Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 487608 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #540 : 09.03.2009 22:36:10 »


Lumisateen sekaisia ajatuksia,  :kuu:2 neitsyt
sukuloimassa viikonloppuna, olikin kummallisen rauhaisaa siellä.
Lapset ovat olleet rehellisiä ja itkettäneetkin..
Väsymys vaivaa vieläkin, josko ei niin massiivisesti. Lauantai meni köllötellessä, mutta eihän sitä aina tarvitse mitään tehdäkkään.
 kalat:jen synttäreitä juhlitaan, miten niitä onkin ympärillä smitten
Rankka viikko, työn suhteen. Paljon asioita jotka ovat suurien päätösten takana ja minäkös sitten suurimman osan päätän, joskus hirvittää....mutta ihmistuntemus on aika vankka, toki siinä tarvitaan paljon muutakin.
 :skorpioni:poikaseni mahtailee ja myös on väsynyt
söin hallumia, taas jaksaa Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #541 : 09.03.2009 22:56:28 »

Voi kun kuulostaa tutulta nuo 'skorppioni-pojan mahtailut'!  Grin Sellaista minäkin olen tässä monta päivää kuunnellut. Eipä silti, mahtailussa tai kritiikissä on paljon perääkin. Hyvin hän seuraa maailman menoa!

Kuu Neitsyt! Siitäkö johtuu, että mieltä kirpoo kaikki siivoamattomat nurkat ja sotkut! Varsinkin kun on ollut melkein viikon kotoa pois.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #542 : 10.03.2009 23:40:55 »

Täysi  kuu pian, noin 6 tunnin kuluttua, ilmankos mua on itkettänyt tänään.  Cry

Itselläni kuu liikkuu omien varojen huoneessa 2.
Mielenkiintoiseksi tämän täysikuun tekee se, että se on samassa linjassa - yhtymässä - kuin tämä parhaillaan taivaalla oleva  saturnus aspect_opp uranus. Näin maalaisjärjellä kun arvioi, sen tulisi aktivoida sitä oppositiota, mutta nähtäväksi jää - jo ehkä huomisen uutisissa.
Itse ajattelin viedä, varmuudenvuoksi, loton vetämään, vaikka ei saturnus 2.huoneessa sellaista lupailekkaan,  mutta  uranus 8. voisi tuodakkin yllätyksiä, tosin toivottavasti ei perintönä.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2009 23:43:01 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #543 : 10.03.2009 23:43:58 »

niin minäkin olen etsinyt meille siivoojaa....ei ole löytynyt Wink
tarvittaisiin lujaa auringonpaistetta, se saisi aikaan nyt tarvittavia inspiraatioita ja hyvää mieltä.
Ikävä, kaikkea ja kaikkia, vihloo ihan. Välillä on kausia ettei edes muista ikävöisä ketään eikä mitään ja sitten iskee tällainen hyökyaalto.
Arvonlisäveroalennuksia, luupaavat vaan, eläkeikäraja ei nousisikaan, lupaavat vaan....
Kun on ajettu puun ja kuoren väliin, usko pettää
...tuosta lotosta, tänään osallistuin elämäni ekan kerran porukkalottoon, kun tuntui siltä Wink
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #544 : 11.03.2009 00:25:17 »

Ha haa, nyt kun tarkemmin mietin niin eilen kun  kuu pyyhkäisi AC.ni yli soitin hälyytys ajan tuntemalleni hiusmuotoilijalle ja teimme täysremontin (tämä siitä, että näin itsestäni kuvia astro-miitistä ja totesin, että silloinen kuontalo oli  sooo last season) vaalea(hko)t pitkät ovat nyt tummat ja hyvin lyhyet.
Fashionable.....

Ps.kevään leikkausmuoti on lyhyt, skarppi ja voimakkaan etupainoitteinen.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2009 08:09:17 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #545 : 11.03.2009 05:58:54 »

ai nyt on taas täyskuu.. ois pitäny pistää se topikki pystyyn..

noh, mää lähen helsinkiin täks päiväks. ja huomenna mulle tulee tonne maakuntaan arvovaltasia vieraita Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #546 : 13.03.2009 22:09:08 »

Kauan tätä Vesimiesten hankalaa aikaa vielä riittää? tickedoff
Kaikilla tuntemillani Veskareilla on vähintään pirunmoinen stressi päällä. Undecided

Onko se vain tämä finanssi-kriisi ja kun Itävallassa pitää yritysten nyt tehdä verojen
selvennykset ja ilmoitukset vai planeettojen asennot vai kaikki nämä?

Alan olla kyllästynyt äksyilevään ja alati mieltään ja aikatauluja muuttavaan Veskariin,
joka kaatuu iltaisin lähes kuolleena sänkyyn, pieraisee kerran ja kuorsaa niin kauan kuin kello aamulla soi,
ja voi jeesus maria!  buck2 veskarit eivät ole mitään mukavia aamu-ihmisiä! tickedoff

Mieluiten olen yksin tai ystävien seurassa, jos vain aina tietäisi, kuinka nuo Veskarin aikataulut pitää! tickedoff
Sillä kun on tapana sopia ja varata, että minun pitää olla valmis silloin ja silloin esim. illalliselle
ja sitten se on joko rajusti myöhässä tai peruu koko illallisen,
koska on liian väsynyt ja menee nukkumaan! tickedoff

Tätä on kestänyt tammikuusta lähtien! uglystupid2
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #547 : 15.03.2009 13:47:05 »

missä nikki on?

mä haluan seksiä. nyt. heti. paljon. kiitos.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #548 : 15.03.2009 14:01:45 »

Niin täälläkin ikävä. Tulee 'siivet selässä' takaspäinkin toivottavasti oikeen virkistyneenä.

Hymyilyttää Sashan kommentit, kun itekin veskarin kanssa. Mä olen pistäny kaikki perääntyvän  venus piikkiin, kun tulee vähä väliä mieleen, että entäs minä. Tilanne ei ole ihan toi täällä, mutta ideana sama ja 'aikatauluasioissa' on tuttu vivahde  Smiley
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #549 : 15.03.2009 23:22:00 »


niin missä nikki...
kuitenkin tuo  :kuu:on siellä  skorpioni
ja minäkin haluun seksiä ja vaikka mitä, nyt myös heti....
ollu nyyhky, haaveilu, keskustelu-painotteinen viikonloppu-pläjäys
Pannaria popsin ja nuudeleita välillä, hyvin helppoa ja ihana ollu löhöttää
Simahdin Bondin ja olenhan simahtanu sen jo ties monet kerrat.
Tänään nukuttaa....pitäis se hemis taas tarkastuttaa Sad
...voipi olla huimaus taas sitä
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #550 : 16.03.2009 18:30:50 »


tässä mennään kuu pienenee ja rahat vähenee
 :kuu:3 jousimies
ammu tarkkaan nuolella, jotta saat mitä toivot.....
Tuli vaan mieleen ihan yllättäen huvipuistojen ammuntapisteet....
Kostean kylmä, käy luihin ja ytimiin. Miehet pudottaa jäätä katolta, johan me odoteltiinkin kenen niskaan se sieltä tulla tupsahtaa. Olis ollu paremminkin skalpeeraus.
Että on tönön kulmalla ollu viikonlopun jo lankku-varotuspysti viritelmät. Varo katolta tippuvaa lunta, joopa joo.
Kaksi miestä työn teki, neljä miestä poltteli röökiä alhaalla, voi hitto, ei menis akoilla läpi.
Saatiin kirjakaupasta kympin alekuponki, siis joo, ollaan ostettu niitä lukion kirjoja......ei kyllä kymppi tänä päivänä niissä meiningeissä ole mitään.
Lapset oli väsyneitä tänään, ne lakkasi tekemästä heti tehtäviä, kun selkäni käänsin, laiskotti niitäkin pieniä.
En piiskannut, enkä uhkaillut.....totesin vain että minäkin olen puoliunessa. Mikäs siinä, tottahan se oli.
Olis ihanaa mennä juoksemaan, niin kovaa kun pystyy ja jaksaa....miksi olis aina kivaa tehä sellasta mitä ei voi? Voi voi, aina joku riesa vai kuinka sitä nyt kuvaisi....jonkun kalvon tulehus kantapään ja tuon jalkaterän reunaosassa (mikä se on?) Angry
Ruokaa alan tekemään, jauhettua nautaa, hyi, kun sen näin aattelee. Nuoriso tykkää jauhetusta ja naudasta. Laitan kuitenkin paljon kasvista.....mistä ne ei tykkää. Mutta silloin se on tasapeli! HEH
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #551 : 16.03.2009 18:56:03 »



Hymyilyttää Sashan kommentit, kun itekin veskarin kanssa. Mä olen pistäny kaikki perääntyvän  venus piikkiin, kun tulee vähä väliä mieleen, että entäs minä. Tilanne ei ole ihan toi täällä, mutta ideana sama ja 'aikatauluasioissa' on tuttu vivahde  Smiley

No olen ratkaisemassa ongelmaa lähtemällä tod.näk. viikonlopuksi ensin Kauris-miehen kanssa Italiaan
ja sitten ensi viikolla Scorpioni-miehen kanssa Tunisiaan viikoksi.  :Smiley Grin 2funny

Stana, miettiköön sitten, mitä yleinen nurina, seksittömyys ja repsahtelevat aikataulut
saavat aikaan. Angry
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #552 : 17.03.2009 16:55:48 »

 Grin Sulla on toi lyömätön ja tinkimätön ihan oma tyyli. Kantti kestää.

Mä olen vaan funtsinu ja puhunu itteni sekä toisen ihan pyörryksiin. Helpolla ei mene tällä kertaa, mutta monet asiat tuntuu olevan reilassa taas....ainaki jonku aikaa. Sisäpiirin vitsit karttuu näissä aina roimasti.

Ei muutaku onnea hankkeelle ja viihtymistä kanssa, jos tosiaan repäset!
 
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Asterix
Vieras
« Vastaus #553 : 17.03.2009 19:14:09 »

Grin Sulla on toi lyömätön ja tinkimätön ihan oma tyyli. Kantti kestää.

Mä olen vaan funtsinu ja puhunu itteni sekä toisen ihan pyörryksiin. Helpolla ei mene tällä kertaa, mutta monet asiat tuntuu olevan reilassa taas....ainaki jonku aikaa. Sisäpiirin vitsit karttuu näissä aina roimasti.

Ei muutaku onnea hankkeelle ja viihtymistä kanssa, jos tosiaan repäset!
 

Kiitti Mondo. Smiley Aion repäistä.  knuppel2 buck2
Täällä on niin huono sää ollut pitkään ja nuo probleemat Veskarin
kanssa tuntuu pahenevan sitä mukaa miten paljon vettä tulee taivaalta alas. Huh uglystupid2
Pakko tämä "pakkopulla" on katkaista jotenkin, muuten räjähtää pää. Cry

Lähetän aurinkoa virtuaalisesti. Kyllä se ja nämä tästä vielä helpottuu. Smiley
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #554 : 18.03.2009 10:27:50 »

Eihän tästä matkustusteemasta päästä, kun  kuu jousimies. Kaikenlainen kirkas välähtely on tervetullutta virtuaalisesti ja vähintään sieltä se nyt tuleekin  Smiley . Sopii mun mielestä muutenkin tosi hyvin toi repäsy just nyt; on luottoa, että putoaa jaloilleen.

Pieni lumiloma olis tyrkyllä täälläkin, mutta jotenkin olen jo niin kallellani kevääseen, ettei houkuttele. Innokkaammin tuijotan räystäältä tippuvaa vettä... Cheesy Sitäpaitsi on miljoona mielenkiintosta kotiprojektia. Mä seikkailen pääni sisällä ja ideoissa tän  jousimies kuu :n.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: