|
Ebenia
|
 |
« Vastaus #525 : 04.04.2009 14:54:48 » |
|
Mikähän ihmeen "toiselle puolelle siirtymisen" transiitti nyt on menossa?  Yksi lähtenyt, toinen ystävä oli jättänyt jäähyväisviestit ja ehdittiin pelastamaan viime hetkellä...Facebookissanikin monen kaverin statuksessa on suruja juuri samaisesta aiheesta, eli joku on lähtenyt heidän elämästään... Mikä voisi selittää?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #526 : 04.04.2009 16:01:45 » |
|
Ebenia "toiselle puolelle siirtyminen" liittyy kaloihin ja neptunukseen,kaipuu ykseyteen,  liike tuonpuoleiseen,  liike taivaiseen ja alas,  samaa Uranuksen teemaa, eikä vähäinen ole omissa kokemuksissa  .n roolikaan, retroaminen kohti oinaspistettä,jossa elämä uusiutuu ja kierto alkaa alusta, venuksen liike on sen verran nopeata että sen vaikutus huoneessa on merkittävä, itselläni tuo on 3 huoneessa ja olen törmännyt lähipiirin naisiin, kaikki järestään kertovat heti kättelyssä vaikeista kokemuksista, esim. pikkulapsen diabeteksesta,lähellä kuolemaa tilanteesta
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #527 : 04.04.2009 16:34:01 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #529 : 04.04.2009 17:55:20 » |
|
sekoaminen, hulluus,mielenvikaoikut,  :saturnus:rx  , jos et tässä oppositiossa löydä tasapainoa niin varmaan sekoat? Ajatellen että  kuvaa psyyken rakennetta,selkärankaa, ja neitsyessä se liittyy merkuriukseen,pään liikkeisiin, ja vastapäätä mars vie mieltä kaloissa,sukeltaen välillä alitajuntaan, korvan takaa voi löytyä kaikenmoista pintaan tullessa, intuitiivisille ihmisille tämä kait muistuttais oman intuition kuuntelua, korvantakaiset moskat mukaanlukien  eikä kukaan ole ajallaan missään? rästihommat painaa päälle? ja tekis mieli vaan oikasta ittensä..  /  linjaa sanotaan myös levon/unen aikaiseksi parannuslinjaksi, vatupassilla vaateriin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #530 : 04.04.2009 18:11:02 » |
|
sekoaminen, hulluus,mielenvikaoikut,  :saturnus:rx  , jos et tässä oppositiossa löydä tasapainoa niin varmaan sekoat? Ajatellen että  kuvaa psyyken rakennetta,selkärankaa, ja neitsyessä se liittyy merkuriukseen,pään liikkeisiin, ja vastapäätä mars vie mieltä kaloissa,sukeltaen välillä alitajuntaan, korvan takaa voi löytyä kaikenmoista pintaan tullessa, intuitiivisille ihmisille tämä kait muistuttais oman intuition kuuntelua, korvantakaiset moskat mukaanlukien Ja kuinka kauan tätä vielä jatkuu?  Olen suruissani, että aika usea tuntemani ihminen, joita olen pitänyt oikeina tasapainon tyyssijana, repeilevät hyvin pienistä tai sitten normaaleista rutiineista.  Eipä sillä, ettenkö itsekin ole tavallista liipaisinherkempi ja välillä on tunne, että hermot palaa niin, että rutajaa ja kaikki muut ihmiset ovat vajaa-älyisyydellään ja hitaudellaan syypäitä siihen.
Jokin tarttuva hermoihin ja psyykkeeseen vaikuttava kulkutauti?   eikä kukaan ole ajallaan missään? rästihommat painaa päälle? ja tekis mieli vaan oikasta ittensä..  /  linjaa sanotaan myös levon/unen aikaiseksi parannuslinjaksi, vatupassilla vaateriin No justiinsa näin!  Taidan viettää sängynpohjalla suosiosta tämän ajan, kunnes ihmiset ovat paremmalla tuulella ja asiat alkaa sujua. Mitäpä tuota itseään rasittamaan turhaan, kun asiat ei kuintenkaan mene eteenpäin.  Aurinko sentään jo paistaa Wienissä tuonne yli 20 asteen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
täysikuu
|
 |
« Vastaus #531 : 04.04.2009 22:35:13 » |
|
joku katastroofi pamahti täälläkin tänään.... ai että nautintoa, en ole itseni kiduttaja. Ampukaa minut aamunkoitteessa venuksen jousella mikä ihmeen kirous minun päällä on, voi hyvänen aika, ei voi ymmärtää elämän epäoikeudenmukaisuutta jakaa rakkautta, siis oikeaa rakkautta, vai onko sitä jaossa enää ollenkaan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
 |
« Vastaus #533 : 05.04.2009 16:02:27 » |
|
Minulle varmaan sopii nuo tulen merkit koska olen ollut täynnä intoa pari päivää. Eilen juhlittiin finaalipaikkaa ja tänään vedin hurjan jalkapäivän -Rapua nauratti kun hän tuli hakemaan minut salilta ja kävelin kuin cowboy. Lopun päivää olen siivonnut ja vieläkin aion siivota -siis aivan mieletön energiarysäys täällä!! Ai niin, nikki: Mitäs sanot, sopisiko kartalleni epätoivoisten ja jotenkin huonon itsetunnon omaavien naisten auttaminen? Sitä olen tässä pohtinut että voisin kokeilla, osaanhan antaa treeni-, ravinto- ja ennenkaikkea päänupin valmennusta. Opiskelin nimittäin talvella NLP-terapeutiksi ja siitä olisi varmasti apua tuossakin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.04.2009 16:17:02 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #534 : 05.04.2009 16:15:39 » |
|
Mä en ole nikki, mutta vastaan silti  -NRJ:lle, että hienolta kuulostaa! Sinun teksteistäsi huokuu sellainen vahvuus, olet kannustava, voimaannuttava ja rohkaiseva persoona! Olet löytänyt oman vahvuutesi ja oman naiseutesi, sen tiedät itsekkin, niin tarviitko siihen vielä "todisteita" kartalta?  :  Ja osaat takuulla käyttää sitä haluamaasi auttamistyöhön. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
 |
« Vastaus #535 : 05.04.2009 16:22:39 » |
|
Kiitos Tiigris! Joskus ajat sitten astrologi Nikula sanoi minulle kartastani että tulen kokemaan elämässäni pahoja vastoinkäymisiä, mutta kun olen niistä selvinnyt niin sen jälkeen minulla on myös kyky auttaa muita. Nyt voisi olla sen aika. Joskus kauan sitten en esim. voinut ymmärtää miksi jotkut ovat masentuneita. Mutta toisen lapsen jälkeen sairastuin itse synnytyksen jälkeiseen masennukseen, ja nyt osaan katsoa asioita paljon laajemmin. Uskon että voisin olla aika hyvä kannustaja sellaisille, joilla meinaa oma elämänusko loppua.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.04.2009 16:30:51 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #538 : 06.04.2009 21:44:14 » |
|
märkiä hattaroita täälläkin tiputtelee..  11  :ni asteissa,syväpuhdistus saunassa,jonkinasteinen etokehtasuus lukuhommissa,too late to do something for tomorrow,äh mikä aiheuttaa järistyksiä?  :saturnus:rx  ,  ,  , :venus:rx lähellä oinaspistettä, :saturnus:rx  maapiste  , entä onko väliä?  0  0  :ceres:rx 0  (linkkivinkeistä asteet,jossain voi olla pikkasen toisin) miten asteroidivyöhyke vaikuttaa maan liikkeisiin,jos mitenkään? ja kaikkihan johtuu tiätty pluton peruuttamisesta..... miksei kauriissa maan rikkauksien vartija pistäis hyrskyn myrskyn kun vaihtaa liikettä jag måste läsa mina läxor nu säjer min 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
 |
« Vastaus #539 : 06.04.2009 22:02:39 » |
|
Pluton peruuttaminen ja missas Uranus on. Itsellani on Neptunus paalla ja mita mokoma teki, remontin jalkeen ajateltiin siivota akvaario(500 litraa) ja oltiin tyytyvaisia puhtaaseen tulokseen ja mentiin vasyneina nukkumaan. Poikani tuli noin klo 4 yolla ja koko olohuone lainehti vedesta-akvaario oli haljennut pohjasta-arvatkaa oliko kivaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|