no muisto jäi).

niin että kuvioni menevät aina vähän eri tavalla kuin joku luulisi..

Jos tunteet ovat epäselvät, niin ei seksiä. Jälkeenpäin ei sitten jää kakkasta makua.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #16 : 29.09.2008 22:33:15 »

Niin aina on kaikki mahdollista. Itse en harrasta urheiluseksiä, joten ehkäpä olen konservatiivisempi.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #17 : 30.09.2008 07:41:55 »

Ihan huvikseni tein tuossa jokin aika sitten kuin kokeeksi deitti-ilmon. Mielestäni se on parhain tapa tehdä tuttavuutta toiseen sukupuoleen. Saamiaan ilmoja on myös mukava lukea ja mikä parasta; kiireettömästi ja ajan kanssa. Avautuminen on usein helpompaa tehdessä tuttavuutta netin välityksellä toiseen; voi ikäänkuin puhua itsestään osittain kasvottoman ja itsensä ilmaisu on myös jotenkin laaja-alaisempaa... Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #18 : 30.09.2008 09:54:06 »

Vai että uhh! Minä en kertakaikkiaan voi ymmärtää sinun ajatuksenjuoksua, Yax-Balam. Mistä sitoumisesta tässä nyt on kyse? Jollakin tapaa aina "sitoutudaan" kun halutaan saada aikaan jotain.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #19 : 30.09.2008 11:17:38 »

Minä en ole ottanut omalla kahdalla puheeksi urheilu = sooloseksiä. Pidätkö sinä täällä minua idoottina?

Annas kun mä sanon sulle erään asian. Sinussa tuntuu olevan useita eri persoonia, (nikit) että tiedätkö sinä itsekkään kuka sinä pohjimmiltasi olet. On ehkä parempi ettet ota enää kantaa tähän minun aloittamaani topikiin. Turha ottaa nokkiis tästä mitä sanoin. Minua kertakaikkiaan alkaa sapettaa tällainen! Angry
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #20 : 30.09.2008 11:55:54 »

Kyllä, kun ollaan tällaisessa nettiyhteisössä, niin täällä on erilaisia persoonia. Toinen kiihtyy, toinen ei. Hyvä ettei olla kaikki samasta muotista tehtyjä. Ihannemiehenkin tavottaminen ois aika tylsää...

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 02.10.2008 13:25:14 »

Syksy on saapunut Wieniin sitten lopullisesti ja ilma kylmennyt kuin myös tämän tytön tunteet. Kiss
Olen niin väsynyt Vaakaan tällä hetkellä, että olen ihan jopa harkinnut erilleen lähtöä
-kuin myös hiukan lämpimän maahan, ainakin hetkeksi. Undecided

Ja se Vaaka-mieheni on aikaslailla ihanne-mies kaikin puolin... Kiss
-ihan kenelle tahansa. :Smiley

Mitä tehdä sitten sille, että on kun on kaikki mahdollinen hyvin,
niin vtu kun leipäännyttää toisen naama? tickedoff
Tekee niin mieli lähteä jonnekin uusille urille.. :Smiley ..jos vaikka ruoho on vihreämpää
aidan toisella puolella... :Smiley ...ja yleensä se kyllä onkin. Tongue Grin

Nim.  aurinko kaksoset  askendentti skorpioni  kuu vesimies

 Wink


tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #22 : 03.10.2008 00:12:43 »

Nyt herasi kysymys-onko ihannemiesta olemassakaan



















//?










////
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #23 : 03.10.2008 12:00:35 »

Jokaisella on mielitiettynsä, millainen on se ihannemies. Se sitten tavoittaako sellaista koskaan, on asia jo isompi kysymys. Itse kun olen aika-ajoin aika kuumakalle, niin mielellään tämä toinen puolisko sais olla kylmäkalle joka osaa sopivasti viilentää kuumentuneita tunteitani. Eli sellainen rauhallisempi luonne joka toisi tasapainoa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #24 : 03.10.2008 21:25:55 »

Nyt herasi kysymys-onko ihannemiesta olemassakaan
//?
////

Varmasti sellainen henkilö on olemassa.  Mutta se henkilö, joka sinun mielestä on ihannemies, niin sinun bestiksen mielestä hän ei täytäkään ihannemiehen kaikkia kriteerejä. Maut on monet sanoi koira, kun ...iaan nuoli. Mutta aina pitää muistaa, että kukaan ei ole täydellinen. Tuli mieleen Tiktak:in biisi: Satuprinsessa.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 04.10.2008 13:14:02 »

kauanko sitä kesti??

2 vuotta. Toki eipä tuo vtu lähde edes kulumalla! tickedoff
PITKÄ LOMA KIITOS! buck2 Cry

Mitäs kun täällä Wienissä huutaa yleishälytyksen pillit, siis nuo pommitus sireenit?? Shocked
Testaako ne niitä vai onko tänne joku hyökkäämässä? Shocked



tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #26 : 07.11.2008 08:48:17 »

Ei se vissiin sittenkään ole vaikeeta - ihannemiehen tavoittaminen... Kiss

Kiusoittelin aikani ja nyt tais jäädä koukkuun Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #27 : 07.11.2008 15:14:26 »

Luulisi, et "Etelän hetelmät" vois kiinnostaa Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #28 : 07.11.2008 15:14:44 »

Minulla ei ole ihannemiestä. Tykkään monenlaisista  Grin Kaikki miehet joita elämässäni on ollut ovat olleet täysin erilaisia. Ja silti ihania.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #29 : 07.11.2008 15:22:08 »

Oonko minä sitte täällä ainut jolla on vain se tietynlainen miesihanne? Taidan olla...mutta eihän sille tartte voi mitään. On ihanne sellainen kuin on. smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: