Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 487057 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #810 : 24.06.2009 08:43:32 »

Heh, no ihan tasan niin se raskausaika. Ihanku tästä olis puhuttu ennenkin  Smiley . Ku viittis yhtään keskittyä. Se täysi on 11.1.2010 ja ne pidennykset oli niitä aamu ja iltatähti-juttuja. Pitäskö tää joskus ihan sisäistää....

Oikeestaan oli hyvä muistutus, kun tolloin perääntymisen aikaan asia osui kohdalle hyvinkin tramaattisesti ja silloin päätin, että kehittymistä kannattaa ehkä seurata. Nythän ollaan luopumisissa jo aika pitkällä.

 kuu vielä rapusessa ja harjauskelit jatkuu. Mulla ottaa nyt äänet korviin ihan todella. Joku chakrajuttu varmaan säädön osalta nupit kaakossa tai jotain. Pakko mennä tästä vähä muualle, kun sattuu.....hei Late-lammas. Se on nähtävä  Smiley .
 
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #811 : 24.06.2009 11:12:34 »

Sillähän minä sitä raskausaikaa jahtasin kun tuossa  mars venus yhtymän tiimoilla oli tuo Klothokin asemissaan; ettäkö sitten 11.1.2010 näkee mitä sitä on syntyäkseen näillä siemenillä?
Venuksen luku näkkyy olevan tuo pvm. Hyvin toimii sykli numerologisestikin..
Tyttölapsia syntyy pilvin pimein crazy2
Ja mondo tuo herkkyys äänille näkyy sinun progekartallasi, tosin ehkä myös kuukauden pästä perinnönjakonakin? Mutta onhan tuolla muutenkin muutoksia tulossa loppuvuodesta.

 kuu 24  rapu
 :uranus:26  kalat (se selväkuuloisuus ja vielä vesiä pitkin..) tekee kolmiota,
jotta ehkä se kuulo herkistyy muillakin,
tosin voihan se ärsyttääkin kolmikon  jupiter chiron neptunus kvinkunssilla.
Se mielikuva noista kolmesta Kolmen sepän patsaana syntyi ensinnäkin kolmen ryhmästä,
toisekseen julkinen kohtaamispaikka, kuin Puisto-kortti ennuskorteissa (eikös siinä ole Svenska Teatern lähellä kuin myös Stockmann? kulttuuri ja kauppa) Kolmen sepän on ajateltu takovan Sampoa,Henkistä viisautta, rikkautta,ja Sammon takomiseen liitetään Kirjokansi (taivaankansi , vesimies ilmaa,  aspect_ssx uranus kalat).Kolme seppää on kuvattu käytännön takomista aatellen liian lähelle toisiaan;
ne iskisivät moukarilla toisiaan päähän, jos tilanne ois oikea (vrt stellium ja oinasmainen energia,myös raudan takominen; on taottava kun rauta on kuumaa, on osattava tehdä yhteistyötä ja olla menemättä silti liian lähelle).
Yksi sepistä on Mestari;  jupiter.a nimitetään Guruksi, mutta kumpi on sitten oppipoika ja kumpi kisälli? Mutta onko Jupiter se Mestari??
Ja nyt kun kaikki kolme peräytyvät heilahtavat moukarit painovoimalla selän taakse ja sepät heittäytyvät selälleen ja mitä he näkevätkään: sen kirjokannen. Siis kuunnellaan vaan taivasta ja katsellaan pilvien liikettä, luetaan koivun alla riippumatossa (ilmasänky) Kalevalaa ja tullaan viisaammiksi niin.


tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #812 : 24.06.2009 12:16:04 »

Pitihän se arvata, että perinnönjakokin olis ollu kartasta nähtävissä. Vähä avoin kirja tää mun elämä  Smiley .

Mitä jos ne sepät peruuttaa vaan sillai hallitusti, että näkevät moukaroitavan järkevämmästä kulmasta ja homma alkaa muutenki sujua, kun ei huidota päihin toisiansa. Se olis aikamoinen repäsy irti vanhoista kaavoista ja vapauttavaa.

Ei muuten voi rentoutua Kalevalan kanssa. Hermot menee, kun ei mitään saada sanotuksi toistamatta kahta kertaa eri sanoin. Mulla on tästä sukurasitetta - perinneriesaa; ehkä olivat lukeneet-tankuttaneet Kalevalansa - riimikirjansa huolella-tarkkaan ja sen annettiin kuulua - kailottaa.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #813 : 24.06.2009 13:47:01 »


Hei Ystäväin

Kurkkaanpa piiiiitkästä aikaaaaan tännekkin.

Itsellä menossa vauhdikasta aikaa.
Äitini muuttaa ihka uuteen palvelukotiin ensiviikolla.
Sopimuksien allekirjoitusta, asianajajan luona käynti,
uusien kalusteiden hankintoja,
entisten kalusteiden sijoittamista .... . = ?
Äidin kodin tyhjennys menossa ja sit pitäs miettiä,
mitä jatkossa teen. Myynti/vuokraus .... . = ?

Henkisesti raskasta aikaa äidilleni sekä minulle.

Nyt täällä meilläpäin sataa juuri nyt vettä ja ukkonen jyrisee.


 smittenElämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #814 : 24.06.2009 19:10:16 »


 kuu 24  rapu
 :uranus:26  kalat (se selväkuuloisuus ja vielä vesiä pitkin..) tekee kolmiota,
jotta ehkä se kuulo herkistyy muillakin,



Oisko yleensä kuu-uranus-kontakteilla jotain
tekemistä kuu lon kanssa?
Joskus on auditiivinen ärsytyskynnys turhankin matala,
pitäisi kai käydä lekurilla että onko liian herkkä kuulo tms.

Kuu nyt huoneessa 10 pyyhkäisi vasten nataalivenusta
ja tuo  mars venus pari sekstiilissä keskitaivaaseen, yhtymässä saturnukseen:
esinainen pyysi minua(!!) antamaan palautetta omasta työtehtävästään
ja korjasi sen sitten ehdotusteni mukaan että johan nyt?

Ja konttorilla mammat ja paperisilppuri säksättivät, paikallisradio pauhasi,
ulkoa kantautuivat ruohonleikkurin pörinä
ja piipaa-autojen sireenit.
Mitenkähän ollut lämpöhalvauksia tänään,
itsekin oltava karussa tuota paahdetta kun  aurinko tirvaisi otsalohkoon..









tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #815 : 25.06.2009 16:05:02 »

Viesti tuli, ei aukea ovet yliopistoon tänä vuonna. Kylläpä pienestä jäi kiinni. Mitäs sitten? Onko tälle vuodelle joku suunnitelma minua varten, jota en vielä itse näe?

Täällä menossa mm.  uranus aspect_squ saturnus ja chiron rx aspect_sex saturnus
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #816 : 25.06.2009 21:00:06 »

Viesti tuli, ei aukea ovet yliopistoon tänä vuonna. Kylläpä pienestä jäi kiinni. Mitäs sitten? Onko tälle vuodelle joku suunnitelma minua varten, jota en vielä itse näe?

Täällä menossa mm.  uranus aspect_squ saturnus ja chiron rx aspect_sex saturnus

Pääsitkö varasijoille? Itselle aukeni aikoinaan ovet 2. varasijalta ja nyt jäin myös "kärjestä" 3. varasijalle Grin Kassellaan miten käy..

Ei ole varasijoja tuolla minne hain, eli ei ole mahdollisuutta päästä enää. Harmin paikka kyllä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
julyette
Vieras
« Vastaus #817 : 26.06.2009 01:28:48 »


Elämänilo, kiva kuulla sinustakin tosiaan pitkästä aikaa  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #818 : 26.06.2009 10:58:37 »

Kuin myös mukava kuulla kuulumisiasi Elämänilo.
Ja mondo, anteeks että mä kailotin.. pluto aspect_ssx askendentti jousimies ja äänihuulissa on rakennevika..
ja rhoda, luulisin,jotta  uranus/ kuu hommeli liittyy yleensäkin herkistyneeseen kuulo-aistimukseen,
itelläkin raastaa korvia seinäntakanen pyykinkuivaushurina, sellanen tasasen tappava olematon ääni sinänsä,  kuu  leijonaaspect_ssx uranus neitsyt kartalla,
mut ite taas kuulemma nauran liian kovaa ja kailotankin,  kuu aspect_tri askendentti jousimies ja  uranus aspect_squ askendentti Grin

 :kuu:23  leijona
sepät tekee moukareillaan oppositiota.
Ite lähen reissuun, ottamaan selvää olenko oppilas,opettaja vai vihitty?
Vihityks vois hyvinkin tulla,ensinnäe tr  saturnus aspect_sex venus kosii ja
 saturnus aspect_con vesta samalla vihkimys,eikös vaan?
Kissa tuli kotiin nälissään, seuras ruokakuppia kuin exä ikkään (iso kissa  leijona) ja oli niinku ei mithää, kyöhnäs vieressä yönkin.
Tr  mars aspect_squ mars ja matot tuli silloin kuurattua energiapiikillä,
ja heti kun seuraava päivä koitti niin olin kuin makaroni sängyn pohjalla.
Tuo tr  mars :harka:opponoi tytön  aurinko merkurius:ta ja härän läheisyydenkaipuu näkyi sitten parkkihallissa;yks pylväs halus välttämättä halata tytön autonovea,rutisti oikein..
ja tyttö sai haluamaansa oppia;minuahan ei sinne olis saanu lähellekään  askendentti jousimies:nä, ahistaa jo ajatuskin.

Hellettä kaikille tasapuolisesti.
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #819 : 26.06.2009 12:01:18 »

 Smiley Emmä sillai tarkottanu. Mun ilmasutyyli on tämmönen töksö. Tarkotin vaan ihmetellä, että vaikka ei olis ollu tietoa ite lähdöstä, niin perinnönjako olis näkyny kumminki. Että siitähän viimeistään olis voinu päätellä, että joku on lähdössä. Tekis mieli tutkia se ap-karttansa, mutta ei muka tule omaa rauhaa sen vertaa ja tajuisinko edes tollai - epäilen.

Mulla on keskitasoa parempi kuulo, mutta tää herkkyys itellä liittyy hermoihinkin. Meditaatiotekniikat ja chakrasäätämiset myös auttaa heti, kun vaan viittii keskittyä. Joku ego-trikki se on, kun on liian samastunu omaan rauhaan.

Ihanaa, kun se kissa palas. Näin unia vastaavista kokemuksista ja tämäkin tapaus tuo vakuuttelua, että kaikki tärkein palaa ja perimmiltään on koko ajan ollutkin tallessa.

No nyt on ainaki tunne, että voi olla esillä ja loistaa  kuu leijona; oli sitte oppilas, opettaja tai peräti vihitty. Mukavaa reissua!
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #820 : 26.06.2009 14:46:31 »

Hei kaikki, varsinkin mukava 'kuulla' Elämänilonkin ääntä täällä!

Hassua tuo Kuu-Rapu, kun olen koko viikon (veteraanien virkistysviikko) muistellut äitiäni, kun korjailin hänen päiväkirjaansa....Ravun viehtymys palata vanhoihin aikoihin... ja kun se menee Kauriiseen, niin lähden miettimään, miten tätä äidin kirjaa levitän kun suku sitä haluaa...vastuu äitini tunteista, jotka kuitenkin ovat olleet niin samoja kaikilla sodan aikoina.

Joten Elämänilon kanssa tässä kannamme näitä 'äitiasioita' ja varmaan Mondokin siellä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #821 : 27.06.2009 11:18:11 »

 Joku ego-trikki se on, kun on liian samastunu omaan rauhaan.


Enpä ole koskaan ajatellut tälta kantilta asiaa. Kiitti mondo tästä huippukiteytyksestä, tajuntani saattaa jopa laajentua!

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #822 : 27.06.2009 13:29:12 »

 Smiley Tekis mieli sanoa, että kiitos kuuluu korkeimmalle, kun olen tässä viikon yrittäny pätkittäin kerrata Tiibetiläistä kirjaa elämästä ja kuolemasta ja sitä myöten itelläkin välkkyy kaikenlaiset totuudet herkemmin. Joku hitunen yhteisestä lähteestä raottuu. Menen justiin gurujoogassa ja olen ihan vakuuttunu, että perheenjäsenet on niitä opettajia elikkäs me kaikki. 'Uskosi tekee sinut autuaaksi' ja sitä rataa.

 kuu on nyt mulle kotoisasti ja mun  neitsyt kokonaan 9. huoneessa, että tällanen lukeminen ja ajattelutapa on suorastaan luontaista. Tr.  pluto vielä syventää mietteitä. Hyvä mieli tottakai, jos on vielä välikkappaleena jollekin toiselle  Smiley ; eikä välttämättä aina rankalla tavalla.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #823 : 29.06.2009 11:42:36 »


Upeasti valkoapila peittää kukkulaa joka ikkunasta näkyy ja  :kuu:6 vaaka, tytär tyyni  :vaaka:kun on.
Juhlat oli viikonloppuna,  :skorpioni:pojan ja hän nautti yhdessä  :aurinko:gon valon kanssa.
Suku on pahin, sitä mulle paukutetaan päin naama, uskoa pitäs.
Ja kaikki paistokset ja muut syötävät onnistu tajuttoman hyvin. Kun  :rapu:teki ne  rapu :kuu:n aikaan.
Olen henkisesti kajahtanut nyt ja lähden höyryjäni päästämään hillitysti pihalle laugh
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #824 : 29.06.2009 14:32:22 »

Sama juttu kuin Täysikuullakin, tasapainoilua ja juuri sukulaisten kanssa. Wink

Ja pitää välillä laskea kymmeneen ja hengittää syvään.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: